Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2002, 10:32
Scorpion3000
Avatar van Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
sorry voor het uiten van mijn mening hè! 't is gewoon da'k hier in mijn buurt en bij mij op school niemand kent da da doe. en da heeft niks met bekrompenheid ofzo te maken. ik vind da gewoon helemaal ni nodig en ik snap ni waarom jullie da wel vinden. maar ok, ge doet maar, als gelle (en elle vriendin) daar gelukkig mee zijt, mij goe.
1. Als iemenad jou bekrompen vindt, dan is dat toch zeker ook zijn mening?

2. Ik vind het wel degelijk bekrompen denken, als je mannen die hun balzak scheren homo's noemt...
__________________
<<==-- Motto: Als het je niet kapot maakt, maakt het je sterker --==>>
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 19:01
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
lijkt me verstandig stel je voor hoe het eruit zou zien als je hand ff uitschiet
Het lijkt me erger hoe het vóelt als je uitschiet...
Auwie
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 20:20
katje_vd
katje_vd is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Jasses ja...
Gelukkig is mijn vriend een VENT, en dus gaat hij niet zijn hele lichaam lekker gladjes scheren (of nog erger:harsen) En dan daarna zeker met baby- bodylotion insmeren en een rokje aantrekken ofzo..
hier maakt ge dus een opmerking over mannen die hun benen of oksels scheren, insinueert ge zelfs da zo'n mannen verwijfd zouden zijn, terwijl ge eerder daarvoor tegen mij inging (quote: " Toevallig scheert mijn vriend de rest niet. En een homo is iemand die op het gelijke geslacht valt, niet iemand die zijn ballen scheert. ") omdat ik zo'n zelfde insinuatie maakte. kijk misschien dus eerst eens naar uweigen voor ge andere mensen bekritiseerd!
__________________
katje
Met citaat reageren
Oud 23-09-2002, 20:21
katje_vd
katje_vd is offline
Citaat:
owlbeer schreef:
Waarom scheert iedereen hier nou ineens zijn ballen? Is dat in ofsow? Ik vind het al erg genoeg dat ik elke twee dagen m'n baard moet scheren (doek nu ook nie meer).

Daarbij vinnik die vergelijking mannen-vrouwen schaamhaar scheren niet goed. Vrouwen zijn tien keer sneller klaar en kunnen er makkelijker bij dan mannen. Dus mannen laat die haren maar lekker staan!!!
applaus!
__________________
katje
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 12:28
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
applaus!
Tanx
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 18:54
Scorpion3000
Avatar van Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Zucht, dat mannen zich scheren heeft niets met mannelijkheid te maken. Het is puur persoonlijke voorkeur, en echt niet puur om hoe het er uit zit, meer om de practische voordelen, zoals dat het veel schoner is. Als je dus de vergelijking ballen scheren is homo maakt, zeg je ook dat hetero's onhygienisch zijn? Want zo kan ik ook wel 100 omslachtige domme opmerkingen maken

En even serieus, geschiedenisbiologie, waarom hebben mannen schaamhaar, waarom hebben vrouwenschaamhaar.
Mannen om de penis te verwarmen omdat het uitsteekt. Vrouwen omdat de vagina te beschermen, met al onze kleren hebben mannen het dus eigenlijk niet nodig, dus zou het normaler moeten zijn dat mannen zich scheren. Maar nee, Van vrouwen wordt het weer verwacht en mannen mogen het niet.. Tsja, beetje bekrompen en conservatieve houding heb je dan..
__________________
<<==-- Motto: Als het je niet kapot maakt, maakt het je sterker --==>>
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 19:00
FunzoneQ!
FunzoneQ! is offline
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
Zucht, dat mannen zich scheren heeft niets met mannelijkheid te maken. Het is puur persoonlijke voorkeur, en echt niet puur om hoe het er uit zit, meer om de practische voordelen, zoals dat het veel schoner is. Als je dus de vergelijking ballen scheren is homo maakt, zeg je ook dat hetero's onhygienisch zijn? Want zo kan ik ook wel 100 omslachtige domme opmerkingen maken

