Oud 12-01-2003, 21:08
spsup
spsup is offline
nou heel interesant ik bemoei me er niet mee anders krijg ik zeer snel de titel internet hooligan op me maar tijden Sparta GAE heb ik jullie niet gezien althans nergens provocerend ofzo maar ik heb jullie ook niet opgezocht maar lekker boeiend ook en tja veld bestormen ? ach ja had gekund en dan ? alsof de scheids dan ineens wel goed had gaan fluiten ofzo hmmz nee niet echt en of er nog mensen met eigen vervoer naar GAE gaan zal vast wel kunnen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 18:36
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Neej, provocerend zijn we niet geweest.
Ik was allang blij dat we binnen zijn gekomen, aangezien er een overmacht aan stillen uit Deventer rondliep door Spangen.
Wij zijn ook maar met vijf man afgereisd, afgezonderd van de wat grotere groep dus.
Anders krijg je toch problemen en mis je alsnog de wedstrijd.

En bemoei je je niet met dat soort zaken, omdat je geen internet hooligan wilt zijn of omdat het je gewoon niet boeit?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:35
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
De SYC? Een stel van die gasten zaten eerst op R in de Kuip, of waren lid van de FSV, en van het ene op het andere seizoen stonden ze te springen omdat ze niet voor "Zuid" waren.
Ik heb ook meer het idee dat het Haarlemmers zijn dan Spartanen, of zijn het nou toch Utrechters? Of NAC'ers?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 10:03
spsup
spsup is offline
ik bemoei er niet mee om straks voor internet hooligan uitgemaakt te worden ofzo op zich vind ik het wel interesant enzo maar niet via internet en de feyenoorder mwa een hoop jongens van SYC zie ik al heel lang bij Sparta dus klopt niet echt wat je zegt en van haarlem valt ook wel mee
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef:
De SYC? Een stel van die gasten zaten eerst op R in de Kuip, of waren lid van de FSV, en van het ene op het andere seizoen stonden ze te springen omdat ze niet voor "Zuid" waren.
Ik heb ook meer het idee dat het Haarlemmers zijn dan Spartanen, of zijn het nou toch Utrechters? Of NAC'ers?
NAC Breda bedoel je
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 13:44
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
spsup schreef:
ik bemoei er niet mee om straks voor internet hooligan uitgemaakt te worden ofzo op zich vind ik het wel interesant enzo maar niet via internet en de feyenoorder mwa een hoop jongens van SYC zie ik al heel lang bij Sparta dus klopt niet echt wat je zegt en van haarlem valt ook wel mee
Je komt uit Vlaardingen zie ik. Vraag het maar aan de SYC'ers uit Vlaardingen, daar zitten zeker weten jongens tussen die tot 2 of 3 seizoenen geleden nog naar de Kuip gingen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 18:10
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef:
De SYC? Een stel van die gasten zaten eerst op R in de Kuip, of waren lid van de FSV, en van het ene op het andere seizoen stonden ze te springen omdat ze niet voor "Zuid" waren.
Ik heb ook meer het idee dat het Haarlemmers zijn dan Spartanen, of zijn het nou toch Utrechters? Of NAC'ers?
Hehe, bij SP-AR-TA is dat altijd een beetje lastig inderdaad! Twee jaar geleden voor de nacompetitie stond er een delegatie van NAC, Utrecht, Den Haag (wel afgezonderd van de rest, dat wel) en 1 verdwaalde RBC'er met een Volta-Side te springen en te gooien met snickertjes.

Ook de jongens uit Vlaardingen zijn inderdaad een verhaal apart!
Is één daarvan niet een speknek met varkensneusje en een overschot bekrompen lompheid?

In café 't Doelpuntje was het in ieder geval altijd wel gezellig (zeker een paar jaar geleden voor de beker, 6-4 ofzo!) en we zullen wel zien wat het in Deventer wordt.

Hehe, eerst nog punten meenemen uit Rotterdam-Zuid.
Of kinderliedjes zingen met Henny Huisman.....
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 18:37
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
spsup schreef:
ik bemoei er niet mee om straks voor internet hooligan uitgemaakt te worden ofzo op zich vind ik het wel interesant enzo maar niet via internet en de feyenoorder mwa een hoop jongens van SYC zie ik al heel lang bij Sparta dus klopt niet echt wat je zegt en van haarlem valt ook wel mee
Tja, Haarlem is een aantal keer bij Sparta langsgeweest. Met name wedstrijden tegen Excelsior schijnen erg specatuclair te zijn. Terwijl Excelsior volgens mij alleen een dikkige jongen met Excelsior trui en Big Mac vlag is, wat oude mannetjes uit Kralingen en voor de rest veel RJK (????) die in en rondom het stadion heel vervelend en irritant lopen te doen.

En een internethooligan wordt je volgens mij niet door via internet feiten of schijnbare feiten te vertellen. Een internethooligan verteld verhaaltjes en zit dagenlang op gastenboeken, een plek waar ik bij voorbaat al niet meer kom omdat er alleen CAPSLOCK-gescheld staat, geen zinnig woord te voorschijn komt en omdat er beloften worden gedaan die ten eerste nooit waargemaakt worden en ten tweede ook door de politie gelezen worden.

Op zich is internet een mooi medium, want elkaar schrijven schiet ook niet echt op. Telefoon is ook erg handig, maar als het op normale manier via internet kan; waarom niet?
Als je anoniem brieven gaat schrijven (Vitesse, Kuifje we hebben je kiezen) krijg je briefhooligans en als je anoniem gaat bellen (Haarlem, Rudi Balk) krijg je telefoonhooligans.
Kortom, sjappies blijf je altijd houden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 09:32
spsup
spsup is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef:
Je komt uit Vlaardingen zie ik. Vraag het maar aan de SYC'ers uit Vlaardingen, daar zitten zeker weten jongens tussen die tot 2 of 3 seizoenen geleden nog naar de Kuip gingen.
misschien zitten er een paar bij maar niet allemaal ..
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 19:10
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
spsup schreef:
misschien zitten er een paar bij maar niet allemaal ..
Dat heb ik toch ook nergens beweerd? Er zitten zeker wel gasten bij die al jaren gaan. Maar ik vind het toch nogal vreemd als je van jongs af aan naar de Kuip gaat, lid bent van de FSV, Feijenoord sjaals, petten, t-shirts en zelfs behang(!) hebt, en in bezit bent van scc of een cc, dat je dan ineens het seizoen daarop bij de jongerenkern van Sparta hoort.

