Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2003, 20:36
DuShI*PuSsY
DuShI*PuSsY is offline
Ik heb een vriend gehad waarbij ik altijd "sexvluggertjes" had....we waren dan altijd zo geil dat we niet eens meer goed aan het voorspel toekwamen...Maar mijn huidige vriend is juist heel erg op het voorspel gericht en vind het minstens zo belangrijk als het spel zelf...Maar nu vraagt hij voortdurend aan mij hoe het toch komt dat ik onwijs lekker kan pijpen en heerlijk kan neuken maar dat mijn aftrekkunsten nix waard zijn? Ik zeg altijd maar dat ik het niet zo heb op aftrekken omdat ik me ervoor schaam...maar in werkelijkheid weet ik dus niet hoe ik lekker moet aftrekken...je kunt niet zomaar wat trekken lijkt me je moet het rustig opbouwen toch? dus eerst langzaam en steeds sneller? krijg je daar geen lamme hand van...? en hoe moet je erbij gaan zitten? en komen er nog dingen bij kijken zoals de ballen moet je die ook verwennen...? Help me asjeblieft I'm desperate!

XXX DuShI*PuSsY
__________________
Het meervoud van lef is leven...;)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 20:50
Verwijderd
Als je lekker zuigt en goed neukt is er niks aan de hand. Immers, aftrekken hoeft een meisje niet te kunnen. Dat kan een jongen zelf veel beter.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2003, 20:54
code-based
code-based is offline
inderdaad, die gast moet niet zeuren, voor aftrekken heeft ie jou eigelijk niet nodig

maarrehm, antwoord op je vraag, laat hem gewoon zijn hand op de jouwe leggen zodat ie je een beetje stuurt, en laat hem aanwijzingen geven. Op den duur kun je het dan zelf ook wel lijkt me......
__________________
Sick of This Skin - Time To Trade In
Met citaat reageren
Oud 08-02-2003, 00:03
LM
LM is offline
Dat is 1 onderdeel op vele, hij heeft niet te klagen volgens mij
__________________
Why?
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 16:31
WarAngel
Avatar van WarAngel
WarAngel is offline
nou, als je een tip wil..
De meeste jongens die ik ken vinden het fijn als je gewoon op en neer gaat met je hand en dan net iets voor de eikel een beetje harder knijpt.
Maja, kweenie of ze dat allemaal vinden
__________________
I LOVE REMCO 4EVER AND LONGER!!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 17:25
JFH
Avatar van JFH
JFH is offline
hij moet idd niet zeuren. jongens kunnen ook veel beter beffen dan vingeren, dit zal het andere geslacht altijd zo ervaren omdat ze handwerk ook zelf kunnen doen. mondwerk natuurlijk (oke, meestal) niet.
je vriend moet niet zeuren over aftrekken, waarschijnlijk kun je het best goed, maar doet hij het bij zichzelf beter omdat niemand hem zo goed aanvoelt als hijzelf. daarom is het pijpen nou uitgevonden en dat kun je nou heel goed.....
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 17:31
Lakitu
Lakitu is offline
Als hij echt wil dat je hem aftrekt, ga, dan op je knieen voor hem zitten en leg je hand met de duim naar beneden, naar jou toe gericht om zijn penis. Als zijn eikel te gevoelig is, kun je die beter niet aanraken en moet je de voorhuid heen en weer over de rand van de eikel bewegen. Begin rustig, bouw het steeds sneller op.

Als de eikel niet zo gevoelig is, doe je precies hetzelfde maar dan zonder het al teveel bewegen van de voorhuid. Zorg dat je een stevige grip hebt op de penis, want anders heeft het geen zin. Je kunt ook proberen eerst met 1 hand te doen, en naarmate je het tempo opvoert met 2 handen verder te gaan.

Je hoeft je sowieso niet te schamen als je dit niet zo goed weet. Hij zal er begrip voor hebben als hij echt om je geeft, en met heel veel plezier de fijne kneepjes uitleggen.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 18:30
Verwijderd
andere tip:
naast hem gaan liggen, terwijl hij op z'n rug ligt en jij op je zij, met één been een beetje over zijn benen...
dan met één hand zijn ballen een beetje kneden en rondjes draaien, met de andere heel langzaam aftrekken (hier komt-ie niet van klaar maar 't is erg geschikt als voorspel)

dit kan-ie namelijk zelf niet echt doen... en volgens mijn vriend is 't beter dan wat-ie wél zelf kan...