En even serieus, geschiedenisbiologie, waarom hebben mannen schaamhaar, waarom hebben vrouwenschaamhaar.
Mannen om de penis te verwarmen omdat het uitsteekt. Vrouwen omdat de vagina te beschermen, met al onze kleren hebben mannen het dus eigenlijk niet nodig, dus zou het normaler moeten zijn dat mannen zich scheren. Maar nee, Van vrouwen wordt het weer verwacht en mannen mogen het niet.. Tsja, beetje bekrompen en conservatieve houding heb je dan..
kan je wel zeggen alsnog is het een persoonlijke mening en daar valt niet om te twisten alsnog ik las deze threat en schrok nog wel want ik wist niet dat zoveel mannen het deden

maarja .. ik heb het ook niet echt aan iemand gevraagd ik iig niet .. maar doe wat je niet laten kan hehe
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 13:28
Verwijderd
Lol stelletje verwijfde sissy boys.

Waar gaat de wereld naartoe, wie de fuck scheert zn balharen nou weer. Als je vriendin het niet leukvind, moet ze er maar mee leren leven, of ze pijpt je gewoon niet, genoeg andere dingen te doen.

Mannen tegenwoordig krijgen steeds meer vrouwelijke trekjes :
Strakke broeken
Van die tasjes
Roze strakke tshirts

Straks gaan ze ook nog eens makeup gebruiken ofzo.

Je mag me noemen hoe je wilt, maar dit is mijn mening, en ik vind dat mannen hun balhaar gewoon niet horen te scheren, punt uit. Pffff, stel je voor dat je pa je perongeluk naakt ziet ofzo, en je het is helemaal erafgeschoren

vroer waren de mannen nog de sterke kerels die werkte, oorlog voerde, jaagde, en vrouwtjes tevreden hielden. Vrouwen hielden toen nog van echte mannen die sterk waren en aan konden tonen dat ze mannelijk waren.

PFFFFFF BALHAAR SCHEREN HAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHA

Ik weet dat ik nu door alle sissys word geflamed enzo, maar het maakt me geen fuck uit, lol je balhaar scheren , whahhahaaaaa.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 13:52
verbal-violence
Avatar van verbal-violence
verbal-violence is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Lol stelletje verwijfde sissy boys.

Waar gaat de wereld naartoe, wie de fuck scheert zn balharen nou weer. Als je vriendin het niet leukvind, moet ze er maar mee leren leven, of ze pijpt je gewoon niet, genoeg andere dingen te doen.

Mannen tegenwoordig krijgen steeds meer vrouwelijke trekjes :
Strakke broeken
Van die tasjes
Roze strakke tshirts

Straks gaan ze ook nog eens makeup gebruiken ofzo.

Je mag me noemen hoe je wilt, maar dit is mijn mening, en ik vind dat mannen hun balhaar gewoon niet horen te scheren, punt uit. Pffff, stel je voor dat je pa je perongeluk naakt ziet ofzo, en je het is helemaal erafgeschoren

vroer waren de mannen nog de sterke kerels die werkte, oorlog voerde, jaagde, en vrouwtjes tevreden hielden. Vrouwen hielden toen nog van echte mannen die sterk waren en aan konden tonen dat ze mannelijk waren.

PFFFFFF BALHAAR SCHEREN HAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHAHAAHAHAHA

Ik weet dat ik nu door alle sissys word geflamed enzo, maar het maakt me geen fuck uit, lol je balhaar scheren , whahhahaaaaa.
zei de wanhopige rukbuffel....
__________________
You could have been anybody, You could have been anyone, All i needed was anybody all i needed was anyone...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 14:03
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
blaat
Jezus wat een bekrompen mening... Van mij mag je dat denken, maar mannen die alles netjes scheren zijn echt niet persé sissyboys...

Scheer je zak haar maar eens af, en kijk maar eens hoe mooi dat er uit ziet.
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 14:06
Verwijderd
Citaat:
verbal-violence schreef:
zei de wanhopige rukbuffel....
Nah

Citaat:
Cryptic winterstorm : Jezus wat een bekrompen mening... Van mij mag je dat denken, maar mannen die alles netjes scheren zijn echt niet persé sissyboys...
Scheer je zak haar maar eens af, en kijk maar eens hoe mooi dat er uit ziet
Dan heb je zo een kale knuppel, lol.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 14:07
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Dan heb je zo een kale knuppel, lol.
Dan lijkt hij wel groter
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Dan lijkt hij wel groter
NOG GROTER? ??!?!?!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 20:28
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Lol stelletje verwijfde sissy boys.

