Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2011, 18:09
tr1x-
tr1x- is offline
Goeie avond allen,

Ik had één open toets voor niveau 3 staan. Ik kreeg een doorstromings akkoord van mijn mentor omdat, hij het in me zag dat ik niveau 4 wel kon halen. Nu heb ik niveau 4 gehaald, maar die eene toets van niveau 3 staat nog steeds open... Nu gaat me mentor in overleg met de opleidings manager.. of ze mij, mijn diploma kunnen geven..

Aan het begin van niveau 4 heb ik de leraar gevraagd hoe de gang van zaken zouden gaan als ik niveau 4 afsluit zonder dat ik niveau 3 afsluit. Hij had dus nooit verwacht dat ik dit zou kunnen.. Wat denken jullie, kunnen ze me diploma overhandigen? of zou ik weer 4 maanden moeten wachten tot de herkansingen..!? =[
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2011, 18:39
brands
Avatar van brands
brands is offline
Eerste ingeving wat ik hierbij krijg is het volgende:
- Had je school/opleidingsinstituut je niet kunnen overplaatsen naar niveau 4. Als de opleiding door heeft dat je niveau 4 wel aan kan zouden ze je kunnen overschrijven naar niveau 4.

Ik heb het zelf ook meegemaakt . Ik ben zelf begonnen op niveau 3 begonnen en mijn coach van toen der tijd had door dat ik niveau 4 makkelijk aan kon , dus werd ik overgezet op niveau 4

Gr. Brands
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 18:40
Imaginairy
Imaginairy is offline
Ik weet niet zoveel van MBO, maar duurt niveau 4 niet 4 jaar?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 18:44
brands
Avatar van brands
brands is offline
Citaat:
Ik weet niet zoveel van MBO, maar duurt niveau 4 niet 4 jaar?
Hoeft niet altijd, op de meeste scholen is het mogelijk om het MBO versnelt te doen!
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 11-07-2011, 20:58
Verwijderd
Kun je die toets niet gewoon maken, aangezien die van niveau 3 is, kun je die toch gemakkelijk maken? Of werkt dat niet zo?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12.