Oud 10-08-2021, 22:57
angel.
Avatar van angel.
angel. is offline
hee hoi,

ik (meisje van 15 jaar) heb contact met een jongen (19 jaar). we zijn samen al zeg ik het zelf perfect voor elkaar en we hebben om het maar zo te zeggen dezelfde 'vibe'. vinden jullie dat een 19 jarige een relatie kan hebben met een 15 jarige?

en ik heb dus nog een probleem want ik ben dus een groentje en hij is echt al heel erg ervaren met alles op het gebied van seks. maar ik denk dat ik er wel klaar voor ben om ontmaagd te worden, maar ik weet het niet. hoe weet je of je er klaar voor bent?

xx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2021, 23:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik weet niet hoe het officieel zit, maar ik denk niet echt dat het een probleem is als jullie je er allebei fijn mee voelen.

Wat je 2e vraag betreft, ik denk dat je veel van hem kan leren Maar vaak is het het moment zelf. Als je intiem bent met je vriendje kan je op dat moment een keuze maken hoe ver je wilt gaan. Dat kan allebei naakt zijn, dat kan seks hebben, dat kan ook allebei nog kleren aan hebben zijn. het gaat erom wat je op het moment zelf wilt. Als je op het moment denkt dat je er klaar voor bent, ga ervoor. als het dan toch nog niet helemaal goed blijkt te voelen, geef het aan.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2021, 13:56
_Lucifer
Avatar van _Lucifer
_Lucifer is offline
Omgg, ik heb dus hetzelfde probleem want ik ben 16 jaar en mijn vriend is 21. Maar wij zijn wel heel gelukkig samen, we hebben ervoor gekozen om toch een relatie te nemen en ik ben erg gelukkig. Als jij hem echt leuk vindt moet je gewoon een relatie nemen met hem.

Over je 2e vraag: Ik weet niet hoe hij natuurlijk is maar ik denk dat als hij je wel van alles kan leren. Ik geef weer mijn eigen ervaring hoor; maar ik heb nu ongeveer 11 maanden een relatie met hem en ik ben dus ook drie maanden geleden ontmaagd door hem. Dus je hoeft niet meteen seks te hebben. Wij begonnen ook rustig aan met bijvoorbeeld beffen etc. Je mag natuurlijk ook altijd mijn insta/snap als je ergens vragen over hebt!

I wish you the best with him bae!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2021, 23:58
Verwijderd
Vreemd, sinds ik deze topic geopend heb, hoor ik allemaal alarmbellen en zie ik overal rode vlaggen wapperen!?!

WTF moet een negentienjarige die al heel veel seks heeft gehad met een tiener!? WAT denk jezelf?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2021, 00:01
Verwijderd
Citaat:
ik weet niet hoe het officieel zit, maar ik denk niet echt dat het een probleem is als jullie je er allebei fijn mee voelen.
... als.... als...

Als er geen problemen komen en een volwassene zich later niet hoeft te verantwoorden over waarom hij een jonge tiener neukt.

Seks met een minderjarige is wettelijk verboden, behalve als iedereen het leuk heeft en het is met consent van beide partijen. Maar ik vind bijv 19 en 17 logischer dan 19 en 15. Zeker als deze man al zoveel ervaring heeft op alle vlakken.. Vind het niet logisch en zuiver klinken.

Laatst gewijzigd op 13-08-2021 om 00:12.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2021, 14:39
angel.
Avatar van angel.
angel. is offline
Citaat:
Vreemd, sinds ik deze topic geopend heb, hoor ik allemaal alarmbellen en zie ik overal rode vlaggen wapperen!?!

