Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2005, 21:03
Verwijderd
Aha

Overigens ga ik nu maar eens met Chobits beginnen
Advertentie
Oud 07-06-2005, 21:31
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Weet iemand btw een (online)winkel die modelkits van Gundam Wing/Seed verkoopt?? de schaal moet wel 1/100 zijn...1/144 is te klein
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 07-06-2005, 21:33
Verwijderd
Uhm, zijn er nou 24 of 26 Chobits eps?
Op animenfo en anidb zie ik staan dat er 26 zijn, maar op de site van KAA hebben ze er maar 24 gebundeld
Enige idee war ik de laatste 2 kan vinden?
Oud 07-06-2005, 22:05
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 07-06-2005 @ 22:31 :
Weet iemand btw een (online)winkel die modelkits van Gundam Wing/Seed verkoopt?? de schaal moet wel 1/100 zijn...1/144 is te klein
Plamo bouwen, mag je wel een paar dagen voor uittrekken en geen dronken huisgenoten in je kamer laten

Morridin: het zijn actually 24 eps. 24 ('The one just for Chi') is de laatste. Alleen de DVD-box die verkocht werd bevatte nog een bonus DVD met drie 'chat sessions' tussen karakters uit de serie. Sommige subbers, zoals Anime-Supreme waarvan ik 'm heb, hebben gewoon doorgenummerd tot 27.

Die 'chat sessions' voegen overigens vrijwel niets toe. Het zijn gewoon recap episodes.
Oud 07-06-2005, 22:11
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Citaat:
Morridin schreef op 07-06-2005 @ 22:33 :
Uhm, zijn er nou 24 of 26 Chobits eps?
Op animenfo en anidb zie ik staan dat er 26 zijn, maar op de site van KAA hebben ze er maar 24 gebundeld
Enige idee war ik de laatste 2 kan vinden?
http://anidb.info/perl-bin/animedb.p...nd=0#eid_12157

Je ziet hier dat ep. 9, 18 en 27 nutteloze eps zijn.
__________________
Hikikomori {T_T}
Oud 07-06-2005, 22:11
Verwijderd
*Fjieuw* Dan mis ik gelukkig niks

Ooooeeeehhwww, Chi is gewoon zoooo cute
Net Ep 2 gehad ^^.
Zucht, morgen nog wat leren en dan nog verder kijen. Aargh, nieuwe verslaving.

Voor even...
Oud 07-06-2005, 22:27
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-06-2005 @ 23:05 :
Plamo bouwen, mag je wel een paar dagen voor uittrekken en geen dronken huisgenoten in je kamer laten
Idd ik wil geen Genshiken acties
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 07-06-2005, 22:27
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Das me eerste tekening in Anime stijl... misschien ga ik er nog is mee verder... geef vooral even commentaar, kan ik mezelf mee verbeteren
¨
Voor een eerste tekening zeker heel netjes.
Naast commentaar wat al gegeven is:
- Probeer wat meer schaduw in het gezicht te gebruiken. Ik heb er zelf ook moeite mee, maar een goede tekenaar kan er veel meer diepte mee geven.
- Het oor is wat aan de kleine kant
- Hij heeft geen voorhoofd. Ondanks dat bij anime haar vaak ver over het voorhoofd hangt, ontspringt het pas vanuit de haargrens . Ik heb het zelf verkeerd gedaan bij deze en kwam er ook pas achter toen hij ingekleurd was -> http://img.photobucket.com/albums/v493/VeGs/Poison.jpg
- Je hebt links langs het oog wel een lok hangen, maar daarboven zou toch nog wat gezicht te zien moeten zijn.
- Verder mogen ogen, neus en haar wat meer gebogen lopen, minder spits. Lijkt wat natuurlijker.

Maar nogmaals, voor eerste heel netjes hoor!
Nog kleine algemene tip; durf alles te tekenen. Klinkt misschien heel stom, maar ik merk bij mezelf dat als een hoofd bijvoorbeeld goed gelukt is, ik weinig meer met het lichaam durf, omdat ik bang ben het te verknallen. Dan ga ik bijvoorbeeld handen achter het lichaam verstoppen. Als je nu al begint met andere dingen te oefenen, heb je er waarschijnlijk minder last van. Maar kan ook zijn dat dit een persoonlijk probleem is waar jij helemaal geen last van hebt/krijgt. ^_^

Ik krijg nu ook zin om weer te beginnen. ^^
Dit zijn mn laatste twee en die zijn ook al 4 maanden oud ofzo.
Rrrrr.....I love cats!
http://img.photobucket.com/albums/v493/VeGs/Neko.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v493/VeGs/neko2.jpg
Weet nog niet of ik de laatste afmaak; hoofd is wel gelukt, maar lichaam minder en verder issie niet echt boeiend ofzo.

