Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2005, 20:49
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Morgen NEC - Porto
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Oud 12-07-2005, 21:02
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Was net bij Quick - Ajax, was eigenlijk niet de bedoeling want 14 euro vond ik een beetje veel geld maar viavia kreeg ik een gratis kaartje. Had echt medelijden voor de mensen die zoveel geld betaald hadden voor deze wedstrijd.. Ik zie in de hoofdklasse vaak mooier voetbal dan bij dit Ajax

Mitea zou ik nog niet eens bij Quick willen zien en ik hoop voor die Rosenberg dat hij totaal uit vorm was en dat beter word als de competitie start. Ik denk dat hij de hele wedstrijd zo'n 500 meter gelopen heeft en ongeveer 3 duels aangegaan is (en verloren).

0-4 normaal gesproken voor Quick een aardige uitslag maar 1-2 was gezien het wedstrijdbeeld een stuk reeeler.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 12-07-2005, 21:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-07-2005 @ 21:49 :
Morgen NEC - Porto
En ook Standaard Luik - MVV
Maar daar ga ik niet heen... wel naar MVV - Norwich City op zaterdagavond.

Ook trouwens een opvallende uitslag gisteren: Be Quick '28 - RBC Roosendaal 2-1!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-07-2005, 21:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-07-2005 @ 21:49 :
Morgen NEC - Porto
volgende week Vitesse - Porto
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 13-07-2005, 09:25
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 12-07-2005 @ 22:02 :
Was net bij Quick - Ajax, was eigenlijk niet de bedoeling want 14 euro vond ik een beetje veel geld maar viavia kreeg ik een gratis kaartje. Had echt medelijden voor de mensen die zoveel geld betaald hadden voor deze wedstrijd.. Ik zie in de hoofdklasse vaak mooier voetbal dan bij dit Ajax

Mitea zou ik nog niet eens bij Quick willen zien en ik hoop voor die Rosenberg dat hij totaal uit vorm was en dat beter word als de competitie start. Ik denk dat hij de hele wedstrijd zo'n 500 meter gelopen heeft en ongeveer 3 duels aangegaan is (en verloren).

0-4 normaal gesproken voor Quick een aardige uitslag maar 1-2 was gezien het wedstrijdbeeld een stuk reeeler.

Sjongejonge... Een kaarte voor niet leden was 10 euro en niet 14. Ook vind ik niet dat je van zo'n wedstrijd moet/kunt verwachten dat ajax speelt op de goals. Als ze met 10 nul hadden willen winnen, hadden ze wel voor een sterkere opstelling gekozen met maduro(die nu rust) op het middenveld, en Babel in de spits.
Ook vond ik Quick niet reeel voetbalde. Zo zou ik het zelf een eer vinden om tegen ajax te spelen, en zou ik ook wat inzet tonen. In de tweede minuut kreeg de verdediger van Quick een dieuwtje, en begon gelijk al wat stennis te zoeken. En dan heb ik het nog niet over de altijd arrogante michel lage venterink. Zo n team als Quick is natuurlijk niet opgewassen tegen ajax, een dat viel alleen al te zien aan de warming up, en het aantal overtredingen. Waar in de eredivisie niemand over klaagde, vielen de quickspelers al gauw **zwaargebleseerd** op de grond.. Sommige werden er compleet uit gelopen, en na de 30e minuut was de helft van Quick al toe aan een bidon water. Oke, je kunt natuurlijk niet van ze verwachten dat ze het niveau van ajax bij kunnen houden, maar dit vond ik wel heel laag.
En toen werd ook nog eens even de wedstrijd tien minuten stil gelegd, omdat de Oldenzaalse hoge Heren even van iersel wilden bedanken. Sjongejonge wat een gigantische afgang. Je haalt het ritme bij de jonges weg, en de boodschap kwam voor niet-oldenzalers niet over. Had gewoon dat spandoek opgehangen aan een tribune, en had je dit gezeik niet gehad. (dit was dan even over Quick 20 )

Ajax speelde niet fantastisch, maar had zeker de totale wedstrijd in handen. Uit de kansen van Quick ( die natuurlijk op een hand te tellen zijn) was geen goal ook verdient.

Ik heb voor 10 euro een aardige wedstrijd gezien...
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..

