Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2010, 22:05
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
topgear verschrikkelijk
hoe durf je het humorgehalte is gevaarlijk hoog om dan nog niet te lachen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Oud 11-06-2010, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard
later dan half 12 dus ook ;x
Oud 11-06-2010, 22:23
IKBENBABSNIET
Avatar van IKBENBABSNIET
IKBENBABSNIET is offline
hoiiii ik zit in de trein en verveel me, aan jullie de taak me even te vermaken!
Oud 11-06-2010, 22:25
Verwijderd
Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter: "ruim je het zelf even op?"
Oud 11-06-2010, 22:31
Verwijderd
Stefenootje had oranje ballonnen gekocht en nu hebben we er superveel opgeblazen en in de kamer van m'n huisgenoot gelegd
Oud 11-06-2010, 22:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Komt een man bij de dokter. Zegt de dokter: "ruim je het zelf even op?"
komt een vis bij de dokter. zegt de dokter: "ik zie het al, het is uw kuit"
Oud 11-06-2010, 22:35
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ook als je niet van auto's houdt is Topgear nog leuk en grappig.
Wat heeft dat met Sherlock Holmes te maken?

Maar topgear is sowieso win
__________________
Yoloswag 420
Oud 11-06-2010, 22:37
Verwijderd
Citaat:
komt een vis bij de dokter. zegt de dokter: "ik zie het al, het is uw kuit uit de kom"
Oud 11-06-2010, 22:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
hoiiii ik zit in de trein en verveel me, aan jullie de taak me even te vermaken!
*vermaakt*
__________________
you're not my demographic
Oud 11-06-2010, 22:38
Rationeel
Rationeel is offline
hilariteit alom hier
Oud 11-06-2010, 22:38
Rationeel
Rationeel is offline
*martino hart onder de riem steekt*

stelletje teringlijers
Oud 11-06-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
komt een vis bij de dokter. zegt de dokter: "ik zie het al, het is uw kuit"
oh god die wordt natuurlijk toegevoegd aan elmers lijst met grappen en dat krijgen we dan tot in lengte der dagen te horen
Oud 11-06-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
komt een vis bij de dokter. zegt de dokter: "ik zie het al, het is uw kuit"
:;dD;D;D;dD;d;

Maar dit soort posts mogen niet, toch?

Daarom meld ik nog even dat de Gross-Pitaevskiivergelijking een niet-lineaire partiële differentiaalvergelijking is.
Oud 11-06-2010, 22:40
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
*martino hart onder de riem steekt*

stelletje teringlijers
thanks
__________________
you're not my demographic
Oud 11-06-2010, 22:40
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
oh god die wordt natuurlijk toegevoegd aan elmers lijst met grappen en dat krijgen we dan tot in lengte der dagen te horen




sorry!
Oud 11-06-2010, 22:42
Rationeel
Rationeel is offline
het zit aan een steel en als je er de vloer mee probeert schoon te maken, wordt de vloer alleen maar viezer...

Spoiler
Oud 11-06-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft dat met Sherlock Holmes te maken?

Maar topgear is sowieso win
Oh, ik had de verkeerde post gequote!

Maar, LL's huisgenoot doet zometeen of morgen zijn deur open en dan liggen daar duisent ballonnen, grappig toch?!!11
Oud 11-06-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
het zit aan een steel en als je er de vloer mee probeert schoon te maken, wordt de vloer alleen maar viezer...

Spoiler


Gooit de postbode een brief door de bus. Zegt de buschauffeur: "hé, hou daar eens mee op!"
Oud 11-06-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
het zit aan een steel en als je er de vloer mee probeert schoon te maken, wordt de vloer alleen maar viezer...

Spoiler


en om in elmers stijl te blijven : je kan op een handige manier de dextra-mat verwijderen door eerst de onderste pinnen los te maken, de bovenste vast te laten zitten, en dan de dextra omhoog halen.
Oud 11-06-2010, 22:51
Rationeel
Rationeel is offline
hmm vandaag voor het eerst sinds 12 jaar mijn opa en oma weer eens gezien, allebei ondertussen zo dement als een deur en dat is best lollig, omdat ze het allebei accepteren/er geen last van hebben/en zichzelf er ook wel mee vermaken.

ik heb in een half uurt tijd 5 verschillende namen naar mijn hoofd gekregen, behalve de goede en mijn oma probeerde een rol mentos op te steken


ik moet echt eens vaker langs
Oud 11-06-2010, 22:53
Verwijderd
Haha.

