Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2005, 17:54
Verwijderd
Ik vroeg me af of het moeilijk is een tongpiercing te verbergen ?
Dat men het niet ziet .
Advertentie
Oud 19-07-2005, 17:57
Verwijderd
nou die zijn toch best opvallend. Je kunt als je het wilt ook een tongriem nemen, die zie je haast niet
Oud 19-07-2005, 18:04
Verwijderd
Kijk ik wil het toch alleen maar voor mezelf .
Niemand anders die het hoeft te zien .
Maar ik wil als ik echt nog een piercing neem wel een tongpiercing .


Maar ik vroeg me gewoon af of het moeilijk is . Ligt er geloof ik ook aan hoe ver hij naar achter is gezet , en hoe ver dat kan moet ik dan eerst informeren .
Oud 19-07-2005, 18:15
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
je kan hem iets verder naar achter laten zetten, gewoon aangeven...maar bij de ene zie je tongpiercing wel de andere niet....
is maar net ook hoe je praat....snap je..sommige doen mond verder open als andere ...
anders gewoon tranparant balletje erop....
Oud 19-07-2005, 18:21
llell
Avatar van llell
llell is offline
Ik heb m'n venoms nu anderhalve maand denk ik, en er zijn pas vier mensen die ze ontdekt hebben (ik verberg hem niet ofzo).
Maar aangezien je een aantal dagen moeilijk kunt eten, lijkt een tongpiercing me een lastige om te verbergen.
Oud 19-07-2005, 20:12
Verwijderd
eindelijk maar toch een plaatje

heb hem nu 10 maandjes ongeveer
Oud 19-07-2005, 21:14
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
testout.com schreef op 19-07-2005 @ 19:04 :
Kijk ik wil het toch alleen maar voor mezelf .
Niemand anders die het hoeft te zien .
Maar ik wil als ik echt nog een piercing neem wel een tongpiercing .


Maar ik vroeg me gewoon af of het moeilijk is . Ligt er geloof ik ook aan hoe ver hij naar achter is gezet , en hoe ver dat kan moet ik dan eerst informeren .
ik ben laatst met m'n ouders wezen eten bij een restaurant met m'n tantes en oom

en ze hadde niks door

en die van mij is zoveel mogelijk naar achter gezet
dus je moet dat gewoon tegen je piercer zeggen
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Oud 20-07-2005, 12:00
Verwijderd
Citaat:
llell schreef op 19-07-2005 @ 19:21 :
Ik heb m'n venoms nu anderhalve maand denk ik, en er zijn pas vier mensen die ze ontdekt hebben (ik verberg hem niet ofzo).
Maar aangezien je een aantal dagen moeilijk kunt eten, lijkt een tongpiercing me een lastige om te verbergen.
Ik woon op mezelf , dat scheelt ook wel , ik kan zo een week alleen soep eten als het moet en niemand die het merkt .

En ik ga over 2,5 week op vakantie met mijn ouders , dus dan zie ik mijn moeder pas .
Oud 20-07-2005, 12:49
llell
Avatar van llell
llell is offline
Maar waarom wil je m dan eigenlijk verbergen?
Oud 20-07-2005, 13:37
Verwijderd
Citaat:
llell schreef op 20-07-2005 @ 13:49 :
Maar waarom wil je m dan eigenlijk verbergen?
Omdat ik het voor mezelf wil . Niet voor een ander . Omdat ik het mooi vind .



En verbergen , ik heb ook labret , en die heb ik nu een half jaar . En nog steeds zit mijn moeder erop te zeiken .
Ik heb nu twee piercings . Ik weet niet of mijn mama een 3de leuk vind . Of ik weet wel zeker van niet .
Oud 20-07-2005, 18:11
Annee1
Annee1 is offline
Citaat:
testout.com schreef op 19-07-2005 @ 18:54 :
Ik vroeg me af of het moeilijk is een tongpiercing te verbergen ?
Dat men het niet ziet .
jazeker is die te verbergen! ik heb um nu 2 weken, en nog NIEMAND die het opgevallen is, mn ouders zijn ook erg TEGEN piercings namelijk.. enneuhh.. ik spreek mn ouders en broertjes gewoon iedere dag.. alleen praat ik wél wat meer met mn mond dicht deze week, of volgende week een kleiner (onopvallend) staafje erin, en dan durf ik misschien weer zonder mn hand voor mn mond te gapen!
__________________
OEHHH!! it's me! :D
Oud 20-07-2005, 18:32
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Bij mij zagen/zien mensen het wel, mijnes zit ook niet extreem ver naar achteren (en ik lach veel ).
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 20-07-2005, 22:12
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
woezel schreef op 19-07-2005 @ 18:07 :
kvind et kut, kan geen koptelefoon op , of toch niet goed
Hihi, ik heb oordopjes. Maar wel een tragus en dat was toch wat minder.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 20-07-2005, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Annee1 schreef op 20-07-2005 @ 19:11 :
jazeker is die te verbergen! ik heb um nu 2 weken, en nog NIEMAND die het opgevallen is, mn ouders zijn ook erg TEGEN piercings namelijk.. enneuhh.. ik spreek mn ouders en broertjes gewoon iedere dag.. alleen praat ik wél wat meer met mn mond dicht deze week, of volgende week een kleiner (onopvallend) staafje erin, en dan durf ik misschien weer zonder mn hand voor mn mond te gapen!
lekker riskie
Oud 21-07-2005, 20:24
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
Citaat:
ikke-eva schreef op 19-07-2005 @ 21:12 :
eindelijk maar toch een plaatje [afbeelding]