op welke manier je dat aftrekken zelf het best kunt doen (met veel of weinig druk, dicht bij de eikel of niet, meer naar beneden of meer naar boven) ligt aan hem..
Met citaat reageren
Oud 10-02-2003, 20:56
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Wat sarahbressers zegt klopt helemaal. Snelheid/druk opbouwen is voor een meisje erg moeilijk, je weet immers niet wat hij voelt op dat moment. Je zou het hem natuurlijk ook kunnen vragen, maar dat lijkt me niet echt geweldig...
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 15:49
-Meisje-
Avatar van -Meisje-
-Meisje- is offline
Aftrekken niet belangrijk....???
Ik neem aan dat je niet direct gaat pijpen of neuken als je verder gaat dan zoenen? Dus is het toch belangrijk niet?
En mijn ex vond t zalig dat ik goed kon aftrekken, ook al kon hij het zelf (al deed ik het soms beter )
Met citaat reageren
Oud 11-02-2003, 22:52
ShoarmaSchaap
Avatar van ShoarmaSchaap
ShoarmaSchaap is offline
Hard sjorren aan die paal
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 07:27
Flexx
Avatar van Flexx
Flexx is offline
Beetje subtiel blijven hè....
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 16:29
Lakitu
Lakitu is offline
Oppassen met de ballen trouwens. Bij sommigen zijn ze heel gevoelig, en sommigen vinden het ook gewoon niet opwindend als er aan hun balzak wordt gelikt, of mee gespeeld wordt. Vraag het hem gewoon, dat moet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 18:55
poesiefox
poesiefox is offline
Ik kon er eerst ook nix van, en nu kan ik het net zo lekker als hijzelf, zegt-ie. Kwestie van goeie begeleiding door hem, net zoals wij ze leren vingeren, toch? Laat het hem anders bij zichzelf voordoen, ik vond dat ook heel sexy. Enne, dacht je dat hij het meteen vanaf het begin goed kon bij zichzelf? Jij ligt jaren op hem achter! Het is een handigheidje, kwestie van oefenen. Begin rustig en zachtjes, want hoe meer hij opgewonden raakt, hoe meer hij kan hebben. Soms vind ik het na afloop een wonder dat het arme ding er nog aanzit, zo heb ik hem mishandeld. En reken maar dat de eigenaar er dan van genoten heeft.
Dus: blijven oefenen en vooral doorgaan, om met Barry Stevens te spreken.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 19:04
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
Citaat:
poesiefox schreef:
Ik kon er eerst ook nix van, en nu kan ik het net zo lekker als hijzelf, zegt-ie. Kwestie van goeie begeleiding door hem, net zoals wij ze leren vingeren, toch? Laat het hem anders bij zichzelf voordoen, ik vond dat ook heel sexy. Enne, dacht je dat hij het meteen vanaf het begin goed kon bij zichzelf? Jij ligt jaren op hem achter! Het is een handigheidje, kwestie van oefenen. Begin rustig en zachtjes, want hoe meer hij opgewonden raakt, hoe meer hij kan hebben. Soms vind ik het na afloop een wonder dat het arme ding er nog aanzit, zo heb ik hem mishandeld. En reken maar dat de eigenaar er dan van genoten heeft.
Dus: blijven oefenen en vooral doorgaan, om met Barry Stevens te spreken.
ik word al geil
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 20:05
DuShI*PuSsY
DuShI*PuSsY is offline
Hey ik wil ff iedereen bedanken voor de reacties het heeft me echt geholpen dusseeh...ben ook blij dat jullie het zo serieus opvatten


THANXXXX!!!!!!!!!!!!



XxXxXxXXXxXX DuShI*PuSsY
__________________
Het meervoud van lef is leven...;)
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 22:51
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
WarAngel schreef:
De meeste jongens die ik ken vinden het fijn als je gewoon op en neer gaat met je hand en dan net iets voor de eikel een beetje harder knijpt.
Theo Maassen kijkster .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:01
Miss Fat Booty
Avatar van Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik vind aftrekken ook nix aan....kga dan altijd vanzelf pijpen
krijg je lamme arm van en tis gewoon saai.....

gewoon niet doen.....
Met citaat reageren
Oud 12-02-2003, 23:21
Lakitu
Lakitu is offline
Maar je wil zeker wel gevingerd worden?

*wacht op oneerlijk ontkennend antwoord*
Met citaat reageren
Oud 13-02-2003, 23:56
Miss Fat Booty
Avatar van Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
ik?

jawel...maar als hij liever afgetrokke wil worden moet ie dat gewoon zeggen....
Met citaat reageren
Oud 14-02-2003, 13:21
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Theo Maassen kijkster .
Dat dacht ik ook al
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit makkelijker aftrekken!!!
Paulo Nuñez
33 14-11-2006 00:46
Seksualiteit wel vingeren, maar niet aftrekken
*marinn*
61 19-07-2003 00:32
Seksualiteit weetjes over aftrekken
meastrecks
12 07-04-2003 23:58
Seksualiteit mijn vriend vind pijpen veel lekkerder dan aftrekken
**~yvie~**
12 20-11-2002 12:54
Seksualiteit Meer meisjes die aftrekken niet leuk vinden?
Verwijderd
32 26-09-2002 20:57
Seksualiteit aftrekken
nac-breda-no-1
19 06-02-2002 23:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54.