Oud 23-11-2010, 16:05
kim berge
Avatar van kim berge
kim berge is offline
Ik turnen of de piepjes test
__________________
ik ben niet anders ik denk anders en ik pas leestekens niet erg goed toe omdat ik het zelf niet zie in een tekst
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2010, 16:17
Verwijderd
Ik de tipsalto. Bij ons op school raken er ieder jaar wel 5-10 leerlingen gewond (denk aan: gat in hoofd, gebroken arm/been) En ze gaan er gewoon mee door, ik vind het doodeng en ben bang dat ik niet goed opgevangen wordt.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 17:13
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Acrogym en bewegen op muziek!
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 17:22
Verwijderd
Acrogym vind ik juist weer heel leuk, ik ben totaal niet lenig, maar op de een of andere manier vind ik het leuk om onderaan in een mensentoren/gebouwtje te staan.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 17:43
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Wij doen me gym negen van de tien keer een balsport. En ik ben fysiek totaal niet technisch, bang voor (hard gegooide!) ballen en er dus ook niet goed in. Ik vind balsporten in het algemeen het ergste bij gym, en we doen eigenlijk alleen maar balsporten bij ons met gym.
Ik zou graag wat veelzijdigere gymlessen willen hebben, zoals jullie hierboven. Acrogym en dingen met muziek heb ik nog nooit gedaan
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 18:57
Verwijderd
alles
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 19:07
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Rondjes rennen! Of het nou grote rondjes of kleine rondjes of gewoon heen en weer rennen is, afschuwelijk, afschuwelijk. Ik maak nog liever twee uur wiskunde dan een kwartier te moeten rennen. .__.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 19:10
moyra
Avatar van moyra
moyra is offline
alles wat met hoogte te maken heeft ...
ook al is het op een plint ofzo .
Ik verstijf gewoon van angst
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 19:27
Picidae
Picidae is offline
Citaat:
Wij doen me gym negen van de tien keer een balsport. En ik ben fysiek totaal niet technisch, bang voor (hard gegooide!) ballen en er dus ook niet goed in. Ik vind balsporten in het algemeen het ergste bij gym, en we doen eigenlijk alleen maar balsporten bij ons met gym.
Ik zou graag wat veelzijdigere gymlessen willen hebben, zoals jullie hierboven. Acrogym en dingen met muziek heb ik nog nooit gedaan
dat en,

Hardlopen en verspringen was zo ongeveer het enige wat ik leuk vond.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 19:39
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
alles wat met hoogte te maken heeft ...
ook al is het op een plint ofzo .
Ik verstijf gewoon van angst
O ja! En ik vind trampolines eng. Vooral in combinatie met kasten. Eigenlijk vind ik springen gewoon eng. Dan komen er allemaal dingen in mijn hoofd met hoe je kan vallen/breken/openscheuren/terechtkomen en allemaal hele nare dingen en brrr. /teveel fantasie

Maar ik word er niet zo diepongelukkig van als van rennen, dat niet, maar leuk is anders.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 21:51
Leerling205
Avatar van Leerling205
Leerling205 is offline
Dancing.
__________________
Heb ik niet, en jij?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 22:02
Verwijderd
Ik had geluk . Ik deed al turnen en acrogym, dus hier geen angst voor kasten en dergelijke. Nee, het enige wat ik niet kon en kan verkroppen is dat idiote speerwerpen en discus gooien. Als ik er ooit achter kom welke idioot dat bedacht heeft...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 22:03
Picidae
Picidae is offline
Ja en kogelstoten
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 22:29
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
kogelstoten is inderdaad niet echt fijn

Softbal vond ik altijd wel erg leuk, zeker omdat we een redelijk goede klas hadden en bij toernooien won onze klas altijd (1e en 2e team van de klas in de finale toen). Dat was wel leuk. De meeste mensen kunnen ook goed en hard slaan. Voetbal is ook altijd wel leuk eigenlijk. Binnenkort zaalvoetbal in een officiele zaal

Volleybal is trouwens ook niet leuk, dat gaat zo langzaam en is zo saai
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 13:28
Verwijderd
Alles op gym was leuk. Volleybal viel af en toe tegen door falers in de klas met een slechte motoriek.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
alles
Dat dus
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 15:55
Rashanen
Rashanen is offline
turnen en softbal. we doen het allebei teveel, bijna niemand kan het of vind het leuk en ik vind het saai of ik kan het niet xD.

dan nog liever de piepjestest ofzo...
__________________
ik vul dit eig alleen maar in omdat het anders zo leeg staat
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 17:56
Verwijderd
Dingen waar ik lenig voor moet zijn.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-11-2010, 19:21
kopin
kopin is offline
in de ringen als ik ongesteld ben (en anders ook wel hoor!)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 20:07
TIFFUNEEH
Avatar van TIFFUNEEH
TIFFUNEEH is offline
lopen..
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 22:27
RonaldVG
RonaldVG is offline
Volleybal & korfbal zulke saaie sporten
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 11:25
Verwijderd
En korfbal, idd. Kreeg ik ook alleen van een gay leraar, dat kan geen toeval zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2010, 15:11
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
En korfbal, idd. Kreeg ik ook alleen van een gay leraar, dat kan geen toeval zijn.