Die speknek? Zo best kunnen dat je een Vlaardinger bedoelt, is dat niet Vincent?

Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 19:14.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 12:19
spsup
spsup is offline
ja oke dat is wel maf ja
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:00
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef:
Dat heb ik toch ook nergens beweerd? Er zitten zeker wel gasten bij die al jaren gaan. Maar ik vind het toch nogal vreemd als je van jongs af aan naar de Kuip gaat, lid bent van de FSV, Feijenoord sjaals, petten, t-shirts en zelfs behang(!) hebt, en in bezit bent van scc of een cc, dat je dan ineens het seizoen daarop bij de jongerenkern van Sparta hoort.

Die speknek? Zo best kunnen dat je een Vlaardinger bedoelt, is dat niet Vincent?
Ik heb geen idee hoe het varkentje heet, ben hem (en z'n iets minder flamboyante vriendjes) een aantal malen tegen gekomen in o.a. in Maddox, vakantie in Lloret en een keer op het station in Eindhoven (palletwagen stuiteren voor gevorderden).
Aangezien ik dit jaar pal naast het vak met de SYC zat, zag ik dat hij een truitje met Vlaardingen aan had.

En overlopers heb je overal....
Als je graag de grootste wilt zijn en dat in je thuishaven niet bent, zoek je je macht elders.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 15:20
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef:
Ik heb geen idee hoe het varkentje heet, ben hem (en z'n iets minder flamboyante vriendjes) een aantal malen tegen gekomen in o.a. in Maddox, vakantie in Lloret en een keer op het station in Eindhoven (palletwagen stuiteren voor gevorderden).
Aangezien ik dit jaar pal naast het vak met de SYC zat, zag ik dat hij een truitje met Vlaardingen aan had.

En overlopers heb je overal....
Als je graag de grootste wilt zijn en dat in je thuishaven niet bent, zoek je je macht elders.
Hehe, zeker zo'n zwarte trui met zo'n capuchon (en uiteraard gotische letters, welke stad heeft die truien niet??), daar lopen bijna alle pubers mee in Vlaardingen.
Maddox (Podium X) viel vroeger ook van alles te beleven, nadat het afgebrand is, is het er ook op achteruit gegaan. Het schijnt alleen dat ze er meer pillen hebben dan de apotheker.

Maar de SYC is niet echt populair in Vlaardingen, doordat er wat knokpartijtjes waren bij Sparta - Roda (tussen de voetbalverening CION en de SYC). Met Haring & Bierfeest konden ze dan ook niet rustig hun biertjes drinken.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2003, 17:15
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
Ben 2x met een vriend van me naar Ajax geweest (in de F-Side), toevallig de laatste wedstrijd van Adriaans, tegen Twente en de eerste onder Koeman, is wel lachuh om een keer mee te maken. Maar als ManUtd fan wil ik zeker een paar keer naar Old Trafford, hoewel dat dan hooguit bij 1x in het seizoen zal blijven, veels te duur
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Met citaat reageren
Oud 20-01-2003, 17:55
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef:
Hehe, zeker zo'n zwarte trui met zo'n capuchon (en uiteraard gotische letters, welke stad heeft die truien niet??), daar lopen bijna alle pubers mee in Vlaardingen.
Maddox (Podium X) viel vroeger ook van alles te beleven, nadat het afgebrand is, is het er ook op achteruit gegaan. Het schijnt alleen dat ze er meer pillen hebben dan de apotheker.

Maar de SYC is niet echt populair in Vlaardingen, doordat er wat knokpartijtjes waren bij Sparta - Roda (tussen de voetbalverening CION en de SYC). Met Haring & Bierfeest konden ze dan ook niet rustig hun biertjes drinken.
Juist!
Zo’n stoere trui!
Vroeger op feesten kwam je ze nog zeer regelmatig tegen.
Hardinxveld, Raamsdonksveer, Sappemeer, Appingedam Jongeren Kern en de Dodewaard Hooligans.
Hardcore is nooit echt mijn favoriete muziek geweest (wel mooi naar een uitwedstrijd!), maar vroeger ging ik nog wel regelmatig naar feesten; waar je de truien natuurlijk ook zeer regelmatig voorbij zag komen. Hoe kleiner het dorp, hoe meer truien!

Ik vraag me af of de SYC überhaupt wel ergens populair is (behalve bij NAC en Haarlem).
Ik neem aan dat het bezoek van Utrecht alleen in de nacompetitie was dat Vitesse dankzij Sparta geen Europees voetbal haalde en ik denk ook niet dat Den Haag er wekelijks komt.
Ben benieuwd naar de SYC (wat een kutnaam trouwens!) in Deventer.
Zelf reken ik eigenlijk op een kleine onderschatting aan Rotterdamse zijde, mannetje of 40 zou wel leuk zijn….

Hoe is het nu trouwens in het Rotterdamse (en contreien) uitgaansleven?
Komen jullie nog wel eens verdwaalde Amsterdammers (of in ieder geval Ajacieden), Hagenezen of Utrechters tegen?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 15:48
TPOTE
TPOTE is offline
Heb hier aardig wat verhalen gelezen die eindelijk is allemaal kloppen en niet waarbij de helft word overdreven.
Ben voor Zwolle en heb een hekel aan eagles, zoals de eagles weer een hekel aan ons hebben.
het blijft wachten tot de confrontatie tussen ons maar die komt er ongetwijfeld nog wel, bij stillem 2 was het bijna zover maar om diverse redenen is het uiteindelijk niet tot een confrontatie gekomen.
Zeer jammer want Zwolle is in opkomst...
Zwolle heeft moeten onderdoen voor NAC, maar tegen groningen aardige weerstand geboden.
AZ is zwaar gepakt want die waren met een paar kleine groepjes in enkle cafe's in Zwolle wat aan het drinken, alle groepjes hebben klappen gehad.
nu weet ik AZ steld niet veel voor maar het was een goede actie.

Alleen irriteert het me mateloos dat de eagles nooit wat alleen kunnen aangaan met Zwolle er is altijd wel een andere club bij betrokken. De laatste tijd is dit nadrukkelijk willem 2, utreg heb ik ook wat over gehoord.

het moet maar eens een confrontatie worden tussen aan de ene kant alleen zwollenaren en aan de andere kant alleen Eagles.

