Oud 21-07-2012, 12:09
Zamorak
Zamorak is offline
Hoi,
Ik heb een vriendin en we zijn nu al bijna 8 maanden samen.
Het is gewoon heel fijn bij elkaar en meestal geen we naar boven of ergens anders waar we fijn met elkaar kunnen knuffelen. Na lange tijd kussen en knuffelen etc, ga ik wel is met mijn hand naar beneden en het is daar dan ook al heel nat. Ik redelijk lang over haar clitorus, wat ze ook fijn vind, maar zodra ik rustig met mijn vinger in haar vagina glijd vind dat minder pretting. Dat zei ze ook. Ik dacht, ja dat kan niks mis mee, miss moet ze er nog aan wennen. Dus toen ben ik weer over de clitorus gaan strelen, toen heb ik nog is geprobeerd of ze het fijn vond maar dat was niet het geval. Een paar maanden later begon ik met beffen, vond ze heel fijn, en ik gleed weer rustig met mijn vinger naar binnen, ze zei er niks van, ik vroeg of ze het fijn vond, ze haalde haar schouders op, ik zeg, laten we het proberen als het echt niet fijn is, moet je dat zeggen. Dus toen ben ik haar rustig aan gaan vingeren, maar dat vond ze nog niet zo prettig toen ik het nogmaals vroeg.. dat is geen probleem vind ik, iedereen heeft plekken die ze fijn vinden als die aangeraakt worden. Maar mijn vraag is nu, als we seks hebben (wat nog lang duurt, we doen heel rustig aan) dan kan de seks voor haar toch ook niet fijn zijn, als ik met mijn penis in haar vagina glijd, zeker niet als je er bij nagaat dat die een stuk groter is als mijn vinger? En het gaat bij mij ook helemaal niet om de seks, we hebben het echt fijn samen, en ik geef heel veel om haar. Maar dat is toch iets waar ik benieuwd naar ben, ik denk ook niet dat ik kan genieten van seks als ik weet dat mijn vriendin het niet fijn vind.
- Zamorak
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 12:33
Epicurus
Epicurus is offline
Mijn vriendin vind dat ook niet fijn, die houdt niet van het "gefriemel in haar". Seks is bij ons geen probleem, gewoon goed over praten en vragen wát ze er niet fijn aan vindt. Misschien is het gewoon het idee dat haar niet aanspreekt, vraag of het pijn doet, of dat ze het gewoon niet prettig vindt.

~
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 13:19
Verwijderd
vinger =/= piemel.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 14:27
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
maar vindt ze het gewoon zegmaar.. saai? of vindt ze het gewoon echt niet prettig of doet het pijn ofzo?
want sommige meiden voelen niet zoveel bij vingeren, maar een penis voelt echt veel lekkerder dan vingers dus als ze het gewoon niet zo fijn vindt zou ik aan haar vragen of ze een keer echt sex wil hebben en kijken of ze dat wel fijn vindt
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 14:46
Verwijderd
Wat voelt je vriendin als ze zichzelf vingert?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 16:08
Zamorak
Zamorak is offline
Ze vingert zichzelf niet maar streelt enkel de clitorus.
En ze vind er niet veel aan, en het is gewoon geen fijn gevoel, volgens mij doet het soms ook een klein beetje pijn. Voor seks zijn we nog niet klaar.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 17:39
Epicurus
Epicurus is offline
Dan gewoon afwachten, komt vanzelf wel goed waarschijnlijk. Praat erover tegen de tijd dat jullie er wel aan toe zijn.

~
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 19:03
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dit is helemaal niet vreemd hoor. Er zijn veel vrouwen die er niet warm of koud van worden. Vingers voelen trouwens heel anders dan piemels, dus dit wil helemaal niet zeggen dat ze het niet fijn zal vinden als jullie gaan neuken. Ook tijdens het masturberen stoppen veel vrouwen niets in hun vagina en stimuleren ze slechts de clitoris.

