Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2005, 00:00
michael1
michael1 is offline
Slechts een klein deel (5 procent) van de zogenoemde Lonsdale-jongeren heeft daadwerkelijk rechts-extremistische denkbeelden. Verreweg de meeste jongeren die dit kledingmerk dragen, hangt geen overtuigde rechts-extremistische ideologie aan. Ook is er geen sprake van radicalisering binnen deze belangrijkste jongerensubcultuur van dit moment. Dat stelt de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) in een nota over Lonsdale-jongeren. De problematiek van de Lonsdale-jongeren is door de media en sommige bestuurders uitvergroot, aldus de AIVD. De veiligheidsdienst ziet desondanks wel degelijk een dreiging in het fenomeen van de Lonsdale-jongeren wegens de tegenstelling tussen autochtone en allochtone jongeren.
(Ref. Dagblad)
Advertentie
Oud 30-07-2005, 00:19
Verwijderd
Ach ja, wat zijn daadwerkelijk rechtsextremistische denkbeelden.
Oud 30-07-2005, 00:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ach, het blijft tuig.
Oud 30-07-2005, 00:40
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
michael1 schreef op 30-07-2005 @ 01:00 :
De problematiek van de Lonsdale-jongeren is door de media en sommige bestuurders uitvergroot, aldus de AIVD.
En nu eis ik ook werkelijk dat Makelville hierover gaat klagen!
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-07-2005, 00:41
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
haha komen ze nu mee, net nu ze het verboden hebben dat kledingmerk te verkopen, achja... de AIVD...
Het was overigens al lang bekend dat het overgrote deel van de lonsdale-jongeren geen rechts-extremistische denkbeelden heeft.
Oud 30-07-2005, 00:44
michael1
michael1 is offline
Religieus-conservatief extremisme valt onder echt extreem rechts is mijn mening. De rechtse mening van sommige Nederlanders is reageren op de situatie die een gevaar vormt voor gewone burgers in Nederland. Actie - reactie.
Oud 30-07-2005, 00:45
van Heutsz
Avatar van van Heutsz
van Heutsz is offline
Citaat:
michael1 schreef op 30-07-2005 @ 01:44 :
Religieus-conservatief extremisme valt onder echt extreem rechts is mijn mening.
Ach ja, ik heb ook weleens meningen.
Oud 30-07-2005, 01:14
Verwijderd
they all must die yes
Oud 30-07-2005, 11:58
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
het grappige van alles is dat sommige lonsdale jongeren het dragen omdat ze extreem rechts zijn niet weten dat het gewoon een ordinair boksmerk is waar 9 van de tien negers mee lopen.
Oud 30-07-2005, 13:25
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 30-07-2005 @ 12:58 :
het grappige van alles is dat sommige lonsdale jongeren het dragen omdat ze extreem rechts zijn niet weten dat het gewoon een ordinair boksmerk is waar 9 van de tien negers mee lopen. liepen
Oud 30-07-2005, 16:55
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Lonsdale jongeren zijn en blijven eng, rechts-extremistisch of niet.
Ik woon in de beruchte plaats Venray, waar de halve tijd gigantische gevechten uitbreken tussen de Lonsdalers en allochtonen hier. Ik blijft het niks vinden.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 30-07-2005, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Loezzel schreef op 30-07-2005 @ 17:55 :
Lonsdale jongeren zijn en blijven eng, rechts-extremistisch of niet.
Ik woon in de beruchte plaats Venray, waar de halve tijd gigantische gevechten uitbreken tussen de Lonsdalers en allochtonen hier. Ik blijft het niks vinden.
Ik heb het gevoel dat die *wel* racistisch zijn :>
Oud 30-07-2005, 17:23
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Och, ik heb genoeg lonsdale jongeren rottige dingen uit zien halen (5 zelfs hebben een islamitische shcool in de fik proberen te steken), bekijk verder een willekeurig lonsdaler cu2, en je ziet wel ergens, white power staan. Dus ik ben benieuwd hoe aivd aan die getallen komt. Verder: tiswah.
Oud 30-07-2005, 18:38
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Als een white power embleem je direct tot onverbeterlijke harde kern van racisten maakt dan is heel Nederland dat wel om een of andere reden.