...

Straks gaan ze ook nog eens makeup gebruiken ofzo.
Mjah, tot voor kort had ik nog een bedrijfje.. en als ik dan het weekend uit ben geweest, en maandagochtend om 8 uur bij een klant moest wezen, en ik ZULKE wallen onder m'n ogen had leende ik echt wel wat van m'n ma om die wallen weg te werken hoor, je moet er tenminste wel een beetje representatief uit zien. Zo bijzonder is dat niet. En 'sissy' is dat al helemaal niet, meer zelfbewust.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 11:55
Verwijderd
vind het gewoon onzin. Geen andere jongens het met me eens ?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2002, 12:53
owlbeer
Avatar van owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
vind het gewoon onzin. Geen andere jongens het met me eens ?
Je brengt het misschien wat bot maar gedeeltelijk heb je gelijk. Ik kan me voorstellen dat je je shaamhaar als man een beetje bijknipt (alleen als je egt een oerwoud hebt daar beneden) maar ik ben het er mee eens dat schaamhaar wel iets mannelijks heeft. Maar zoals je vast hebt opgemerkt zijn degenen die het scheren van schaamhaar promoten allemaal mannen zijn. Het zou me nikz verbazen als veel vrouwen het niet egt uitmaakt of liever hebben dat hun vriend het laat staan.

Aan de andere kant, als mannen de zin hebben om hun schaamhaar te scheren moeten ze dat natuurlijk gewoon doen, het is een vrije wereld niet. Maar ik vind niet dat ze de mensen die het niet doen kunnen bestempelen als vies omdat ze zweten of weet ik niet allemaal (een geschoren zak gaat zwaar irriteren, ook geen mooi gezicht).

Kortom mannen die het doen ga je gang, maar ik doe het niet want ik heb al een hekel aan scheren en ik moet er niet aan denken dat ik ook nog eens elke twee dagen m'n schaamhaar moet scheren. Ik kan me leukere dingen bedenken.
__________________
People have always been more impressed by the power of the example than by the example of power.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 14:32
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
je moet het zelf weten he maar ik zou het nooit doen het is gewoon een deel van je mannelijkheid dat scheer je er niet af :/
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 16:05
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Het is mij teveel werk; ik knip m'n oerwoud wel bij als het buiten m'n onderbroek komt, dat vind ik ranzig.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 16:18
YoungSimba
Avatar van YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
ShoarmaSchaap schreef:
je moet het zelf weten he maar ik zou het nooit doen het is gewoon een deel van je mannelijkheid dat scheer je er niet af :/
Mannelijkheid. Vaag woord. Hoe zou je het definieren? Zit het in hoe je eruit ziet? Of zit het in hoe en wie je bent? Zijn er verschillende gradaties van mannelijk zijn?

Boeit het uberhaupt ene reet, of is het meer een voorwendsel van onzekere personen die maar zoveel mogelijk nadruk leggen op hun 'mannelijke' kenmerken en hopen dat ze op die manier zelfverzekerder overkomen?

Vaag gedoe. Mensen die het hebben over hun mannelijkheid en het blijkbaar nog bijna als heilig beschouwen ook.
__________________
Look into the eyes of a boy...and be lost forever
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 17:25
Berretje
Avatar van Berretje
Berretje is offline
Ik houd het dan wel bij, maar ik ben bang als ik mun balle scheer dat ik mee snij ofzo... Want bij mij is 't een beetje plooierig snapje...

Grtz
B
__________________
Ik kna 300 worodne pre minutu tpyen!! [IMG]http://audiotracker.bamboozled.org/song.php/berretjeehv[/IMG]
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 20:11
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Andere uitschelden/afkraken is idd een teken dat je niet zelf verzekerd bent maar dat is gewoon mijn mening klaar.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:18
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
waarom zou je ermee zitten dat iemand wel of niet zn ballen scheert?
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 29-09-2002, 21:46
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
verbal-violence schreef:
Kale zak roeleert
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 10:30
Scorpion3000
Avatar van Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
De mensen die tegen het scheren zijn, roepen allemaal dingen zoals het mannelijk er uit zien etc.