Zelf vind ik vingers in mij ook helemaal niet fijn. Die zijn heel ruw, soms doen nagels pijn, en ze zijn niet dik genoeg (en meerdere vingers tegelijk heeft niet de goede vorm). Terwijl piemels juist heel fijn zijn.

Je hoeft je hier dus niet druk om te maken, het is volkomen normaal. Als ze het niet fijn vindt, moet je het gewoon niet meer doen (houdt het dan gewoon bij de omgeving van de clitoris, want dát vindt ze wel fijn ). En als jullie ooit klaar zijn om te neuken zul je zien dat ze dat heel anders ervaart.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 19:22
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ze vingert zichzelf niet maar streelt enkel de clitorus.
En ze vind er niet veel aan, en het is gewoon geen fijn gevoel, volgens mij doet het soms ook een klein beetje pijn. Voor seks zijn we nog niet klaar.
Alleen je clitoris strelen is óók vingeren hoor. Vingeren is niet alleen een vinger in je vagina stoppen. En verder vind ik het niet gek dat ze er niets aan vind, dat vind ik zelf ook niet. En voor zover ik weet komt zo'n 70% van de vrouwen ook niet klaar door enkel penetratie, dus ze is echt niet de enige die dingen in haar niet zo boeiend vind. Clitorissen zijn veel gevoeliger wat dat betreft.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 19:48
Verwijderd
Overigens, als je dan toch een vinger erin wil doen, dan scheelt het ook nog wel hoe je het doet. Je moet namelijk een beetje naar boven drukken. Anders voel je er niet zoveel van nee.

Maar verder, als ze er geen vinger in wil, dan niet. Is verder ook niet nodig om klaar te komen ofzo, dus als ze alleen haar clitoris aangeraakt wil is dat toch prima?
Penis is inderdaad sowieso een heel andere sensatie, dus maak je daar nog maar niet druk om.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2012, 20:04
Zamorak
Zamorak is offline
Bedankt voor de reacties. Van mij hoeft er ook geen vinger in, het gaat tenstotte om haar plezier. Ik was alleen bang dat ze het met een penis dan ook niet fijn zou vinden. Maar zoals ik hoor is dat heel anders.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2012, 09:09
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Bedankt voor de reacties. Van mij hoeft er ook geen vinger in, het gaat tenstotte om haar plezier. Ik was alleen bang dat ze het met een penis dan ook niet fijn zou vinden. Maar zoals ik hoor is dat heel anders.
Ja, het is niet met elkaar te vergelijken. Sowieso is neuken natuurlijk ook heel iets anders dan alleen maar een piemel erin. Dus het genot komt van meerdere dingen.