Vergeet de fanboys die mee doen omdat het stoer is, of vanwege groepsdruk niet, daar zijn overal voorbeelden van te vinden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-07-2005, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 30-07-2005 @ 18:23 :
Och, ik heb genoeg lonsdale jongeren rottige dingen uit zien halen (5 zelfs hebben een islamitische shcool in de fik proberen te steken), bekijk verder een willekeurig lonsdaler cu2, en je ziet wel ergens, white power staan. Dus ik ben benieuwd hoe aivd aan die getallen komt. Verder: tiswah.
Je gebruikt wel veel komma's zeg.

Zelf ben ik nog geen Lonsdale jongeren tegen gekomen.
Hoe zien ze eruit?
Oud 30-07-2005, 18:59
michael1
michael1 is offline
Die school was tenminste nog leeg. Dat in tegenstelling tot die kerk in Rotterdam die in de brand is gezet. Daar waren mensen aanwezig toen moslims deze in de brand staken. Dat was echt een poging tot moord. Helaas zijn zij nog niet opgepakt voor die aanslag. Die mensen die aanwezig waren in die kerk zijn gelukkig niet omgekomen. Ik ga er van uit, dat de politie nog steeds met met man en macht achter die personen aanzit. Die lonsdalejeugd hebben nog getracht om geen menselijke slachtoffers te maken. Wat bij die kerk dus echt wel de bedoeling was. Om mensen levend te laten verbranden. En die lui lopen nog steeds rond.
Oud 30-07-2005, 19:01
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
michael1 schreef op 30-07-2005 @ 19:59 :
Die school was tenminste nog leeg. Dat in tegenstelling tot die kerk in Rotterdam die in de brand is gezet. Daar waren mensen aanwezig toen moslims deze in de brand staken. Dat was echt een poging tot moord. Helaas zijn zij nog niet opgepakt voor die aanslag. Die mensen die aanwezig waren in die kerk zijn gelukkig niet omgekomen. Ik ga er van uit, dat de politie nog steeds met met man en macht achter die personen aanzit. Die lonsdalejeugd hebben nog getracht om geen menselijke slachtoffers te maken. Wat bij die kerk dus echt wel de bedoeling was. Om mensen levend te laten verbranden. En die lui lopen nog steeds rond.
Je kunt ongetwijfeld een nieuwsbron leveren voor zo'n schokkend incident?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-07-2005, 19:01
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 30-07-2005 @ 19:48 :
Je gebruikt wel veel komma's zeg.

Zelf ben ik nog geen Lonsdale jongeren tegen gekomen.
Hoe zien ze eruit?
Ze dragen Lonsdale.
Ads door Google
Oud 30-07-2005, 19:07
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
michael1 schreef op 30-07-2005 @ 19:59 :
Die school was tenminste nog leeg. Dat in tegenstelling tot die kerk in Rotterdam die in de brand is gezet. Daar waren mensen aanwezig toen moslims deze in de brand staken. Dat was echt een poging tot moord. Helaas zijn zij nog niet opgepakt voor die aanslag. Die mensen die aanwezig waren in die kerk zijn gelukkig niet omgekomen. Ik ga er van uit, dat de politie nog steeds met met man en macht achter die personen aanzit. Die lonsdalejeugd hebben nog getracht om geen menselijke slachtoffers te maken. Wat bij die kerk dus echt wel de bedoeling was. Om mensen levend te laten verbranden. En die lui lopen nog steeds rond.


Jij weet wel erg goed wat de gedachtegang was van die lonsdale jochies die de moskee in de fik staken. Maar dat ze lege moskeeen in de fik steken, echt . Maar kan je ff idd een bericht geven waarin verwezen word naar de brandstichting vna die kerk?
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 30-07-2005, 19:08
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
T_ID schreef op 30-07-2005 @ 19:38 :
Als een white power embleem je direct tot onverbeterlijke harde kern van racisten maakt dan is heel Nederland dat wel om een of andere reden.

Vergeet de fanboys die mee doen omdat het stoer is, of vanwege groepsdruk niet, daar zijn overal voorbeelden van te vinden.
Ja zoals de Marrokaanse probleemjongeren! Of zijn die wel allemaal anti westerse anti semitische radicale jihaddistische islamitische fundamentalisten?
Oud 30-07-2005, 19:08
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 30-07-2005 @ 19:48 :
Je gebruikt wel veel komma's zeg.