Zwolle s hard bezig weer een goede groep te vormen en dat gaat erg goed...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2003, 15:58
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Was je erbij die zaterdag voor Zwolle - Groningen?


ps. Ik was er zelf niet bij maar heb de verhalen wel gehoord
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 13:52
TPOTE
TPOTE is offline
Citaat:
Forza_FC_Groningen schreef:
Was je erbij die zaterdag voor Zwolle - Groningen?


ps. Ik was er zelf niet bij maar heb de verhalen wel gehoord
Ik was er niet bij maar heb gehoord dat groningen een zeer goede groep had die knettergek waren, Zwolle is er heen gegaan met zo'n 25 man en een kleine confrontatie gehad, later kwamen zwolse joden Zwolle helpen en is er nog het een en ander gebeurd...
leuk alleen nog niet een echte confrontatie...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 15:27
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef:
Juist!
Zo’n stoere trui!
Vroeger op feesten kwam je ze nog zeer regelmatig tegen.
Hardinxveld, Raamsdonksveer, Sappemeer, Appingedam Jongeren Kern en de Dodewaard Hooligans.
Hardcore is nooit echt mijn favoriete muziek geweest (wel mooi naar een uitwedstrijd!), maar vroeger ging ik nog wel regelmatig naar feesten; waar je de truien natuurlijk ook zeer regelmatig voorbij zag komen. Hoe kleiner het dorp, hoe meer truien!

Ik vraag me af of de SYC überhaupt wel ergens populair is (behalve bij NAC en Haarlem).
Ik neem aan dat het bezoek van Utrecht alleen in de nacompetitie was dat Vitesse dankzij Sparta geen Europees voetbal haalde en ik denk ook niet dat Den Haag er wekelijks komt.
Ben benieuwd naar de SYC (wat een kutnaam trouwens!) in Deventer.
Zelf reken ik eigenlijk op een kleine onderschatting aan Rotterdamse zijde, mannetje of 40 zou wel leuk zijn….

Hoe is het nu trouwens in het Rotterdamse (en contreien) uitgaansleven?
Komen jullie nog wel eens verdwaalde Amsterdammers (of in ieder geval Ajacieden), Hagenezen of Utrechters tegen?
Ik zelf ben niet zo 'grote' stapper, ik hou het meestal op (kleine) kroegen, soms nog wel eens een (regionaal) feest of naar Hard BeatCafe. Dus ik kom over het algemeen niet veel gasten tegen, al is Hollywood natuurlijk een trekpleister voor mensen uit het hele land dus ongetwijfeld zullen daar ook jongens van Utrecht en FCDH tussen zitten, maar dat is niet echt mijn tent....
Of er ook echt Ajacieden deze richting op komen (buiten de plaatselijke Ajacieden) betwijfel ik toch wel, hooguit voor een feest als Four Elements maar dan houden ze zich wel rustig. Ik ben trouwens ook niet 'insite' genoeg om alle jongens van andere clubs er één-twee-drie uit te plukken.

40 man naar Deventer? Als jongens van Haarlem of NAC mee gaan misschien wel anders denk ik toch iets minder. Ik vind het trouwens wel altijd mooi hoe dat nog in de Eerste divisie kan, met een goede groep op EV de hele dag een bier drinken, en kaarten kopen aan het stadion. En dan nog zo'n echt ouderwets stadion waar je van armoede niet te hard mag juichen of aan de hekken trekken. Het voetbal heeft meer charme dan dat commerciële circus van de eredivisie.
Maar ook mooie stadions als De Adelaarshorst en Het Zuiderpark moeten er aan geloven, want de hedendaagse voetbalsupporter heeft 'comfort' hoog in het vaandel staan....
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 16:41
TPOTE
TPOTE is offline
Deventer steld weinig voor, tegen twente hebben 2 man een paar ramen van het supportershome proberen door te gooien.
ze hadden alleen te weinig kracht want de ramen bleven heel en toen er een barvrouw aan kwam zijn ze hard weggereden.
Een actie waardoor je een gevecht iitlokt en dan er zwak vandoor gaan.
maar goed die eagles hebben altijd maar een grote bek maar heb nog nix anders gehoord van de eagles als een actie in sittard(een goede) maar met een heel zwakke afloop ze hebben namelijjk een jongetje van en jaar of 15 in elkaar gebeukt.
tegen feyenoord kunnen ze natuurlijk helemaal geen tegenstand geven, hebben wel een grote belk op internet maar ja elke club heeft tegenwoordig van die zogenaamde internethooligans...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:17
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Zo zo, je bent aardig op de hoogte....
Maar waarschijnlijk een zwollenaar, want het echte verhaal is een tikkeltje anders.
Toch leuk geprobeerd.

Voor de oefenwedstrijd tegen Twente gold een verplichte combi, voor de wedstrijd verzamelde zich een groep nabij het station om op eigen gelegenheid richting Enschede af te reizen. Echter dit werd in de kiem gesmoord door politie en stillen en dus werd er in de auto gesprongen en richting Enschede gereden.
Het grootste gedeelte is het stadion ingegaan en een select groepje is gaan zoeken naar wat sensatie. Omdat ik toch wel graag voetbal (????) wilde zien ben ik het stadion wel in gegaan, maar tijdens de wedstrijd zijn er inderdaad ruiten van het supportershome ingegooid.
Hierna is men meteen weer richting Deventer vertrokken.
Soortgelijk incident niet in Heerde gebeurd aantal jaar geleden?
Achteraf kunnen we het gaan hebben over laffe daden en heldendaden, maar tegenwoordig maak je niet meer zo snel een heldendaad.
Tenminste niet rond een voetbalwedstrijd, want het maakt nogal verschil of je de ruiten van het supportershome van vak P ingooit of de ruiten van een openbare basisschool.
Daar zit toch minimaal 450 euro verschil in!

Sittard was inderdaad een hele leuke actie wat me zelf op dat moment ook aardig verbaasde.
Hele goeie, maar kleine en jonge groep aan onze kant tegenover een goede oude en veel grotere groep aan Sittard/Belgische kant.
De jongen van 15 was helaas 16 en is niet in elkaar gebeukt, die is (heel dom inderdaad) van zijn scooter geslagen toen hij riep: ‘Kanker Eagles.’

En wat Feyenoord betreft.
Er is niemand die daar voor de confrontatie gaat hoor.
Een wedstrijd in het teken van UNICEF en tegen een club die een aantal maatjes te groot is voor ons hoeven wie niet los te gaan.