Het komt allemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 16:57
Zamorak
Zamorak is offline
Gister leuk dagje met vriendin gehad, eerst streelde ik altijd de clitorus, nu deed ik er rond omheen en ze vond het echt fijn! Iemand nog meer tips haha. Bij mij is ze trouwens nog niet verder gegaan (ben nog niet afgetrokken). Maar ze aait wel op die plek dus komt van eiges wel Maar wel beetje irritant dat we nu niet in een lijn zitte, ik heb haar wel al gebeft bijvoorbeeld maar zo ver is ze bij mij nog niet.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 17:17
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Gister leuk dagje met vriendin gehad, eerst streelde ik altijd de clitorus, nu deed ik er rond omheen en ze vond het echt fijn! Iemand nog meer tips haha. Bij mij is ze trouwens nog niet verder gegaan (ben nog niet afgetrokken). Maar ze aait wel op die plek dus komt van eiges wel Maar wel beetje irritant dat we nu niet in een lijn zitte, ik heb haar wel al gebeft bijvoorbeeld maar zo ver is ze bij mij nog niet.
Tja, misschien is ze daar zelf niet zo snel in, maar het kan ook zijn dat ze gewoon onzeker is, dat ze niet weet hoe ze moet beginnen, of dat ze twijfelt of ze het wel goed zal doen, etc. Over dit soort dingen moet je wel kunnen praten natuurlijk; je kunt het onderwerp best eens aansnijden, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 17:30
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
als ze het zelf wel toelaat en fijn vindt, kan ik me niet voorstellen dat ze bij jou niet wat meer wil doen. misschien vindt ze het eng en moet je haar een beetje helpen?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 17:45
Zamorak
Zamorak is offline
Ze vind het ook eng, ik heb haar uitgelegd hoe ze moet aftrekken, deed het voor, daarna legde ik haar hand op mijn penis, bewoog haar hand op en neer hoe het moest, ze deed het kort en daarna hield ze er al weer mee op. :$ Als ik vraag of ze het wil, haalt ze haar schouders op. Ze is erg verlegen op dat gebied. En ik wil er wel met haar over praten, maar als ik vraag of ze het wil, zegt ze: weet ik niet, en als ik vraag waarom niet, weet ze het ook niet.. er moet wel een reden zijn, of ze is er nog niet klaar voor, of ze vind het gewoon eng. Als ik vraag of ze er al klaar voor is antwoord ze ook met weet ik niet, dus dat lijkt me dan een nee. Maar ze zegt wel dat ze het fijn vind als ik haar bef dusja.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2012, 22:07
klaaaar
klaaaar is offline
Met de eerste keer aftrekken had ik precies hetzelfde als jouw vriendin.
Ik stopte ook elke keer, maar mijn vriend hielp me steeds weer op gang. (Hij had wel gezegd dat als ik niet meer wilde ik het gewoon moest zeggen, hoor. Niet dat ie me dwong om hem te rukken, :') ) Maar ik durfde het niet alleen te doen. Want zo lang hij me hielp, deed ik het goed. Zo dacht ik, althans. (En stiekem denk ik nog steeds zo. Maar ik ruk niet meer. Pffft, kan het niet.) De eerste paar keer heeft ie dat gedaan. Misschien dat dit bij jouw vriendin ook werkt?
Maar ik zou ook tegen haar zeggen dat ze gewoon duidelijk moet zijn. Of wees duidelijk tegen haar: dat ze echt niks moet doen wat ze niet wil. Misschien heeft ze het idee dat ze wat terug moet doen, om het zo maar even te noemen. Omdat jij haar vingert en beft, denkt zij dat ze jouw dan maar moet aftrekken.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 14:45
Zamorak
Zamorak is offline
Gister weer bij vriendin geweest, maar ze heeft niet het gevoel dat ze iets terug moet doen hoor. Ze is zowiezo erg onzeker, en vind iniatief nemen moeilijk. (ook op school enzo). En ik had haar de heletijd geholpen bij het aftrekken, ik vroeg of ze het ook alleen wou, maar ze vond het fijner (zoals jij hierboven ook beschrijft) als ik haar hielp. Maar om een of andere manier vond ik het niet zo heel fijn, maar dat komt denk ik ook, omdat ik zelf de beweging maakte. Dat is hetzelfde als kietelen, je kunt jezelf niet kietelen. Mij lijkt het spannender als ze het alleen probeerd, maar dat komt wss nog wel En ik heb idd gezegd dat ze wat duidelijker moet zijn, dat ze gewoon ja of nee moet zeggen, maar ze is opzich best wel verlegen :$ Alhoewel ze zich wel op haar gemak lijkt te voelen bij mij..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 15:53
klaaaar
klaaaar is offline
Je zegt het zelf al, voor jou is het nu nog niet zo prettig dat je haar steeds moet blijven helpen. Mijn vriend had dat ook hoor. En die had ook dagen van: 'Alsjeblieft, nee. Liever helemaal niks dan dat ik weer moet helpen.' Maar als je dit gewoon even blijft doen, krijgt ze vanzelf het vertrouwen dat ze het alleen ook durft.