Zelf ben ik nog geen Lonsdale jongeren tegen gekomen.
Hoe zien ze eruit?
Dude in Almere zijn er genoeg te vinden :/
Oud 30-07-2005, 19:30
michael1
michael1 is offline
aanslagen op kerken


ZONDAG 14 NOVEMBER: Onbekenden proberen 's avonds brand te stichten in de christelijke basisschool De Schakel in de Utrechtse wijk Overvecht. De politie trof een roetplek tegen een buitenmuur en een fles met mogelijk brandbare vloeistof aan.



ZATERDAG 13 NOVEMBER: In de locatie van de christelijke middelbare school het Emmacollege (vmbo) aan de Passartweg in Heerlen woedt in avond een korte brand. Daders gooien twee molotovcocktails een klaslokaal in. Het
vuur ging vanzelf uit. De schade bleef beperkt tot een zwartgeblakerd lokaal.


WOENSDAG 10 NOVEMBER: In de katholieke Wethouder Van Eupenschool in Eindhoven brandt 's avond een klaslokaal uitgebrand. De brandweer vermoedt dat het om brandstichting gaat. Een brandend voorwerp zou naar binnen zijn gegooid.

WOENSDAG 10 NOVEMBER: In de Blijde Boodschapkerk aan de Marokkodreef in Utrecht woedt 's avonds een kleine brand. Aan de achterzijde van de kerk was een ruit ingeslagen. Binnen stond de zitting van een stoel in brand. De politie vermoedt opzet maar kan nog niets zeggen over daders en motieven.

DINSDAG 9 NOVEMBER: In de Pauluskerk aan de Jan Tooropstraat in Boxmeer heeft brand gewoed. De brand, die in het voorportaal woedde, is vermoedelijk aangestoken.

MAANDAG 8 NOVEMBER: Bij twee kerken, in Utrecht en Amersfoort, wordt brand gesticht door brandbaar materiaal naar binnen te gooien. In het gebouw van de Amersfoortse Pinkstergemeente zou het om molotovcocktails gaan. Van de Triumfatorkerk in Utrecht is dat nog niet bekend.


WOENSDAG 10 NOVEMBER: De gereformeerde kerk aan het Breeplein in Rotterdam-zuid is doelwit van een poging tot brandstichting. Rond kwart over acht 's avonds gooiden onbekenden twee molotovcocktails naar de kerk, die belandde in een vergaderruimte waar op dat moment werd vergaderd.

.............

Er was nog een kerk in Rotterdamin brand gestoken, totaal dus 3 kerken. Maar ik zoek die bron later wel even op.

Laatst gewijzigd op 30-07-2005 om 20:55.
Oud 30-07-2005, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Kshatriya schreef op 30-07-2005 @ 20:08 :
Dude in Almere zijn er genoeg te vinden :/
Damn, nu weet ik zeker dat ik te weinig naar buiten ga.

Zal wel in het centrum zijn van Almere.
Oud 30-07-2005, 19:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 30-07-2005 @ 20:08 :
Of zijn die wel allemaal anti westerse anti semitische radicale jihaddistische islamitische fundamentalisten?
Nee, dat zijn conventionele klootzakken.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-07-2005, 20:07
michael1
michael1 is offline
BRANDSTICHTING TWEE KERKEN ROTTERDAM

Hilversum (ANP) 9 november 2004 - Onbekenden hebben maandagavond en in de nacht van gisteren op vandaag geprobeerd brand te stichten bij twee kerken in Rotterdam. Zowel bij een christelijke gebedsruimte aan De Bruijnstraat als een kerk aan de Jagthuisstraat bleef de schade beperkt tot zwartgeblakerde deuren. De twee kerken staan dichtbij elkaar in Rotterdam-West

Bron
Advertentie
Oud 30-07-2005, 20:19
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
michael1 schreef op 30-07-2005 @ 21:07 :
BRANDSTICHTING TWEE KERKEN ROTTERDAM

Hilversum (ANP) 9 november 2004 - Onbekenden hebben maandagavond en in de nacht van gisteren op vandaag geprobeerd brand te stichten bij twee kerken in Rotterdam. Zowel bij een christelijke gebedsruimte aan De Bruijnstraat als een kerk aan de Jagthuisstraat bleef de schade beperkt tot zwartgeblakerde deuren. De twee kerken staan dichtbij elkaar in Rotterdam-West