@ Morridin;
Je hebt ook nog Chibits; heel kort filmpje met Sumomo en die andere kleine persocon in de hoofdrol. Best geinig nog.

Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 22:31.
Oud 07-06-2005, 22:31
Type
Avatar van Type
Type is offline
Full Metal Alchemist heb ik al weer een tijdje afekeken. Ik ga maar eens Bleach volgen
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 07-06-2005, 22:45
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Chibits die ga ik ook downloaden, danku vriendelijk vegs.

Hele chobits shizzle is sweet.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 07-06-2005, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef op 07-06-2005 @ 23:11 :
*Fjieuw* Dan mis ik gelukkig niks

Ooooeeeehhwww, Chi is gewoon zoooo cute
Net Ep 2 gehad ^^.
Zucht, morgen nog wat leren en dan nog verder kijen. Aargh, nieuwe verslaving.

Voor even...
Snel gaat dat he? 24 eps zijn zo over wat dat betreft

Ik ben een beetje laat begonnen met Mahou Sensei Negima (heb eerst de manga gelezen), maar wát een geweldig flauwe serie is dat zeg zo harem, ongelooflijk.

Miyazaki Nodoka-chan heeft al meteen mijn hart gestolen
Oud 07-06-2005, 23:05
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik vond Chii schattig, totdat ze kon gaan praten.

Ik heb nu wel Galaxy Angel binnen. Weer zo'n 13 minuten per aflevering anime, maar dat boeit niet. Heb me wel vermaakt met de eerste aflevering.

Citaat:
The work of an angel is never done--there are dogs that need walking, rooms that need to be cleaned, and all sorts of work to be done. Oh well, such is the life of a Galaxy Angel. Meet Mille Fille, an overly optimistic, hot blooded girl who is of times a troublemaker and too quick to action (but most people don't mind because she's just so cute); Vanilla H, a shy girl who only speaks when spoken to, but when given orders she does her utmost to carry them out; Ranfua Framboise, strong-willed and tough on the outside but actually quite shy; Mint Blamanche, with a baby face and cat ears, she's quiet, gentle and really cute but also quite business savy; and Forte Citroen, a very cut-and-dried type of person whose hobbies include carrying a whip, shooting off missiles, and collecting firearms.
T'is leuker dan 't klinkt, tot nu toe.
Oud 07-06-2005, 23:15
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Jolt schreef op 07-06-2005 @ 23:45 :
Chibits die ga ik ook downloaden, danku vriendelijk vegs.

Hele chobits shizzle is sweet.
't Valt me eigenlijk tegen dat niemand van die Chii-fans hier het al genoemd had.
Oud 07-06-2005, 23:20
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ach jah, die mannen verblind door de sweetness van Chi .
Trouwens iemand al Hand Maid May gezien?Zoja de moeite waard?Anders brand ik hem meteen weg
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 07-06-2005, 23:20
Verwijderd
Chibi-robo da!

Jolt: Hand Maid May is één van mijn favoriete series. Zou ik meteen archiveren. Goede kwaliteit wel? Ik zou 'm van a4e nemen, heb je gewoon DVD-rips
Oud 07-06-2005, 23:24
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Oke, dan kijk ik hem, het is A4E, vette shizzle dus.

Vriend van mij net een mini dvd speler voor 44 euro bij de Media Markt gehaald, speelt ook dvix en xvid af, vette shizzle dus, zeer klein en stylisch, helaas geen ogg want dan had ik me er ook geen gekocht, het kijkt toch prettiger op de tv dan op een gare crt
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 07-06-2005, 23:36
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-06-2005 @ 00:04 :
Snel gaat dat he? 24 eps zijn zo over wat dat betreft

Ik ben een beetje laat begonnen met Mahou Sensei Negima (heb eerst de manga gelezen), maar wát een geweldig flauwe serie is dat zeg zo harem, ongelooflijk.

