Oud 04-05-2018, 12:32
Theneedle
Theneedle is offline
Hallo allemaal,

Ik ga dit jaar op vakantie met mijn ouders en we zaten te denken aan Spanje. Vorig jaar ging ik met mijn ouders naar Kreta en toen heb ik me af en toe best wel verveeld. Wat voor leuke dingen kan ik doen op vakantie om me niet te vervelen? Wat doen jullie zoal op vakantie? Of is er misschien een andere vakantielocatie die ontzettend leuk is? Laat het me weten!

Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2018, 12:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe oud ben je? Wat doen jullie zoal als gezin op vakantie?

Ik vermaakte me vaak prima op vakantie door vaak te gaan zwemmen, veel nieuwe vrienden te maken op het vakantiepark en door veel te lezen (ik nam gerust 15 boeken mee op vakantie). Ik nam ook regelmatig mijn laptop mee (gamen) en mijn fotocamera.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 04-05-2018, 17:07
Theneedle
Theneedle is offline
Ik ben 16 en we ontspannen meestal door plaatselijke trekpleisters of stadjes te bezoeken. Vroeger vond ik dit wel leuk, maar nu kan ik me soms ergeren aan mijn ouders (komt door mn leeftijd denk ik). We zitten in een hotel en mede daardoor vind ik het niet makkelijk om vrienden te maken (in tegenstelling tot camping). Ik stap sowieso niet zo snel op mensen af. Veel boeken meenemen ga ik doen! Bedankt voor de reactie
Met citaat reageren
Oud 04-05-2018, 17:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je een foto challenge doen met jezelf, of geocachen met je ouders als je een stad in gaat. Je bent 16 dus je kunt best een stukje zelf de leiding nemen in wat jullie op vakantie doen, voorstellen om naar bepaalde musea te gaan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-05-2018, 19:24
frats
Avatar van frats
frats is offline
Vond ik ook altijd beetje lastig op die leeftijd. Maar inderdaad veel lezen (e-reader?) en van te voren leuke boeken kiezen. Zelf van te voren kijken wat er te doen is daar aan toffe activiteiten en je ouders meeslepen, of zelf iets gaan doen. Misschien is er in/bij het hotel wel een chille plek waar je mensen van jouw leeftijd kan ontmoeten, dat vond ik het leukst. Ik ging ook altijd wel 1 of 2 dagen mountainbike huren en op pad met alleen mijn pa. Zelf ben ik wel creatief dus nam ook altijd wel wat mee om met mn handen bezig te zijn... Succes!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2018, 14:05
Jeffrey15
Jeffrey15 is offline
Probeer vrienden te maken met leeftijdsgenoten en ga daar dingen mee doen. Dan heb je al veel meer te doen om je niet te vervelen.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2018, 22:49
Verwijderd
Vakantie is er juist om je niét te vervelen. Probeer eens je favo-boek op het strand te lezen, ga zwemmen en maak vrienden (dat laatste is voor sommigen, like me, vrij moeilijk haha). Kreta kan vrij toeristisch zijn. Misschien een van de andere eilanden daar? Of een keer naar Italie ofzo? Anders zou ik het ook niet weten.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2021, 11:55
m.h
m.h is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik ga dit jaar op vakantie met mijn ouders en we zaten te denken aan Spanje. Vorig jaar ging ik met mijn ouders naar Kreta en toen heb ik me af en toe best wel verveeld. Wat voor leuke dingen kan ik doen op vakantie om me niet te vervelen? Wat doen jullie zoal op vakantie? Of is er misschien een andere vakantielocatie die ontzettend leuk is? Laat het me weten!

Groetjes

Ik zou voor je vertrekt op vakantie al een paar activiteiten vastleggen. Ik ben vorig jaar ook naar Spanje op vakantie geweest en vond dit heel leuk. In Spanje heb je veel leuke boottochten met snorkelen, deze raad ik zeker aan. Ook is het leuk om een bananaride te doen. Je zou een dag een stadbezoek kunnen doen naar een bekende stad in de buurt. Het is ook leuk om een dag naar een lokaal marktje te gaan, je kunt daar lekkere Spaanse hapjes meenemen om in de avond samen op te eten. Wat ik ook altijd leuk vind is in de avond een leuk terrasje uit te zoeken en een gezelschapspelletje mee te nemen. Een avond lekker uit eten gaan vind ik ook een leuke activiteit. Vergeet zeker geen leuk boek of tijdschrift mee te nemen voor aan het zwembad. Alvast veel plezier!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat te doen?
Willie98
8 26-12-2014 14:28
Liefde & Relatie Vriendin is gevoel kwijt, wat te doen
FW
29 30-11-2007 15:59
Liefde & Relatie zucht, wat te doen met schoonouders?
Kapoen
40 19-07-2006 20:18
Liefde & Relatie Ik ga op stage naar Ierland voor 10 maanden. Wat te doen met mijn vriendje?
alanis
54 25-05-2005 00:02
Flora & Fauna Cavia's en vakantie, wat te doen?
Stefanie
12 16-03-2005 23:35
Psychologie Ik kan niet kiezen, weet iemand wat te doen?
Yab-Yum
7 31-07-2003 13:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39.