Oud 01-07-2018, 23:22
Sadman21
Avatar van Sadman21
Sadman21 is offline
Hoi,

De laatste tijd gaan mijn klas/ school genoten de puberteit in (net als ik). maar ik weet niet wat het is: ik ben opeens een homo door mijn kleding, ik ben te raar omdat ik soms dingen niet snap, ik mag niet met meer met meisjes afspreken bij hun in de buurt omdat ze niet met een lelijke jongen gezien willen worden. Ik heb PDD-NOS en was ooit depressief. ( ik heb door dit geen zelfmoord nijgingen hoor!!). Maar ik weet niet waarom ik niet word geaccepteerd om wie ik ben?

Ik wil mezelf niet veranderen, en vrijwilligers werk in de kerk is blijkbaar ook niet te accepteren...

Ik hoop wat tips van jullie te krijgen wat ik moet doen!

Groetjes

Sadman21
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2018, 23:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat vervelend dat je niet geaccepteerd wordt in de klas. Met wie jij bent of wat je doet (je op een bepaalde manier kleden, vrijwilligerswerk doen) is waarschijnlijk niks mis, maar pubers zijn helaas soms behoorlijk gemeen. Veel pubers zijn onzeker, en dat proberen ze te verbergen door nare dingen over anderen te zeggen. Hun houding heeft waarschijnlijk meer te maken met hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen dan met jou.

Kan je hier met iemand over praten, met je mentor op school, of een therapeut bijvoorbeeld? Die kan je misschien wat tips geven zodat je op een goede manier op dit gedrag kunt reageren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-07-2018, 08:04
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Veel pubers zijn onzeker, en dat proberen ze te verbergen door nare dingen over anderen te zeggen. Hun houding heeft waarschijnlijk meer te maken met hun eigen gebrek aan zelfvertrouwen dan met jou.
Dit klopt helemaal! Het ligt niet aan jou maar aan hun. Ik geef een voorbeeld: Jij bent keeper (WK sfeer) bij Rusland en het is de beslissende strafschop tegen Spanje. Jij houdt de bal tegen en je teamgenoten (laten we zeggen 'je vrienden') geven je veel complimenten terwijl je tegenstander je nu kan uitkotsen! Waarschijnlijk omdat jij(!) dus gewoon beter was. Hoop dat je dit begrijpt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Xenotransplantatie: Zou je een orgaan van een varken accepteren? (en waarom wel/niet)
Yab-Yum
49 16-10-2005 08:21
Levensbeschouwing & Filosofie Acceptatie
sayang-steelo
19 02-06-2004 18:49
Lifestyle als je lifestyle niet geaccepteerd wordt
Ninnoc
37 28-12-2002 07:08
Liefde & Relatie Accepteren
probleemgevalletje
14 17-02-2002 22:41
Levensbeschouwing & Filosofie Acceptatie
Verwijderd
36 09-02-2002 11:21
Levensbeschouwing & Filosofie Leven is het accepteren van de dood?!?
Anaxagoras
2 06-02-2002 09:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.