Bron

Citaat:
michael1 schreef op 30-07-2005 @ 19:59 :
Die school was tenminste nog leeg. Dat in tegenstelling tot die kerk in Rotterdam die in de brand is gezet. Daar waren mensen aanwezig toen moslims deze in de brand staken. Dat was echt een poging tot moord. Helaas zijn zij nog niet opgepakt voor die aanslag. Die mensen die aanwezig waren in die kerk zijn gelukkig niet omgekomen. Ik ga er van uit, dat de politie nog steeds met met man en macht achter die personen aanzit. Die lonsdalejeugd hebben nog getracht om geen menselijke slachtoffers te maken. Wat bij die kerk dus echt wel de bedoeling was. Om mensen levend te laten verbranden. En die lui lopen nog steeds rond.
Onbekenden = moslims?
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 30-07-2005, 20:24
michael1
michael1 is offline
Lonsdalers zijn Nederlanders?
Oud 30-07-2005, 20:26
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
michael1 schreef op 30-07-2005 @ 21:24 :
Lonsdalers zijn Nederlanders?
JA, Lonsdalers zijn Nederlanders.
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 30-07-2005, 20:32
Verwijderd
Offtopic: Aaargh t3h internets!
Oud 30-07-2005, 22:49
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
dingokoning schreef op 30-07-2005 @ 21:26 :
JA, Lonsdalers zijn Nederlanders.
Hier in de buurt woont een neger die met lonsdale loopt, vette racist!!
Ikzelf heb een petje van lonsdale

De reacties van mensen zijn overigens heel anders als ik met dat petje op loop... vooral bejaarden en allochtonen lopen dan een bochtje om me heen

Een petje...
Oud 30-07-2005, 23:11
TRXD
TRXD is offline
Citaat:
T_ID schreef op 30-07-2005 @ 19:38 :
Als een white power embleem je direct tot onverbeterlijke harde kern van racisten maakt dan is heel Nederland dat wel om een of andere reden.

Vergeet de fanboys die mee doen omdat het stoer is, of vanwege groepsdruk niet, daar zijn overal voorbeelden van te vinden.
Niet verwacht dat ik het eens zou kunnen zijn met iemand met zo'n avater

Het lijkt me gedeeltelijk inderdaad ook een vorm van afzetten tegen een bepaalde groep/ maatschappij en het stoer doen. Een deel loopt natuurlijk mee omdat het stoer lijkt en een ander deel houdt er misschien ideeen op na die rechts extremistisch zijn. En natuurlijk zijn er ook mensen die het dragen zonder enige betekenis dan ook.
Oud 30-07-2005, 23:19
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
TRXD schreef op 31-07-2005 @ 00:11 :
En natuurlijk zijn er ook mensen die het dragen zonder enige betekenis dan ook.
Een zin begint nooit met en

Er zit altijd wel een betekenis achter als iemand lonsdale draagt.
Maar de meeste dragen het niet vanwege het rechts-extremistische denkbeeld wat eraan gelinkt wordt.

Vergeet ook niet dat het een gewilt merk is in de hardcore-scene en dat dit de laatste paar jaar weer erg in trek is.
Een aantal voorbeelden:
Thunderdome, MOH, Hellbound, enz.
Er komen steeds meer nieuwe hardcore feesten bij, omdat er gewoonweg steeds meer mensen zijn die er verslaafd aan zijn geworden (meestal waren die er juist eerst heel erg tegen )

Kijk maar naar dit filmpje van 6pack!
Valerio (gozer die filmt, later ook nog in beeld, is meer van de hip-hop/rap, maar hij vind het toch wel masterlijk ) En zoals je ziet zijn er hier maar zeer weinig die je eventueel voor racist aan zou kunnen zien
http://www.6pack.tv/Default.asp?log=...ewLog&s=wmp500 (filmpje )
Oud 30-07-2005, 23:24
TRXD
TRXD is offline
MTpower:

Klopt dat de zin niet klopte door te beginnen met "En", ik had een komma moeten gebruiken of een zin moeten beginnen zonder "En" ervoor. Fijn dat je me er even op hebt gewezen En toch bedankt

