Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2005, 17:58
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
PSV moet Yakubu halen als vervanger van Van Bommel. voor wat geld, vd schaaf en sibon mogen ze hem hebben
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Advertentie
Oud 02-06-2005, 10:31
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Demouge naar Eindhoven.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-06-2005, 12:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Luis Figo naar 't schijnt naar l'OL.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 02-06-2005, 12:57
Verwijderd
Datum: 02-06-2005 Tijd: 08:07
Schollen blijft !!

Davey Schollen tekent vandaag een driejarig contract bij NAC. De doelman stapt na moeizame onderhandelingen over van RC Genk naar onze club.
NAC had ook interesse voor Gabor Babos. De Hongaar werd vorig jaar door Feyenoord transfervrij overgenomen van NAC, maar is alweer overbodig in de kuip. NAC kon hem terugkopen voor twee miljoen euro of moest een huursom van 400.000 euro betalen. Dat vond NAC te gortig, waarna Schollen als enige kandidaat overbleef.


Bron: B-Side Rats!, AD, Telegraaf (Cambrinus.nl)
Oud 02-06-2005, 13:51
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Blij mee vijf?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 02-06-2005, 14:04
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 02-06-2005 @ 14:51 :
Blij mee vijf?
ja, goeie keeper geworden die Schollen.. begin van het seizoen was ie erg nerveus met behoorlijk wat fouten, maar de tweede seizoenshelft was hij de beste man van het veld
Oud 02-06-2005, 16:04
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vijf schreef op 02-06-2005 @ 15:04 :
ja, goeie keeper geworden die Schollen.. begin van het seizoen was ie erg nerveus met behoorlijk wat fouten, maar de tweede seizoenshelft was hij de beste man van het veld
dat was bij NAC toch niet zo heel moeilijk

(ik weet het, inkoppertje)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-06-2005, 17:38
Roobe
Roobe is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 01-06-2005 @ 18:52 :
Hehe, maar als ik de geruchten hoor over welke versterkingen PSV op het middenveld gaat halen, da's niet mis hoor.
Is dit dan niet DE plaats pom die geruchten met ons te delen?
Oud 02-06-2005, 17:40
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Roobe schreef op 02-06-2005 @ 18:38 :
Is dit dan niet DE plaats pom die geruchten met ons te delen?
GMB kennende, gok ik als eerste op Baretto
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-06-2005, 18:24
one.
one. is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 26-05-2005 @ 19:49 :
Vogel wordt door ons Hollanders zwaar onderschat.
__________________
.
Oud 02-06-2005, 18:42
mario
Avatar van mario
mario is offline
Manchester United heeft een bod van vijf miljoen euro gedaan op PSV-aanvaller Ji-Sung Park, valt vandaag te lezen in de Engelse krant The Daily Mirror. De Eindhovense club gaat niet akkoord met het aanbod, terwijl ook de Zuid-Koreaan zelf liet weten de voorkeur te geven aan een langer verblijf in Eindhoven
- -- - - -- - -- - - -- - -- - - -- - - -- - - -- - - -- - - -- - -- - - -- - - - - -- - -

Het 15-jarige Amerikaanse wonderkind Freddy Adu lijkt voor PSV te kiezen, valt in het Amerikaanse sportblad Sports Illustrated te lezen. De aanvaller staat momenteel onder contract bij DC United en komt met Verenigde Staten Onder-20 naar het WK in Nederland toe.

Freddy Adu debuteerde al op 14-jarige in het eerste elftal van DC United. De Amerikaanse topclub heeft sindsdien al vele clubs moeten vertellen dat Adu vooralsnog niet naar Europa wil vertrekken. Nu lijkt dat veranderd te zijn.

De Eindhovenaren hebben Adu een contract aangeboden waarbij hij eerst bij de beloften zal gaan spelen. Tevens heeft zijn vader een baan aangeboden gekregen bij Phillips en woont Adu's huidige vriendin in Eindhoven.