Laatst gewijzigd op 13-07-2005 om 09:28.
Oud 13-07-2005, 11:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Thaksie schreef op 13-07-2005 @ 10:25 :
Ajax speelde niet fantastisch, maar had zeker de totale wedstrijd in handen.
Is dan ook erg moeilijk tegen Quick 20
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 13-07-2005, 13:52
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-07-2005 @ 12:50 :
Is dan ook erg moeilijk tegen Quick 20
IDD
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Oud 14-07-2005, 15:04
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC - Porto, 0 - 1

Het had 1 - 1 geweest moeten zijn, maar we hadden wat pech. Ik was erg tevreden over de verdediging, alleen de aanval kan dus duidelijk niet zonder vd Eede en Denneboom. Het gaat wel de goede kant op, ze zijn nu anderhalve week aan het trainen en laten al best wat goede dingen zien, vooral Boutahar. Niedzielan oogde scherp en fel, Worm speelde redelijk, Grot wat minder. Nalbantoglu, Ebbinge en Wisgerhof speelden fantastisch, Valencia helemaal niet. Barreto en Wielaert stonden ook heel goed te spelen op het middenveld.

Er moet nog een hoop gebeuren, maar als ze zo doorgaan, komt het wel goed, komend seizoen. Alleen moeten we naar mijn mening nog een spits hebben, 3 is gewoon te weinig.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-07-2005, 11:16
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
update by Tofke_H: De poll om te stemmen vind je HIER.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 15-07-2005, 11:26
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 15-07-2005 @ 12:16 :
update by Tofke_H: De poll om te stemmen vind je HIER.
Pas dan op z'n minst de spelfout(en) in de poll aan

__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-07-2005, 11:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik vind dit een mooier topic
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 15-07-2005, 11:33
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 15-07-2005 @ 12:26 :
Ik vind dit een mooier topic
Dank u, dank u

Maar even serieus, het doel van dit topic is al heel erg lang om al dit soort besprekingen centraal te houden. Zeker doordat je anders constant in het verkeerde topic zit en denkt te reageren op iets dat je eerder hebt gezegd, maar wat in het andere topic staat.

Als er dan een 15-jarig jochie met (toen) al 8 posts op z'n naam langskomt om even een topicje met een slechte openingspost en poll te openen, zonder dat het enige toegevoegde waarde heeft aan het forum of aan het onderwerp, hoort dat gewoon gesloten te worden.

Ik weet dat hier de laatste tijd weinig duidelijkheid over het beleid is, daar wordt naar mijn weten al langer over gepraat dan alleen deze week, maar over centrale topics zijn we het hier al langer eens dan op bijvoorbeeld hardware en ik vind het een goed beleid. Laten we dat dan ook zo houden.

Dit komt de overzichtelijkheid echt niet ten goede.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3

Laatst gewijzigd op 15-07-2005 om 11:43.
Oud 15-07-2005, 15:15
Annos
Annos is offline
Volgens my sit er nogal wat versgil tusen een poll en wat jij deot. Dat hebt Tofke_H er by gezed dus meot je neit gaan seiken ovur zpelvauten. Ja ik weet het er staan spelfouten in.. Maar dan meot je zelf ook niet gaan discussieren op mijn topic als je er zelf 1 hebt geopend...
__________________
hoi
Oud 15-07-2005, 15:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Lieve schat, het gaat mij erom dat we al lange tijd een beleid hebben en dat dat beleid prima werkte. Jouw topic zorgt voor verwarring en dat is denk ik niet de bedoeling. Ik heb al contact met Tofke opgenomen, dus ik ga hier niet verder discussiëren, stuur me maar een PM als je met mij wilt doordiscussiëren, dit is niet echt de juiste plek daarvoor.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 15-07-2005, 15:19
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 25-07-2005, 15:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik neem alles terug, wat een fantastische verdediger is die Olsson. Nu al het niveau dat ik verwacht van een eredivisiespeler en hij was nog niet eens echt goed ingespeeld. Echt ijzersterk, die gozer
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-07-2005, 16:53
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Twente gaat helemaal de goede kant op

De selectie is sterker geworden, ze willen het stadion kopen van de gemeente (zodat er sneller uitgebreid kan worden en er meer verdient kan worden) en de begroting gaat met 5 miljoen omhoog. Hopen dat we weer een mooi seizoen hebben zoals afgelopen seizoen dan ben ik helemaal tevreden
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 25-07-2005, 17:16
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-07-2005 @ 16:04 :
NEC - Porto, 0 - 1

Het had 1 - 1 geweest moeten zijn, maar we hadden wat pech. Ik was erg tevreden over de verdediging, alleen de aanval kan dus duidelijk niet zonder vd Eede en Denneboom. Het gaat wel de goede kant op, ze zijn nu anderhalve week aan het trainen en laten al best wat goede dingen zien, vooral Boutahar. Niedzielan oogde scherp en fel, Worm speelde redelijk, Grot wat minder. Nalbantoglu, Ebbinge en Wisgerhof speelden fantastisch, Valencia helemaal niet. Barreto en Wielaert stonden ook heel goed te spelen op het middenveld.