Ik denk dat er ook wel mensen zullen zijn die het dragen zonder achterliggende gedachten. Maar de meesten inderdaad niet. Vaak inderdaad met de redenen die jij opnoemt.
Oud 30-07-2005, 23:46
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
TRXD schreef op 31-07-2005 @ 00:24 :
MTpower:

Klopt dat de zin niet klopte door te beginnen met "En", ik had een komma moeten gebruiken of een zin moeten beginnen zonder "En" ervoor. Fijn dat je me er even op hebt gewezen En toch bedankt

Ik denk dat er ook wel mensen zullen zijn die het dragen zonder achterliggende gedachten. Maar de meesten inderdaad niet. Vaak inderdaad met de redenen die jij opnoemt.
Inderdaad.
Iedere lonsdaler een rechts-extremist noemen is hetzelfde als iedere moslim een terrorist noemen...
Oud 01-08-2005, 11:08
Ninnoc
Ninnoc is offline
de meesten zijn niet extremistisch maar gewoon erg jammer volk
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 01-08-2005, 12:45
Verwijderd
De AIVD heeft gelijk, 'dom' gaat niet noodzakelijkerwijs hand in hand met 'racistisch'.
Ads door Google
Oud 01-08-2005, 12:48
Verwijderd
Citaat:
michael1 schreef op 30-07-2005 @ 01:00 :
Slechts een klein deel (5 procent) van de zogenoemde Lonsdale-jongeren heeft daadwerkelijk rechts-extremistische denkbeelden. Verreweg de meeste jongeren die dit kledingmerk dragen, hangt geen overtuigde rechts-extremistische ideologie aan. Ook is er geen sprake van radicalisering binnen deze belangrijkste jongerensubcultuur van dit moment. Dat stelt de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) in een nota over Lonsdale-jongeren. De problematiek van de Lonsdale-jongeren is door de media en sommige bestuurders uitvergroot, aldus de AIVD. De veiligheidsdienst ziet desondanks wel degelijk een dreiging in het fenomeen van de Lonsdale-jongeren wegens de tegenstelling tussen autochtone en allochtone jongeren.
(Ref. Dagblad)
Waarom draait de overheid er zo omheen. Waarom zeggen ze niet gewoon waar het op staat? Ze willen van de allochtonen af en keuren goed wat de Lonsdalers doen en geven ze daarin ook de vrije hand. Als ze nou eens de ballen hadden om dat eerlijk te beamen.....
Oud 01-08-2005, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 01-08-2005 @ 13:48 :
Waarom draait de overheid er zo omheen. Waarom zeggen ze niet gewoon waar het op staat? Ze willen van de allochtonen af en keuren goed wat de Lonsdalers doen en geven ze daarin ook de vrije hand. Als ze nou eens de ballen hadden om dat eerlijk te beamen.....
haha
Oud 01-08-2005, 13:25
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 01-08-2005 @ 14:23 :
haha
Jij bent het ook vast eens met de overheid.
Oud 01-08-2005, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 01-08-2005 @ 14:25 :
Jij bent het ook vast eens met de overheid.
nee, ik lach om jou
Oud 01-08-2005, 13:27
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 01-08-2005 @ 14:26 :
nee, ik lach om jou
is je goed recht
Oud 01-08-2005, 14:18
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 01-08-2005 @ 13:48 :
Waarom draait de overheid er zo omheen. Waarom zeggen ze niet gewoon waar het op staat? Ze willen van de allochtonen af en keuren goed wat de Lonsdalers doen en geven ze daarin ook de vrije hand. Als ze nou eens de ballen hadden om dat eerlijk te beamen.....
je bent grappig, wat je zegt slaat natuurlijk nergens op
Oud 01-08-2005, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 01-08-2005 @ 15:18 :
je bent grappig, wat je zegt slaat natuurlijk nergens op
waarom zijn bijv. Moslimjongeren die extremistisch gedrag vertonen wel opeens terroristen enzo?