heb hem nu 10 maandjes ongeveer

ooe zo een wil ik ook
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 21-07-2005, 21:18
Verwijderd
ik zit te twijfelen tussen een ringetje in mijn bovenlip of een stud (beide in het midden). Ben een voorstander van een klein "omklemmend" ringetje, maar hoe zit het met de zwelling. Bij een stud heb ik al gauw zoiets van dat het een te groot bolletje of cone is.
Oud 22-07-2005, 03:27
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 21-07-2005 @ 22:18 :
ik zit te twijfelen tussen een ringetje in mijn bovenlip of een stud (beide in het midden). Ben een voorstander van een klein "omklemmend" ringetje, maar hoe zit het met de zwelling. Bij een stud heb ik al gauw zoiets van dat het een te groot bolletje of cone is.
Je moet sowieso in het begin een groter ringetje ivm met de zwelling idd. Daarna kun je een kleinere nemen. Tja, volgens mij zit je in het begin toch met een "groot" ding opgescheept. Daar moet je je maar overheen zetten.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 22-07-2005, 05:41
Verwijderd
mja dat zou ook niet zo het probleem zijn, als je voor die week dat je een opgezwolle lip hebt niet eens een groter ringetje wil, dan kun je het beter niet doen denk ik. Ik zal het eens bespreken met mijn piercer
Oud 22-07-2005, 08:25
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
je kan er vanaf begin ringetje in doen maar dat is dan een 10 mm ring en dat is best groot, ik heb een staafje gehad in begin(en nu nog steeds) maar er bestaan balletjes vanaf 2 mm hoor 3 mm is mooie kleine maat en die kane r gewoon direct op hoor...zou ik na de genezing probere met een ringetje
Oud 22-07-2005, 11:07
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
testout.com schreef op 20-07-2005 @ 14:37 :
Omdat ik het voor mezelf wil . Niet voor een ander . Omdat ik het mooi vind .



En verbergen , ik heb ook labret , en die heb ik nu een half jaar . En nog steeds zit mijn moeder erop te zeiken .
Ik heb nu twee piercings . Ik weet niet of mijn mama een 3de leuk vind . Of ik weet wel zeker van niet .
Je kunt hem best verbergen hoor maar je praat de eerste dag best moeilijk, dus niet bellen
Ik praat helemaal niet met mijn mond erg open dus bij mij zie je hem nooit of ik moet mijn tong uitsteken. Mijn ouders vonden het ook niks maar ik heb het na een paar dagen wel verteld, is nog altijd beter dan dat ze hem ineens zien lijkt mij? Gewoon vertellen als hij er al in zit.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 22-07-2005, 12:41
Verwijderd
ik overleg sowieso met mijn ouders
Oud 22-07-2005, 13:26
Mindfields
Mindfields is offline
Hallo,
ik heb nu ongeveer een jaar een neuspiercing, heb hem voor 5 euro laten schieten. Heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, ook als ik 'm een week niet in had, kon ik 'm er gewoon weer indoen zonder problemen. Nu had ik hem eergisteren niet in en probeerde hem gisteren in te doen. Dat lukte niet goed en na heel veel keer proberen (er was geen naald in de buurt) zag ik dat het balletje van de 1 wat groter was dan van de ander (was een pakje van 5). Heb het toen met het kleine balletje aan de achterkant gedaan, en dat lukte wel. Nu stond ik net op en deed mijn neus veel pijn en kwam ook gek spul () uit mijn neus.
Heb de piercing er dus met pijn en moeite uitgehaald...