Behalve PSV hadden ook Internazionale, Real Madrid, Arsenal, Chelsea, AC Milan, Manchester United en Celtic interesse in de Amerikaanse aanvaller. Als het tot een overgang zal komen gebeurt dit in januari 2006.
__________________
www.funing.nl
Oud 02-06-2005, 18:49
one.
one. is offline
En dan lees ik het volgende over Vogel:
Citaat:
Toen PSV-middenvelder bekendmaakte dat hij volgend jaar voor AC Milan zal uitkomen had hij de volgende stap vast niet verwacht. De Italiaanse topclub heeft Vogel namelijk alweer van de hand gedaan, meldt voetbalblad ELF vandaag. De Zwitserse middenvelder zou volgend jaar op huurbasis voor Sampdoria uitkomen.

Vogel tekende afgelopen week een driejarig contract bij de Milanezen, maar deze club wil de aanvoerder van het Zwitserse nationale elftal eerst ervaring laten opdoen in de Serie A. Sampdoria was de eerste club die toesloeg en zodoende speelt de defensieve middenvelder volgend jaar voor de middenmoter.
__________________
.
Oud 02-06-2005, 18:52
mario
Avatar van mario
mario is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 02-06-2005 @ 19:49 :
En dan lees ik het volgende over Vogel:

had het ook al gelezen, jammer voor vogel maar ik had hem bij AC Milan ook al niet echt veel kans geven op een basisplaats.
__________________
www.funing.nl
Oud 02-06-2005, 19:05
Roobe
Roobe is offline
Ik neem toch wel aan dat Vogel hiervan op de hoogte zou zijn, zou het anders een zeer vreemde zaak vinden. AC Milan is inderdaad te hoog voor hem gegrepen denk ik, maar om voor Sampdoria uit te komen wellicht zonder zicht op een vaste plaats in Milan is ook niet wat je moet willen. Hoewel het waarschijnlijk wel veel centjes oplevert en laten we eerlijk zijn, dat is ook best aardig!
Oud 02-06-2005, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 02-06-2005 @ 17:04 :
dat was bij NAC toch niet zo heel moeilijk

(ik weet het, inkoppertje)
ik wilde dat zelfs er zelf nog bij zetten, maar dacht, doe het maar niet, afgelopen seizoen heb ik uit me geheugen gewist, op naar volgend seizoen
Oud 03-06-2005, 11:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-06-2005 @ 18:40 :
GMB kennende, gok ik als eerste op Baretto
Nee, dat lijkt me sterk. Zo'n fantastisch seizoen heeft hij nou ook weer niet gedraaid en NEC wil minstens 8 miljoen voor die kerel.

Freddy Adu is één van de gegadigden, ook gezien de interesse voor Park, die er over 1 of 2 jaar ook echt nog wel zal zijn. Ze hebben Affelay ook rondlopen, die toch wel redelijk veelzijdig kan voetballen en blijkbaar een prima trap in de benen heeft.

Mika Vayrynen is natuurlijk ook een prima aankoop van PSV. Of hij er nou al door is of niet, volgend jaar speelt hij in Eindhoven, dat weet ik zeker.

Ook zijn ze duidelijk bezig om Salomon Kalou in te lijven in het Philips-leger. En op het middenveld een jongen waar ik zelf heel enthousiast over ben, Timmy Simons. Ik heb de belg nu twee keer zien spelen en die kerel is zo verschrikkelijk balvast! Hij speelt bij Club Brugge. Wel al 29, maar als je spelers als Adu, Affelay, Vayrynen en de huidige talenten (denk aan Robert) achter de hand hebt, ben je wel bezig met de toekomst! Als je dan Cocu en Simons als ervaren jongens op het middenveld hebt, is dat een goede zaak.

Over de verdediging weet ik eigenlijk vrij weinig, maar het lijkt me niet onmogelijk dat ook PSV bezig is geweest met jongens als Mathijsen, Trabelsi en Kruiswijk, tenminste, dat heb ik wel een beetje opgepikt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-06-2005, 14:45
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-06-2005 @ 12:37 :
Mika Vayrynen is natuurlijk ook een prima aankoop van PSV. Of hij er nou al door is of niet, volgend jaar speelt hij in Eindhoven, dat weet ik zeker.
Nu definitief.