TPOTE, als je zwollenaar (elke andere club mag uiteraard ook altijd!) bent graag een reactie!
Ben wel benieuwd wat zwolle (of welke andere club dan ook) vergeleken met de ons de meren is qua supporters en alles erom heen.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2003, 18:46
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Citaat:
AGH schreef:


En wat Feyenoord betreft.
Er is niemand die daar voor de confrontatie gaat hoor.
Een wedstrijd in het teken van UNICEF en tegen een club die een aantal maatjes te groot is voor ons hoeven wie niet los te gaan.
Haha is ook niet echt de verwachting nee.....
Zo'n 35.000 kinderen (Kameraadjes) hebben kaarten voor deze wedstrijd, een initiatief van Feyenoord en de FSV om de jongste supporters ook eens een wedstrijd aan te bieden. Die kinderen hebben (waarschijnlijk) de dag van hun leven. Het zou toch wel erg laag zijn als het bij zo'n wedstrijd los zou gaan.
Maar misschien zitten er tussen die kleine mannetjes wel nieuwe aanwas jonge Hooligans, hardgaan op Fristi en M&M's.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 14:07
TPOTE
TPOTE is offline
Citaat:
AGH schreef:
Zo zo, je bent aardig op de hoogte....
Maar waarschijnlijk een zwollenaar, want het echte verhaal is een tikkeltje anders.
Toch leuk geprobeerd.

Voor de oefenwedstrijd tegen Twente gold een verplichte combi, voor de wedstrijd verzamelde zich een groep nabij het station om op eigen gelegenheid richting Enschede af te reizen. Echter dit werd in de kiem gesmoord door politie en stillen en dus werd er in de auto gesprongen en richting Enschede gereden.
Het grootste gedeelte is het stadion ingegaan en een select groepje is gaan zoeken naar wat sensatie. Omdat ik toch wel graag voetbal (????) wilde zien ben ik het stadion wel in gegaan, maar tijdens de wedstrijd zijn er inderdaad ruiten van het supportershome ingegooid.
Hierna is men meteen weer richting Deventer vertrokken.
Soortgelijk incident niet in Heerde gebeurd aantal jaar geleden?
Achteraf kunnen we het gaan hebben over laffe daden en heldendaden, maar tegenwoordig maak je niet meer zo snel een heldendaad.
Tenminste niet rond een voetbalwedstrijd, want het maakt nogal verschil of je de ruiten van het supportershome van vak P ingooit of de ruiten van een openbare basisschool.
Daar zit toch minimaal 450 euro verschil in!

Sittard was inderdaad een hele leuke actie wat me zelf op dat moment ook aardig verbaasde.
Hele goeie, maar kleine en jonge groep aan onze kant tegenover een goede oude en veel grotere groep aan Sittard/Belgische kant.
De jongen van 15 was helaas 16 en is niet in elkaar gebeukt, die is (heel dom inderdaad) van zijn scooter geslagen toen hij riep: ‘Kanker Eagles.’

En wat Feyenoord betreft.
Er is niemand die daar voor de confrontatie gaat hoor.
Een wedstrijd in het teken van UNICEF en tegen een club die een aantal maatjes te groot is voor ons hoeven wie niet los te gaan.

TPOTE, als je zwollenaar (elke andere club mag uiteraard ook altijd!) bent graag een reactie!
Ben wel benieuwd wat zwolle (of welke andere club dan ook) vergeleken met de ons de meren is qua supporters en alles erom heen.

Ik ben inderdaad voor Fc Zwolle,
mijn naam TPOTE staat dan ook voor The Pride Of The East.
De laatste zin zou ff een keer moeten herhalen in goed nederlands want die begrijp ik niet helemaal
Ik heb inderdaad het een en ander over de actie gehoord en gelezen, maar heb niet meer gehoord als de zwakke actie van twee personen vermoedelijk uit Rijssen die geprobeerd hebben een paar ruiten in te gooien maar nadat er een paar stenen gegooid waren en een paar barvrouwen naar buiten kwamen er vandoor gingen.
In zwolle hoor je waarschijnlijk alleen de zwakke dingen en de goeie acties hoor je ook wel maar zwollenaren ontwijken die verhalen uiteraard.
een feit is wel dat ik alleen van de actie in sittard heb gehoord.

Als jij een aardig bekende bent bij de eagles weet je ook dat er rondom de weddstrijd Willem 2 - FC Zwolle het een en ander is gebeurd.
er zaten 9 `hooligans` van FC Zwolle in het vak waarr zo'n 35 eagles zaten die er kwamen voor de zwollenaren.
Ik was daar niet bij want heb zelf een stadionverbod en die wedsrijd had ik verwacht ddat ze allemaal zouden worden opgepakt maar ik kan niks anders zeggen dat de eagles niet durfden.
heb later verhalen gehoord dat ze geen stadionverbod wouden riskeren, maar dan begrijp ik niet waarom ze er heen gingen.
misschien word het duidelijker door jpou kant van het verhaal.
de week daarna zijn we met een groep van 25 in het RKC vak gaan zitten en daar konden we gewoonde hele wedstrijd zitten zonder worden lastig gevallen door rkc supporters ofzo.
het bier was daar ook goed te smaken.
Wij konden gewoon inwzetten met zwolle liedjes en het uitvak(met zwolle supporters) nam onze liederen gewoon over.

Bij zwolle is een groep in de maak, waarschijnlijk bij jou ook wel bekend het Zwolsfront, een goeie groep waar ze er echt voor willen gaan maar ook een zeer jonge groep die weinig ervaring heeft, maar die zeker gaat krijgen.

Er zijn tegen NEC nog 9 stadionverboden gevallen terwijl de politie supporters in hetr vak BF uit zaten te dagen, een paar supporters hebben hier een stadionverbod voor gekregen wegens slaan van ME/stewards of politie, toen de JCA ook probeerde de BF op te komen en te helpen kwamen er honden het vak in om de boel te sussen, weer een paar opgepakt, er zijn er 9 bekend maar het zijn er waarschijnlijk wel meer geweest.

Misschien is het nu duidelijk dat ik aardig op de hoogte bent van de gang van zaken en wat er in Zwolle aan de hand bent.

jij bent toch een eagle?, heb nooit gedacht dat ik een gesprek kon voeren met een eagle...
misschien heb je msn dan kunnen we ff verder erover ouwehoeren...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 15:59
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Willen jullie aub niet van die lange stukken tekst quote'en.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:17
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Aan je geloofwaardigheid twijfelde ik niet, wel aan het zinnetje dat Deventer niets voor zou stellen. Ik ga nu sinds kinds af aan naar GAE, maar sinds ik de leeftijd heb bereikt waarop ik ook mee kon op ‘avontuur’ heb ik vrijwel geen club meer in Deventer gezien.
Terwijl ik me toch geen stad of dorp kan herinneren waar we de afgelopen 7 jaar niet op eigen vervoer zijn geweest met een leuke groep.
Mijn mening: ‘Als Deventer niets voorstelt, kom gewoon lekker langs!’
Ik erken dat clubs als Feyenoord, Utrecht en ook Twente velen malen groter zijn als GAE, wat me ook niet zo verwonderlijk lijkt. Qua voetbal gaat het uiteraard niet van een leien dakje de afgelopen jaren.

