Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2005, 11:13
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik las het gister al op teletekst, ben benieuwd wat er precies achter zit. Zal hij de laatste zijn die dit jaar ontslag krijgt of volgen er nog een paar?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Oud 20-12-2005, 12:44
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Roks en Coolen zullen ook wel voortijdig vertrekken, lijkt me
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-12-2005, 12:46
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Nijmegen, 19 december 2005

Na lang beraad heb ik besloten per direct mijn ontslag als trainer-coach van N.E.C. Nijmegen in te dienen.

Het afgelopen jaar heeft mij geleerd dat er een onoverbrugbaar verschil is ontstaan in de manier waarop je samen structureel werkend, met een duidelijke visie N.E.C. naar een hoger niveau kunt brengen.
In het belang van N.E.C. ga ik niet dieper in op details en wens ik N.E.C. en uiteraard de spelersgroep in de toekomst veel succes.

Verder wil ik met name de supporters bedanken voor de enorme steun en warmte die ik zowel als speler en als trainer de afgelopen 17 jaar heb gekregen.

Als laatste wil ik nogmaals stellen dat deze beslissing door mij is genomen in het belang van N.E.C. en dat ik met pijn in mijn hart maar met opgeheven hoofd N.E.C. ga verlaten.

Cees Lok
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-12-2005, 12:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Peter Wisgerhof: ‘Samen met alle spelers van N.E.C. heb ik gisteren met verbijstering geluisterd naar de brief die Cees Lok ons voorlas en waarmee hij zijn ontslag aankondigde. Wij weten niet meer dan wat de trainer ons met deze brief verteld heeft, hij heeft ook ons verder geen aanvullende verklaring gegeven.

Wij staan allemaal achter Leen Looyen, Ron de Groot en Wilfried Brookhuis, de huidige technische staf. In tegenstelling tot wat vandaag in de media is gesuggereerd, is bij ons niets bekend van het spanningsveld wat zou bestaan tussen Cees Lok en de clubleiding of tussen Cees Lok en Leen Looyen. Met name naar supporters en media vinden wij dit als spelersgroep belangrijk om te benadrukken.

Morgen staat ons een belangrijke wedstrijd te wachten in de 1/8 finale van de Gatorade Cup tegen AZ in Alkmaar. We zullen allemaal ‘de knop om moeten zetten’ maar zien dit duel met vertrouwen tegemoet.’
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 20-12-2005, 22:18
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wow hier sta ik toch wel van te kijken. NEC vierde en Lok vertrekt gewoon?!

Het zal toch geen vaste traditie worden dat daar altijd voor de Kerst een trainer weg gaat?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 20-12-2005, 23:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Tweede keer op rij, Neeskens vertrok precies een jaar geleden. Maar goed, laat het alsjeblieft geen trend worden. Lok was niet mijn all-time favourite, maar liever had ik hem gewoon nog anderhalf jaar zien blijven
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 22-12-2005, 13:28
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-12-2005 @ 00:36 :
Tweede keer op rij, Neeskens vertrok precies een jaar geleden. Maar goed, laat het alsjeblieft geen trend worden. Lok was niet mijn all-time favourite, maar liever had ik hem gewoon nog anderhalf jaar zien blijven
Volgens VI zou ie weleens samen met Wotte naar Southampton kunnen gaan... Maar dit zou dan weer niet de reden zijn geweest dat ie is opgestapt bij NEC.

Misschien dacht ie bij zichzelf wel "Ik moet stoppen op mijn hoogtepunt". Hij stond immers 4e he...
__________________
Zuur...
Oud 22-12-2005, 15:34
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-12-2005 @ 00:36 :
Tweede keer op rij, Neeskens vertrok precies een jaar geleden. Maar goed, laat het alsjeblieft geen trend worden. Lok was niet mijn all-time favourite, maar liever had ik hem gewoon nog anderhalf jaar zien blijven
Tja, die Jacco Swart hè..... Die kan het niet altijd even goed vinden met trainers.
Oud 27-12-2005, 11:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Eigenlijk gewoon onterecht verloren gisteren. Van PSV mag je niet verwachten te winnen, maar PSV was bij tijden gewoon nergens. Maar goed, zoals ook gezegd door Gullit, PSV kan het wel afmaken en NEC niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 27-12-2005, 21:01
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Inderdaad, had het gezien op Talpa. Wat een kansen krijgt dat NEC zeg. En PSV komt 2 keer voor het doel en scoort 2 keer.
Feyenoord - AZ 2-0, al binnen 8 minuten... maar in de tweede helft kreeg AZ ook nog een aantal goede mogelijkheden. Maja, hetzelfde verhaal: als je de kansen niet benut...