jongeren zijn toch jongeren? Die zijn toch gewoon baldadig bezig?
Oud 01-08-2005, 14:38
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Dat hele Lonsdale-jongeren gebeuren is gewoon een afleidingsmanoeuvre om het echte probleem (de overlast gevende Marokkaanse jochies) niet te hoeven bespreken. Sinds WO2 was er in Nederland geen vuiltje aan de lucht, tot dat de 2e generatie Marokkanen en wat ander uitheems tuig de boel hier op z'n kop ging zetten. Het had allemaal veel erger kunnen zijn dan een paar jongeren die een beetje verbaal protesteren.
Oud 01-08-2005, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 01-08-2005 @ 15:38 :
Dat hele Lonsdale-jongeren gebeuren is gewoon een afleidingsmanoeuvre om het echte probleem (de overlast gevende Marokkaanse jochies) niet te hoeven bespreken.
Ik was het even vergeten, we hebben ook nog een rechtse conspiracy nut.
Oud 01-08-2005, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 01-08-2005 @ 15:38 :
Dat hele Lonsdale-jongeren gebeuren is gewoon een afleidingsmanoeuvre om het echte probleem (de overlast gevende Marokkaanse jochies) niet te hoeven bespreken. Sinds WO2 was er in Nederland geen vuiltje aan de lucht, tot dat de 2e generatie Marokkanen en wat ander uitheems tuig de boel hier op z'n kop ging zetten. Het had allemaal veel erger kunnen zijn dan een paar jongeren die een beetje verbaal protesteren.
Jaja, de linkse kerk is weer bezig. Ofzo.
Oud 01-08-2005, 14:40
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 01-08-2005 @ 15:38 :
Dat hele Lonsdale-jongeren gebeuren is gewoon een afleidingsmanoeuvre om het echte probleem (de overlast gevende Marokkaanse jochies) niet te hoeven bespreken. Sinds WO2 was er in Nederland geen vuiltje aan de lucht, tot dat de 2e generatie Marokkanen en wat ander uitheems tuig de boel hier op z'n kop ging zetten. Het had allemaal veel erger kunnen zijn dan een paar jongeren die een beetje verbaal protesteren.
Ach houd je mond man, zonder dat uitheems tuig zat jij of je vader zich nu dood te ploeteren in een of andere fabriek.
__________________
Let the world change you... and you can change the world
Oud 01-08-2005, 14:41
dingokoning
Avatar van dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 01-08-2005 @ 15:38 :
Dat hele Lonsdale-jongeren gebeuren is gewoon een afleidingsmanoeuvre om het echte probleem (de overlast gevende Marokkaanse jochies) niet te hoeven bespreken. Sinds WO2 was er in Nederland geen vuiltje aan de lucht, tot dat de 2e generatie Marokkanen en wat ander uitheems tuig de boel hier op z'n kop ging zetten. Het had allemaal veel erger kunnen zijn dan een paar jongeren die een beetje verbaal protesteren.
Idd, als dat uitheems tuig nou niet naar Nederland gekomen was zouden we nu in een paradijs leven
__________________
hoi teefjesbevrijdingsfront
Oud 01-08-2005, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 01-08-2005 @ 15:38 :
Dat hele Lonsdale-jongeren gebeuren is gewoon een afleidingsmanoeuvre om het echte probleem (de overlast gevende Marokkaanse jochies) niet te hoeven bespreken. Sinds WO2 was er in Nederland geen vuiltje aan de lucht, tot dat de 2e generatie Marokkanen en wat ander uitheems tuig de boel hier op z'n kop ging zetten. Het had allemaal veel erger kunnen zijn dan een paar jongeren die een beetje verbaal protesteren.
Dan ken jij je geschiedenis niet goed. De Nozems waren geen Marokkanen. Het waren blanke autochtone Hollandse Jongeren die zich in de 60-er 70-er jaren gingen afzetten tegen de volwassenen en gingen rebelleren. Wat de Marokkaanse jeugd (niet allemaal) deed was niets anders dan meedoen met de Autochtone jeugd. Kortom: ze integreerden.
Oud 01-08-2005, 15:21
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 01-08-2005 @ 15:21 :
waarom zijn bijv. Moslimjongeren die extremistisch gedrag vertonen wel opeens terroristen enzo?

jongeren zijn toch jongeren? Die zijn toch gewoon baldadig bezig?
als de aivd ze niet als gevaar zag hadden ze het niet onderzocht en konden ze er nooit achter komen dat maar 5 procent rechts-extremistisch is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Gatara
500 05-11-2006 15:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:26.