Oud 02-10-2002, 10:40
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Compleet gejat, maar goed

Dr. Piers Van der Meer onderzoeker van de ESA (the European Space Agency) voorspelt dat de zon binnen zes jaar gaat exploderen. Een satelliet heeft een foto gemaakt van enorme explosie op de zon.

De temperatuur van de zon de afgelopen jaren opgelopen van 27 miljoen graden Fahrenheit naar 49 miljoen graden. Volgens van der Meer geven deze tekens aan dat de zon op het punt staat te ontploffen.

"Als de zon ontploft is het net zoals een atoombom maar dan triljoenen keren krachtiger dan de atoombom die op Heroshima. De aarde zal dan wegsmelten, bekijk het als een marshmallow die in het vuur valt en weg smelt." Aldus Dr Piers Van der Meer.


Wat denken jullie? Ik denk dat er morgen weer bekend wordt gemaakt dat het onzin is
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2002, 10:48
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
link?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 11:53
Verwijderd
en tuurlijk op het moment dat ik nog leef
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 12:17
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
link?
link
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 13:22
wyner
wyner is offline
Klinkt verdacht op een huis-tuin-en-keuken solar flare.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 13:41
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
wyner schreef:
Klinkt verdacht op een huis-tuin-en-keuken solar flare.
Volgens mij zien wetenschappers nu de effecten van DBZ (goku heeft het gedaan )
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 13:57
Sublime85
Sublime85 is offline
Ik geloof er geen BAL van.....
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 14:16
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
eeuwenlang wisten we niks van ruimte af en nu we opeens verrekijkers hebben dreigt de zon te ontploffen en komen meteorieten op ons af.

laat ze lekker gaan vissen die wetenschappers
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 14:30
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
morris schreef:
eeuwenlang wisten we niks van ruimte af en nu we opeens verrekijkers hebben dreigt de zon te ontploffen en komen meteorieten op ons af.

laat ze lekker gaan vissen die wetenschappers
Ik zou dit geen wetenschappers noemen, maar pseudo-wetenschappers.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 14:30
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Is dat een aanhanger van Nostradamus?
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:21
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Toch wel vreemd he? Dat je wel gelooft dat de zon over tientallen miljoenen jaren gaat ontploffen en niet dat-ie binnen zes jaar ontploft. (Daarbij bedoel ik ook mezelf or.) Als het zo dichtbij komt, wil je het opeens niet meer geloven. En de bron is best betrouwbaar, aangezien de ESA toch echt geen pseudo-wetenschappelijke organisatie is. Ach, we horen het wel. Lijkt me wel leuk vuurwerk, zo'n ontploffende zon. *gaat brilletje zoeken van zonsverduistering* zal die helpen?
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 17:20
Verwijderd
Dat die over 1 miljard jaar op is, is meer bewezen dan dit onzin verhaal. Veel minder goede bewijzen zijn daarvoor, dus ik ga die professor, die zijn naam een keer in het nieuws wil, dan ook niet geloven.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 17:45
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Als dit waar was, stond het nu op alle sites op het internet en hield de radio er niet over op.

En da's niet zo, dus ik geloof er geen bal van.
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 19:51
Joyce-b
Joyce-b is offline
Zoiezo ishet juist, teminste, dit zeg ik met mijn bescheiden kennis, dat de zon over minstens een aantal milarden jaren zal imploderen (exploderen?) ..
Waar voorafaand zelfs een vergroting van de zon vooraf gaat, zodat het een reuze-zon ordt (weet de officiele benamingen niet meer) en pas als dat zijn hoogte punt (een proces van miljarden jaren) heeft bereikt, zal dat pas kunnen gebeuren.. dus, maak je niet druk..

*rolls eyes*
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 19:53
Verwijderd
"Als dit waar was, stond het nu op alle sites op het internet en hield de radio er niet over op."
En da's niet zo, dus ik geloof er geen bal van.


of het word express stil gehouden om paniek te voorkomen.
En word die wetenschapper als gek versleten.

En worden wij over zes jaar met zijn alle geroosterd.

.............. Het kan.....?? toch ?????