Er moet nog een hoop gebeuren, maar als ze zo doorgaan, komt het wel goed, komend seizoen. Alleen moeten we naar mijn mening nog een spits hebben, 3 is gewoon te weinig.
Vitesse - Porto 2-0
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 25-07-2005, 17:48
Verwijderd
NAC's eerste wedstrijd = 14 augustus uit tegen Feyenoord, ik denk dat NAC zeker kans maakt op de eerste overwinning in de Kuip uit de geschiedenis
Oud 25-07-2005, 18:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 25-07-2005 @ 18:48 :
NAC's eerste wedstrijd = 14 augustus uit tegen Feyenoord, ik denk dat NAC zeker kans maakt op de eerste overwinning in de Kuip uit de geschiedenis
Pierre met de winnende.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 25-07-2005, 20:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 25-07-2005 @ 18:16 :
Vitesse - Porto 2-0
Ja, ik vind Porto tot nu toe helemaal niets. NEC was toen nog geen weekje bezig en had het meeste balbezit. Dat is geen Adriaanse stijl. Toen ik ze later zag was het zelfs nog slechter.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-07-2005, 20:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 25-07-2005 @ 18:48 :
NAC's eerste wedstrijd = 14 augustus uit tegen Feyenoord, ik denk dat NAC zeker kans maakt op de eerste overwinning in de Kuip uit de geschiedenis
Hehe, ik denk dat Feyenoord best wel een stabiel seizoen kan gaan draaien dit jaar, hoor. En NAC is echt nog een "work in progress", misschien zelfs tegen die tijd nog. Maar ik wens je veel succes
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-07-2005, 20:09
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 25-07-2005 @ 21:03 :
Ja, ik vind Porto tot nu toe helemaal niets. NEC was toen nog geen weekje bezig en had het meeste balbezit. Dat is geen Adriaanse stijl. Toen ik ze later zag was het zelfs nog slechter.
er zat bij Porto weinig overleg in, en het waren jankerds. Mooi weer voetballers die opeens heel smerig gingen schoppen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 25-07-2005, 20:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 25-07-2005 @ 21:09 :
er zat bij Porto weinig overleg in, en het waren jankerds. Mooi weer voetballers die opeens heel smerig gingen schoppen
Dat viel me ook op ja. Echt een paar gore rode kaart overtredingen gezien. Of in ieder geval op het randje. In een oefenwedstrijd, nota bene !

En dan liep er ook nog een scheidsrechter rond die alleen voor buitenspel floot
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 25-07-2005, 23:02
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
vijf schreef op 25-07-2005 @ 18:48 :
NAC's eerste wedstrijd = 14 augustus uit tegen Feyenoord, ik denk dat NAC zeker kans maakt op de eerste overwinning in de Kuip uit de geschiedenis
Ik zie ook wel een kans, maar voor een gelijkspel zou ik tekenen. Slechter als vorig jaar kan niet, 2 keer met 4-0 in de kuip verliezen.

Is het nou trouwens bekend of er 1600 man naar de kuip mogen of is het definitief minder?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 26-07-2005, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 25-07-2005 @ 19:43 :
Pierre met de winnende.
in de 86ste minuut en z'n goal vieren met een buikschuiver voor de uitvakken..

*droomt lekker verder*
Oud 26-07-2005, 11:50
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 26-07-2005 @ 00:02 :
Ik zie ook wel een kans, maar voor een gelijkspel zou ik tekenen. Slechter als vorig jaar kan niet, 2 keer met 4-0 in de kuip verliezen.

Is het nou trouwens bekend of er 1600 man naar de kuip mogen of is het definitief minder?
1200 man, er rijden 16 dubbeldekkerbussen.

De NS wil namelijk nog maar 1 trein per weekend voor het voetbal inzetten en die trein is voor Ajax-Den Haag

en Feyenoord kan maar 16 bussen aan, gelukkig mogen het dit jaar dus wel dubbeldekkers zijn
Oud 01-08-2005, 12:42
Verwijderd
Lijkt me verstandig om geen apart topic te maken voor de JC-schaal, dus ik doe het maar hier:

Wie gaat er winnen er waarom?