Miyazaki Nodoka-chan heeft al meteen mijn hart gestolen
Ik ga ook eerst de manga lezen van Mahou Sensei Negima...kep de eerste 5 eps gezien van Ishin..maar de rest nog niet..en ik lees op fora dat ie erg teleurstelt..kwa verhaal en kwa art...
Ik wil ook es meemaken dat ik eerst een manga heb gelezen en daarna pas de serie kijk...
[edit]Oja..hoe lezen jullie je manga op de computer? ik vind die 'windows-viewer' niet erg handig...[/edit]
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006

Laatst gewijzigd op 07-06-2005 om 23:44.
Oud 07-06-2005, 23:58
Verwijderd
Ik gebruik gewoon de Windows-viewer. Niet zo heel handig inderdaad, maar het valt te doen. Ik heb een MX510 als muis en die heeft extra knoppen aan de zijkant voor 'forward' en 'back' dus kun je gewoon met één hand in feite alles bedienen
Oud 08-06-2005, 00:14
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 08-06-2005 @ 00:58 :
Ik gebruik gewoon de Windows-viewer. Niet zo heel handig inderdaad, maar het valt te doen. Ik heb een MX510 als muis en die heeft extra knoppen aan de zijkant voor 'forward' en 'back' dus kun je gewoon met één hand in feite alles bedienen
ik doe et gewoon met et toetsenbord...maar het irritantste vind ik dat sommige tekst nét te klein is om te lezen...waardoor ik het beeld weer moet vergroten tot ware grootte enzo...dat vinnik et irritantst...en een hogere resolutie lost dat niet op gloofik...(mijn monitor is iets van 6 jaar oud...en max. reso is 1024*768..)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 08-06-2005, 00:28
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Koop je voor 44 euro zo een dvd speler, speelt ook Jpeg en Mp3's af.

Kan je mooi op je tv kijken.
Moet je wel een fatsoenlijke hebben natuurlijk
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 08-06-2005, 00:38
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
lijkt me niet lekker lezen op 50Hz oid...maar ik kan et een keer proberen..(al heb ik gewoon een standaard TV...geen fancy TFT ding...dus super zal et niet worden )
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 08-06-2005, 01:25
Ninpo Otaku
Avatar van Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Mjah ik en mijn pa zitten er over na te denken om een Mac in de woonkamer aan te schaffen, maarjah met beelschermen neem ik wel een old-skool VGA, maar dan met een btje design en liefst een een btje platter ofzo..
Maja breedbeeld, mm fuck it..
Nog niet over uit ..
__________________
bla
Oud 08-06-2005, 09:17
Verwijderd
Citaat:
VeGs schreef op 07-06-2005 @ 23:27 :
¨

Ik krijg nu ook zin om weer te beginnen. ^^
Dit zijn mn laatste twee en die zijn ook al 4 maanden oud ofzo.
Rrrrr.....I love cats!
http://img.photobucket.com/albums/v493/VeGs/Neko.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v493/VeGs/neko2.jpg
Weet nog niet of ik de laatste afmaak; hoofd is wel gelukt, maar lichaam minder en verder issie niet echt boeiend ofzo.

Hmm, doen me denken aan Thundercats

Meh, de enige kat die voor mij schitterend blijft is (natuurlijk ook de samourai pizza cats ) de kat uit Trigun. Dies zoooo sweet!
Oud 08-06-2005, 10:16
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 08-06-2005 @ 01:28 :
Koop je voor 44 euro zo een dvd speler, speelt ook Jpeg en Mp3's af.

Kan je mooi op je tv kijken.
Moet je wel een fatsoenlijke hebben natuurlijk
Uhm, middelmatige kwaliteit JPEGs bekijken? Ik zal het eens proberen, mijn DVD-speler kan ook JPEG lezen (kunnen ze vrijwel allemaal geloof ik, de mijne is zelfs al vrij oud). Maar ik verwacht er niet veel heil van. Bovendien, veel scanlated manga is niet in JPEG, maar in GIF of PNG. Dus ik vraag me af of hij dat wel aankan.