Hier nog een site waar het bericht op staat:
link



Groet
the marshall

Laatst gewijzigd op 02-10-2002 om 19:59.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:09
Joyce-b
Joyce-b is offline
Hehe, en dit is via een lek bij de NASA, FBI EN CIA uitgekomen
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 20:12
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
BOEEEEEEM allemaal dood


__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Joyce-b schreef:
Zoiezo ishet juist, teminste, dit zeg ik met mijn bescheiden kennis, dat de zon over minstens een aantal milarden jaren zal imploderen (exploderen?) ..
Waar voorafaand zelfs een vergroting van de zon vooraf gaat, zodat het een reuze-zon ordt (weet de officiele benamingen niet meer) en pas als dat zijn hoogte punt (een proces van miljarden jaren) heeft bereikt, zal dat pas kunnen gebeuren.. dus, maak je niet druk..

*rolls eyes*

precies, de zon wordt dan zo groot dat ie de planeten tot Mars verzwelgt
hoezo Global Warming?

Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 20:18.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-10-2002, 22:19
MacArt
Avatar van MacArt
MacArt is offline
Citaat:
the marshall schreef:
[COLOR=red]Hier nog een site waar het bericht op staat:
link
Groet
the marshall
ja die site ziet er ook zeer betrouwbaar uit enzo
verhalen over mumies die zwanger worden maken dat wel onontbeerlijk..
__________________
With all our common consciousness and all our energy, let's feel the sound of the sun and dance!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 23:12
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Daar staat ook dit bericht op:

Citaat:
STOCKHOLM, Sweden — A shocking new report reveals that a large portion of the world’s population is secretly sporting tails!

“It’s Earth’s dirty little secret. Of the 6 billion beings on this planet, nearly 12 million people were born with tails,” says a prominent biologist and neonatologist who asked to be called “Dr. X” because he is so embarrassed by the two-foot tail that juts out from his own behind.
Oftewel, BS.
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 01:51
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:
Compleet gejat, maar goed

Dr. Piers Van der Meer onderzoeker van de ESA (the European Space Agency) voorspelt dat de zon binnen zes jaar gaat exploderen. Een satelliet heeft een foto gemaakt van enorme explosie op de zon.

De temperatuur van de zon de afgelopen jaren opgelopen van 27 miljoen graden Fahrenheit naar 49 miljoen graden. Volgens van der Meer geven deze tekens aan dat de zon op het punt staat te ontploffen.

"Als de zon ontploft is het net zoals een atoombom maar dan triljoenen keren krachtiger dan de atoombom die op Heroshima. De aarde zal dan wegsmelten, bekijk het als een marshmallow die in het vuur valt en weg smelt." Aldus Dr Piers Van der Meer.


Wat denken jullie? Ik denk dat er morgen weer bekend wordt gemaakt dat het onzin is
mooie publiciteitsstunt
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 15:48
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
ach we vinden er wel wat op... een spacestep ofzo, gaan we op pluto zitten, is het daar vast net zo een mooi weer als Hawaii ofzo
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 16:15
Verwijderd
Citaat:
ABrules schreef:
ach we vinden er wel wat op... een spacestep ofzo, gaan we op pluto zitten, is het daar vast net zo een mooi weer als Hawaii ofzo
Pluto is een beetje kouder dan Hawaii
Bovendien wordt Pluto ook weggeblazen, ALS het uberhaupt al gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 16:27
moison100
Avatar van moison100
moison100 is offline
Citaat:
Joyce-b schreef:

Waar voorafaand zelfs een vergroting van de zon vooraf gaat, zodat het een reuze-zon ordt (weet de officiele benamingen niet meer)
rood rues toch??

Maar boeie k geloof er niet veel van... hoevaak zou k nu al dood moeten zijn met al die voorspellingen
__________________
-=(Dyslectici (?) in opleiding)=- Jitse is het liefste wat je kunt zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 19:58
Artemis
Avatar van Artemis
Artemis is offline
hm.....is de zon niet al bezig met exploderen?
zo heel langzaampjes zeg maar.. en dan steeds sneller tot ie idd op zn 'maximum' zit, en daarna implodeert ie en wordt een zwart gat..

hmm?
of begint ie over 6 jaar met exploderen.. en wordt de aarde dus 'opgeslokt' over een boel miljard jaartjes?
zoiets zallut wel zijn


SPANNEND HE?!?!?!?!?
__________________
heu.. ja?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2002, 21:21
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Ja dat kan wel waar zijn,maar ook weer niet.
Volgens mij weet dat alleen onze grote god (sabgana ou thallah).