Ik zeg PSV, waarom? omdat Ajax niet echt overtuigend is geweest in de voorbereiding.
Oud 01-08-2005, 12:43
Verwijderd
Ajax - Den Haag van 14 augustus is trouwens al verboden door burgemeester Cohen van Amsterdam. Hierdoor kan NAC wss met de trein naar Dordt-Noord
Oud 01-08-2005, 18:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vijf schreef op 01-08-2005 @ 13:43 :
Ajax - Den Haag van 14 augustus is trouwens al verboden door burgemeester Cohen van Amsterdam. Hierdoor kan NAC wss met de trein naar Dordt-Noord
Haha, daar gaan we al. En het seizoen is nog niet eens begonnen.
De reden was volgens mij dat in die periode al genoeg risicowedstrijden in Amsterdam waren. Tja, KNVB, dat krijg je nou met die play-offs en dus drukke speelweken...

JC-schaal. Mwah, ik gok op PSV als winnaar. Ajax heeft een slechte voorbereiding gehad. Bovendien kan van alles gebeuren in de JC-schaal, zie vorig jaar, toen Utrecht ff met 2-4 won van Ajax.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-08-2005, 21:38
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
2-1 voor Ajax. Het was ook wel een verdiende overwinning. Het zag er ook een stuk beter uit dan tegen Boca en Arsenal.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 05-08-2005, 23:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
PSV had gewoon in de eerste helft moeten doen wat het aan z'n stand verplicht is. Ik vind ze aanvallend erg zwak, moet ik zeggen. En het doelpunt van Babel had nooit mogen vallen. Dat is gewoon slecht dekken, je ziet er twee opschrikken en verkeerd inlopen (je moet in de baan van de bal zien te komen, niet op de speler af).
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-08-2005, 08:44
Wawl
Wawl is offline
Verdiend gewonnen, mijns inziens. Al moet er wel aan het scorend vermogen worden gewerkt.

Ben benieuwd wat Blind nu met Sneijder en Boukhari gaat doen. Boukhari speelde gister namelijk wel erg goed.
__________________
Wauwel.
Oud 06-08-2005, 11:28
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
RKC is trouwens ook nog steeds goed bezig, zo te zien. Ik heb toch wel respect voor de werkwijze bij die club.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 06-08-2005, 19:49
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
JC-schaal 0,0 van gezien. Het schijnt dat Ajax wat sterker was.

Amstel Cup, hoort dat hier ook?
Vanavond gespeeld: VUC - MVV 1-4, na verlenging. Moeizaam dus maar het is in ieder geval beter dan die blamage tegen De Treffers vorig jaar.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-08-2005, 20:58
PV
PV is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-08-2005 @ 20:49 :
JC-schaal 0,0 van gezien. Het schijnt dat Ajax wat sterker was.

Amstel Cup, hoort dat hier ook?
Vanavond gespeeld: VUC - MVV 1-4, na verlenging. Moeizaam dus maar het is in ieder geval beter dan die blamage tegen De Treffers vorig jaar.
Amstel Cup mag wel een apart topic lijkt me maar ik heb geen zin een fatsoenlijke openingspost te maken
Oud 07-08-2005, 15:21
one.
one. is offline
Code:
Alle uitslagen Amstel Cup:
Quick Boys	0-2	FC Twente	(na verlenging)
Harkemase Boys	1-4	Vitesse		
SV Triborgh	0-5	Roda JC
Kozakken Boys	0-4	RKC Waalwijk
FC Vinkenslag	0-6	NAC Breda
HSC '21		1-0	Stormvogels Telstar
Urk		1-4	FC Omniworld
Ajax (amateurs)	0-4	Go Ahead Eagles
WKE		1-4	Cambuur Leeuwarden
ACV		1-3	FC Volendam
IJsselmeervogels1-3	BV Veendam
Nuenen		0-8	Helmond Sport
Westlandia	1-1	TOP Oss		(TOP wint na strafschoppen)
EVV 		1-4	FC Dordrecht
HSV Hoek	0-3	FC Eindhoven
VUC		1-4	MVV
SC Joure	0-2	Jong Ajax
Ceasar		0-5	ASWH
Turkiyemspor	0-1	Rijnsburgse Boys
UDI '19		0-0	Capelle		(UDI wint na strafschoppen)
Twente, Stormvogels Telstar en TOP Oss.
__________________
.
Oud 07-08-2005, 16:20
PV
PV is offline
Die laatste uitslag staat niet vast toch? Omdat ze vergeten waren te verlengen
Oud 07-08-2005, 21:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
PV schreef op 07-08-2005 @ 17:20 :
Die laatste uitslag staat niet vast toch? Omdat ze vergeten waren te verlengen
Whaha ja inderdaad:

Scheidsrechter slaat verlenging over
Na de reguliere speeltijd van het Amstelcup-duel tussen de amateurs van UDI’19 en Capelle, was de staand 0-0. En in plaats de wedstrijd met tweemaal 15 minuten te verlengen, liet scheidsrechter Ketting direct strafschoppen nemen. UD’19 won de strafschoppenserie maar is hierdoor officieel nog geen winnaar van het duel. De KNVB zal op korte termijn een besluit nemen over de ontstane situatie. Naar verwachting zal de wedstrijd hervat worden bij de aanvang van de eerste verlening.

