Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2004, 16:44
Bart009
Bart009 is offline
Ik moet dus als handelingsdeel opdracht 41f inleveren van Actieve Aarde aardrijskunde... Dit opdrachtje staat op pagina
94...

Opdracht:

De beleidsdoelstellingen in het milieubeleid van de Nederlandse overheid zijn me betrekking tot de aanpak van het broeikaseffect en de aantasting van de ozonlaag nogal verschillen.

*CO2 emissie: stabilisatie in het jaar 2000 op het niveu '89/'90 (= 183 miljoen ton per jaar)

* Emissies die de ozonlaag aantasten reduceren tot nul.

Verklaar het verschil in de houding van de overheid in het beleid ten aanzien van beide milieuproblemen.

-----------------------------------------------------------------------------------
Heeft iemand het antwoord op deze vraag? Ik snap er nix van en als ik dat handelingsdeel niet voldoende weet te krijgen blijf ik zitten en kan ik direct vertrekken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2004, 09:22
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
co2emmissie kan niet verminderd worden tot nul. en het verminderen tot hetzelfde niveau als in 90 is al heel wat.

voor de stoffen die de ozonlaag aantasten zijn wel voldoende alternatieven en dus kunnen die stoffen helemaal verboden worden.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.