Judo van een gay leraar lijkt me pas erg.....
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 12:42
Verwijderd
Alles wat we te vaak achter elkaar deden. Zo hebben we een keer van april t/m juni elke korte gymles hardgelopen en elke lange gymles gesoftbald. Beehhh dan raak je er wel op uitgekeken.

En team- of balsporten waarbij de regels niet eerst even werden uitgelegd omdat ze er vanuit gingen dat iedereen dat wel wist.
Sowieso gebrekkige uitleg. We moesten een keer lay-ups doen voor een cijfer, zonder dat we dat ooit geoefend hadden. Moet je je voorstellen wat een ophef erover zou ontstaan als een wiskundeleraar dat zou flikken met een overhoring
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Alles wat we te vaak achter elkaar deden. Zo hebben we een keer van april t/m juni elke korte gymles hardgelopen en elke lange gymles gesoftbald. Beehhh dan raak je er wel op uitgekeken.

En team- of balsporten waarbij de regels niet eerst even werden uitgelegd omdat ze er vanuit gingen dat iedereen dat wel wist.
Sowieso gebrekkige uitleg. We moesten een keer lay-ups doen voor een cijfer, zonder dat we dat ooit geoefend hadden. Moet je je voorstellen wat een ophef erover zou ontstaan als een wiskundeleraar dat zou flikken met een overhoring
Oh ja, idd, wij moesten een keer ineens de handstand doen voor een cijfer, zonder ooit geoefend te hebben en zonder hulp van anderen. Ja, je mocht tegen een muur als je het niet zonder kon, maar dan kreeg je wel een lager cijfer.

Ik vond sowieso maar weinig gymlessen leuk, in de bovenbouw werd het wat minder gym en meer sport, dat vond ik veel leuker. Toen konden we zelf kiezen wat we een aantal weken gingen doen, bv. fitness of tennis. En gewoon het feit dat je kan kiezen, maakt het al leuker. Ik heb gym nog nooit zo leuk gevonden als toen met tennis, terwijl ik verder niets met tennis heb, het was gewoon wat professioneler dan de standaard gymlessen.

Het ergste vond ik dat we echt héél vaak trefbal speelden, leuk spel om af en toe te doen, maar niet íedere week week. En ook niet telkens weer met van die opgefokte jongens die de ballen keihard rondslingeren en hun best doen mensen zo hard mogelijk te raken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2010, 14:34
Verwijderd
fitness of spinning met gym, dat lijkt me wel leuk of waterpolo ofzo, maar da s weer zo kut als je ong bent
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 15:54
Anke---
Anke--- is offline
Kasten, en trampolines. Vooral in combinatie.
__________________
Make Cake--- Not war
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 17:06
Verwijderd
Wij hebben een klimwand en dat mag ik niet zo . Na drie meter wil ik wel weer naar beneden.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 17:20
Anke---
Anke--- is offline
Citaat:
Wij hebben een klimwand en dat mag ik niet zo . Na drie meter wil ik wel weer naar beneden.
oeeh,, ja dat ik ook echt super eng!
__________________
Make Cake--- Not war
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 18:53
Verwijderd
Oh, zwemmen had ik leuk gevonden met gym, maar dat hebben we nooit gedaan, helaas

Klimmen in een klimhal hebben we wel eens gedaan, dat vond ik ook heel tof, maar daar werd het ook weer professioneel aangepakt; mensen die het eng vonden, begonnen gewoon op een makkelijk stuk en gingen niet te hoog, geen probleem. En als je er goed in was, dan mocht je steeds moeilijkere banen proberen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2010, 16:35
kim berge
Avatar van kim berge
kim berge is offline
Het wandrek vind ik dood eng vooral als er iemand van tachtig kg in zit en je dat ding gewoon voelt door buigen had ik maandag we hadden pietengym dat is hatelijk ik stond de hulpjes van de gym juf uittelachen omdat het er niet uit zag twee knullen van 2 meter die dat dan uit moet legen en een paar pubers die dan geke bekken treken

