Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2006, 22:09
Mindfields
Mindfields is offline
Is het wat om dode punten eraf te knippen met een nagelschaartje? Of kan ik beter gewoon naar de kapper gaan?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Advertentie
Oud 04-01-2006, 10:02
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 03-01-2006 @ 23:09 :
Is het wat om dode punten eraf te knippen met een nagelschaartje? Of kan ik beter gewoon naar de kapper gaan?
Je kan het gewoon zelf doen als je er een beetje handig mee bent. Ik doe het nooit zelf omdat ik 2 linkerhanden heb en vroeger ook nooit binnen de lijntjes kon knippen, dus ik laat het doen. Maar je spaart wel geld uit als je het zelf doet
Oud 04-01-2006, 18:43
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
je kan het ook schuin afsnijden door het met een scheermesje te doen, ziet er iets minder 'bot' uit dan met een nagelschaartje
het is wel even wennen dus wees voorzichtig! (of niet natuurlijk )
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 04-01-2006, 18:44
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 04-01-2006 @ 19:43 :
je kan het ook schuin afsnijden door het met een scheermesje te doen, ziet er iets minder 'bot' uit dan met een nagelschaartje
het is wel even wennen dus wees voorzichtig! (of niet natuurlijk )
Hee help jij mij eens met mijn haar wat moet ik doehoen!
Oud 04-01-2006, 18:45
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 04-01-2006 @ 19:44 :
Hee help jij mij eens met mijn haar wat moet ik doehoen!
ja ik keek net maar ik vind het hitsig zitten op die foto ik vind die lengte super bij je! wil je niet horen he
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 04-01-2006, 18:46
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 04-01-2006 @ 19:45 :
ja ik keek net maar ik vind het hitsig zitten op die foto ik vind die lengte super bij je! wil je niet horen he
Nee! Nou ja het is wel leuk om te horen maar ik wil toch iets anders. En die pony moet weg!
Oud 04-01-2006, 18:50
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 04-01-2006 @ 19:46 :
Nee! Nou ja het is wel leuk om te horen maar ik wil toch iets anders. En die pony moet weg!
ik ken het gevoel
laat je je ponie lang groeien dan?
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 04-01-2006, 20:09
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 04-01-2006 @ 19:46 :
Nee! Nou ja het is wel leuk om te horen maar ik wil toch iets anders. En die pony moet weg!
was jij gister in de Jordaan?
ik dacht dat ik je zag, maar ik wist het niet zeker


OT: ik ga morgen om 3 uur naar de kapper
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 05-01-2006, 15:19
biep
Avatar van biep
biep is offline
jeej, m'n haar is n heel stuk korter, maar ik ben er erg blij mee
het is nog steeds lang, met aan de voorkant lagen en de korste laagjes zijn ongeveer tot m'n kin, die kan ik ook dragen als soort van schuine pony
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 05-01-2006, 17:33
Mindfields
Mindfields is offline
foto foto
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 05-01-2006, 17:33
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
biep schreef op 05-01-2006 @ 16:19 :
jeej, m'n haar is n heel stuk korter, maar ik ben er erg blij mee
het is nog steeds lang, met aan de voorkant lagen en de korste laagjes zijn ongeveer tot m'n kin, die kan ik ook dragen als soort van schuine pony
klinkt goed, foto!
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 05-01-2006, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 03-01-2006 @ 01:06 :
Ik zou naar de Mediamarkt gaan, daar hebben ze heel veel keus. Zelf heb ik er eentje van Remington (zwart met gele platen), die werkt ontzettend fijn. Mijn zus heeft een andere en die werkt ook goed. Ik zou er een nemen met niet te dikke platen, want dat werkt niet fijn vind ik.

Van tevoren (vooral bij lang haar) zou ik er een beschermend spulletje in doen. L'oreal heeft Hot Straight bijvoorbeeld, maar je hebt ook vast andere spulletjes voor 'voor het fohnen/stylen'.
Ik heb ook een Remington met gele smalle platen, erg fijn ding. Snel heet en werkt goed maar ik gebruik wel altijd Hot Straight. Voor de bescherming en dat maakt je haar wel echt ook gladder en zachter dan wanneer je het niet gebruikt.

Oud 05-01-2006, 21:48
Verwijderd
@ Roos, Poetic_tragedy en Danique: Jullie zijn super! Zelfs navraag doen bij je zusje, lief! Ik zal jullie advies in mijn achterhoofd houden als ik er eentje ga halen!

