Oud 23-03-2009, 20:08
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
iemand hier de WBC (world baseball classics) gevolgd? het is amper in het nieuws geweest maar nederland is tot de 2e ronde gekomen en dat is voor nederland behoorlijk ver . bij de world basebal classics mogen ook de pro`s uit amerika voor hun eigen land meedoen. dat mag op de meeste toernooien niet omdat ze dan voor hun eigen ploeg moeten spelen (in amerika wordt er heeeeeeeeeel veel geld gestoken in honkbal)

maargoed terug naar wat ik wou vragen. voor de mensen die het een beetje hebben gevolgd

denken jullie dat dankzij de prestatie`s van nederland (onder andere de dominicaanse republeik uitgeschakeld zie dit filmpje op youtube http://www.youtube.com/watch?v=7OFanR_DI6c. de dominicaanse republiek spelers verdienen samen zo uit mn hoofd 79 miljoen meer dan de nederlandse spelers. de dominicaanse republiek spelers verdienen samen 83 en een beetje miljoen en nederland 4 miljoen bij elkaar per jaar.) het niveau van het nederlandse honkbal omhoog zal gaan? worden er meer mensen vanuit nederland gecontracteerd bij amerikaanse MLB clubs? ben benieuwd of er mensen zijn die het hebben gevolged
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2009, 16:15
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
heeft er hier niemand iets van het WBC meegekregen of hebben jullie gewoon geen zin om te antwoorden?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 17:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik vind baseball redelijk saai, tenzij ik 't zelf kan spelen op de Wii.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 18:36
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
tja las je honkbal kent van het softbal wat je op school krijgt is het redelijk saai ja en de regels zijn vergeleken met bijvoorbeeld voetbal en tennis best ingewikkeld. voor honkbal moet je tijdens het sporten ook nog is snel nadenken. maar dat maakt het vind ik juist leuk (allemaal niet gaan zeuren dat de regels bij voetbal of tennis ook moeilijk/best ingewikkeld zijn want ik heb ze beide zelf ook gedaan en dan zijn die van honkbal toch echt moeilijker ) waarom ik honkbal leuk vind is omdat je kracht en snelle handelingen moet combineren. je moet in allebei goed zijn om het een beetje te kunnen maken in het honkbal.

maar is er op dit forum niemand die honkbalt/softbalt of dat heeft gedaan? of die honkbal/softbal snapt en naar de world baseball classics heeft gekeken?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 16:17
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb vroeger op school nog echt baseball gespeeld, 'n paar keer per jaar, maar ik vond er echt niet zo veel aan...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 19:04
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik heb vroeger op school nog echt baseball gespeeld, 'n paar keer per jaar, maar ik vond er echt niet zo veel aan...
maar op laag niveau voetbal is ook niet zo veel aan een sport wordt pas echt leuk als het een beetje op hoog niveau is he.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 19:58
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
maar op laag niveau voetbal is ook niet zo veel aan een sport wordt pas echt leuk als het een beetje op hoog niveau is he.
Bwoah, ik heb op nationaal niveau gevoetbald in de jeugd en op provinciaal niveau en ook gewoon lokaal, moet zeggen dat 't qua "fun" op een lager niveau toch beter was... Nu, qua uitdaging was dat nationale niveau wel leuker.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 14:44
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Ik heb het gevolgd ja.
Mooi resultaat van Nederland hoor.
Ook in de wedstrijden die ze verloren deden ze het goed.
Ik heb niet alles live gezien, want sommigen partijen waren midden in de nacht.
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 15:49
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik heb het gevolgd ja.
Mooi resultaat van Nederland hoor.
Ook in de wedstrijden die ze verloren deden ze het goed.
Ik heb niet alles live gezien, want sommigen partijen waren midden in de nacht.
ik mocht die van midden in de nacht niet kijken maar er waren meestal wel internet site`s waar je ze live kon terug zien. stiekem hoop ik dat nederland op deze manier wel wat bekender is geworden op honkbal gebied buiten europa. dan kunnen er mischien nog is leuke contracten komen voor nederlanders bij grote clubs
Met citaat reageren
Oud 31-03-2009, 01:02
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
ik mocht die van midden in de nacht niet kijken maar er waren meestal wel internet site`s waar je ze live kon terug zien. stiekem hoop ik dat nederland op deze manier wel wat bekender is geworden op honkbal gebied buiten europa. dan kunnen er mischien nog is leuke contracten komen voor nederlanders bij grote clubs
Beter blijven die sprelers gewoon in Nederland spelen, want bij de wat grotere landen krijg je geen vrijaf voor internationale wedstrijden. Daar heeft Nederland in het verleden al te veel goede spelers door moeten missen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2009, 07:08
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Beter blijven die sprelers gewoon in Nederland spelen, want bij de wat grotere landen krijg je geen vrijaf voor internationale wedstrijden. Daar heeft Nederland in het verleden al te veel goede spelers door moeten missen
maar aan de andere kant wordt op die manier wel het nederlandse honkbal op de kaart gezet. als ze naar andere competities gaan kunnen ze nog heel ver groeien. blijven ze in nederland is dat op een gegeven moment gestopt. ze kunnen dan wel groeien maar veel minder snel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.