Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2005, 09:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Ik weet dat er al een soort gelijk topic is, maar het is toch een beetje anders en ik zit er toch wel heel erg mee dus ik hoop dat deze open mag blijevn...

Ow het is een lang verhaal, maar lees het toch maar, ik heb echt jullie hulp nodig!!!!!

Ik zal m'n verhaal verteleln. Ik heb gister een aantal mensen ontmoet. M'n ouders weten hier niets van, want ze waren van internet . En als m'n ouders daar achterkomen, ze zijn bang dat ik verkracht word.
Maar het is niet gebeurd, al had ik gehoopt dat er toch wel iets zou gebeuren...

Maar nu waar ik zo mee zit. Ik was dus daar en er waren gewoon zoveel leuke jongens en ik kan gewoon niet kiezen... ik ben verliefd geworden op 4 jongens tegelijk en ik weet dat het eigenlijk niet kan , maar het is egt zoo1!!!!

Ik zal vertelelen om wie het gaat. Er was er maar 1 vrijgezel en die wil ik eigenlijk ook wel, maar ik vind die anderen ook zo leuk, ik kan ze maar niet uit m'n hoofd krijgen .

Allereerst was een jongen die ik al heel lang ken, maar nog nooit gezien had... maar nu zei hij opeens dat hij een vriendin had!?!! Gewoon iemand die ik ook ken... ik werd opeens zo verdrietig, dit had ik gewoon niet verwacht ...

Daarnaast nog een jongen en die had gewoon zijn vriendin bij zich en elke keer als ik ze zag enzo en ze lief deden tegen elkaar, moest ik gewoon bijna huilen, zo verdrietig werd ik ervan. En ik werd zo jaloers, ik kon het gewoon niet meer aanzien en toen ben ik maar naar huis gegaan ...

Maar er was nog een jongen, maar die heb ik niet echt gesproken. Ik durfde ook gewoon niet. Ik was zo bang dat hij ook opeens iemand had en nu, ja ik had het gewoon moeten doen, maar ik vond het zo eng... ik ken hem niet en dan kan ik toch niet zomaar op iemand afstappen????????!1!!

Maar als laatste iemand waar ik toch wel m'n hoop op had gezet. Hij was lief in het echt. En leuk en hij heeft zelfs even naast me gelopen!!!!! Ik werd weer zo verliefd . Daarnaast heeft hij zelfs nog even naast me gezeten, maar ik was zo bang, ik durfde weer niets te zeggen, terwijl hij mij als enige zoende toen ik hem voor het eerste zag! Dat zegt toch iets of niet? En dat hij ook niet naatr mij durfde te kijken, dan vindt hij mij toch ook wel leuk of niet??? Ik weet het gewoon niet meer. Zelfs toen een vriendin van hem zei dat we eigenlijk zouden zoenen, toen reageerde hij niet , als je iemand leuk vindt, dan wil je toch met iemand zoenen???!!! Dan maakt het toch niet uit wie er allemaal bijzijn ?

Ik ben zo bang dat ik alleen overblijf ... want ik vind gewoon 4 jongens leuk, dat kan toch gewoon?? Of vinden jullie dat gek? Wat moet ik nou? Had ik toch de laatste moeten zoenen? Maar wat nou als hij niet wilde? Dan had ik een blauwtje gelopen en willen die andere jongens ook niet meer ...

Heeft iemand tips, welke jongen moet ik kiezen? En moet ik toch op ze afstappen? Wie denken jullie dat mij leuk vindt?

HEllup
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 29-12-2005 om 09:21.
Advertentie
Oud 29-12-2005, 09:19
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je kan niet op 4 jongens tegelijk verliefd zijn
Ik zou voor die ene jongen kiezen die zijn vriendin bij zich had. Volgens mij was hij het leukst
__________________
<):o)
Oud 29-12-2005, 09:22
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Hier klopt iets niet
Je bent 20, je andere posts zijn normaal geschreven, je studeert geneeskunde. Lijkt me dat je IQ plots gedaald moet zijn met 20 punten ofzo

Edit: jij bent naar de Meeting geweest, nu snap ik het!

Laatst gewijzigd op 29-12-2005 om 09:35.
Oud 29-12-2005, 09:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vier is een beetje teveel

Probeer je aandacht te richten op één van die jongens waarvan je denkt dat hij te verleiden is.

Misschien moet je met alle vier een keer (niet tegelijk ) met z'n tweeën afspreken zodat je ze beter leert kennen. Dan zie je vanzelf wie van de vier toehapt en happen ze alle vier toe, dan heb je keuze
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 29-12-2005, 10:04
Verwijderd
Ik neem hier aanstoot aan. Breezergedrag en algehele domheid is waar de samenleving aan ten onder gaat, daar moet je niet mee spotten.
Oud 29-12-2005, 10:06
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
ik ook van jou hoor
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Oud 29-12-2005, 10:07
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 29-12-2005 @ 10:22 :
Hier klopt iets niet
Je bent 20, je andere posts zijn normaal geschreven, je studeert geneeskunde. Lijkt me dat je IQ plots gedaald moet zijn met 20 punten ofzo
idd, dubieus verhaal.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 29-12-2005, 10:11
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
OMG, van meetings word je een slettebak!
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 29-12-2005, 11:10
Verwijderd
Leuk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33.