Maar wie ziet het nou eigenlijk? Jij zelf en je vriendin. En als je bang bent dat je jezelf niet mannelijk genoeg gaat vinden zit er gewoon een draadje los van binnen wat niets met scheren te maken heeft. En als je vriendin het niet mooi vindt, ok, dan kan ik me voorstellen dat je het niet wil, maar toch, waarom zou je er zelf mee zitten?
__________________
<<==-- Motto: Als het je niet kapot maakt, maakt het je sterker --==>>
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Scorpion3000 schreef:
De mensen die tegen het scheren zijn, roepen allemaal dingen zoals het mannelijk er uit zien etc.

Maar wie ziet het nou eigenlijk? Jij zelf en je vriendin. En als je bang bent dat je jezelf niet mannelijk genoeg gaat vinden zit er gewoon een draadje los van binnen wat niets met scheren te maken heeft. En als je vriendin het niet mooi vindt, ok, dan kan ik me voorstellen dat je het niet wil, maar toch, waarom zou je er zelf mee zitten?
omdat haar ownt
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 16:30
katje_vd
katje_vd is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
vind het gewoon onzin. Geen andere jongens het met me eens ?
ik ben het meer dan 100% met je eens, maar ik ben wel geen jongen maar ik ben nog nooit een jongen tegengekomen die het doet, dus volgens mij zijn wel meer (=de meeste) jongens het met je eens.
__________________
katje
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 16:38
Verwijderd
ik heb wel eens onder de douche mn ballen glad geschoren met een mach3 mesje
t ging goed en tis heel glad en t prikte daarna niet
maar om iedere keer bij te houden zie ik ook nie zitten dus tis maar wanneer ik zin heb of er nou alweer meer haar zit dan de andere keer
Met citaat reageren
Oud 30-09-2002, 18:22
emperor crono
Avatar van emperor crono
emperor crono is offline
Gaat het niet ontzettend irriteren als je je zaakje kaal scheert? Zak sowieso, maar ook gwoon je snikkel en in je liezen... Lijkt me niet echt fijn. Beter definitief ontharen als je t zo graag wilt, of iig met een of ander smeerseltje. (wel weer afwassen voor je 2e graads brandwonden krijgt. )
__________________
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:12
Scorpion3000
Avatar van Scorpion3000
Scorpion3000 is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
omdat haar ownt
Hele persoonlijke mening waarvan ik zeker weet dat de meeste mensen met een sexueel actief leven het niet mee eens zijn..
__________________
<<==-- Motto: Als het je niet kapot maakt, maakt het je sterker --==>>
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:18
manneke pis
manneke pis is offline
ik scheer me lul ook, een wijf pijpt meestal niet eens als je veel haar heb, en daar doen we 't allemaal voor he
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:25
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Laatst had ik mijn schaamhaar afgeknipt met de keukenschaar omdat het me onderbroek uit kwam .

Maar goed, ik hoor dat dat hier met een scheermesje of -apparaat moet?

Als ontharingscreme ook een mogelijkheid is, waar koop ik dat dan?

Scheren jullie je been- en okselhaar ook met een scheermesje of -apparaat?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 21:01
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Scheren jullie je been- en okselhaar ook met een scheermesje of -apparaat?
Ik neem aan dat dit voor de meiden bedoeld is??
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 13:14
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Mephisto schreef:
Ik neem aan dat dit voor de meiden bedoeld is??
Hoeft niet persé, ik doe het zelf niet maar ken genoeg gozers die van nature héél erg behaard zijn en dus hun armen/benen scheren of iig kort houden. Zo vreemd is dat niet.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 13:26
X_michael_X
Avatar van X_michael_X
X_michael_X is offline
Citaat:
Mephisto schreef:
Ik neem aan dat dit voor de meiden bedoeld is??
Nee hihhi

Mensen hier zien ze vliegen

Serieus... GET A LIFE
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 18:54
sexyboy
sexyboy is offline
Gaat dat, je schaamhaar op je ballen scheren met een scheerapparaat?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 18:58
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
owlbeer schreef:
Het zou me nikz verbazen als veel vrouwen het niet egt uitmaakt of liever hebben dat hun vriend het laat staan.

maar ik vind niet dat ze de mensen die het niet doen kunnen bestempelen als vies omdat ze zweten of weet ik niet allemaal (een geschoren zak gaat zwaar irriteren, ook geen mooi gezicht).
En nu weet ik toch bijna zeker dat jij zo'n jongen bent die vindt dat een meisje het wel netjes moet bijhouden "omdat je geen haar in je eten wilt". Am I right?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 19:02
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
X_michael_X schreef:
Nee hihhi

Mensen hier zien ze vliegen

Serieus... GET A LIFE
Get a life??? Wie wil hier nou 'lief' gevonden worden??

