Oud 09-04-2018, 15:18
Runertje550
Runertje550 is offline
Beste leden,

Ik zit met een probleem, ik ben 18 jaar en zat in jaar 2 van de opleiding Mediavormgeving, ik kwam erachter dat ik dit helemaal niet wilde doen later dus na wat gesprekken met mijn ouders en mentor ben ik gestopt.

Ik had me ingeschreven bij een aantal muziekscholen maar helaas was ik niet succesvol, en nu moet ik snel wat anders vinden maar ik weet letterlijk niet wat.

Mijn moeder en broer hebben me net verteld dat ik moet bedenken waar ik goed in ben en wat ik zou willen leren maar ik weet het echt niet, maar na wat rondneuzen op het internet heb ik een paar opleidingen gezien die me interesseren;
-Internationale Groothandel
-Marketing & Communicatie
-VeVa, yep, VeVa

Het raarste is dat de VeVa opleiding mij het meest aanspreekt maar ik vraag me af of je daar ook echt fit voor moet zijn als dat je zou denken? Want ik zie wel als ik op foto’s bijvoorbeeld kijk dat ik een aantal mensen zie daar in uniform die niet echt al te fit zijn om zo maar te zeggen, ik zelf ben vrij dun en dus niet sterk maar ik zou graag ervoor willen trainen maar lijkt dit verstandig of zou ik maar gewoon in de handel moeten gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2018, 15:31
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
In plaats van een opleiding uitzoeken op de gok, kun je beter bedenken welk beroep je graag wil en een opleiding kiezen die daar bij past. Iedere opleiding is deels stom. De reden dat je dan niet opgeeft is omdat het nodig is om je doel te bereiken.
Oh en er is niks mis met VeVa. Volgens mij laat defensie duidelijk weten aan welke eisen je moet voldoen, en je kunt ervoor trainen. Als jou medisch gezien niets mankeert kom je een heel eind. Binnen veva moet je overigens ook een vak kiezen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-12-2018, 17:38
Runertje550
Runertje550 is offline
Citaat:
In plaats van een opleiding uitzoeken op de gok, kun je beter bedenken welk beroep je graag wil en een opleiding kiezen die daar bij past. Iedere opleiding is deels stom. De reden dat je dan niet opgeeft is omdat het nodig is om je doel te bereiken.
Oh en er is niks mis met VeVa. Volgens mij laat defensie duidelijk weten aan welke eisen je moet voldoen, en je kunt ervoor trainen. Als jou medisch gezien niets mankeert kom je een heel eind. Binnen veva moet je overigens ook een vak kiezen.
Ik was mijn inlog gegevens 'even' vergeten maar bedankt voor je reactie!

Ik had inderdaad even na zitten denken over de toekomst en uiteindelijk ben ik voor Marketing, Communicatie & Evenementen gegaan. School loopt goed en ik ben zeer meer gemotiveerd dan dat ik eerst was!

Bedankt voor je reactie nogmaals!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Student en depressief: wat te doen?
tim0thy
9 19-07-2014 15:54
Levensbeschouwing & Filosofie Hoeveel verdien je?
bramrxt
100 22-08-2009 23:23
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic #127!
Verwijderd
497 03-05-2008 00:55
Studeren Welke kant moet ik op gaan denken? Alfa/Bèta
Verwijderd
55 26-06-2006 00:20
Algemene schoolzaken Welke studie moet dan?
Koit
6 19-09-2003 17:05
Algemene schoolzaken Wat moet ik nou in hemelsnaam gaan studeren?
Verwijderd
13 26-01-2003 16:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42.