Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2007, 13:36
Zafon
Avatar van Zafon
Zafon is offline
Dat zou toch lekker gezellig zijn niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-03-2007, 13:41
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 10-03-2007 @ 16:10 :


Ik betwist inderdaad dat de exacte invulling van rijlessen veel invloed heeft op de verkeersveiligheid. En ik kan dat niet bewijzen, want er is amper onderzoek naar gevoerd, en zowel rijscholen als verzekeringsinstellingen schermen die cijfers en hun interne keuken af van de buitenwereld/pers.

Er is wel een onderzoek geweest naar de rijveiligheid van de ANWB snelcursus, en daarbij is dat vergeleken met andere lessoorten. Dus lessen bij pa/ ma, instructeur, spoedcursus.
De lessen van pa ma waren even goed als die van een instructeur, omdat de veiligheid in het verkeer vooral word bepaald door je verkeersinzicht. Door gedurende lange tijd bij paps te lessen doe je veel terloopse rijervaring op waarmee je inzicht krijgt in hoe te handelen bij verkeersproblemen. Dat is wat ik ervan heb meegekregen


voor de liefhebbers
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 16:46
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
Zafon schreef op 15-03-2007 @ 14:36 :
Dat zou toch lekker gezellig zijn niet?
Gezellig wordt het dan vast wel, maar dan rijden al die gekken zonder fatsoenlijke rijopleiding hier rond. En dat willen we natuurlijk niet, want dan worden we meteen uit de top 5 van Europese landen met de hoogste verkeersveiligheid gekickt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.