Mijn vragen:
1. Is dit verstandig? Of kan ik hem er beter in laten zitten?
2. Moet ik er iets op doen?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 22-07-2005, 13:38
Verwijderd
waarom heb je em laten schieten? piercen is een veel betere oplossing
Oud 22-07-2005, 13:41
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 22-07-2005 @ 14:38 :
waarom heb je em laten schieten? piercen is een veel betere oplossing
ja daar heeft ze nu wat aan

gewoon even ontsmetten en laten zitten, waarschijnlijk gaat ie wat ontsteken maar als je het goed bijhoudt komt dat wel weer goed.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 22-07-2005, 17:02
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Hagel schreef op 22-07-2005 @ 14:41 :
ja daar heeft ze nu wat aan

gewoon even ontsmetten en laten zitten, waarschijnlijk gaat ie wat ontsteken maar als je het goed bijhoudt komt dat wel weer goed.
Met steriolon?


En waarom ik hem heb laten schieten? Denk eens na...
Ten eerste is het veel goedkoper, ten tweede voel je van schieten niks, kan me niet voorstellen dat dat bij piercen ook zo is.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 22-07-2005, 18:19
Verwijderd
Bij piercen voel je maar 0,5 seconde "iets" en dat is geeneens pijn.

Verder heb ik niks tegen dat jij je neus geschoten hebt hoor, maar zeggen dat je het doet om de pijn te laten is dus onzin, vind ik.
Oud 22-07-2005, 19:00
Verwijderd
Als je maar een beetje respect kunt opbrengen voor je lichaam, en belangrijker nog, je gezondheid, dan laat je GEEN piercings plaatsen met zo'n pistooltje. Welke kwaliteiten hebben zulke foltertuigen: ze werken niet correct, de piercing kan niet exact geplaatst worden, zijn pijnlijker dan een piercing met een naald, er worden goedkopen en ongeschikte juweeltjes mee geplaatst, en of dat nog niet genoeg was, ZE KUNNEN NIET GESTERILISEERD WORDEN!! Daarom vind ik een pistooltje onveilig, zelf voor de oorlel, en gebruik ze dan ook niet.

klopt dit een beetje?
Oud 22-07-2005, 19:29
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
wat het grootste verschil is tussen schieten en piercen is bijvoorbeeld wanner je een gat wil maken in een muur en je dit doet met een hamer(schieten) dan brokkelt al het steen om de spijker af(effect met schieten) wanneer je het pierct kan je het vergelijken met een gat maken in een muur met een boor, die gaat er heeel soepe doorheen en je maakt een goed mooi gat.
Oud 22-07-2005, 19:35
Verwijderd
mja ik had het van een site van een piercing studio, maar goeie uitleg cherry_me
Oud 22-07-2005, 21:26
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
graag gedaan, op die manier is het wel zo duidelijk he.