De vorige keer dat ik mijn oma zag was op de begrafenis van mijn opa. Toen vroeg ze wie ik was.
Oud 11-06-2010, 22:53
Verwijderd
Citaat:
hmm vandaag voor het eerst sinds 12 jaar mijn opa en oma weer eens gezien, allebei ondertussen zo dement als een deur en dat is best lollig, omdat ze het allebei accepteren/er geen last van hebben/en zichzelf er ook wel mee vermaken.

ik heb in een half uurt tijd 5 verschillende namen naar mijn hoofd gekregen, behalve de goede en mijn oma probeerde een rol mentos op te steken


ik moet echt eens vaker langs
Dat vind je echt grappig? Mijn oma was dement, maar ik vond dat echt te pijnlijk. Ben dan ook nauwelijks nog langsgeweest.
Oud 11-06-2010, 22:55
Verwijderd
Mijn oma's gingen de pijp uit voor ze de kans hadden dement te worden.
Oud 11-06-2010, 22:56
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Dat vind je echt grappig? Mijn oma was dement, maar ik vond dat echt te pijnlijk. Ben dan ook nauwelijks nog langsgeweest.
ja. ze heeft er zelf duidelijk geen last van en ze weet dat ze alles vergeet en het interesseert haar geen reet.

ik denk dat ze nog nooit zo gelukkig is geweest als nu
Oud 12-06-2010, 00:05
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Het was een zeer prima film
__________________
Yoloswag 420
Oud 12-06-2010, 01:04
Verwijderd
Citaat:
ja. ze heeft er zelf duidelijk geen last van en ze weet dat ze alles vergeet en het interesseert haar geen reet.

ik denk dat ze nog nooit zo gelukkig is geweest als nu
Lijkt me juist wel kut dat je dan niks aan haar kwijt kunt dat blijft hangen.
Oud 12-06-2010, 08:21
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OMG zometeen concours en ik ben bang dat ik een black-out ga krijgen en dat ik iets heel stoms vergeet zoals de bladmuziek van mijn pianiste en HALP
Oud 12-06-2010, 08:37
Verwijderd
Ha! Wat heb ik hier allemaal gemist?
Oud 12-06-2010, 08:45
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Lijkt me juist wel kut dat je dan niks aan haar kwijt kunt dat blijft hangen.
dat zou inderdaad vervelend kunnen zijn, zij het niet dat ik helemaal niets met deze opa en oma heb. het waren niet bepaald liefdevolle kindervrienden, vandaar dat ik ze ook al 14 jaar niet meer gezien had
Oud 12-06-2010, 09:57
Rationeel
Rationeel is offline
zo, ik ben vereist bij een housewarming. niemand anders kan de tap zo goed aansluiten als ik.

prettige dag allemaal!
Oud 12-06-2010, 10:10
Verwijderd
Kutjepoep, blijkbaar is de C-partitie beschadigd. Wat nu!
Oud 12-06-2010, 10:42
Verwijderd
Sann, hoezo me even met duizend naamzoeken opzadelen.
Oud 12-06-2010, 10:44
Verwijderd
Citaat:
Kutjepoep, blijkbaar is de C-partitie beschadigd. Wat nu!

+

+

equals


At your service.
Oud 12-06-2010, 10:57
Verwijderd
Medeia is back
Oud 12-06-2010, 10:59
Verwijderd
En hoe!

Forumbazen naamzoek: het topic op Beleidszaken is dicht, maar ik wil nog even kwijt dat ik blij met het besluit dat jullie namen en dat ik er alle vertrouwen in heb dat wsz-nieuwe stijl een succes is/wordt.
Oud 12-06-2010, 11:13
Verwijderd
Goedemiddag!

Zijn hondenfluitjes ook hoorbaar voor mensen? Ik ben namelijk geen hond, maar ik hoor heel vaak een vreselijk irritante piep en gelijk daarna een keffende hond ;x
Oud 12-06-2010, 11:30
Verwijderd
Normale hondenfluitjes niet, maar als het hondenfluitje slecht is afgesteld wel.
Oud 12-06-2010, 11:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Wat een dag...

Ik zou dus gaan verhuizen en toen ik vanmorgen op een punt stond om weg te gaan (pak 'n bak al gehaald, 1 auto was al op weg, andere auto was helemaal leeggehaald, etc) kon ik m'n sleutels nergens vinden! Ik ben op zich wel chaotisch maar m'n sleutels zijn ongeveer de enige dingen waarvan ik wel altijd weet waar ze zijn. Alles overhoop gehaald maar ik kon ze echt nergens vinden. Toen realiseerde ik me dat ik ze sinds donderdagavond niet meer nodig heb gehad en dat ze dus op heel veel plekken konden zijn. Universiteitsgebouwen zijn natuurlijk op zaterdag niet bereikbaar, en bij connexxion moet je een formulier invullen en dan bellen ze nog wel terug als ze iets vinden. In beide huizen waren geen huisgenoten aanwezig (bovendien zat m'n kamer op slot) en ook de huisbaas was niet bereikbaar.
Dus ik had me er allang bij neergelegd dat ik niet ging verhuizen en iedereen afgebeld. Dit was allemaal om half 11 vanmorgen. En nu net belde ik m'n huisgenoot die zegt: oh, ik weet wel waar je sleutels zijn.. die zitten nog in je kamerdeur. Maar goed.. hij zit in Zwolle en moest eerst z'n zus naar Friesland brengen. Maar daarna zou hij voor mij doorrijden naar Utrecht om de huisdeur open te doen Dus ik ga maar eens even een flink krat bier voor 'm halen want wow, helemaal heen en weer omdat ik zo stom ben om de deur wel op slot te doen maar de sleutels er niet uit te halen
En ik ga vanavond alsnog een deel verhuizen (niet alles denk ik want ik heb ook gewoon minder tijd en minder mankracht).
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 12-06-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Goedemiddag!