Jongens uit Rijssen ken ik wel van gezicht, maar maken geen deel uit van onze groep.
Ik kan je verzekeren dat er ook geen jongens uit Rijssen bij de actie rondom het supportershome aanwezig zijn geweest.
Laf?
Ik vind van niet, er wordt tenminste een actie gemaakt.
Hetzelfde geldt voor de actie van Zwolle een aantal jaar geleden, toen onze banden werden lek gestoken in Heerde.
Weinig heldhaftigs, maar de woede bij ons zat er goed in. Kortom, geslaagde actie.
Bestorming van het politiebureau, waar de Zwollenaren verscholen zaten, tot gevolg.

Bij de wedstrijd Willem II – FCZ ben ik zelf ook aanwezig geweest.
De ‘hooligans’ die jij tussen haakjes zet waren 9 toch wel gerenommeerde jongens binnen jullie oude D-Side groepje. Ook oude bekenden van wijlen Fons en Edje.
Dat Eagles niet durfden is natuurlijk gelul, want 35 jongeren tegen 9 ouderen zou alsnog een eentonige confrontatie worden. Bang voor de stillen en camera’s uit Deventer waren we inderdaad wel.
Buiten is jammer en een gemiste kans. Op het moment dat het tot treffen kwam tussen 10 jongens van ons en 10 van jullie reed ik nog in Tilburg en op het moment dat jullie met de hele groep verzamelden op parkeerplaats de Lucht kwam ik net aanrijden.
Ook wij zijn toen met drie auto’s de parkeerplaats opgereden, maar de groep was inderdaad te groot. De gehele sliert auto’s is toen achter twee auto’s aangereden, wij werden aangehouden door de politie Ijsselland die op zoek was naar Eagles supporters.
Gemiste kans, misschien ooit een herkansing?
TOP Oss vorig jaar was ook een optie geweest.
Jullie waren daar met een goeie groep en de afspraak was het station van Deventer, helaas werd de trein gesloopt en werd iedereen teruggestuurd en opgepakt.
Misschien een gebrek aan ervaring, maar als je een groep van 80 man op de been hebt (ook al zaten er misschien een heleboel sjappies tussen) moet je gewoon Oss ingaan of op station Deventer uitstappen. Jammer, want we stonden klaar op het station.
De politie helaas ook, wat ook weer een aantal arrestaties tot gevolg had.
Na de afgelaste thuiswedstrijd tegen Den Bosch (jullie Utrecht-uit) werd er nog een afspraak gemaakt in Wijhe, die jullie helaas niet zijn nagekomen.

Wedstrijden tegen RKC zijn ongetwijfeld gezellig, hetzelfde geldt voor wedstrijden tegen Veendam, RBC, Emmen en maak de categorie maar af.
Op een thuistribune zitten vind ik persoonlijk geen actie, dat was vroeger wekelijkse kost.
Dit jaar is echter alles verplichte combi en zit ik liever met een kleine groep op een neutrale tribune dan met een grote groep in de trein naar huis of in het vervelendste geval de cel.
Hoewel ik dat soort taferelen wel vaker heb meegemaakt wordt het er vandaag de dag niet vrolijker op, aangezien je ook gewoon een straf kunt krijgen als je onschuldig bent.
En leg dat maar eens uit, niemand die je zal geloven.

Ik geloof graag dat jullie groep groeiende is, had ik ook niet anders verwacht.
Clubs die promoveren groeien altijd, hopelijk is dit een positieve ontwikkeling.
Ben bij vrijwel alle wedstrijden in Zwolle op eigen vervoer geweest, maar nooit de wedstrijd gehaald. Behalve een oude Zwolle uit (veld incident) met de lijnbus vanaf Apeldoorn.
Twee jaar geleden werd er een boot gehuurd om via de Ijssel op eigen vervoer richting de blauwvingerstad af te reizen, helaas stak de politie daar een wapenstokkie voor en mochten er die dag geen boten varen.
Bij alle keren heb ik geen Zwollenaar weten te treffen, de enige keer dat ik moest lopen voor m’n leven was tijdens FC Zwolle – FC Groningen voor de nacompetitie.
Wij hadden een supporterstoernooi gehad en waar het eerder die middag tot confrontaties kwam met Utrecht (die ook aanwezig was op het toernooi) zijn we later toch met Utrecht richting Zwolle afgereisd.
Tot het groepje van Jan Veins (Wezepse Ajacieden, jullie ook niet onbekend) ons alle kanten van de Ceintuurbaan heeft laten zien. Utrecht nog bedankt voor het wegrennen…..
Ook jongens die bij Bas van Hout op televisie nog beweerden nooit te lopen waren toen snel gezien.

Voor de rest zijn er leuke dingen gebeurd in o.a. Leeren Lampe in Raalte, bij FCZ – Telstar (jongens die waren weggestuurd in Leeuwarden), vakanties en ook thuiswedstrijden tegen Zwolle waren altijd gezellig. Vorig jaar had leuk kunnen worden, mits de politie niet al op de hoogte was van onze plannen. Ook twee jaar geleden toen jullie met een omweg de stad uitmoesten hebben voor leuke beelden gezorgd, waar ik me zo af en toe nog wel om kan vermaken.

MSN heb ik niet, maar zal het binnenkort wel weer aanschaffen.
Zijn meer mensen die vinden dat ik met de tijd moet meegaan en ook online bereikbaar moet zijn.


Zelf woon ik in Apeldoorn, maar ook namens mijn vrienden uit de koekstad;
Rood/gele groeten uit de enige stad aan de Ijssel!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:30
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef:
Ik zelf ben niet zo 'grote' stapper, ik hou het meestal op (kleine) kroegen, soms nog wel eens een (regionaal) feest of naar Hard BeatCafe. Dus ik kom over het algemeen niet veel gasten tegen, al is Hollywood natuurlijk een trekpleister voor mensen uit het hele land dus ongetwijfeld zullen daar ook jongens van Utrecht en FCDH tussen zitten, maar dat is niet echt mijn tent....
Of er ook echt Ajacieden deze richting op komen (buiten de plaatselijke Ajacieden) betwijfel ik toch wel, hooguit voor een feest als Four Elements maar dan houden ze zich wel rustig. Ik ben trouwens ook niet 'insite' genoeg om alle jongens van andere clubs er één-twee-drie uit te plukken.