@ Biep: ik ben zo benieuwd hoe het geworden is! Stoer van je dat je dat durfde. Ik zit al te miepen als er 5 centimeter vanaf moet
Oud 06-01-2006, 13:18
biep
Avatar van biep
biep is offline


m'n digicam is natuurlijk nu juist stuk, maar zo ff n klein beetje een idee..
het is nog steeds aardig lang, maar ik denk dat er wel 15/20 cm vanaf is, het ziet er nu in ieder geval een stuk verzorgder uit
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 06-01-2006, 15:37
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 06-01-2006 @ 14:18 :
[afbeelding]

m'n digicam is natuurlijk nu juist stuk, maar zo ff n klein beetje een idee..
het is nog steeds aardig lang, maar ik denk dat er wel 15/20 cm vanaf is, het ziet er nu in ieder geval een stuk verzorgder uit
mooi
Oud 06-01-2006, 20:35
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
biep schreef op 06-01-2006 @ 14:18 :
[afbeelding]

m'n digicam is natuurlijk nu juist stuk, maar zo ff n klein beetje een idee..
het is nog steeds aardig lang, maar ik denk dat er wel 15/20 cm vanaf is, het ziet er nu in ieder geval een stuk verzorgder uit
ziet er goed uit! maar er zitten niet zo heel veel laagjes in ofniet?
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 07-01-2006, 19:54
noa-zut
Avatar van noa-zut
noa-zut is offline
Citaat:
biep schreef op 06-01-2006 @ 14:18 :
[afbeelding]

m'n digicam is natuurlijk nu juist stuk, maar zo ff n klein beetje een idee..
het is nog steeds aardig lang, maar ik denk dat er wel 15/20 cm vanaf is, het ziet er nu in ieder geval een stuk verzorgder uit

what's so different?
Oud 07-01-2006, 22:43
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
noa-zut schreef op 07-01-2006 @ 20:54 :
what's so different?
dat staat er toch bij?
(laagjes, pony, 20 cm korter).
best 'n verschil na 19 jaar stijl haar tot aan je heupen.

(ja oke.. ik had het ook in stekels kunnen doen natuurlijk..)
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 07-01-2006, 22:45
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
monolo schreef op 06-01-2006 @ 21:35 :
ziet er goed uit! maar er zitten niet zo heel veel laagjes in ofniet?
dankje
alleen de voorkant is in laagjes zodat de achterkant lekker vol blijft.
de laagjes zie je nu alleen amper door m'n crappy cam (zal maandag even een foto met de digicam maken ).
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 07-01-2006, 23:18
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Danique schreef op 05-01-2006 @ 21:13 :
Ik heb ook een Remington met gele smalle platen, erg fijn ding. Snel heet en werkt goed maar ik gebruik wel altijd Hot Straight. Voor de bescherming en dat maakt je haar wel echt ook gladder en zachter dan wanneer je het niet gebruikt.

[afbeelding]
Haha ik heb echt precies dezelfde

Ik gebruik trouwens Brilliant Brunette Satin Shine, maakt je haar ook lekker glad en zacht, maar het geeft niet echt bescherming geloof ik.
Binnenkort ook maar eens Hot Straight proberen
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 09-01-2006, 16:03
D'nisSe
D'nisSe is offline
Citaat:
Eresh'kigål schreef op 28-10-2005 @ 20:55 :
Mee eens.
ligt eraan wat voor een model
__________________
Change what you can't accept and accept what you can't change..
Oud 09-01-2006, 21:09
merels
Avatar van merels
merels is offline
Citaat:
Danique schreef op 05-01-2006 @ 21:13 :
Ik heb ook een Remington met gele smalle platen, erg fijn ding. Snel heet en werkt goed maar ik gebruik wel altijd Hot Straight. Voor de bescherming en dat maakt je haar wel echt ook gladder en zachter dan wanneer je het niet gebruikt.