Zijn hondenfluitjes ook hoorbaar voor mensen? Ik ben namelijk geen hond, maar ik hoor heel vaak een vreselijk irritante piep en gelijk daarna een keffende hond ;x
Citaat:
Normale hondenfluitjes niet, maar als het hondenfluitje slecht is afgesteld wel.
Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk dat je stiekem toch een hond bent.

Citaat:
Wat een dag...
Kan de beste overkomen maar wel lief van je huisgenoot inderdaad!
Oud 12-06-2010, 12:07
Verwijderd
Wow. Maar gelukkig goed afgelopen zeg! Stel je voor dat ze écht weg waren geweest. Over verhuizen gesproken, ik heb niks te klagen wb kijkavonden, weer twee keer uitgekozen (waarvan een keer uit 54 reacties!), dus nu maar hopen dat ze me irl leuk vinden!
Oud 12-06-2010, 12:16
Verwijderd
Ik ben gisteren en eergisteren op coassistentenuitje geweest en ik heb daarbij ontdekt dat ik niet zo goed ben in fjierljeppen en ook dat slippers geen geschikt schoeisel zijn in een vol café waar de lege glazen worden geplaatst op planken die op heuphoogte aan de muur zijn bevestigd.
Oud 12-06-2010, 12:16
Verwijderd
Jeutje Lorelei, goed begin van de verhuisdag!

Ik ga vandaag eerst naar een toneelvoorstelling, dan eten met m'n zusje en dan naar een concert van DAAU, met m'n vader. Drukke avond.
Oud 12-06-2010, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Wat een dag...

Ik zou dus gaan verhuizen en toen ik vanmorgen op een punt stond om weg te gaan (pak 'n bak al gehaald, 1 auto was al op weg, andere auto was helemaal leeggehaald, etc) kon ik m'n sleutels nergens vinden! Ik ben op zich wel chaotisch maar m'n sleutels zijn ongeveer de enige dingen waarvan ik wel altijd weet waar ze zijn. Alles overhoop gehaald maar ik kon ze echt nergens vinden. Toen realiseerde ik me dat ik ze sinds donderdagavond niet meer nodig heb gehad en dat ze dus op heel veel plekken konden zijn. Universiteitsgebouwen zijn natuurlijk op zaterdag niet bereikbaar, en bij connexxion moet je een formulier invullen en dan bellen ze nog wel terug als ze iets vinden. In beide huizen waren geen huisgenoten aanwezig (bovendien zat m'n kamer op slot) en ook de huisbaas was niet bereikbaar.
Dus ik had me er allang bij neergelegd dat ik niet ging verhuizen en iedereen afgebeld. Dit was allemaal om half 11 vanmorgen. En nu net belde ik m'n huisgenoot die zegt: oh, ik weet wel waar je sleutels zijn.. die zitten nog in je kamerdeur. Maar goed.. hij zit in Zwolle en moest eerst z'n zus naar Friesland brengen. Maar daarna zou hij voor mij doorrijden naar Utrecht om de huisdeur open te doen Dus ik ga maar eens even een flink krat bier voor 'm halen want wow, helemaal heen en weer omdat ik zo stom ben om de deur wel op slot te doen maar de sleutels er niet uit te halen
En ik ga vanavond alsnog een deel verhuizen (niet alles denk ik want ik heb ook gewoon minder tijd en minder mankracht).
Haha, waarom verbaas ik me hier eigenlijk ook niet over..
Oud 12-06-2010, 12:52
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Mensen jullie moeten me helpen!

Ik maakte een rare toetsencombi en nu is het forum 'uitgezoomd'. Help!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 12-06-2010, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Mensen jullie moeten me helpen!

Ik maakte een rare toetsencombi en nu is het forum 'uitgezoomd'. Help!
ctrl & +

Dus je drukt eerst ctrl in, daarna de PLUS.
Oud 12-06-2010, 12:58
Verwijderd
Klik 'Pagina' aan in je taakbalk en klik dan op in- en uitzoomen. Als het goed is lukt het dan.
Heb het zelf ook wel eens gehad en toen raakte ik in paniek
Oud 12-06-2010, 12:58
Verwijderd
Citaat:
ctrl & +

Dus je drukt eerst ctrl in, daarna de PLUS.
Oh, het kan ook makkelijker
Oud 12-06-2010, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Oh, het kan ook makkelijker
Hoe jullie dat "per ongeluk" voor elkaar krijgen is me een volstrekt raadsel trouwens.. Genenkwestie?
Oud 12-06-2010, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Hoe jullie dat "per ongeluk" voor elkaar krijgen is me een volstrekt raadsel trouwens.. Genenkwestie?
Het is mij ook een volstrekt raadsel, dus dát is in elk geval géén genenkwestie!
Oud 12-06-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Het is mij ook een volstrekt raadsel, dus dát is in elk geval géén genenkwestie!


Kreeg daarnet telefoon van m'n broertje.. "Eh, ja, ik ben 15 minuten later want ik moet eerst nog even heel hard kakken.."
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.