Kekke Fin.
Oud 03-06-2005, 18:39
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Update uit Nijmegen. NEC is nog steeds bezig keeper Postma te halen, maar nog steeds is het geld een obstakel. Externe bronnen worden langzaam aangesproken en Goffertspelers BV heeft ook al overleg gepleegd. Mocht er met Postma niet uit te komen zijn, dan wil NEC de mogelijkheden om Babos te halen met Feyenoord bespreken en is NEC geïnteresseerd de transfervrije Oscar Moens te halen. Waterman wordt ook meermalen genoemd.

Er wordt in Nijmegen ook druk gepraat over de Polen Frankowski en Zurawski, de spelers die in 2003 de deur naar de tweede ronde van de UEFA Cup sloten voor NEC. Het schijnt dat deze namen ook op tafel van Goffertspelers BV liggen, aangezien een aantal buitenlandse clubs zich hebben gemeld voor Niedzielan en Denneboom en vd Eede misschien niet te betalen valt.

Verder is er interesse getoond in PSV speler Feher en is NEC bezig een overeenkomst te sluiten met FC Den Bosch over spits Koen vd Laak. Jason Oost mag ook transfervrij weg bij RKC en is ook een serieuze optie.

Ik moet zeggen, elk van deze spelers is welkom, maar NEC moet maar eens goed bij zichzelf te rade gaan wat ze eigenlijk willen. Houd je vd Eede, Denneboom en Niedzielan, dan kun je wel een speler als vd Laak halen, maar als je dan een topspits zoals Zurawski gaat halen, kom je wel in de problemen. Luxeproblemen welteverstaan.

Ik zie liever een degelijke linksbenige verdediger en een fatsoenlijke linkshalf komen en dan bijvoorbeeld Oscar Moens in de goal, dan hebben we een prima team volgend jaar.

Maar goed, als er echt een topper te halen valt, heb ik daar natuurlijk niets op tegen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-06-2005, 22:04
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-06-2005 @ 11:31 :
Demouge naar Eindhoven.
Op Forzanec.nl stond een bericht dat dat nog helemaal niet zeker was?

Verder nog:

Peppinck mag weg bij MVV

MVV heeft aan Fabian Peppinck laten weten dat hij mag vertrekken. De 27-jarige rechtsback heeft nog een contract voor twee jaar op zak, maar de Maastrichtenaren zien geen heil meer in een verdere samenwerking. Peppinck kwam begin dit seizoen over van RKC, maar kon nooit een vast waarde worden in de ploeg van Andries Jonker. Na de winterstop kwam hij nauwelijks nog aan spelen toe. Met Alex Bryssinck en Joas Siahaija heeft MVV al twee spelers die rechts in de defensie kunnen spelen.

Tja, waarom werd Peppi dan gehaald door meneer Jonker als Siahaya en Bryssinck er vorig jaar ook al waren? Maar goed, goede keuze als-ie weg gaat, want hij kwam toch niet meer in de basis te staan. Heeft totaal niet aan de verwachtingen kunnen voldoen.

Verder zou een overgang van Marc Luijpers naar MVV toch nog mogelijk kunnen zijn. Maar dan moet-ie wel 2 jaar komen voetballen hier, want anders geldt volgens ome Nol de terugkeergarantie niet (boeiend! ), want Luijpers wil na zijn voetbalcarrière een technische functie bij Roda op zich gaan nemen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-06-2005, 10:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 03-06-2005 @ 23:04 :
Op Forzanec.nl stond een bericht dat dat nog helemaal niet zeker was?
Klopt, raar verhaal, want gewoonlijk hebben die altijd gelijk als ze iets plaatsen, maar goed, ze zeiden er expliciet bij dat het van voetbalplus.nl kwam, dus ze zullen wel een vermoeden gehad hebben.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-06-2005, 20:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-06-2005 @ 11:24 :
Klopt, raar verhaal, want gewoonlijk hebben die altijd gelijk als ze iets plaatsen, maar goed, ze zeiden er expliciet bij dat het van voetbalplus.nl kwam, dus ze zullen wel een vermoeden gehad hebben.
Naja, we zien wel. In ieder geval heeft MVV in dit geval weer liggen te pitten. Als Eindhoven Demouge kan halen, kan MVV dat zeker. Zou een goede versterking voor ons zijn. Want we hebben echt een extra aanvallend ingestelde speler nodig.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-06-2005, 21:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-06-2005 @ 21:09 :
Naja, we zien wel. In ieder geval heeft MVV in dit geval weer liggen te pitten. Als Eindhoven Demouge kan halen, kan MVV dat zeker. Zou een goede versterking voor ons zijn. Want we hebben echt een extra aanvallend ingestelde speler nodig.
Het is een goede diepe spits, maar niets anders. Hij is niet iemand voor op nr. 10 of als ondersteunende spits. Dat hij weinig scoort heeft meerdere redenen. Onder andere dat hij lang in het kielzog van de Nooijer heeft moeten spelen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-06-2005, 11:44
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Volgens de Telegraag gaat Bögelund naar Mönchengladbach. PSV zou 1 miljoen voor hem krijgen...