Er zal zowiezo een einde aan deze wereld komen...,maar waarneer dat weet alleen onze grote god (sabgana ou thallah)

Met vr Mazzels

PeaCe
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 08:54
heumen
heumen is offline
Citaat:
the marshall schreef:


Blah blah
.............. Het kan.....?? toch ?????

Hier nog een site waar het bericht op staat:
link

Groet
the marshall
Dit is wel een echt geweldige site. Ik had hem niet aangklikt totdat ik alle reacties erover las. Ben ik zelf gaan kijken en wat denk je: de aarde is plat!!!!
zie hier

En wat ik ook zo geweldig vind is dat het allemaal wetenschappelijk onderbouwde (ugh ugh) zijn. Meteen bookmarken deze site.
__________________
heumpje
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 13:49
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
OnLyMe schreef:


De temperatuur van de zon de afgelopen jaren opgelopen van 27 miljoen graden Fahrenheit naar 49 miljoen graden. Volgens van der Meer geven deze tekens aan dat de zon op het punt staat te ontploffen.

Ah, dus vandaar t broeikaseffect!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 15:20
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Ik vond 't al zo warm worden...

Maar ik geloof er niet veel van. Mócht het waar zijn; jammer dan, leuk jullie gekend te hebben; ik hoef me iig geen zorgen meer te maken over me examen.

En voor Joyce-b: de Zon zit meende ik nu op de helft van zijn leeftijd (±5 miljard, pak me niet op een maandje). Hij wordt idd steeds groter en groter, totdat zijn buitenste grens tot voorbij de aarde ligt. Da's een Rode Reus. Dan, op een mooie dag (een zondag ) klapt ie ineen en wordt het een witte dwerg. En dan hou je een klein bolletje over, ik meenden kleiner dan de maan...
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 21:26
Verwijderd
Citaat:
NielZ schreef:
Ik vond 't al zo warm worden...

Maar ik geloof er niet veel van. Mócht het waar zijn; jammer dan, leuk jullie gekend te hebben; ik hoef me iig geen zorgen meer te maken over me examen.

En voor Joyce-b: de Zon zit meende ik nu op de helft van zijn leeftijd (±5 miljard, pak me niet op een maandje). Hij wordt idd steeds groter en groter, totdat zijn buitenste grens tot voorbij de aarde ligt. Da's een Rode Reus. Dan, op een mooie dag (een zondag ) klapt ie ineen en wordt het een witte dwerg. En dan hou je een klein bolletje over, ik meenden kleiner dan de maan...

....en dan een pulsar...... en dan een zwart gat (maar daar moet ie wel een massa hebben die groot genoeg is, dat weet ik niet precies)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2002, 21:43
NielZ
Avatar van NielZ
NielZ is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef:
....en dan een pulsar...... en dan een zwart gat (maar daar moet ie wel een massa hebben die groot genoeg is, dat weet ik niet precies)
Pulsar zou kunnen, dat weedik niet...
Zwart gat wordt ie iig niet; daarvoor is ie nú te klein. Hij implodeert niet erg genoeg.
__________________
Mage Powerrr \o/ • Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 02:19
Verwijderd
Mensen denken dat ze alles weten en al vinden, terwijl we nog maar een fractie van de tijd dat we hier zijn weten hoe het hier een beetje gaat op die aardkloot, dus laat staan dat we weten wat er om ons heen gebeurd !!!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2002, 14:53
Artemis
Avatar van Artemis
Artemis is offline
Citaat:
Ikedea schreef:
Mensen denken dat ze alles weten en al vinden, terwijl we nog maar een fractie van de tijd dat we hier zijn weten hoe het hier een beetje gaat op die aardkloot, dus laat staan dat we weten wat er om ons heen gebeurd !!!
is natuurlijk ook weer waar...
NIX is zeker
maar tblijft cool om te spculeren, zolang je je dr maa rvan bewust bent dat het slechts speculeren is
__________________
heu.. ja?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 00:02
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Is de zon nog ontploft?
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 00:43
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Is de zon nog ontploft?
ja in jouw kontje
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 19-09-2016, 22:22
Verwijderd
Citaat:
link?
kast

Link is dood.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-09-2016, 12:27
rensend
rensend is offline
Ik hoor al 10 jaar dan de zon over 5 jaar onploft
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.