Oud 24-08-2009, 15:40
Verwijderd
tegenover gestelde van dat andere topic.....


Ik zelf ben nergens trots op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2009, 20:44
Verwijderd
Ik ben er wel trots op dat ik in 2004 een van de hoofdrollen had in een groot openluchttheater-stuk, en in de krant stond en alles.
Verder niks eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 21:06
Verwijderd
Ik ben trots op m'n 3e plaats in de maatmancross (hardlopen, alles, letterlijk alles gegeven wat ik had)
Ik ben trots op m'n 3e plaats met de kunstbende (EXPO)
Ik ben trots op mijn wil om te veranderen en dat het zo goed gaat.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 21:07
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben trots op mijn koeken Het ziet ernaar uit dat ze niet helemaal mislukt zijn
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 21:13
Verwijderd
Op mijn bachelor-ondanks-ziekte, op mijn deelname aan een monologenwedstrijd vorig jaar. op mijn kookkunsten en op mijn broertjes.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 22:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben heeel trots dat ik op het conservatorium ben aangenomen, dat ik goed kan schilderen en muziekmaken en goed met taal om kan gaan en dat ik mezelf zo bijeen kan houden bij mijn stiefmoeder. De gemene dus. En ik ben trots op mijn vriendje, omdat hij zo knap doet wat hij wil en gelukkig is terwijl ik zo aan zijn hoofd zeur. En ik ben trots op mijn dappere kat, die Wammus op zijn plaats heeft gezet (de kat van mijn oom, niet de forumer!), waarmee hij nu dikke vriendjes is.
En ik ben trots op mijn bed, want dat heb ik zelf in elkaar gezet!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 22:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
tegenover gestelde van dat andere topic.....


Ik zelf ben nergens trots op.
Kerel, echt he. Als je per se aandacht wil vragen, ga dat dan op Psych doen. Daar willen ze je vast wel knuffelen en zeggen dat het allemaal wel goed komt en dat je ongetwijfeld een superleuke, gezellige, knappe jongeman bent.


Ik ben trots op m'n zusje.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 24-08-2009, 22:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik ben trots op mijn schaamte.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Ik ben trots op mijn wil om te veranderen en dat het zo goed gaat.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 14:05
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik ben trots op hoe sterk ik eigenlijk ben. Psychisch dan, niet lichamelijk.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 14:19
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben trots op het feit dat ik precies daar ben waar ik in mijn jeugd altijd hoopte om op dit moment te zijn...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 14:35
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Op mijn vriendje, en hoe goed het tussen ons gaat, en hoe cool wij zijn dat we zomaar opeens een huis gaan kopen. En mijn baan, en hoe ik opeens kritisch ga lopen doen naar het onderzoeksdesign en ik denk toch wel dat ze de goede aangenomen hebben. En dat design los ik wel op. In overleg dan. En dat ons artikel (dat IK geschreven heb) niet eerst afgewezen is, in tegenstelling tot andere artikelen van mensen met meer ervaring, en ik ben benieuwd naar de reviews. En op mijn gebit want dat is mooi recht.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 14:47
Verwijderd
Oh, en ik ben ook wel trots dat ik al bijna een jaar een supergoede relatie heb, met nooit ruzie.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 15:21
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Ik ben heeel trots dat ik op het conservatorium ben aangenomen, dat ik goed kan schilderen en muziekmaken en goed met taal om kan gaan en dat ik mezelf zo bijeen kan houden bij mijn stiefmoeder. De gemene dus. En ik ben trots op mijn vriendje, omdat hij zo knap doet wat hij wil en gelukkig is terwijl ik zo aan zijn hoofd zeur. En ik ben trots op mijn dappere kat, die Wammus op zijn plaats heeft gezet (de kat van mijn oom, niet de forumer!), waarmee hij nu dikke vriendjes is.
En ik ben trots op mijn bed, want dat heb ik zelf in elkaar gezet!
En ik me maar afvragen waarom ik in een kantinetopic dat niet het wwspel is een naamzoek terug vind.