Maar goed, ik ga MIJN haar (op armen/benen) dus echt NIET afscheren...
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 21:52
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Ok, je scheert je ballen dus met een scheermesje.

Maar waar koop ik dan ontharingscreme?

Ik zou mijn beenhaar en okselhaar ook graag kwijt willen, okselhaar wordt ranzig als je gaat zweten, beenhaar is irritant. Ik neem aan dat je dit wel zou kunnen scheren met een scheerapparaat.

Ik wil geen gare aap zijn ofzo.

Maar nu wel nuttige reacties graag a.u.b. ik zou het waarderen als ik wat advies kon krijgen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 22:42
YoungSimba
Avatar van YoungSimba
YoungSimba is offline
Citaat:
S@nder schreef:
Ok, je scheert je ballen dus met een scheermesje.

Maar waar koop ik dan ontharingscreme?

Ik zou mijn beenhaar en okselhaar ook graag kwijt willen, okselhaar wordt ranzig als je gaat zweten, beenhaar is irritant. Ik neem aan dat je dit wel zou kunnen scheren met een scheerapparaat.

Ik wil geen gare aap zijn ofzo.

Maar nu wel nuttige reacties graag a.u.b. ik zou het waarderen als ik wat advies kon krijgen.
Beste methode is harsen/sugaren. Maar dat is erg veel werk en redelijk pijnlijk. Je bent er dan wel telkens vanaf voor een aantal weken. Als je het geld ervoor over hebt, kan je het laten doen (je bent echt niet de enige man die lichaamshaar ranzig en/of irritant vindt).

Ik zelf zou het liefst gewoon alles kwijt willen zijn, maar dat gaat nu eenmaal niet. En de tijdelijke methoden zijn me de moeite niet waard voor het effect wat je bereikt. Dus ik heb het opgegeven en haal er nu simpelweg eens in de zoveel tijd de trimmer/tondeuse op standje 0 er overheen. Zo gebeurd en een redelijk resultaat.
__________________
Look into the eyes of a boy...and be lost forever
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 01:46
Verwijderd
Citaat:
YoungSimba schreef:
Beste methode is harsen/sugaren. Maar dat is erg veel werk en redelijk pijnlijk. Je bent er dan wel telkens vanaf voor een aantal weken. Als je het geld ervoor over hebt, kan je het laten doen (je bent echt niet de enige man die lichaamshaar ranzig en/of irritant vindt).

Ik zelf zou het liefst gewoon alles kwijt willen zijn, maar dat gaat nu eenmaal niet. En de tijdelijke methoden zijn me de moeite niet waard voor het effect wat je bereikt. Dus ik heb het opgegeven en haal er nu simpelweg eens in de zoveel tijd de trimmer/tondeuse op standje 0 er overheen. Zo gebeurd en een redelijk resultaat.
Lol, wil nix van mn haar kwijt
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 16:21
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:
Lol stelletje verwijfde sissy boys.

Waar gaat de wereld naartoe, wie de fuck scheert zn balharen nou weer. Als je vriendin het niet leukvind, moet ze er maar mee leren leven, of ze pijpt je gewoon niet, genoeg andere dingen te doen.

Mannen tegenwoordig krijgen steeds meer vrouwelijke trekjes :
Strakke broeken
Van die tasjes
Roze strakke tshirts

Straks gaan ze ook nog eens makeup gebruiken ofzo.
ik hou van strakke shirts
ik heb strakke en wijde broeken
ik vind weinig haar op den ballen het mooiste

ik draag geen make-up
ik draag geen roze kleren...


zou ik nou homo zijn of gewoon smaak hebben ?
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 16:29
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
dmtdmt schreef:

Straks gaan ze ook nog eens makeup gebruiken ofzo.
Hee psssttt.... er zijn genoeg jongens die make-up gebruiken.