Morridin:



Mijn favoriete kat, hier in chibi:



Oud 08-06-2005, 10:29
Verwijderd
Gewoon alleen al die ogen van Kuroneko ^^
Oud 08-06-2005, 10:30
Verwijderd




Oud 08-06-2005, 10:49
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Mijn favoriet toen ik klein was:





Samurai Pizza Cats



Ik kwam net uit mijn moeder gerold en ik keek toen al Anime
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 08-06-2005, 11:23
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Jolt schreef op 08-06-2005 @ 11:49 :
Mijn favoriet toen ik klein was:

[afbeelding]

[afbeelding]

Samurai Pizza Cats

[afbeelding]

Ik kwam net uit mijn moeder gerold en ik keek toen al Anime
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Oud 08-06-2005, 11:38
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Citaat:
D@mien schreef op 08-06-2005 @ 00:36 :
Ik ga ook eerst de manga lezen van Mahou Sensei Negima...kep de eerste 5 eps gezien van Ishin..maar de rest nog niet..en ik lees op fora dat ie erg teleurstelt..kwa verhaal en kwa art...
Ik wil ook es meemaken dat ik eerst een manga heb gelezen en daarna pas de serie kijk...
[edit]Oja..hoe lezen jullie je manga op de computer? ik vind die 'windows-viewer' niet erg handig...[/edit]
Ik gebruik sequential image display oftewel CDisplay. Alle manga's zijn meestal in rar of zip bestanden ingepakt. Je hoeft ze met dit programma niet uit te pakken.
Eenmaal geopend met dit programma vulllen de plaatjes het beeldscherm en moet je naar beneden scrollen om verder te lezen.
Je moet het zelf proberen om het te zien. Het is beter dan windows viewer, vind ik.
__________________
Hikikomori {T_T}
Oud 08-06-2005, 12:50
Verwijderd
Heh, maar waarom maakt het uit dat het in RAR-formaat blijft staan, het zijn JPEGjes dus het scheelt toch niets als je ze inpakt
Oud 08-06-2005, 14:48
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Jah, maar om ze nou telkens uit te pakken en dan pas te bekijken met windows viewer, kost te veel moeite. . Scheelt toch soms wel 10 seconden .
__________________
Hikikomori {T_T}
Oud 08-06-2005, 18:58
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Morridin schreef op 08-06-2005 @ 10:17 :
Hmm, doen me denken aan Thundercats

Meh, de enige kat die voor mij schitterend blijft is (natuurlijk ook de samourai pizza cats ) de kat uit Trigun. Dies zoooo sweet!
Thundercats heb ik nooit gezien, volgens mij. Ik dacht eigenlijk dat dat geen anime was.

En kuroneko is echt goed bedacht. ^_^ Te schattig

Iemand hier trouwens 'The cat returns' van Ghibli gezien?
Ben er nog niet over uit of ik een film van 3 kwartier wil gaan huren, dus wil eerst weten of het de moeite waard is.

Laatst gewijzigd op 08-06-2005 om 19:00.
Oud 08-06-2005, 19:35
Verwijderd
Citaat:
VeGs schreef op 08-06-2005 @ 19:58 :
Thundercats heb ik nooit gezien, volgens mij. Ik dacht eigenlijk dat dat geen anime was.

Is ook geen anime, maar amerikaanse tekenfilm
Maar was wel vet, vroeger dan.
Oud 08-06-2005, 19:38
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Die ken ik geloof ik ook, dat hoort toch in het rijtje van old school tekenfilmpjes, met prins valiant, knights of the round, etc?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 08-06-2005, 19:56
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Ik heb er geloof ik wel eens een game van gespeeld op cartoonnetwork.nl.
Knight of the round table heb ik trouwens ook al lang niet meer gezien... Nostalgie...
Oud 08-06-2005, 19:58
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Dat is de shit beter dan Naruto .

Ik zoek nog altijd van die oude series, maar dan echt oud Jaren 80 of zo. Maja, toen was ik er nog niet.

Old School Anime is the bomb.
Al vind ik Intial D maar ...niks, ik heb het niet zo op auto's.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 08-06-2005, 20:17
VeGs
Avatar van VeGs
VeGs is offline
Old school.... Slayers!!!!!! [/fangirl-mode]
Oke... Jaren '90 dus niet echt oud, maar wel beetje die oude stijl qua grote ogen en haar.

Ik vond de manga van Initial D best te lezen. Scheelt misschien ook, omdat het op een moment was dat ik toch een uur vertraging had in de trein.
Ik lees gewoon verder tot het saai wordt.
Oud 08-06-2005, 20:23
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
ik heb geloof ik 3 eps gezien, maar het boeide mij niet echt veel.
Dus brand ik het maar meteen weg.