Vandaag onder anderen een passend afscheid van Amoah bij Vitesse (het was zijn laatste wedstrijd), 0-1 achter tegen NAC en binnen 3 minuten maakt Amoah 1-1 en 2-1.
Verder leek Ajax een simpele 3-0-overwinning tegen Groningen te gaan maken, maar ze lieten het nog spannend worden en uiteindelijk werd het nog 3-2.
En alle treffers bij Aken-Noord - ADO Den Haag (3-1) in het laatste kwartier. Plus 2 rode kaarten in die wedstrijd.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 27-12-2005, 22:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 27-12-2005 @ 22:01 :
Vandaag onder anderen een passend afscheid van Amoah bij Vitesse
Die 2 gruwelijke blunders maakten het overigens pas echt "passend"
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 28-12-2005, 07:23
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-12-2005 @ 23:20 :
Die 2 gruwelijke blunders maakten het overigens pas echt "passend"
inderdaad, de makkelijkste goals kansen mist ie dan weer

Verder was Amoah erg enthousiast vandaag, ging het publiek opzwepen , en hij heeft 2 omhaals geprobeerd (1tje raakte de bal niet, de anderen net wel maar was verder ook kut)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 28-12-2005, 20:01
Verwijderd
3 woorden: HET GAAT KUT
Oud 28-12-2005, 22:43
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 27-12-2005 @ 23:20 :
Die 2 gruwelijke blunders maakten het overigens pas echt "passend"
Ja, hij had er inderdaad meer kunnen maken. Maar ja, hij heeft wel zijn recordje.

Citaat:
vijf schreef op 28-12-2005 @ 21:01 :
3 woorden: HET GAAT KUT
Ik had inderdaad voor het seizoen gedacht dat NAC inderdaad wel een aantal plaatsen hoger zou staan op dit moment.
Volgend jaar waarschijnlijk Ruudje Brood? Ook al heeft-ie nog weinig ervaring als trainer, het lijkt me een verbetering, hij heeft Helmond bijna naar de eredivisie geleid vorig seizoen, toch wel mooi.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-12-2005, 12:35
$omeone
$omeone is offline
Citaat:
vijf schreef op 28-12-2005 @ 21:01 :
3 woorden: HET GAAT KUT
Citaat:
NAC zet trainer Lokhoff aan de kant

Uitgegeven: 30 december 2005 13:18

BREDA - De Bredase voetbalclub NAC heeft trainer Ton Lokhoff aan de kant gezet. Lokhoff zei vrijdag dat hij op non-actief is gezet wegens de teleurstellende resultaten van NAC in de competitie. De club bezet de dertiende plaats in de eredivisie.
Oud 30-12-2005, 20:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
WTF, er werd gister gevoetbald. Zag het vanmorgen pas in de krant... PSV verliest 2 puntjes tegen Twente en Feyenoord profiteert. Het altijd lastige Willem II werd met 6-1 verslagen.