morgen nieuwe tattoo
een diamant achter mijn oor
Oud 22-07-2005, 21:29
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
he cherry_me, die piercing naast mn oor he, laatst kwam er zomaar best veel pus en een beetje bloed uit... moet ik es ff komen laten checken of zeg je van das normaal...
k wil niet dat ie uitgroeit
Oud 22-07-2005, 21:36
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
ik ken het...is mijne ook gaan doen na een paar maanden(ik moet afkloppen dat ie er nog inzit)
maak hem gewoon de komende tijd weer even goed schoon met unicura...helpt dat niet kan je best even langskomen, je kotm toch uit de buurt he? maken wij hem even extra goed voor je schoon en kunnen we kijken of we staafje van vorm moeten veranderen.
Oud 22-07-2005, 21:39
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ja ik woon in maastricht...
maar hij is al krom gebogen, heb m nu iets van 2 maanden denk ik.
ik denk dat ik volgende week ff langs kom om toch eens te laten checken... beter te vaak dan te weinig he
hoelang heb jij m dr in dan? (heb ik volgens mij al eens gevraagd maarja )
Oud 22-07-2005, 21:41
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
ja als je in de buurt bent kom je egwoon even langs, kijken we er wel even naar en maken we hem even goed schoon ook van binnen...
ik heb hem nu al zekerrrrrr 10n maanden en dat is erg lang voor die peircing
hij irriteert wel geregeld, iig een tijdje gedaan, nu gaat weer stuk beter alleen nog beetje rood waat staafje zit...maar ach...kom ik ook wel overheen trekt al weer mooie roze bij
Oud 22-07-2005, 21:43
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Hoe kan het dat m'n oorgaatjes oprekken als er gewoon een tunnel inzit? Ik speel er niet veel mee ofzo. Ik heb nu van die zwarte gedraaide en ik had opeens 6mm nodig ipv 5 en het tunneltje van 5 kan nu ook helemaal door het gaatje heen
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 22-07-2005, 21:46
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
laat die van 5 erin zitten, na een dag zit die weer goed om dat tunneltje heen hoor, en ik kan die van mij ook met rand van 2 mm en al gewoon door mijn oor trekken.
Oud 22-07-2005, 21:56
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
cherry_me schreef op 22-07-2005 @ 22:46 :
laat die van 5 erin zitten, na een dag zit die weer goed om dat tunneltje heen hoor, en ik kan die van mij ook met rand van 2 mm en al gewoon door mijn oor trekken.
Dit is wel zo'n tunneltje met 'brede rand' zegmaar. En ik wil wel die zwarte er af en toe in kunnen doen. Gewoon afwisselen, maar straks is die dan weer te groot. Maar ik kan dus het beste als ik ga slapen die van 5 erin doen? Dan is het ook niet erg als die er vannacht uitvalt, die vind ik wel terug in m'n bed.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 22-07-2005, 21:57
MissTake
Avatar van MissTake
MissTake is offline
je kan toch zo afwisselen...heoveel verschil is er dan? 1 mm ofzo??? maakt toch niet uit...moet je aleleen af en toe wat harder duwen om de grotere erin te krijgen.... toch?
Oud 22-07-2005, 22:34
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 22-07-2005 @ 20:35 :
mja ik had het van een site van een piercing studio, maar goeie uitleg cherry_me
dat weet iedereen zo onderhand al, neemt niet weg dat die info nutteloos is bij iemand die dat ding al 2 jaar heeft
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 22-07-2005, 22:38
Verwijderd
is het dan verboden om te vragen ofzo?
Oud 23-07-2005, 18:48
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Danique schreef op 22-07-2005 @ 19:19 :
Bij piercen voel je maar 0,5 seconde "iets" en dat is geeneens pijn.

Verder heb ik niks tegen dat jij je neus geschoten hebt hoor, maar zeggen dat je het doet om de pijn te laten is dus onzin, vind ik.
oh nou het deed bij mij echt wel pijn hoor
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 23-07-2005, 20:31
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Iemand die een goede, betrouwbare piercer weet in Groningen..?

&Hoeveel zou ik ongeveer kwijt zijn voor een simpele helix-piercing?
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 23-07-2005, 22:47
snuggles
Avatar van snuggles
snuggles is offline
Citaat:
In Your Room schreef op 23-07-2005 @ 21:31 :
Iemand die een goede, betrouwbare piercer weet in Groningen..?
passion for piercing aan de nieuweweg
__________________
zz
Oud 24-07-2005, 11:57
lievelieze
Avatar van lievelieze
lievelieze is offline
Citaat:
In Your Room schreef op 23-07-2005 @ 21:31 :
Iemand die een goede, betrouwbare piercer weet in Groningen..?

&Hoeveel zou ik ongeveer kwijt zijn voor een simpele helix-piercing?
die is geloof ik bij passion 45 euro. en hij is idd goed en betrouwbaar .
Oud 24-07-2005, 12:51
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 23-07-2005 @ 19:48 :
oh nou het deed bij mij echt wel pijn hoor
hmm ja ik had het wel over mn lippiercing, ik heb geen neusring.
Oud 24-07-2005, 13:28
In Your Room
Avatar van In Your Room
In Your Room is offline
Citaat:
lievelieze schreef op 24-07-2005 @ 12:57 :
die is geloof ik bij passion 45 euro. en hij is idd goed en betrouwbaar .
Danku.
__________________
And if rain brings winds of change, let it rain on us forever.
Oud 24-07-2005, 23:34
Enviable
Enviable is offline
Ik heb 4 piercings, lip, tong, tepel en navel
3 tattoo's
Oud 25-07-2005, 12:29
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
meid, bouw een feestje
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 25-07-2005, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Enviable schreef op 25-07-2005 @ 00:34 :
Ik heb 4 piercings, lip, tong, tepel en navel
3 tattoo's
gefeliciteerd
Oud 25-07-2005, 21:32
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Enviable schreef op 25-07-2005 @ 00:34 :
Ik heb 4 piercings, lip, tong, tepel en navel
3 tattoo's
Zo echt vet man, te gek ..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic, #17
Verwijderd
500 17-03-2006 18:50
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic #16
suusch
500 17-01-2006 17:22
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic #15
Verwijderd
500 05-12-2005 09:39
Lifestyle Het grote piercing en tattoo topic #14
Verwijderd
500 23-10-2005 12:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.