Manga is vind ik zelf veel prettiger, er wordt zoveel meer verteld dan een ep van Anime, en je leest/ziet natuurlijk veel meer in een uur.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 08-06-2005, 21:05
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
*springt er tussenin*
De voice acting van Galaxy Angel is wat vaag. Sommige stemmen zijn gewoon te zwaar. >.<
*verdwijnt weer*
Oud 08-06-2005, 21:09
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
mafkees
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 08-06-2005, 22:05
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Jolt schreef op 08-06-2005 @ 21:23 :
ik heb geloof ik 3 eps gezien, maar het boeide mij niet echt veel.
Dus brand ik het maar meteen weg.
Waarom brand je btw Anime weg waar je nix aan vind??
Ik pleur ze dan gewoon weg...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 08-06-2005, 22:08
Verwijderd
Misschien vindt ie het later dan eens leuk of vindt een kennis van hem het misschien eens leuk.

Overigens nu bezig met ep4 van Chopbits. Deze ep is gewoon té erg
Tis de Pantsu ep en Chi kwam net bij die schoolmeisjes XD
Oud 08-06-2005, 22:19
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Jah zoiets, ik brand gewoon alles weg, een vriend van mij is helemaal anime verslaafd, dus mag die hem kijken en keuren
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 08-06-2005, 23:37
Verwijderd
Is Ichigo 100% trouwens een beetje hetzelfde genre als Mahou Sensei Negima?
Oud 08-06-2005, 23:45
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2005 @ 00:37 :
Is Ichigo 100% trouwens een beetje hetzelfde genre als Mahou Sensei Negima?
erger

Het valt me btw wel op hoe vreselijk veel de anime van Negima overslaat.....kep net Chapter 11 van de manga gelezen en ik ben nog bijna nix tegengekomen van wat er in de anime aan de gang is...tot ep 5...terwijl et toch best belangrijke dingen waren
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006

Laatst gewijzigd op 09-06-2005 om 01:37.
Oud 09-06-2005, 10:00
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
En de nieuwe Bleach is er alweer. w00t!
Oud 09-06-2005, 10:41
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
O YEAH!!!!!! Eindelijk de laatste 6 eps van Shura no Toki....daar heb ik bijna een half jaar op moeten wachten....überserie....en dan geen hond die em af wou maken...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 09-06-2005, 12:17
Verwijderd
Dattebayo heeft Naruto 138 al wer gesubbed. later vanmiddag maar eens kijken.
Oud 09-06-2005, 14:31
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 09-06-2005 @ 00:45 :
erger

Het valt me btw wel op hoe vreselijk veel de anime van Negima overslaat.....kep net Chapter 11 van de manga gelezen en ik ben nog bijna nix tegengekomen van wat er in de anime aan de gang is...tot ep 5...terwijl et toch best belangrijke dingen waren
Ja, jammer is dat

Ik heb nog maar tot ep 9 gekeken van de anime, maar die hele 'dodgeball fight' tussen de seniors en 2-A zit er niet in

Besides, de anime is helaas veel minder expliciet, denk maar aan Asuna die wakker wordt bovenop Negi terwijl ze droomt van Takahata-sensei. In de anime is dat gewoon in pyjama maar in de manga halfnaakt. Of die scène dat Nodoka-chan in de bibliotheek zit met Negi terwijl ze onder invloed is van die love potion. Is in de manga ook wel íets sexier getekend (panchira <3 )
Oud 09-06-2005, 14:53
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-06-2005 @ 15:31 :
Ja, jammer is dat

Ik heb nog maar tot ep 9 gekeken van de anime, maar die hele 'dodgeball fight' tussen de seniors en 2-A zit er niet in

Besides, de anime is helaas veel minder expliciet, denk maar aan Asuna die wakker wordt bovenop Negi terwijl ze droomt van Takahata-sensei. In de anime is dat gewoon in pyjama maar in de manga halfnaakt. Of die scène dat Nodoka-chan in de bibliotheek zit met Negi terwijl ze onder invloed is van die love potion. Is in de manga ook wel íets sexier getekend (panchira <3 )

zit dat gezooi met Library Island er wel in??
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Animetopic #9
Type
500 04-09-2005 11:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.