40 man naar Deventer? Als jongens van Haarlem of NAC mee gaan misschien wel anders denk ik toch iets minder. Ik vind het trouwens wel altijd mooi hoe dat nog in de Eerste divisie kan, met een goede groep op EV de hele dag een bier drinken, en kaarten kopen aan het stadion. En dan nog zo'n echt ouderwets stadion waar je van armoede niet te hard mag juichen of aan de hekken trekken. Het voetbal heeft meer charme dan dat commerciële circus van de eredivisie.
Maar ook mooie stadions als De Adelaarshorst en Het Zuiderpark moeten er aan geloven, want de hedendaagse voetbalsupporter heeft 'comfort' hoog in het vaandel staan....
Ben zelf ook niet echt een grote stapper, maar om de zoveel tijd is het wel leuk om met een leuke groep ergens naar toe te reizen. Kunnen leuke dingen uit voortkomen.
Zolang je de onschuldige mensen maar zoveel mogelijk kunt vermijden.
Hollywood is ook niet mijn tent.
De enige keren dat ik er was stond ik me buiten al te ergeren aan al de turken, marokkanen, wannabe turken, wannabe marokkanen, surinamers en 2pac’jes die aan m’n vriendin zaten.
Gaat Cohen nu optreden tegen deze demoniserende opmerkingen?

Het eruit plukken van Ajacieden en ook Feyenoorders is natuurlijk altijd lastig, want die groep is veel te groot. Iedereen heeft wel dingen meegemaakt, maar of ze ook echt F-Side of SCF zijn blijft natuurlijk altijd de vraag.
Behalve de grote jongens, die herken je overal.
‘De indiaan is geen hoofdprijs, maar zeker wel een troostprijs!’


Tja, de eerste divisie heeft zowel voordelen als nadelen.
Het vooruit reizen is voor ons nu zo goed als onmogelijk geworden, de politie heeft de groep aardig in bedwang. Zodra de groep groter wordt en moeilijker onder controle te houden zijn er voor ons ook weer wat meer kansen. Probleem is dat je niet in de anonimiteit kunt wegduiken.
Ze herkennen je auto, maken een praatje met je tijdens uitgaan in Apeldoorn als ze dienst hebben, tappen telefoons af en bovendien is elke wedstrijd van GAE dit jaar verplichte combi.
Maakt de groep overigens wel een stuk hechter, want iedereen kent elkaar en niet alleen van gezicht. Ons kent ons en dat heeft ook wel wat.
Met een grote groep een kaartje kopen aan de kassa is er helaas niet meer bij, maar de charme blijft inderdaad bestaan!
Nog steeds een mooi gevoel om vanaf het centrum lopend door de volksbuurten richting het stadion te lopen. Hoewel bier en schelden taboe is voor de stewards blijft het stadion toch iets nostalgisch hebben. Hetzelfde geldt inderdaad voor het Zuiderpark, maar ook het bouwvallige stadion van Haarlem en de wijk rondom het stadion van Dordrecht ademt een sfeer uit waar je bij voorbaat al angstig van wordt.

Ben toch blij om zondag een keer GAE in de Kuip te zien spelen, de laatste keer was als klein kereltje. Twee keer Clescenco!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 20:08
S.C. Feijenoord
S.C. Feijenoord is offline
Clescenco hehe, 2-2 in half gevulde Kuip, het kan snel gaan in 7(?) jaar. Nu is de kuip uitverkocht voor een oefenwedstrijd....
7 jaar geleden; toen was de Goldcard nog bekend als creditcard, was Beverwijk berucht vanwege de zwarte markt, waren Aziaten alleen goed in tafeltennis, speelde Sparta nog eredivisie en voetbalden Twente, Vitesse, en Nec, nog gewoon in Het Diekman, Nieuw-Monikkenhuize en De Goffert. Het kan snel gaan...

Ik ben vandaag niet naar de Kuip gegaan, een wedstrijd met 35.000 kinderen trekt mij niet zo, net zoals de Open Dag waar 60.000 mensen zich verzamelen in en rondom het stadion, die sfeer trekt mij ook niet. Ik ben benieuwd hoe jullie als GAE-supporters beleefd hebben. Ik kan me nauwlijks voorstellen dat een stadion vol met kinderen van 0 tot 12 echt leuk is.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 16:37
TPOTE
TPOTE is offline
Hoor serieuse geruchten dat jullie weer komen op 7 februari als de wedstrijd tegen willem 2 word gespeeld.
Neem aan dat de wouten hier niet meelezen dus kan ik hier vrij vragen of dit waar is???
Ik hoop het wel want dat is een wedstrijd waar wel eens wat ou kunnen gaan gebeuren...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:07
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
TPOTE schreef:
Hoor serieuse geruchten dat jullie weer komen op 7 februari als de wedstrijd tegen willem 2 word gespeeld.
Neem aan dat de wouten hier niet meelezen dus kan ik hier vrij vragen of dit waar is???
Ik hoop het wel want dat is een wedstrijd waar wel eens wat ou kunnen gaan gebeuren...
Wat is dat toch met die zeven?
7 februari 2003, 7 jaar geleden een halfvolle Kuip, 7 dagen in de week, 7-0???

Ik ben bang dat de wedstrijd tegen Willem II zeer goed beveiligd zal zijn, de verplaatsing naar vrijdag had een goede zet kunnen zijn van de politie.
Helaas, GAE speelt die week op een maandag in Helmond. Kortom, slechte research dus!

Eigenlijk kan ik alleen voor mezelf praten, want ik heb er nog niemand over gesproken.
Misschien dat ik wel wil gaan, maar dan wel als ik kaartjes voor de wedstrijd heb anders neem ik het risico niet. De politie zal hier niet meelezen, maar mocht het tot concrete plannen komen dan zijn er altijd nog telefoons die afgetapt worden.
Geruchten zullen er altijd blijven, zeker na onze verschijning een half jaar geleden.
Of de geruchten uit zullen komen zal de 7e uitwijzen, ik beloof niks en ontken niets.
Hoop alleen niet weer voor niets te komen; het was koud in Wijhe…..