[afbeelding]
hoeveel kost deze stijltang? en is hot straight ook echt voor bescherming of puur voor stijl haar?
ik heb er een van braun maar dat is eigenlijk een kkding en de platen worden langzaam bruin. Misschien komt dat omdat ik er nooit water in doe terwijl dat waarschijnlijk wel zo hoort.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 12-01-2006, 13:20
Sveerz
Avatar van Sveerz
Sveerz is offline
Ik wil me haar gaan verven, zwart. Nou wil ik dat wel doen met henna want dat is goed voor je haar en alles
Heeft iemand hier dat wel es gedaan en is het wat? Ik zag namelijk op internet dat je het minstens 2 uur in moet laten werken en dat je het ook rustig de hele nacht kan laten zitten, maar ik wou het eigenlijk bij de kapper laten doen dat verven (anders zit de hele badkamer onder want dat henna hecht aan alles). Ik denk alleen niet dat ik zo lang bij de kapper wil zitten
Hoe doen jullie het meestal? Zelf of bij de kapper? En geeft het een mooi resultaat dat kleuren met henna?
__________________
-
Oud 12-01-2006, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Sveerz schreef op 12-01-2006 @ 14:20 :
Ik wil me haar gaan verven, zwart. Nou wil ik dat wel doen met henna want dat is goed voor je haar en alles
Heeft iemand hier dat wel es gedaan en is het wat? Ik zag namelijk op internet dat je het minstens 2 uur in moet laten werken en dat je het ook rustig de hele nacht kan laten zitten, maar ik wou het eigenlijk bij de kapper laten doen dat verven (anders zit de hele badkamer onder want dat henna hecht aan alles). Ik denk alleen niet dat ik zo lang bij de kapper wil zitten
Hoe doen jullie het meestal? Zelf of bij de kapper? En geeft het een mooi resultaat dat kleuren met henna?
er bestaat toch geen zwarte henna?
Oud 12-01-2006, 16:51
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
koekjes schreef op 12-01-2006 @ 17:06 :
er bestaat toch geen zwarte henna?
jawel.

maar je kan het misschien beter doen met die natuurverf van de tuinen. (ook goed voor je haar)

want over natuurverf kun je heen verven maar over henna niet, mocht het niet meer bevallen.
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 12-01-2006, 18:08
merels
Avatar van merels
merels is offline
nou ik ben gister naar de kapper geweest en nu heb ik het één lengte op de schouder, dus vrijwel geen laagjes en een pony die van recht naar schuin loopt. ik heb geen laagjes omdat ik het zo stijl mogelijk wilde houden maar aangezien het natuurlijk niet staat (ja soms reikt mijn zelfkennis niet zo ver) wil ik toch krullen en heel vol overdreven haar. wat voor spul werkt hiervoor? ik heb al heel veel volume van mijzelf dus het moet iets zijn wat vooral lang blijft zitten niet perse iets om krullen oid te maken.
__________________
lekker oppervlakkig maar weer
Oud 12-01-2006, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 05-01-2006 @ 21:13 :
Ik heb ook een Remington met gele smalle platen, erg fijn ding. Snel heet en werkt goed maar ik gebruik wel altijd Hot Straight. Voor de bescherming en dat maakt je haar wel echt ook gladder en zachter dan wanneer je het niet gebruikt.

[afbeelding]
door dat ding krijg ik ineens zin in van die *eindeloos* koekjes.
Oud 12-01-2006, 20:31
Sveerz
Avatar van Sveerz
Sveerz is offline
Citaat:
biep schreef op 12-01-2006 @ 17:51 :
jawel.

maar je kan het misschien beter doen met die natuurverf van de tuinen. (ook goed voor je haar)

want over natuurverf kun je heen verven maar over henna niet, mocht het niet meer bevallen.
Ik had gelezen dat henna na een paar weken (5 tot 8 dacht ik) vervaagd, dus dan zit je er toch sowieso niet zo lang aan vast? Of klopt het niet?

Ik zal in ieder geval wel even naar die natuurverf gaan kijken dankjewel
__________________
-
Oud 12-01-2006, 20:32
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Het vervaagt maar het kan heeel lang in je haar blijven zitteb
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 16-01-2006, 18:51
wilhelmus
Avatar van wilhelmus
wilhelmus is offline
ik had eerst haar tot mn schouders, laatst heb ik het gemillimetert
ubervet
Oud 16-01-2006, 18:58
Verwijderd
Citaat:
merels schreef op 09-01-2006 @ 22:09 :
hoeveel kost deze stijltang? en is hot straight ook echt voor bescherming of puur voor stijl haar?
ik heb er een van braun maar dat is eigenlijk een kkding en de platen worden langzaam bruin. Misschien komt dat omdat ik er nooit water in doe terwijl dat waarschijnlijk wel zo hoort.
uhm rond de 30 euro bij de mediamarkt.