Tja, ik vind het echt zo'n net-niet club maarja, dat is Bögelund ook..
__________________
Volg de evenaar.
Oud 05-06-2005, 14:10
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ajax en Malmö FF akkoord over transfer Rosenberg

Amsterdam, 5 juni 2005
Ajax en Malmö FF hebben overeenstemming bereikt over de voorwaarden van de transfer van Markus Rosenberg. Ajax heeft nog geen definitieve overeenkomst bereikt met de Zweedse speler zelf.

Ajax heeft Rosenberg al enige tijd in het vizier. De op 27 september 1982 geboren aanvaller maakte in 2001 zijn debuut in de Zweedse competitie voor Malmö FF. Rosenberg maakt ook deel uit van het Zweedse nationale voetbalteam.

www.ajax.nl
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 05-06-2005, 16:40
Verwijderd
Van der Sar naar Manchester United.
Oud 05-06-2005, 16:47
Sandersss
Sandersss is offline
LONDEN - Edwin van der Sar verruilt zijn werkgever Fulham voor Manchester United. De 34-jarige international heeft een tweejarig contract bij de club getekend. Dat heeft Manchester United zondag op zijn website bekendgemaakt. Hoeveel de club voor hem heeft betaald, is onbekend.

De doelman verlengde enkele maanden geleden zijn contract bij Fulham met een jaar tot juli 2006. Hij maakte toen een einde aan speculaties rondom zijn toekomst want Van der Sar stond al langer in de belangstelling van ManU en ook Arsenal. Sir Alex Ferguson was op zoek naar een betrouwbare doelman, nadat Roy Carroll en Tim Howard niet overtuigden.


Van der Sar is na Raimond van der Gouw de tweede doelman die voor de Reds uitkomt. Naast Van Nistelrooy en Van der Gouw, speelden in het verleden ook Arnold Mühren, Jaap Stam en Jordi Cruijff op Old Trafford. Van der Sar, die woensdag zijn honderdste interland voor Oranje speelt, kwam in zijn loopbaan, die eerder langs Ajax en Juventus voerde, 419 competitieduels in actie.
Oud 05-06-2005, 17:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Dat vind ik een mooie transfer, alhoewel Man U natuurlijk al wat eerder had moeten informeren. Dat had ze drie miljoen gescheeld.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-06-2005, 18:09
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 05-06-2005 @ 18:30 :
Dat vind ik een mooie transfer, alhoewel Man U natuurlijk al wat eerder had moeten informeren. Dat had ze drie miljoen gescheeld.
idd, ManU heeft zitten slapen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 05-06-2005, 18:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Damn, nu pas? Dat zei ik drie jaar geleden ook al ja.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-06-2005, 20:02
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Ufke schreef op 05-06-2005 @ 17:40 :
Van der Sar naar Manchester United.
super avator!!

en ook een mooie transfer, gun het vd Sar wel...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 05-06-2005, 20:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Van der Sar naar Manchester... dat had ik al héél lang zien aankomen eigenlijk. Zelfs al een jaar geleden of zo. Leuk voor Edje, jammer voor Ajax, want dit zal waarschijnlijk zijn laatste club zijn.