Had overigens nog wel wat Zwollenaren verwacht gisteren!
In tegenstelling tot een leuke achtervolging op station Amersfoort na de UEFA cup finale in Rotterdam afgelopen mei.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 18:31
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
S.C. Feijenoord schreef:
Clescenco hehe, 2-2 in half gevulde Kuip, het kan snel gaan in 7(?) jaar. Nu is de kuip uitverkocht voor een oefenwedstrijd....
7 jaar geleden; toen was de Goldcard nog bekend als creditcard, was Beverwijk berucht vanwege de zwarte markt, waren Aziaten alleen goed in tafeltennis, speelde Sparta nog eredivisie en voetbalden Twente, Vitesse, en Nec, nog gewoon in Het Diekman, Nieuw-Monikkenhuize en De Goffert. Het kan snel gaan...

Ik ben vandaag niet naar de Kuip gegaan, een wedstrijd met 35.000 kinderen trekt mij niet zo, net zoals de Open Dag waar 60.000 mensen zich verzamelen in en rondom het stadion, die sfeer trekt mij ook niet. Ik ben benieuwd hoe jullie als GAE-supporters beleefd hebben. Ik kan me nauwlijks voorstellen dat een stadion vol met kinderen van 0 tot 12 echt leuk is.
Het stadion was inderdaad kut!
Nooit meer naar de Kuip….
De wedstrijd duurde 5 uur, Eagles ‘supporters’ bedankten de spelers voor de 7-0 nederlaag en het bestuur voor het wanbeleid, 18 keer ‘huppie, huppie Feyenoord is mijn cluppie’ gehoord en een enkeling met stadionverbod werd tegengehouden door rondlopende Eagles stewards voor dit zeer beladen duel. De stewards alsnog bedankt voor hun bijdrage aan het veilig verloop van deze wedstrijd met verhoogd risico!!

Als GAE-supporter vond ik de wedstrijd dus ook klote, de sfeer was heel lief (behalve bij een enkeling die door weet te flippen wanneer een regendruppel zich door het dak weet te dringen) en de competitie was ook ver zoek. Een wedstrijd die nergens om ging….
Verder was het dagje eindelijk wel weer eens een keer geslaagd.
Gezellig met een leuke groep met de trein, geen gesloopte treinen, geen politiebegeleiding, geen stillen, geen kroeg die haar deuren sloot en geen jongens die hoe dan ook op zoek waren naar wat voor een confrontatie dan ook. Gewoon weer eens een gezelligje dagje dus.
Laatste keer was denk ik een Veendam uit, zo’n twee jaar geleden.
Je kunt een Kuip vol met kinderen dus wel vergelijken met Veendam en dat is op zich positief.
Probleem is een beetje dat wanneer je naar een gewone wedstrijd gaat iedereen je als crimineel ziet, ook al wil je op dezelfde dag als gisteren gewoon een voetbalwedstrijd bekijken.
Volgens mij werkt dit gedrag alleen maar averechts, vooral als de echte tegenstander ook nog eens ontbreekt. Telstar uit bijvoorbeeld.

En irritante Feyenoorders?
Ach, de één schreeuwt uit volle borst ROT-TER-DAM en eindigt heel benepen met hooligans. De ander komt in zijn eentje op een voltallige groep af en begint verhalen af te steken over messteken in de Vetkampstraat, Groningers die twee jaar terug moesten lopen op station Amersfoort en over de trots over zichzelf dat hij hooligankenner is en iedereen kent.
Ook witte, gele, zwarte, paarse, groene, rooie en donze!

Volgend jaar weer?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 13:56
TPOTE
TPOTE is offline
Citaat:
AGH schreef:
Wat is dat toch met die zeven?
7 februari 2003, 7 jaar geleden een halfvolle Kuip, 7 dagen in de week, 7-0???

Ik ben bang dat de wedstrijd tegen Willem II zeer goed beveiligd zal zijn, de verplaatsing naar vrijdag had een goede zet kunnen zijn van de politie.
Helaas, GAE speelt die week op een maandag in Helmond. Kortom, slechte research dus!

Eigenlijk kan ik alleen voor mezelf praten, want ik heb er nog niemand over gesproken.
Misschien dat ik wel wil gaan, maar dan wel als ik kaartjes voor de wedstrijd heb anders neem ik het risico niet. De politie zal hier niet meelezen, maar mocht het tot concrete plannen komen dan zijn er altijd nog telefoons die afgetapt worden.
Geruchten zullen er altijd blijven, zeker na onze verschijning een half jaar geleden.
Of de geruchten uit zullen komen zal de 7e uitwijzen, ik beloof niks en ontken niets.
Hoop alleen niet weer voor niets te komen; het was koud in Wijhe…..

Had overigens nog wel wat Zwollenaren verwacht gisteren!
In tegenstelling tot een leuke achtervolging op station Amersfoort na de UEFA cup finale in Rotterdam afgelopen mei.
Ik denk dat als je naar de wedstrijd willem 2 komt met het eigen vervoer en ook echt IN Zwolle komt, in de stad of ergens dichtbij het stadion dat het absoluut uit de hand gaat lopen, als er een groep van jullie komt dan willen die ook zeker wel ervoor gaan neem ik aan, de groep uit zwolle wil oook echt wel...het is de wedstrijd er voor er is waarschijnlijk tering veel politie aanwezig maar die kun je wel ontwijken met een goede groep.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:39
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
TPOTE schreef:
Ik denk dat als je naar de wedstrijd willem 2 komt met het eigen vervoer en ook echt IN Zwolle komt, in de stad of ergens dichtbij het stadion dat het absoluut uit de hand gaat lopen, als er een groep van jullie komt dan willen die ook zeker wel ervoor gaan neem ik aan, de groep uit zwolle wil oook echt wel...het is de wedstrijd er voor er is waarschijnlijk tering veel politie aanwezig maar die kun je wel ontwijken met een goede groep.
Tja, ik weet niet of je die kunt ontwijken.
Met een grote groep ben je natuurlijk niet meer anoniem, tenzij je met kleine groepjes afspreekt in Zwolle zelf.
Maar ook dat hebben we wel eens geprobeerd en diegene zonder identiteitsbewijs zijn destijds opgepakt. Zelf had ik geluk omdat ik mijn ID altijd bij me heb als ik naar voetbal ga.
Het eerder vertelde verhaal van de geplande bootreis ging helaas door politie interventie ook al niet door.

De keren dat we met grote groep ergens naar toe zijn geweest kregen we altijd politiebegeleiding, neemt niet weg dat direct ook alle kansen worden ontnomen!
Voor een aantal jaren terug gingen we overal nog met minstens 60 man naar toe, leuke dagen waar dat altijd.
Jaarlijks Haarlem laten lopen, 70 man getooid met mondkapjes die door Helmond banjeren, met 70 man naar Dordrecht en met je handjes tegen de muur van een oude fabriek eindigen.
Helaas altijd politiebegeleiding dus, behalve in Volendam.
Maar dat zal dit jaar ook wel anders zijn!