En die hot straight is ook bescherming. Verder bestaan er nog 1000 andere straightening beschermings producten maar die ken ik niet, dus ik zeg niet dat die van l'oreal het beste is, alleen daar heb ik wel een goede ervaring mee.
Oud 16-01-2006, 19:23
Verwijderd
serieus: hoe de fuck kom je van roos af...
Oud 16-01-2006, 20:00
wilhelmus
Avatar van wilhelmus
wilhelmus is offline
Citaat:
koekjes schreef op 16-01-2006 @ 20:23 :
serieus: hoe de fuck kom je van roos af...
anti roos shampoo??
Oud 17-01-2006, 00:27
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Citaat:
koekjes schreef op 16-01-2006 @ 20:23 :
serieus: hoe de fuck kom je van roos af...
Op zoek naar een Kérastase-kapper (http://www.kerastase.nl)
Afhankelijk van je hoofdhuid&haartype wordt er een shampoo voor je uitgezocht. Beetje prijzig (rond de 14 euro) maar je doet lang met zo'n potje want je hebt maar weinig nodig, ruikt lekker, werkt als een tiet en je hebt supersnel resultaat
__________________
Antsy in my pantsy.
Oud 17-01-2006, 10:35
Pandora
Avatar van Pandora
Pandora is offline
Citaat:
merels schreef op 09-01-2006 @ 22:09 :
hoeveel kost deze stijltang? en is hot straight ook echt voor bescherming of puur voor stijl haar?
ik heb er een van braun maar dat is eigenlijk een kkding en de platen worden langzaam bruin. Misschien komt dat omdat ik er nooit water in doe terwijl dat waarschijnlijk wel zo hoort.
39,95 >Mediamarrrket
__________________
put on your red shoes
Oud 17-01-2006, 12:41
Verwijderd
Citaat:
wilhelmus schreef op 16-01-2006 @ 21:00 :
anti roos shampoo??
no shit, als dat hielp vroeg ik t niet
Oud 17-01-2006, 14:46
wilhelmus
Avatar van wilhelmus
wilhelmus is offline
Citaat:
koekjes schreef op 17-01-2006 @ 13:41 :
no shit, als dat hielp vroeg ik t niet
hmmz bij mij werkte het wel
zou verder nix weten
Oud 17-01-2006, 14:52
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
koekjes schreef op 17-01-2006 @ 13:41 :
no shit, als dat hielp vroeg ik t niet

een tijdje van de shampoo af blijven of een hele milde shampoo gebruiken. In elk geval minderen met shampoo en andere troep. Jij verft je haar nogal eens he? Misschien kun je dat dan ook beter een tijdje niet doen. en in de tussntijd van je hoofd afblijven en zo mijn mogelijk je vingers erdoor halen, en met een heeeele zachte borstel kammen, als dat gaat.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 17-01-2006, 16:23
Verwijderd
Citaat:
grandmommy schreef op 17-01-2006 @ 15:52 :
een tijdje van de shampoo af blijven of een hele milde shampoo gebruiken. In elk geval minderen met shampoo en andere troep. Jij verft je haar nogal eens he? Misschien kun je dat dan ook beter een tijdje niet doen. en in de tussntijd van je hoofd afblijven en zo mijn mogelijk je vingers erdoor halen, en met een heeeele zachte borstel kammen, als dat gaat.
ik verf ze nu niet meer, iig niet de bedoeling, want ze zijn nu echt erg dunner aan het worden, ik heb speciaal spul voor vertiefd haar gekocht, creme en conditioner en gebruik gewone shampoo voor krullen. verder doe ik vrij weinig met mn haar
Oud 19-01-2006, 14:20
June bug
June bug is offline
Gister m'n haar maar weer es zwart geverfd, had behoorlijke uitgroei en nu zit t weer mooi
__________________
Shake your body like the dance//
Oud 19-01-2006, 14:52
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik heb mn haar vandaag weer zwart geverfd (werd tijd) en ik heb bij mezelf n pony geknipt en nu heb ik een emo-kapsel (soort van)
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 19-01-2006, 15:34
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
koekjes schreef op 16-01-2006 @ 20:23 :
serieus: hoe de fuck kom je van roos af...
Je kan even naar de dokter gaan het kan ook (klinkt vies, maar valt best mee) een soort schimmel of eczeem zijn en dan mowet je speciale shampoo-kuur maar dat helpt je er dan wel vanaf
Oud 20-01-2006, 01:15
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
koekjes schreef op 16-01-2006 @ 20:23 :
serieus: hoe de fuck kom je van roos af...
iig niet met anti-roos-shampoo dat is veel te agressief. Gebruik liever een shampoo die PH neutraal is zonder allerlei troep erin. Niet dat ik er verder verstand van heb... of anders even aan de kapper vragen en als die je anti-roos-shampoo voorschrijft steek je je middelvinger op (ik heb geen flauw idee hoe je antiroosshampoo schrijft)
Oud 21-01-2006, 12:17
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline


iemand enig idee wat ik kan doen met m'n haar?
ik ben echt inspiratieloos
__________________
Who kissed a drunk girl?
Oud 22-01-2006, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Yellowcard schreef op 21-01-2006 @ 13:17 :
[afbeelding]

iemand enig idee wat ik kan doen met m'n haar?
ik ben echt inspiratieloos
gel?

ik vind t zo best schattig
Oud 24-01-2006, 15:54
Eurotrashgirl
Avatar van Eurotrashgirl
Eurotrashgirl is offline
Na m'n haar jaren steeds zelf bruin geverfd te hebben, ga ik het binnenkort eens een ander kleurtje laten verven bij de kapper. Gezien het feit ik best een bleke huid heb, denk ik niet dat alle kleuren even mooi staan (voor foto's zie fotoboek). Weet iemand wat dan geschikte kleuren zijn?
Oud 24-01-2006, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Eurotrashgirl schreef op 24-01-2006 @ 16:54 :
Na m'n haar jaren steeds zelf bruin geverfd te hebben, ga ik het binnenkort eens een ander kleurtje laten verven bij de kapper. Gezien het feit ik best een bleke huid heb, denk ik niet dat alle kleuren even mooi staan (voor foto's zie fotoboek). Weet iemand wat dan geschikte kleuren zijn?
Ik vind bruin juist leuk staan als ik zo die foto's zie! Maar anders misschien rood? Beetje zoals Monolo? Die heeft ook een lichte huidskleur, staat ook mooi.
Oud 25-01-2006, 11:49
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 16-01-2006 @ 20:23 :
serieus: hoe de fuck kom je van roos af...
Je hoofdhuid inmasseren met haarolie (maar je kunt ook gewoon olijfolie gebruiken) en een uurtje laten intrekken onder een handdoek. Daarna uitspoelen en wassen met een milde shampoo. En wat Grandmommy zegt klopt ook wel: niet teveel shampoo gebruiken. 2 a 3 keer per haar is voldoende. Doe je het te vaak, dan tast je sneller je hoofdhuid aan.

Straks even stijltang kopen! (jaja, studiefinanciering is weer binnen )
Oud 25-01-2006, 12:50
cheapquality
Avatar van cheapquality
cheapquality is offline
Ik denk vast wel dat deze vraag al voorbij is gekomen.. Maar dat hinderd niet.. Ik heb zwart geverfd haar maar ik wil het graag blond hebben. Ik vroeg aan de kapper of hij dit waar kon maken maar hij zei : ja als ik het blond verf wordt het koper/bruin .
Maar bij mij op school is er een meisje met zwart haar die ook ineens met blonde plukken erbij loopt
Weet iemand wat ik het beste kan kopen of doen ?
__________________
And I will tell you how to do it , faster than you can say Poopty Peupty Pants-ss
Oud 25-01-2006, 15:06
Verwijderd
Citaat:
cheapquality schreef op 25-01-2006 @ 12:50 :
Ik denk vast wel dat deze vraag al voorbij is gekomen.. Maar dat hinderd niet.. Ik heb zwart geverfd haar maar ik wil het graag blond hebben. Ik vroeg aan de kapper of hij dit waar kon maken maar hij zei : ja als ik het blond verf wordt het koper/bruin .
Maar bij mij op school is er een meisje met zwart haar die ook ineens met blonde plukken erbij loopt
Weet iemand wat ik het beste kan kopen of doen ?

ik had zelf ook zwart geverfd haar en dacht laat ik het eens proberen dus ik echt blondeer spul gekocht enzo, maar werd niet lichter dan koperkleurig. Dus ik heb geen idd, maar volgens mij heb je weinig kans om het helemaal blond te krijgen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Toch nieuwe grenzen voor het WSZ-topic op DK?
Verwijderd
70 17-06-2010 11:11
Lifestyle Je hairdo-lifestyle.
Verwijderd
96 09-12-2005 17:52
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Lifestyle het algemene 'wat vind je van het haar van'-topic.
Maurice
49 10-06-2003 23:02
Psychologie Het Scheiding topic
Gothic
10 28-06-2002 15:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50.