Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2004, 11:45
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Ron Atkinson praatte zijn mond voorbij over Marcel Desailly. De 65-jarige oud-coach van onder meer Manchester United en Atlético Madrid liet zich gaan tijdens een rechtstreekse uitzending van de Champions League.
Atkinson werkt als analist voor de Engelse commerciële zender ITV. Dinsdag deed hij verslag van de wedstrijd tussen AS Monaco en Chelsea. Na afloop besprak Atkinson het optreden van Marcel Desailly, maar de analist dacht dat de microfoon nog uitstond. Ten onrechte en dus was duidelijk te horen: 'Hij is een, zoals sommige mensen het noemen, fucking lazy thick nigger.'

ITV haastte zich door direct verontschuldigingen aan te bieden. 'We keuren de opmerkingen op geen enkele manier goed. Ze maakten geen deel uit van de ITV-verslaggeving, maar waren gemaakt tijdens een off-air gesprek na het duel. Het is betreurenswaardige fout.'

Door het tumult besloot Atkinson woensdag zijn ontslag in te dienen bij ITV. 'Ik heb een stomme fout gemaakt, waarvan ik heel erg veel spijt heb', verklaarde Atkinson in The Guardian. 'Op dit moment kan ik nog steeds niet geloven wat ik heb gezegd. Als je mijn carrière als coach bekijkt, dan was ik juist een van de eerste managers die donkere spelers een kans gaf.'

Overigens heeft Atkinson ook een wekelijkse column en een tactische rubriek in The Guardian. Het gerenommeerde dagblad neemt het voorval serieus en zal nog uitvoerig met de oud-coach spreken over dit voorval.

Bron: www.vi.nl

Terecht?
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2004, 12:06
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
verplaatsen naar opmerkelijke sportberichten of
topicnaam veranderen in: rasisme in voetballand.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 12:50
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 22-04-2004 @ 13:06 :
verplaatsen naar opmerkelijke sportberichten of
topicnaam veranderen in: rasisme in voetballand.

De 1ste.
De 2de kun je wel een discussie over beginnen maar die zal eindeloos zijn want het is er gewoon en het is slecht en daarmee klaar.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 12:51
Verwijderd
Wat bedoel je met terecht? Hij dient toch zelf zijn ontslag in?

En zoiets moet je niet doen, zeker als, zoals in dit geval, de aap uit de mouw komt.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 12:52
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Beetje vaag, ik las het net op vi maar hoort deze niet op opmerkelijke sportberichten?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 11:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vond het niet zo schokkend, moet ik zeggen. Hij gebruikte niet eens z'n eigen woorden en het was duidelijk dat hij dat niet zo bedoelde. Stom foutje, vergeven, klaar...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 17:36
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Krijgt Desailly nu ook zijn ontslag, omdat hij fucking lazy thick nigger is?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 18:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 24-04-2004 @ 18:36 :
Krijgt Desailly nu ook zijn ontslag, omdat hij fucking lazy thick nigger is?
Helaas niet
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 20:29
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
beetje overdreven..
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 20:29
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Zlatani10
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 23:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 24-04-2004 @ 21:29 :
Zlatani10
Nog niet gehoort?

Kamper van der Vaart gaat weg bij Ajakz en Zlatan komt op zijn plek te spelen volgend jaar.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 11:02
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 25-04-2004 @ 00:36 :
Nog niet gehoort?

Kamper van der Vaart gaat weg bij Ajakz en Zlatan komt op zijn plek te spelen volgend jaar.
Dat is offtopic gelul grote vrienden Me zlatani9 was gebanned ofzo.. snap er zelf ook niet zo veel van.. maar ik kon er ineens niet meer op.. dusjah.. dan neem je toch Zlatani10
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 14:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 25-04-2004 @ 12:02 :
Dat is offtopic gelul grote vrienden Me zlatani9 was gebanned ofzo.. snap er zelf ook niet zo veel van.. maar ik kon er ineens niet meer op.. dusjah.. dan neem je toch Zlatani10
Of zlatani09
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 15:18
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Als alles in een bepaalde topic moet kan je net zon goed andere subforas maken: voetbal,tennis, overige. Ik vind dat topic opmerkelijke sportberichten sowieso dom. In een forum mag je toch dingen posten die met het onderwerp hebben te maken. Al die "het-grote-blabla-topics" zijn KUT!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 15:23
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 25-04-2004 @ 16:18 :
Als alles in een bepaalde topic moet kan je net zon goed andere subforas maken: voetbal,tennis, overige. Ik vind dat topic opmerkelijke sportberichten sowieso dom. In een forum mag je toch dingen posten die met het onderwerp hebben te maken. Al die "het-grote-blabla-topics" zijn KUT!
Ga huiswerk doen jij
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 20:45
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Ron Atkinson is wel de beste analist ooit in engenland!!
en dan voor 1 blundertje... als we hugo borst ook eens ontslag geven
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 08:17
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Guissie schreef op 25-04-2004 @ 16:23 :
Ga huiswerk doen jij
Vakantie
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 00:11
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ben blij dat die fucking lazy thick commentator is ontslagen.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.