Ajax weer met de zoveelste speler die misschien uiteindelijk kapitaalvernietiging zal opleveren. Dat ze eerst maar eens een goede nieuwe organisatie neerzetten voordat ze met geld gaan smijten voor nieuwe spelers (alsof ze er nog niet genoeg hebben)...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-06-2005, 20:45
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het is een beetje alles of niets met die aankopen van Ajax, eens in de zoveel tijd zit er weer een Zlatan tussen. Maar hij mag zich eerst bewijzen voordat ik een oordeel over die transfer heb. Heb hem (in tegenstelling tot Charisteas toen) nog nooit zien spelen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-06-2005, 21:49
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
'Palermo aast op Gremio's Anderson (17)'

5/6/2005 19:42

Palermo stelt veel in het werk om Anderson Luis de Abreu Oliveira - voetbalnaam Anderson - los te weken bij Grêmio. De Italianen hebben directeur sportief Rino Foschi naar Porto Alegre gestuurd om het bod van zes miljoen euro op de zeventienjarige aanvallende middenvelder officieel kenbaar te maken.
Voor die prijs zou de Braziliaanse club in geldnood bereid zijn afstand te doen van zijn parel. Anderson geldt als 'de nieuwe Ronaldinho' door zijn gladde en technisch begaafde spel en omdat ook de ster van Barcelona bij Grêmio begon.

Eenvoudig wordt het niet voor Palermo om Anderson in te lijven. Naast de concurrentie van clubs als Internazionale en Chelsea dreigt de moeder van het supertalent roet in het eten te gooien.

Alice Oliveira bedong bij de rechtbank het recht om haar minderjarige zoon te vertegenwoordigen en zette daarmee zaakwaarnemer Sérgio Leismann, met wie Palermo juist zou praten, buitenspel.

De inzet van het geschil tussen zaakwaarnemer en moeder zou de commissie van tien procent van de transfersom zijn die ze kunnen innen bij een overgang.

www.vi.nl
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 06-06-2005, 11:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Hoppa, Zoetebier waarschijnlijk naar NEC
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-06-2005, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2005 @ 12:12 :
Hoppa, Zoetebier waarschijnlijk naar NEC
goeie keeper!
Oud 06-06-2005, 14:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 06-06-2005 @ 15:10 :
goeie keeper!
Lijkt me ook, beetje oud, maar dat kan ook een voordeel zijn. Hopen dat er voor juli eens wat definitief gaat worden.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-06-2005, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-06-2005 @ 15:33 :
Lijkt me ook, beetje oud, maar dat kan ook een voordeel zijn. Hopen dat er voor juli eens wat definitief gaat worden.
mjah wel oud, maar vind hem wel te vergelijken met Patrick Lodewijks... goeie keeper, ondanks oude leeftijd.
Oud 06-06-2005, 14:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 06-06-2005 @ 15:34 :
mjah wel oud, maar vind hem wel te vergelijken met Patrick Lodewijks... goeie keeper, ondanks oude leeftijd.
Och, vaak zijn oude keepers wat stabieler, ze hebben minder fantastische momenten, maar hebben vaak ook geen zwakke wedstrijden. vd Sleen is ook jaren een goede keeper achter Gentenaar geweest, ondanks dat hij uiteindelijk 42 jaar was.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-06-2005, 18:17
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Zoetebier en Babos?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 06-06-2005, 18:17
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gábor Babos naar N.E.C.
N.E.C. heeft overeenstemming bereikt met Feyenoord over de huur van doelman Gábor Babos (30). De doelman zal gedurende het seizoen 2005-2006 deel uit maken van de selectie van N.E.C. Babos heeft nog een contract bij Feyenoord tot 1 juli 2008.

Babos begon zijn profcarrière bij het Hongaarse Soproni LC in zijn geboorteplaats Sopron in Hongarije. Via MTK Boedapest en NAC Breda kwam Babos in 2004 terecht bij Feyenoord. Hij speelde tot nu toe 17 interlands en werd in 2004 uitgeroepen tot Keeper van het Jaar in Nederland.