Maar goed, ik ben trots op het feit dat ik inmiddels al meer dan een jaar een leuke relatie heb, mezelf gitaar aan het leren spelen ben en misschien nog wel het meest op mijn doorzettingsvermogen wat me uiteindelijk gaat brengen waar ik wil zijn.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 15:24
Verwijderd
Dat ik me kan inhouden om niet naar het station te fietsen voor een tripple chocolat cookie van 5 miljard calorieen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2009, 16:51
Verwijderd
Nergens in het bijzonder, ik ben dan wel briljant, maar dat komt grotendeels door mijn superieure genenpakket. Ik heb nooit ergens echt hard voor moeten werken of ergens veel moeite voor hoeven doen. Dat zal echter ook wel te maken hebben met het feit dat ik snel tevreden ben en niet snel ergens een probleem van maak.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 17:12
Verwijderd
dat ik de grootste fout in het leven ben van alles wat maar een beetje me ex van me was.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 17:14
Verwijderd
Citaat:
dat ik de grootste fout in het leven ben van alles wat maar een beetje me ex van me was.
ik zal je wel even aandacht geven:

wat is er gebeurt dan waardoor je nu zo bent?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2009, 17:15
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik ben ook nergens trots op.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 17:24
Verwijderd
Citaat:
ik zal je wel even aandacht geven:

wat is er gebeurt dan waardoor je nu zo bent?
Me moeder gebruikte heroïne en voor haar drugs verkocht ze haar lichaam aan me vader. Deze man vol soa's was die dag net uit het TBSkliniek ontsnapt. Gelukkig werd deze zwaar gestoorde man op tijd gepakt en zit nu veilig weer in het gezellige TBSkliniek.Toen ik geboren werd probeerde me moeder een overdosis te geven, maar helaas was me lichaam gewend aan alle vergiftige stoffen die je maar kan noemen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook nergens trots op.
ik zal je wel even aandacht geven:

wat is er gebeurt dan waardoor je nu zo bent?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 17:32
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wat zijn we weer lekker positief.

Ik ben trots op mezelf dat ik dit schooljaar zo goed ben begonnen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Me moeder gebruikte heroïne en voor haar drugs verkocht ze haar lichaam aan me vader. Deze man vol soa's was die dag net uit het TBSkliniek ontsnapt. Gelukkig werd deze zwaar gestoorde man op tijd gepakt en zit nu veilig weer in het gezellige TBSkliniek.Toen ik geboren werd probeerde me moeder een overdosis te geven, maar helaas was me lichaam gewend aan alle vergiftige stoffen die je maar kan noemen.
nu ga je de schuld leggen bij je ouders, jij hebt jou leven in handen en niet het verleden
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 17:35
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Laten we even ontopic blijven. Dit soort dingen kunnen via PM.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 19:27
Verwijderd
Ik ben trots op mijn relatie en op de persoon die ik ben / me voel als ik bij mijn vriend ben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2009, 20:09
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
ik zal je wel even aandacht geven:

wat is er gebeurt dan waardoor je nu zo bent?
Ik werd hartstikke gepest op mijn nieuwe school. Dat is door mijn mentor gestopt, maar ik vind school nog steeds heel vervelend om naartoe te gaan omdat er nog niet echt vriendinnen heb. En ik vind mezelf heel erg lelijk.

Interessant he?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 20:20
Verwijderd
ik ben trots op mijn moeder
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ik werd hartstikke gepest op mijn nieuwe school. Dat is door mijn mentor gestopt, maar ik vind school nog steeds heel vervelend om naartoe te gaan omdat er nog niet echt vriendinnen heb. En ik vind mezelf heel erg lelijk.

Interessant he?
Tering Jantje, dat gun je niemand.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 00:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik werd hartstikke gepest op mijn nieuwe school. Dat is door mijn mentor gestopt, maar ik vind school nog steeds heel vervelend om naartoe te gaan omdat er nog niet echt vriendinnen heb. En ik vind mezelf heel erg lelijk.

Interessant he?
Je bent pas 13. Later komt 't allemaal goed, geloof me.

ot:
Ik ben niet zo gauw trots op dingen, maar ik vind 't wel cool van mezelf dat ik de eerste in m'n familie ben die studeert. Ik dacht eerst dat ik het niet zou kunnen, omdat ik mezelf helemaal niet zo slim vond/vind (wat gedeeltelijk kwam door een leraar op de middelbare school die me allerlei testen liet ondergaan omdat hij vermoedde dat ik te dom was voor het VWO) maar het blijkt allemaal best mee te vallen. Ik heb zelfs m'n BSA gehaald dit jaar, terwijl ik héél kort van tevoren begon met leren.
Ik ben ook wel trots dat ik vrij zelfstandig ben. Ik krijg wel eens een kleine bijdrage van m'n ouders, maar over het algemeen werk ik hard om alles zelf te kunnen bekostigen. Het is niet altijd makkelijk (4 dagen studie + 3 dagen werk= amper vrije tijd en studie-stress), maar het lukt me wel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 16:34
Verwijderd
komt wel goed, je doet namelijk vwo, die mensen lachte mij meestal uit omdat ik zo dom was.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 16:45
Verwijderd
*ban uitdeelt*
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 16:51
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik ben trots op mijn vader