WTF moet een negentienjarige die al heel veel seks heeft gehad met een tiener!? WAT denk jezelf?
onze ouders vinden het goed en zien er geen probleem in. ik weet zeker dat mijn ouders wel goed weten wat voor mij goed is want anders hadden ze het nooit toegelaten.
__________________
no stress bacardi fles
Met citaat reageren
Oud 13-08-2021, 21:12
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
onze ouders vinden het goed en zien er geen probleem in. ik weet zeker dat mijn ouders wel goed weten wat voor mij goed is want anders hadden ze het nooit toegelaten.
Wat is dan precies de reden dat je dan nog bevestiging zoekt op een internetforum, als je ouders al bevestiging hebben gegeven? Want je gaf al aan dat die weten wat goed voor je is
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 19-08-2021, 15:20
Verwijderd
Citaat:
onze ouders vinden het goed en zien er geen probleem in. ik weet zeker dat mijn ouders wel goed weten wat voor mij goed is want anders hadden ze het nooit toegelaten.
Kinderverkrachter
Met citaat reageren
Oud 19-08-2021, 15:21
Verwijderd
Twee pedo's in één topic.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2021, 16:27
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
onze ouders vinden het goed en zien er geen probleem in. ik weet zeker dat mijn ouders wel goed weten wat voor mij goed is want anders hadden ze het nooit toegelaten.
tbh het zou ook kunnen dat je ouders het gevoel hebben dat ze je toch niet tegen kunnen houden. Dan laten ze het liever toe dan dat ze weten dat je het achter hun rug om doet om ruzie te voorkomen. Want heel eerlijk, zou je het accepteren als je ouders je verbieden om hem nog te spreken of te zien?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2021, 21:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
15 is de nieuwe 16
Met citaat reageren
Oud 19-08-2021, 21:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
en 16 is dichtbij 18, dus het is legaal
Met citaat reageren
Oud 20-08-2021, 21:06
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
ik vind het best wel fcking raar. gewoon weg gaan bij die guy
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 20-08-2021, 21:06
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
en tf bedoel je met dezelfde vibe??
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 07-11-2021, 22:04
alexande
alexande is offline
Het gaat om jou "Innerlijke Gevoel"
Als jij denkt en zeker bent dat Goed voelt, dan moet je doen.
Als de Ander ook Zo over denkt.

Ik kijk nooit na leeftijd, ik kijk op t innerlijke.
Als de dame zelf zeker weet, en goede klik is.
Dan ALTIJD op VRIJWILLIGE basis.

stuur gerust prive
Met citaat reageren
Oud 08-11-2021, 18:00
DitIsEenNaam
Avatar van DitIsEenNaam
DitIsEenNaam is offline
Citaat:
Het gaat om jou "Innerlijke Gevoel"
Als jij denkt en zeker bent dat Goed voelt, dan moet je doen.
Als de Ander ook Zo over denkt.

Ik kijk nooit na leeftijd, ik kijk op t innerlijke.
Als de dame zelf zeker weet, en goede klik is.
Dan ALTIJD op VRIJWILLIGE basis.

stuur gerust prive
Als er nou twee jaar verschil is ok dan maar als een meerderjarig iemand iets heeft met een minderjarige dan moet er zeer zeker wel gekeken worden naar leeftijd.
__________________
Wees geen hark, snuif kwark
Met citaat reageren
Oud 01-03-2022, 18:09
JoBro7204
JoBro7204 is offline
Ik kan me voorstellen dat mensen hier afkeurend tegenover staan maar de meeste meisjes zijn al op veel jongere leeftijd bezig met seksuele ontwikkeling dan jongens. Ik ken meisjes die al seks hadden op hun 13e en die er ook uitzagen alsof alles er al op en aan zat zoals dat hoort, Ik ken ook meisjes die op hun 17e nog een uitstraling hebben die totaal niet met iets aan aantrekkelijk willen zijn te maken heeft. Voor jongens geldt dat in wat mindere mate maar ook daar heb je haantjes en nerds. Mijn zegen hebben jullie, ik hoop dat anderen, die ook iets te vertellen hebben gezien haar leeftijd dat ook vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Allah en God
MaxiDirk
3 23-01-2011 22:10
Muziek 30 en 31 aug: Dynamo Outdoor, gratis 2 daags festival Eindhoven
PieterB
5 29-08-2008 06:40
Levensbeschouwing & Filosofie Vragen over het christendom
MB
24 05-01-2005 00:40
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40
Psychologie Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf)
iamre18
34 26-02-2003 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.