En dat ze zo verlegen is, dat heeft helemaal niks te maken met 'zich op haar gemak voelen'. Ze is gewoon van nature verlegen, dat verandert niet in één keer -boem- als ze zich bij iemand op haar gemak voelt. Vooral op gebied van seks.
Je moet haar gewoon heeel veel vertrouwen geven. Rustig aan, helpen. Als ze iets alleen doet, vraag of ze het wel prettig vind, .. Blabla.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 17:24
Zamorak
Zamorak is offline
Oke dankjewel voor je advies Maar ze vind het volgens mij best irritant als ik dat vraag, of erover wil praten. Teminste dan word ze wel weer verlegender.. Maar ik vind het wel belangrijk dat we daar over praten, en dat heb ik ook gezegd, en dat vond ze ook Maar dan nog, kan ik er niet echt goed met haar over praten :$
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 20:08
klaaaar
klaaaar is offline
Oké, ze vindt het zelf ook belangrijk dat je erover praat. En ja, soms is het best irritant, omdat je dan gewoon geen zin hebt om weer de 'problemen' te bespreken, maar het is gewoon belangrijk! Want dat is eigenlijk de enige manier hoe je er een beetje uit kan komen. Als je nu niet praat, zit je over een paar jaar nog steeds met hetzelfde probleem. Ik denk dat ze vanzelf wel wat losser wordt als je er wat vaker over hebt gepraat.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 20:09
Zamorak
Zamorak is offline
Oke erg bedankt klaaaar
Met citaat reageren
Oud 25-07-2012, 20:13
klaaaar
klaaaar is offline
Graag gedaan =)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 20:45
Zamorak
Zamorak is offline
Het gaat goed tussen ons, en ze is ook wel al verder gegaan bij mij (afgetrokken). Maar als ik vraag of ik haar mag beffen mocht dat voorheen altijd, maar nu wil ze het liever niet en vind ze het fijner als ik met de hand doe. Dat vind ik best, het gaat tenslotte om haar plezier. Maar mijn vraag is, waarom zou ze dat vinden? Ik bedoel, beffen moet toch veel fijner zijn of heb ik dat? Zou ik het misschien niet goed doen? Ik weet het niet, maar mij lijkt gepepen worden echt heel veel fijner als getrokken worden.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2012, 20:50
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dan moet je haar dat vragen. Ik weet niet hoe jij beft, maar vol met je tong op haar clitoris kan ze bijvoorbeeld te gevoelig vinden. Andersom kan ook dat je het juist te zachtjes doet en dat ze er dus niks van voelt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 05:23
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Of ze wil niet dat je haar beft omdat ze niet wil dat ze je iets schuldig is. Ze heeft net de stap gemaakt naar aftrekken (en dat vond ze vrij moeilijk, aan dit topic te zien), wellicht wil ze niet te snel de stap naar pijpen moeten maken. En als jij haar wel beft kan ze het gevoel/idee krijgen dat je ook meteen van haar verwacht dat zij jou pijpt.

Gewoon met elkaar blijven praten, dan komt het echt wel goed. Dat ze je nu wel aftrekt is al een hele verbetering, toch? Misschien moet ze gewoon wennen en vertrouwen krijgen en heeft dat gewoon wat tijd nodig.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 13:49
Zamorak
Zamorak is offline
@Vowel, ah dat zou best is kunnen, zo heb ik het nog niet bekeken. En ik weet dat het tijd nodig heeft, we zijn nu al 8 maanden samen, in die tijd is op het gebied van wennen en vertrouwen veel verbeterd, maar we zijn er nog niet. Ik verwacht ook nog echt niet dat ze mij gaat pijpen als ze me nog maar 2x heeft afgetrokken. Ze moet het pas doen als ze er klaar voor is Misschien denkt ze idd dat ik dat van haar verwacht, zal ik haar gewoon zeggen dat dat niet zo is, en vragen of dat de reden is dat ik haar niet mocht beffen:$?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 13:55
Verwijderd
Vraag dit soort dingen niet hier, maar aan haar.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 14:03
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
@Vowel, ah dat zou best is kunnen, zo heb ik het nog niet bekeken. En ik weet dat het tijd nodig heeft, we zijn nu al 8 maanden samen, in die tijd is op het gebied van wennen en vertrouwen veel verbeterd, maar we zijn er nog niet. Ik verwacht ook nog echt niet dat ze mij gaat pijpen als ze me nog maar 2x heeft afgetrokken. Ze moet het pas doen als ze er klaar voor is Misschien denkt ze idd dat ik dat van haar verwacht, zal ik haar gewoon zeggen dat dat niet zo is, en vragen of dat de reden is dat ik haar niet mocht beffen:$?
Ik denk dat je haar zo'n beetje alles wel kunt vragen of zeggen, want zo te zien zijn jullie al vrij lang aan het werken aan dit soort dingen, dus die openheid en dat vertrouwen zijn er wel.

