Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2011, 14:00
Brokenheart..
Brokenheart.. is offline
Hallo ik ga naar het middelbaar onderwijs. Ik heb een rekenmachine nodig namelijk : Casio fx 82 es , maar in de V&D is er alleen een met Casio fx 82 es plus . De medewerker daar zei dat het gewoon hetzelfde is maar hij was niet zeker van zijn antwoord . Dus mijn vraag aan jullie wat is het verschil Casio fx 82 es en Casio fx 82 es plus ? Enig idee ,alvast bedankt !!
Een meisje die naar het middelbaar onderwijs gaat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2011, 14:32
Verwijderd
Bij die plus zitten alleen wat extra functies denk ik, waarschijnlijk kan je die gewoon gebruiken. Anders moet je het even aan je school vragen of je diie plus kan gebruiken, en anders ergens anders je rekenmachine kopen.
Overigens heb je die rekenmachines ook altijd bij de Bas, misschien even afwachten totdat ze daar in de folder staan? Dat is misschien nog goedkoper ook.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2011, 15:35
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Meestal is de plus versie een klein beetje sneller en heeft het meer functies. Maar het is in ieder geval niet minder. Zou je school er een probleem van maken?
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 11:03
Brokenheart..
Brokenheart.. is offline
Ja hartstikke bedankt voor het reageren , ja bij Bas zag ik ze wel maar ze hebben alleen Casio fx 82 MS . Ja ik vraag het omdat ik het antwoord dringend nodig heb , want je kan de rekenmachine binnen 8 dagen weer retourneren . Op internet kan ik het antwoord ook niet vinden.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 11:33
Verwijderd
Je school maakt er denk ik niet zo'n probleem van; Bij mij zitten er ook genoeg mensen die een net andere versie hebben dan de standaard versie.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 13:59
Brokenheart..
Brokenheart.. is offline
Citaat:
Je school maakt er denk ik niet zo'n probleem van; Bij mij zitten er ook genoeg mensen die een net andere versie hebben dan de standaard versie.
Bedankt !! Want dan had ik misschien de rekenmachine voor niks gebruikt , maar iedereen is hier zo behulpzaam als iemand een brandende vraag heeft
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 15:24
Metica
Metica is offline
misschien is het een idee om verder te kijken dan de V&D, op internet bijvoorbeeld. Op www.metica.nl kun je de casio FX 82ES bijvoorbeeld ook kopen. Hieronder staat een directe link: http://www.metica.nl/calculator/9/Casio-FX-82-ES

met vriendelijke groet
Met citaat reageren
Oud 17-07-2011, 18:14
Brokenheart..
Brokenheart.. is offline
Citaat:
misschien is het een idee om verder te kijken dan de V&D, op internet bijvoorbeeld. Op www.metica.nl kun je de casio FX 82ES bijvoorbeeld ook kopen. Hieronder staat een directe link: http://www.metica.nl/calculator/9/Casio-FX-82-ES

met vriendelijke groet
Bedankt voor je reactie maar ik mag van mijn ouders nog niet vanuit internet bestellen want ze zijn bang voor malafide zaak is , tenzij het echt moet van de school
MVG,Brokenheart..

Laatst gewijzigd op 17-07-2011 om 18:16. Reden: foutje gemaakt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie De juiste hulp voor je problemen zoeken op social media
Suzanmb
2 12-11-2013 09:17
Algemene schoolzaken Britse Masters Student uit Oxford gebruikt jullie hulp voor enquete/ bod EN hulp
PeterHughesOBU
8 05-06-2011 14:05
Psychologie Hulp zoeken/sociale angst
Verwijderd
2 07-08-2008 17:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap India weigert Nederlandse hulp aan kastelozen
Verwijderd
56 08-02-2005 13:41
Psychologie Ervaringen; heb jij hulp (gehad)/zou je hulp willen hebben?
Quiana
50 14-11-2004 20:29
Psychologie petitie: hulp op maat (lees allen)
Verwijderd
7 14-05-2002 20:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35.