Citaat:
dmtdmt schreef:

Je mag me noemen hoe je wilt
Ik zal me inhouden.


Citaat:
dmtdmt schreef:

Ik weet dat ik nu door alle sissys word geflamed enzo, maar het maakt me geen fuck uit, lol je balhaar scheren , whahhahaaaaa.
Ik ben geen sissy, maar ik geef wel even commentaar. Je doet het namelijk voorkomen alsof het een zonde is om je vrouwelijk te gedragen als man en dat is vrij bekrompen.
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 22:37
Verwijderd
weet je, ik vind het scheren van je edele delen echt zo''n mode verschijnsel??? Hoelang zal dat duren?? Ik zit ook vol verbijstering te kijken van de reactie van de mensen die het wel doen... Die vinden zich zelf wel niet zo master... echt zo'n air en arrogantie komt er door die pc heen zetten...

alleen al: "Ik wel..."

MOTIVEER en zet er niet neer Ik wel... want dat is geen antworod meer een stompzinnig meeloperige reactie!

Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 07:35
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Ik scheer m'n balzak al een jaar of 4 nu. Waarom?

1) Ik vind het er beter uitzien. Net als dat ik okselhaar, beenhaar en teveel schaamhaar bij vrouwen niet mooi vind staan. Puur persoonlijke voorkeur dus. Zonder haar ziet het er verzorgder uit.

2) Het is prettiger voor haar bij pijpen, geen haren die in de weg zitten aan die kant. M'm schaamhaar knip ik redelijk kort, om dezelfde reden.

3) De belangrijkste: Het voelt beter. Als ze met d'r handen (of met d'r tong/mond) over m'n ballen wrijft voelt het 10x keer beter wanneer ze geschoren zijn. Simple as that.

En dan nog even voor de genen die me nu willen uitmaken voor homo/sissy/mietje/whatever:
Wie en wat je bent zit toch echt van binnen. Een geschoren balzak zal daar weinig aan veranderen lijkt me.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 09:47
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Citaat:
katje_vd schreef:
WHO THE HELL SCHEERT ZIJN BALLEN????????????!!!!!!!!!!!!!!
Precies! Gatver, moet er niet aan denken! Maar als mijn (toekomstige ) vriendin er iets van zegt ga ik wel overstag
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 17:35
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
k Snap toch echt niet waarom mannen dat zouden willen scheren hoor... naar mijn idee is dat gewoon mannelijk.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 17:40
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
manneke pis schreef:
een wijf pijpt meestal niet eens als je veel haar heb
Denk dat dat ook wel meevalt, maar goed... En het is een meisje/vrouw, geen wijf.

Toevoeging: Ik vind het ook lekker om zijn ballen te likken enzo, en als die behaard zijn...No way dat ik er dan met plezier aan begin.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 18:22
Heartbeat
Avatar van Heartbeat
Heartbeat is offline
U bunch of freaaaaaaaks manne die hun balle scheren zen echt wel ni goe wijs, ge scheert u mannelijkheid gewoon weg
__________________
Lord Of All Sick and Insane People Totally Madness :)
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 22:37
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Heartbeat schreef:
U bunch of freaaaaaaaks manne die hun balle scheren zen echt wel ni goe wijs, ge scheert u mannelijkheid gewoon weg
je legt de mannelijkheid juist bloot!

gekkie
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 22:39
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
1) Ik vind het er beter uitzien. Net als dat ik okselhaar, beenhaar en teveel schaamhaar bij vrouwen niet mooi vind staan. Puur persoonlijke voorkeur dus. Zonder haar ziet het er verzorgder uit.

2) Het is prettiger voor haar bij pijpen, geen haren die in de weg zitten aan die kant. M'm schaamhaar knip ik redelijk kort, om dezelfde reden.

3) De belangrijkste: Het voelt beter. Als ze met d'r handen (of met d'r tong/mond) over m'n ballen wrijft voelt het 10x keer beter wanneer ze geschoren zijn. Simple as that.
4) Hij ziet er groter uit
niet dat size matters, natuurlijk
maar toch wel leuk...
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:02.