Omdat hij er zo'n goed weekend van heeft gemaakt
ondanks dat ik heel boos op hem was voordat we weg gingen
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 16:59
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
ik ben trots op mijn moeder
Omdat ze sterk blijft ondanks alles!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 17:21
Verwijderd
Wat betreft mezelf ben ik trots op het feit dat het zo lekker gaat allemaal, geen vuiltje aan de lucht En ik ben trots op ons huis, want ik ken geen huis waar ik me ooit meer thuis heb gevoeld dan hier.

Verder ben ik trots op mijn vader omdat hij in korte tijd best veel dingen heeft veranderd en het nu heel goed met hem gaat
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 17:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik ben ook trots op mijn moeder omdat ze na de dood van mijn vader niet zielig achter de plantjes is gaan zitten, maar haar leven heeft opgepakt.

Ook ben ik trots op mijn man omdat hij keihard heeft geknokt voor zijn eigen bedrijf en hij dit lopend heeft gekregen.

Op mezelf ben ik trots dat ik, ondanks dat ik het heel vervelend vond, mijn studie heb afgemaakt. Ook ben ik trots dat ik het heb gedurfd om mijn relatie van 5 jaar te verbreken.

Oh ja, en ik ben trots op mijn lijf dat het een zwangerschap en een bevalling heeft doorstaan
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 17:45
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Cool topic btw.

@ TS: daar kun jij trots op zijn
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-10-2009, 18:07
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik ben trots omdat een eerstejaars student vanmiddag bij de werkgroep zei dat ik duidelijk uitlegde en dat ik best college mocht komen geven. En het was de tweede werkgroep die ik ooit gaf.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Cool topic btw.

@ TS: daar kun jij trots op zijn
nee
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 18:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
nee
Dan niet.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 19:05
Verwijderd
Ik ben trots op mijn slc, omdat ze altijd zo vredig en meelevend is, (volgens mij) haar leven precies zo leidt zoals ze het wil leiden en altijd voor mensen klaar staat. Ik zou willen dat ik meer op haar leek.
Ik ben trots op mijn tekendocent van vorig jaar omdat hij me, ondanks dat ik hem toen ik nog les van hem had helemaal niet zo kon waarderen, heel veel heeft geleerd over tekenen en ik tegenwoordig als ik teken nog steeds zijn stemmetje in mijn hoofd heb zitten dat handige aanwijzingen geeft. Dat wil ik 'm nog steeds eens zeggen.
Verder ben ik (een beetje) trots op mezelf vanwege mijn doorzettingsvermogen en het feit dat ik weer in therapie ga. Of laat ik het zo zeggen, ik ben uiteraard niet trots dat het nodig is maar wel dat ik het erken en nu ook echt ga doen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 19:13
Verwijderd
Ik ben een vrijgevochten man die weet wat hij wil
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Omdat ze sterk blijft ondanks alles!
Je kent mijn moeder?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Je kent mijn moeder?
zeedijk toch haha
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 20:13
Verwijderd
kutwhitetrash
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 20:50
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik ben trots op m'n diploma en dat ik steeds beter weet wat ik wil en dat ook doe en voor elkaar krijg.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 21:05
Verwijderd
Hmm, waarom heeft TS opeens zijn account verwijderd?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 21:23
Verwijderd
Omdat TS verschrikkelijk irritant is.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 09:55
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Ik ben trots op mijn sociale vaardigheden!
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 15:12
Allure
Allure is offline
Ik kan niks bedenken.

Of nou ja, op mijn moeder ben ik trots.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 22:50
Verwijderd
ik ben er trots op dat ik mijn examen havo zo goed heb gedaan en ik ben trots dat ik nu toch weer ben gaan studeren en dat ik de eerste tentamenperiode overleefd heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Waar ben jij trots op?
Missy
256 26-02-2008 12:53
De Kantine Waar ben jij wel of niet trots op?
TopDrop
63 09-07-2007 09:01
Psychologie Waar ben jij trots op?
Missy
52 11-02-2007 16:28
Psychologie Waar ben jij trots op?
Verwijderd
55 17-10-2005 20:42
Werk, Geld & Recht Trots op je bijbaan?
mylentje
24 28-02-2003 22:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01.