Laatst gewijzigd op 01-12-2010 om 16:38. Reden: Ik was wat vergeten
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 15:56
Smooth&Cool
Smooth&Cool is offline
TURNEN! kan ik echt niet!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 18:47
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Het moment dat de gymles weer afgelopen is.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 20:20
DestinyPlan
Avatar van DestinyPlan
DestinyPlan is offline
piepjes/beep test...of de shuttle run test (we noemen het "suicide runs")
grrr ik heb een conditie van een schaap -.-
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 14:01
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
piepjes/beep test...of de shuttle run test (we noemen het "suicide runs")
grrr ik heb een conditie van een schaap -.-
shuttle run en suicide run is niet hetzelfde XD
voor zover ik weet is suicide naar een lijn sprinten omdraaien terug sprinten en dan weer odmraaien en dan 1 lijn verder sprinten, terug naar het begin sprinten enzovoort totdat je bij de laatste lijn bent en dan in 1x terug naar het begin punt.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 15:53
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik heb geen gym meer maar van alles wat we doen vind ik pingpong het minst interessant, de rest (o.a. muurklimmen, squashbaan, balsporten en apekooien) vind ik leuk om te doen.

Bij mij is het meer het moment, tussen de middag een paar uurtjes gymen vind ik wel tof, 's ochtends vroeg niet.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-12-2010, 00:17
Verwijderd
Badminton volleybal korfbal en andere sporten waarbij het niet loont dat je kan sporten.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 09:58
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Al lang geen gymles meer gehad, maar destijds vond ik de teamsporten echt niks. zoals hockey of voetbal ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 22:39
roodvogeltje
Avatar van roodvogeltje
roodvogeltje is offline
SOFTBAL. Serieus, wie heeft die sport bedacht. 'Slag één!' roept meneer de gymleraar. 'Slag twee!' 'Slag drie!' 'En uit!'
Ook voetbal. Allemaal jongens (en meisjes) die erop zitten en de bal per ongeluk/expres in je gezicht trappen.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 16:43
Koekiemonster.
Avatar van Koekiemonster.
Koekiemonster. is offline
Alles waarvoor je lenig moet zijn.
Balsporten kan ik dan nog wel een beetje.
__________________
Nee, sorry.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 10:20
Associated
Avatar van Associated
Associated is offline
HA! ik zit in 4H en dan mag je lekker je eigen dingen kiezen. Zoals basketball, handbal,turnen,atletiek enz.
Vroeger vond ik gym het ergste wat er bestond, nu vind ik het stiekem wel leuk.
__________________
Iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt, heeft nog nooit iets nieuws geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 16:34
veer2110
Avatar van veer2110
veer2110 is offline
uhh piepjes test is echt verschrikkelij, en ringhockey (een stok en een ring, en dan moet je die ring om die stok heen doen en dan over de grond slepen en dan proberen om in het andere goal te krijgen)

verder vind ik alles wel leuk (ojaa badminton is ook verschrikkelijk. sta je zo stil ) en niet echt moeilijk. heb eerst op turnen gezeten nu op voetbal, dus die combinatie kun je met veel sporten we lgebruiken.. ook heb ik nix met atletiek omdat ik nogal klein ben.

tamponbal is altijd wel leuk. moet je met een soort mega wattenstaafje tegen een klein balletje meppen en dan in het goal proberen te krijgen.

ook verzon mijn leraar altijd spelletjes die vaak heel leuk waren, waarbij je gwn dubbel lag van het lachen, zoals het james-bond spel, de waslijn van de buren, en het indiana jones spel xd
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 09:01
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De veldloop. Ik kon toen echt niet hardlopen, en toen moest je bijna 3 km (volgens mij) lopen door de wijk en weilanden. Je tijd werd opgenomen en daar kreeg je dan een punt voor.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 16:05
Verwijderd
Ik heb echt een bloedhekel aan touwtjespringen. De touwen zijn altijd net te lang of net te kort voor me, waardoor ik aan het einde van de gymles zeshonderd rode striemen op mijn rug heb. Ook zijn de shuttlerun- en Coopertest best vervelend.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 17:35
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik heb echt een bloedhekel aan touwtjespringen. De touwen zijn altijd net te lang of net te kort voor me, waardoor ik aan het einde van de gymles zeshonderd rode striemen op mijn rug heb. Ook zijn de shuttlerun- en Coopertest best vervelend.
dan kan je gewoon niet fatsoelijk touwtjespringen
wat voor touw het ook is bij mij gebeurd het nooit dat het touw tegen mijn rug komt

ver ben ik het wel met je eens dat shuttlerun of coopertest het ergste onderdeel van gym zijn
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 00:20
Verwijderd
Citaat:
dan kan je gewoon niet fatsoelijk touwtjespringen
wat voor touw het ook is bij mij gebeurd het nooit dat het touw tegen mijn rug komt

ver ben ik het wel met je eens dat shuttlerun of coopertest het ergste onderdeel van gym zijn
Ik kan wel kruisen, op één been springen en twee keer draaien één keer springen. Het enige waar ik een probleem mee heb is dat dat touw altijd tegen mijn rug aan komt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Nieuw Gymnastiek Systeem
Steve Le Irwkin
13 29-05-2002 18:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.