Bron: www.eerstedivisie.info

Mafkees... je kent toch wel de simpele regeltjes van een voetbalwedstrijd?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-08-2005, 10:47
Verwijderd
Voila!
Oud 08-08-2005, 12:59
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
De voorbereiding van Twente ging wel aardig, krijg je dit

maargoed, vasthouden aan de gedachte dat we in 2001 in de eerste ronde ook een verlenging nodig hadden tegen een amateurploeg
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 08-08-2005, 15:12
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik denk trouwens dat Vitesse de meeste gele kaarten gaat pakken /.

Overal lees ik positieve verhalen over het karakter van Vitesse. Met spelers als Wapenaar, Vreven, Knopper, Yakubu, Janssen, Vd Schaaf en Swerts hebben ze veel karakter spelers, maar men vergeet dat scoren ook wel eens handig kan zijn, laat Vitesse daar nou net veel te kort schieten.

Een krappe negende plaats lijkt me dan ook het hoogst haalbare
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 09-08-2005, 12:25
qwnm
qwnm is offline
Misschien kunnen we ajax-ado wel als voorwedstrijd in de Kuip doen aankomende zondag.
Oud 09-08-2005, 13:31
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-08-2005 @ 13:59 :
De voorbereiding van Twente ging wel aardig, krijg je dit

maargoed, vasthouden aan de gedachte dat we in 2001 in de eerste ronde ook een verlenging nodig hadden tegen een amateurploeg
En nu maar hopen op alleen maar uitwedstrijden...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 09-08-2005, 17:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ajax-ADO op neutraal terrein.
Stelletje mafkezen. Is het dan zo moeilijk om als gemeente zijnde extra politiemensen te vinden of als KNVB zijnde om bij het opstellen van het competitieschema met dit soort zaken rekening te houden?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 09-08-2005, 17:54
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-08-2005 @ 18:50 :
Ajax-ADO op neutraal terrein.
Stelletje mafkezen. Is het dan zo moeilijk om als gemeente zijnde extra politiemensen te vinden of als KNVB zijnde om bij het opstellen van het competitieschema met dit soort zaken rekening te houden?
KNVB moest al met dik 400 knelpunten rekening houden, dit was de beste oplossing volgens de KNVB.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 09-08-2005, 18:39
Verwijderd
Citaat:
qwnm schreef op 09-08-2005 @ 13:25 :
Misschien kunnen we ajax-ado wel als voorwedstrijd in de Kuip doen aankomende zondag.
juist.. eerst ADO ajaks in zien maken en dan NAC wat over feyenerd heen walst
Oud 09-08-2005, 19:26
one.
one. is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 09-08-2005 @ 18:50 :
Ajax-ADO op neutraal terrein.
Stelletje mafkezen. Is het dan zo moeilijk om als gemeente zijnde extra politiemensen te vinden of als KNVB zijnde om bij het opstellen van het competitieschema met dit soort zaken rekening te houden?
De KNVB had kunnen weten dat er winig mankracht beschikbaar zou zijn door evenementen als Sail, de Gaypride etc.. Ik vind het ook idioot dat ze de wedstrijd van de 14de naar de 13de hebben verschoven.
__________________
.
Oud 10-08-2005, 15:55
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 09-08-2005 @ 18:54 :
KNVB moest al met dik 400 knelpunten rekening houden, dit was de beste oplossing volgens de KNVB.
Dat wel, maar kun je dan niet voor 1 keer politiekorpsen van andere gemeentes inzetten als je een tekort hebt? Mag denk ik niet, ik weet ook niet hoe dat allemaal werkt. Maar voor een keer kan zoiets toch wel. De supporters zijn nu de dupe. Dat is gewoon het jammere er van.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-08-2005, 22:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 10-08-2005 @ 16:55 :
Dat wel, maar kun je dan niet voor 1 keer politiekorpsen van andere gemeentes inzetten als je een tekort hebt? Mag denk ik niet, ik weet ook niet hoe dat allemaal werkt. Maar voor een keer kan zoiets toch wel. De supporters zijn nu de dupe. Dat is gewoon het jammere er van.
De KNVB draait door
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie-topic 2005-2006 deel III
Mr.Oizo
141 03-05-2006 16:22
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten Deel II
Gimme more beer
500 20-01-2006 15:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.