Gábor Babos volgt bij N.E.C. Dennis Gentenaar op die voor één seizoen tekende bij Borussia Dortmund.
Haha, wat een absurd verhaal. Mijn bronnen zeggen al een week dat het Babos wordt, maar ik kan dat gewoon niet geloven, 4 ton voor een keeper waar je niet eens zeker van weet of hij het überhaupt wel aankan. Dan is Zoetebier hier gespot, neem ik aan dat het Zoetebier wordt en dan wordt het alsnog Babos!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-06-2005, 18:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 06-06-2005 @ 19:17 :
Zoetebier en Babos?
Het is pas om 16:00 uur naar buiten gebracht, dus dit kon ik echt niet weten. Ik snap het eigenlijk ook niet helemaal, maar goed. Geen Zoetebier dus, lijkt me. Dan zullen ze dit weekend wel de eindgesprekken gevoerd hebben en een beslissing hebben genomen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-06-2005, 18:30
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Babos, mooi voor NEC.
Gelukkig geen Zoetebier, anders gaat PSV weer achter onze Serge van der Ban aan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-06-2005, 19:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-06-2005 @ 19:30 :
Babos, mooi voor NEC.
Gelukkig geen Zoetebier, anders gaat PSV weer achter onze Serge van der Ban aan.
Komt vanzelf wel, Zoetebier gaat nog wel vertrekken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-06-2005, 21:26
Verwijderd
veel plezier met Babos, geef hem goede steun. heeft ie nodig
Oud 07-06-2005, 10:34
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Er zit waarschijnlijk één klein spellingsfoutje in het contract van Babos
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 07-06-2005, 13:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
En vd Eede wordt gewoon nog een jaartje gehuurd, hoppa

Wordt nog een jaartje 3-spitsen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-06-2005, 19:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 07-06-2005 @ 11:34 :
Er zit waarschijnlijk één klein spellingsfoutje in het contract van Babos
Haha...

Het lijkt er steeds meer op (gezien de geruchten op ons MVV-forum) dat Marc Luijpers naar Maastricht komt...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 07-06-2005, 20:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 07-06-2005 @ 20:29 :
Haha...

Het lijkt er steeds meer op (gezien de geruchten op ons MVV-forum) dat Marc Luijpers naar Maastricht komt...
Vette shit
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-06-2005, 10:05
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Dingsdag gaat niet in op nieuwe aanbieding

Michael Dingsdag (22) heeft Vitesse afgelopen zaterdag laten weten definitief niet in te gaan op een nieuwe aanbieding. Het contract van de in Amsterdam geboren centrumverdediger, die dit seizoen dertig wedstrijden speelde voor de Arnhemse formatie van trainer Edward Sturing, loopt volgend jaar af.

Bron: VI 08-06-2005


Stom van Vitesse om hem te laten gaan, komt er volgend jaar weer een derde rangs verdediger, ik heb de hoop op Ruud Knol opgegeven
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 09-06-2005, 18:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het lijkt bijna definitief:

Bart Deelkens nieuwe doelman MVV

Bart Deelkens staat volgend seizoen onder de lat in Maastricht. De 27-jarige doelman tekende voor drie seizoenen bij MVV. Deelkens was negentien jaar toen hij van provincialer Herk Sport naar Westerlo verhuisde. Hij stond het afgelopen seizoen 16 keer onder de lat.

De doelman heeft een huis gekocht in Veerle-Laakdal, op een klein uur rijden van Maastricht. Deelkens was ook even in beeld bij Sint-Truiden, maar die club verkoos geen extra doelman aan te trekken. Deelkens vertelt in Het Belang van Limburg waarom hij naar MVV gaat: "Ik wil met MVV naar de eredivisie. MVV wil weer hogerop, enkele sponsors -waaronder Melchior- willen zich achter het project scharen."

"Het was hoog tijd om andere lucht op te snuiven. Hopelijk krijgt mijn carrière in Maastricht een nieuwe impuls. MVV wil weer aanknopen met haar rijke historie, daar wil ik graag aan meehelpen."


Bron: http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=1326

Overigens heeft VVV Venlo veel belangstelling in Sef Vergoossen (wat betreft de nieuwe trainer van het komende seizoen).
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.