Oud 19-09-2016, 17:42
melanie2dogs
melanie2dogs is offline
Hoi!

Ik ben Melanie en zit nu in de examenklas VWO.

Ik kom best wel vaak op deze site, maar nu heb ik zelf een vraagje en dacht dat het handig zou zijn om dus lid te worden.

Voor mijn PWS heb ik namelijk een enquête gemaakt ( -> https://docs.google.com/forms/d/e/1F...mRt_w/viewform ), en heb Vlaamse jongeren nodig om deze in te vullen, dus ik hoopte dat er hier misschien een paar waren die me zouden willen helpen?

Ik hoop dat ik geen regels ofzo overtreed, laat het me dan maar weten en dan pas ik me wel aan!

Feedback over de enquête, zowel positieve als negatieve, is ook altijd welkom. En Nederlandse jongeren mogen hem ook invullen hoor! Maar heb nu vooral Vlaamse nodig!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2016, 19:11
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Ik verplaats hem even! Gok deze. Maar weet niet over welk vak het gaat.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2016, 14:51
Yannickje
Yannickje is offline
In de inleiding staat dat het een vragenlijst is voor jongeren tussen 16 en 18 jaar. Maar in een van de volgende punten kan je aanduiden dat je jonger dan 16 bent of ouder dan 18. Hoe zit dat nu? Ik ben 20.
__________________
Genieten van al wat mooi is en het goede doen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2016, 17:29
melanie2dogs
melanie2dogs is offline
Citaat:
In de inleiding staat dat het een vragenlijst is voor jongeren tussen 16 en 18 jaar. Maar in een van de volgende punten kan je aanduiden dat je jonger dan 16 bent of ouder dan 18. Hoe zit dat nu? Ik ben 20.
Hoi!

Je kan hem gerust invullen hoor, ik zal dat van de inleiding zo snel mogelijk aanpassen!

Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03.