Verder wil ik even zeggen dat het gevoel dat zij misschien (misschien! ik weet niet of het zo is ) iets verschuldigd is helemaal niet per se aan jou hoeft te liggen, hoor. Het hoeft niet te zijn dat jij haar dat gevoel geeft, maar dat kan ook uit haarzelf komen, dat ze eigenlijk zelf vindt dat "voor wat, hoort wat" of iets in die richting, maar er eigenlijk niet klaar voor is. Dat ze het wel graag wil voor jou, maar het eigenlijk zelf niet wil, kan lastig zijn.

Maar nogmaals: gewoon met haar praten en proberen uit te vinden wat er aan de hand is.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 14:12
klaaaar
klaaaar is offline
Citaat:
Het gaat goed tussen ons, en ze is ook wel al verder gegaan bij mij (afgetrokken). Maar als ik vraag of ik haar mag beffen mocht dat voorheen altijd, maar nu wil ze het liever niet en vind ze het fijner als ik met de hand doe. Dat vind ik best, het gaat tenslotte om haar plezier. Maar mijn vraag is, waarom zou ze dat vinden? Ik bedoel, beffen moet toch veel fijner zijn of heb ik dat? Zou ik het misschien niet goed doen? Ik weet het niet, maar mij lijkt gepepen worden echt heel veel fijner als getrokken worden.
Dat heb je mis. Als het aan mij ligt.
Overigens, ik denk ook dat ze denkt dat ze dan wat terug moet doen, als jij haar beft.
Praat gewoon met haar. =]
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 19:21
Zamorak
Zamorak is offline
Bedankt iedereen voor de reacties weer, ik heb gevraagd waarom ze met de hand fijner vind, maar dan antwoord ze weer (zoals best vaak) weet ik niet :$ Wat ik erg irritant vind.. maar ze is gewoon verlegen en wil er denk ik niet open over praten ofzo, en als ik zeg dat ik het belangrijk vind dat we er over praten, zegt ze weet ik.. maarja, ze doet het niet:$ Op msn enzo durft ze er wel beter over te praten.. maar ik wil dat we het in het echt bespreken, ik wil geen chat relatie -.-
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 19:24
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
misschien als tussenstap tussen samen echt praten (wat ze dus eng vindt) kan ze ook haar antwoord terwijl je naast haar zit op een briefje schrijven?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 06-08-2012, 19:30
Zamorak
Zamorak is offline
hmm dat lijkt me een beetje raar eerlijk gezegd:$
Met citaat reageren
Oud 02-09-2012, 17:49
charlotte123
charlotte123 is offline
geef haar tijd op eeen gegeven moment zal ze er klaar voor zijn en kan je haar misschien weer beffen en laat het nu even hierbij julllie hebben vast nog wel een lange tijd samn je moet het haar niet steeds vragen dan is het niet meer leuk ze komt er vast zelf een keer mee laat het nu even hier bij!!!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit vriendin voor het eerst gevingert
DJUP
16 05-09-2013 00:57
Seksualiteit vinger in kont bij vriendin tijdens seks
nice person
39 14-07-2012 21:53
Seksualiteit Afscheiding bij vingeren vriendin...
Spray rebel
15 19-07-2004 12:57
Lifestyle ringen van vriendin bijna vast, HOE af te krijgen?
Speedfreakssj
25 01-07-2003 23:10
Psychologie homosexualiteit is een geestelijke ziekte
Verwijderd
266 11-04-2003 14:46
Seksualiteit anus vingeren
sarow
124 03-04-2003 08:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:30.