Ik heb vaak in grote groepen gereisd, maar de enige keer dat ik me kan herinneren dat de politiebegeleiding ontbrak was tijdens ons tripje naar RBC toe vorig jaar.
Nog steeds onbegrijpelijk overigens!
En ons tripje naar Heerenveen – West Ham is zonder politiebegeleiding voltooid, zelfs na een kleine rondwandeling door Zwolle met leuke groep.


We zullen zien wat er gaat gebeuren.
Zelf ben ik eigenlijk alleen nog maar met de competitie bezig en met kaarten voor de wedstrijd tegen Helmond.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2003, 18:42
Verwijderd
Ik kan helaas niet elke wedstrijd van ajax erbij zijn (geld, school e.d.) dus heb ik geen seizoenkaart maar een supportersclubkaart. Ben tot nog toe bij alle CL-wedstrijden geweest behalve AS Roma, en heb al kaarten voor Valencia en Arsenal. In de competitie ga ik voorlopig alleen naar de grote wedstrijden (Psv en Feyenoord). Verder zit ik geregeld bij het 2e van Ajax te kijken
Met citaat reageren
Oud 02-02-2003, 20:37
Verwijderd
ik ga elke thuiswedstrijd van Roda JC voor de competitie, en meestal ook bekerwedstrijden, alleen jammer dat ik nu toch niet naar ajax-uit kan, zou mijn eerste uitwedstrijd van roda zijn. Europese wedstrijden altijd alleen de thuiswedstrijd en afgelopen seizoen nog ff toen ik in barcelona was, kwartfinale Champions League FC Barcelona-Panathinaikos meegepikt...(voor maar 50 euro ...)
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 10:46
EmilioFCG2
Avatar van EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Citaat:
NoMercy285 schreef op 02-02-2003 @ 20:37:
ik ga elke thuiswedstrijd van Roda JC voor de competitie, en meestal ook bekerwedstrijden, alleen jammer dat ik nu toch niet naar ajax-uit kan, zou mijn eerste uitwedstrijd van roda zijn. Europese wedstrijden altijd alleen de thuiswedstrijd en afgelopen seizoen nog ff toen ik in barcelona was, kwartfinale Champions League FC Barcelona-Panathinaikos meegepikt...(voor maar 50 euro ...)

Ken je brandje ook dan?
__________________
| !!FCG!! | gelukkig getrouw is met sterre | nachtploeg | Selien is lief |
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:49
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 27-03-2003 @ 10:46:
Ken je brandje ook dan?
wie
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 08:20
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ga elke thuiswedstrijd naar Vitesse.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 17:47
EmilioFCG2
Avatar van EmilioFCG2
EmilioFCG2 is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 28-03-2003 @ 08:20:
Ga elke thuiswedstrijd naar Vitesse.

Dan hoor je ons wel volgende week zaterdag
__________________
| !!FCG!! | gelukkig getrouw is met sterre | nachtploeg | Selien is lief |
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 18:25
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ok, nou maar hopen dat de drie punten in de dome blijven.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:39
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Vond k wel een leuke relevante topic om naar boven te halen.. Vind de topics van sport niet echt denderend op dit moment.. Duurt ook een maand voordat ze uit die 1e lijst zijn, nu..
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:45
Verwijderd
Citaat:
zlatani9 schreef op 02-01-2004 @ 22:39:
Vond k wel een leuke relevante topic om naar boven te halen.. Vind de topics van sport niet echt denderend op dit moment.. Duurt ook een maand voordat ze uit die 1e lijst zijn, nu..
of je verzint zelf een paar mooie stellingen
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:48
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 02-01-2004 @ 22:45:
of je verzint zelf een paar mooie stellingen
Ben niet altijd even origineel.. en 9 van de 10 keer krijg je dan weer een verwijzing dat ie al bestaat van 5 jaar terug
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 23:46
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
En ja hoor! Dit is toch echt een goed voorbeeld van hoe het wel kan. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=691948
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 00:48
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 02-01-2004 @ 23:46:
En ja hoor! Dit is toch echt een goed voorbeeld van hoe het wel kan. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=691948
Make some more then..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 17:05
Verwijderd
ja somsss
nouja eigenlijk niet zoveel maar het wordt al steeds meer, vooral naar ajax: tegen valencia, as roma (Champions league) az (dit jaar woesjjjjj 3-2) en tegen nac breda (amstel cup ) en voorheen nog wel eens naar az en volendam maar dat stelt nu niet veel meer voor qua beleving als je in de arena bent geweest, imo
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 17:17
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
bijna alle oranje wedstrijden (alleen nu de oefenwedstrijdes)
1 of 2 wedstrijden van PSV per jaar.
1 keer naar a'dam tournament geweest.

mooiste wedstrijd ooit geweest:
NEDERLAND-SCHOTLAND, die sfeer, dat voetbal, dat gevoel.
net als de reclame van die creditcard:
'kleine jonge, als jij dan later groot bent....'
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 15:30
Repsaj
Avatar van Repsaj
Repsaj is offline
Alle thuiswedstrijden van de Graafschap
Soms een uitwedstrijd (maar dat haal ik meestal niet)

Heel af en toe naar G.E.A al dan niet in het uitvak(bijvb met mijn vrienden uit Fortuna)

Twee keer bij leverkusen geweest
__________________
Spreek tot ons,Wijze Weerboer uit Het Oosten - Want het leven duurt maar even, alle jdn....
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 15:32
Verwijderd
Ben alleen met EK 2000 in Nederland/België naar 2 wedstrijden geweest Niet van Nederland trouwens
Ik zou nog wel eens naar een wedstrijd uit de Engelse competitie willen, dus misschien komt dat er ooit nog van
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 17:48
mario
Avatar van mario
mario is offline
heb seizoenkaart van RBC
__________________
www.funing.nl
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 18:05
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 09-02-2004 @ 15:32:
Ben alleen met EK 2000 in Nederland/België naar 2 wedstrijden geweest Niet van Nederland trouwens
Ik zou nog wel eens naar een wedstrijd uit de Engelse competitie willen, dus misschien komt dat er ooit nog van
Dat is niet eens zo heel erg duur meer volgens mij.
Met vliegtuig ben je er zo wedstrijdje kijken en weer terug.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Dagboek Janne
Margriet
2 06-07-2003 20:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.