Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nieuwe forumsoftware
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2007, 20:02
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Elke keer als ik inlog zie ik alle nieuwe topics bold staan. Kom ik een dag later weer terug, dan blijven alle nieuwe topics die ik toen niet gelezen heb bold. En dát is vervelend. Op het oude forum werden alle mapjes vanzelf oranje, ook als je ze niet had aangeklikt.

Kan die dikgedrukte functie misschien uitgezet worden?
__________________
<):o)
Advertentie
Oud 01-09-2007, 20:10
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Het heeft voor en nadelen. Persoonlijk vind ik het ook nogal onhandig, maar het is wel weer handig als je langer dan 15 minuten wegloopt van je computer. Misschien mogelijk om dit optioneel per user te maken?
__________________
Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get.
Oud 01-09-2007, 20:36
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dat ze bold zijn omdat het nieuwe topics zijn kan ik inkomen. Maar het is vooral het nadeel dat het dikgedrukte niet weggaat als je de volgende dag terugkomt, als je de topics niet hebt aangeklikt. Dus zolang je een topic niet leest, blijft hij bold. Dit kijkt gewoon heel vervelend (en zeker op Onzin.)

Is er trouwens wel een functie "markeer alle topics als gelezen" oid?
__________________
<):o)
Oud 01-09-2007, 21:04
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Dat klopt, de nieuwe software verschilt in de manier waarop hij ongelezen berichten bijhoudt. De oude software werkte met cookies, wat nogal een onbetrouwbare manier was; nu wordt in de database bijgehouden welke topics je nog wel en niet hebt gelezen. Zoals de instellingen nu staan markeert hij na 3 dagen alles wat je niet hebt gelezen als gelezen; met name op een druk forum als Onzin is dat inderdaad onhandig.

Wat je kunt doen is inderdaad 'Markeer alle fora als gelezen' aanklikken (helemaal onderaan de lijst met forums, of in het menu 'Directe links', of dubbelklikken op het 'lampje' voor het forum dat je als gelezen wil markeren.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 02-09-2007, 07:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Oooh, die functie is er nog wel
Dubbelklikken op het lampje voor het forum is ideaal
__________________
<):o)
Oud 19-09-2007, 18:30
PV
PV is offline
kan dit echt niet terug naar de oude situatie? Ik vind het vrij vervelend om, als ik later op de dag weer eens op het forum kijk, nog steeds lampjes te zien branden voor fora die ik al had bekeken en waar in de tussentijd niets nieuws is gebeurd. Ik ga niet elke keer op allerlei lampjes voor fora klikken om ze 'gelezen' te maken
Oud 19-09-2007, 21:42
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Aan de andere kant is 't ook wel weer handig. Eerst deed ik als ik op school even wilde inloggen dat met een uc deed, omdat anders de rode mapjes weg gingen, maar na langer is het wel vervelend.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 19-09-2007, 22:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind het ideaal.

Nu verkleuren die krengen ten minste eindelijk eens.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-09-2007, 07:19
PV
PV is offline
Citaat:
Ik vind het ideaal.

Nu verkleuren die krengen ten minste eindelijk eens.
Ja, dat is ook prima, maar ik wil dat ze na een bezoek allemaal verkleuren, niet dat het 3 dagen duurt.

Anders maak je het per persoon instelbaar? *kijkt lief*
Oud 20-09-2007, 10:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja, dat is ook prima, maar ik wil dat ze na een bezoek allemaal verkleuren, niet dat het 3 dagen duurt.

Anders maak je het per persoon instelbaar? *kijkt lief*
Je kan ook op 'markeer alle topics als gelezen klikken'
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-09-2007, 22:57
PV
PV is offline
Citaat:
Je kan ook op 'markeer alle topics als gelezen klikken'
Dat is niet iets waar ik elke x dat ik het forum af sluit, aan zal denken
Oud 27-09-2007, 23:18
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
kan dit echt niet terug naar de oude situatie? Ik vind het vrij vervelend om, als ik later op de dag weer eens op het forum kijk, nog steeds lampjes te zien branden voor fora die ik al had bekeken en waar in de tussentijd niets nieuws is gebeurd. Ik ga niet elke keer op allerlei lampjes voor fora klikken om ze 'gelezen' te maken
Dan klik je toch onderaan de forumindex op markeer alle fora als gelezen? Dan heb je het in 1 keer gedaan. Het is even wennen, maar werkt prima.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.