En vandaag: Hehe, Roda verliest nog in het laatste kwartier van Grunn.
Heerenveen met 2-0 voor tegen Ajax en wie scoorde 1 keer? Jawel, Huntelaar...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-12-2005, 21:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Afgelast, misschien maar goed ook. Eerst een nieuwe coach.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-12-2005, 22:34
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
En nu weer 3 punten in Kerkrade.
OMG, wat een heerlijk seizoen. Wat is het toch elke week weer genieten en wat zijn wij toch verdomd goed.
29 PUNTEN al!! GRONINGEEENNNN
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 30-12-2005, 23:38
Quay
Quay is offline
haha lekker voor ajax, 4-2 verliezen!
Oud 31-12-2005, 10:57
one.
one. is offline
Citaat:
Quay schreef op 31-12-2005 @ 00:38 :
haha lekker voor ajax, 4-2 verliezen!
__________________
.
Oud 31-12-2005, 12:18
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Quay schreef op 31-12-2005 @ 00:38 :
haha lekker voor ajax, 4-2 verliezen!
__________________
Volg de evenaar.
Oud 31-12-2005, 13:56
Wawl
Wawl is offline
Jep, het was een beschamende voorstelling.
__________________
Wauwel.
Oud 04-01-2006, 16:30
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Pasfotoregistratie thuispubliek
Waar er al pilots opgestart waren bij NAC Breda, Vitesse en RBC Roosendaal, wil het Ministerie vanaf volgend seizoen bij alle clubs pasfotoregistratie voor het thuispubliek. Wanneer dit geen doorgang vind, zullen ook de play-offs verboden worden.

Ondanks dat er enkele gemeenten zijn die de pasfotoregistratie onnodig vinden, blijven de Politie en Binnenlandse zaken vasthouden aan de generieke invoering, om er zeker van te zijn dat de pilots in elk geval bij Ajax en Feyenoord worden ingevoerd. Dat er meer clubs zijn waar de registratie nutteloos en geldverspeling is nemen ze daarbij voor lief.

Wanneer de registratie geen doorgang zal vinden, zal zoals eerder werd aangegeven de vergunning voor het spelen van play-offs worden ingetrokken. De kans dat de registratie niet doorgaat lijkt klein, de KNVB zal er ongetwijfeld alles aan doen om hun plan (de play-offs) erdoor te drukken.

Je kunt je nu afvragen, wat gebeurd er als supporters de registratie gaan weigeren. Dan gaan de play-offs niet door, dus waarschijnlijk ook geen registratie. Aan de andere kant zullen ze alleen maar blij zijn als het soort supporters die de registratie zal negeren uit de stadions blijft.

De definitieve beslissing zal op 18 januari worden gemaakt...
En we zijn van de playoffs af
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 05-01-2006, 08:00
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-01-2006 @ 17:30 :
En we zijn van de playoffs af
zou niet gek zijn
Oud 06-01-2006, 15:04
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
AJAX gaat winnen van NECCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
Oud 06-01-2006, 15:35
squat
squat is offline
En niet zo'n beetje ook. Ik gok op 5-1 met 6 goals voor Huntelaar!
Oud 07-01-2006, 12:24
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
De verlosser is gekomen, Klaas Jan heet ie
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 08-01-2006, 00:57
P3t3-R
P3t3-R is offline
Citaat:
mumumumumugen schreef op 06-01-2006 @ 16:04 :
AJAX gaat winnen van NECCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
whahaha Ajax is fucking slecht man, alleen Huntelaar kan wat.
AZ word kampioen je weet toch
__________________
Pr0uD m3mba oF G-Unit A'maar
Oud 08-01-2006, 00:59
G-NoLd
G-NoLd is offline
lol ja
__________________
Pr0uD m3mba oF G-Unit A'maar
Oud 08-01-2006, 06:35
D
Avatar van D
D is offline
Citaat:
squat schreef op 06-01-2006 @ 16:35 :
En niet zo'n beetje ook. Ik gok op 5-1 met 6 goals voor Huntelaar!
Wel heel erg optimistisch, ik denk dat de komst van Huntelaar niet meteen betekent dat er nu wonderen gaan gebeuren in Amsterdam.
__________________
I AM ERROR
Oud 08-01-2006, 09:25
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
D schreef op 08-01-2006 @ 07:35 :
Wel heel erg optimistisch, ik denk dat de komst van Huntelaar niet meteen betekent dat er nu wonderen gaan gebeuren in Amsterdam.
Jawel, let maar op!1
__________________
Wauwel.
Oud 08-01-2006, 14:15
Verwijderd
Ik denk dat rbc wel boven ajax zal eindigen nu
Oud 08-01-2006, 15:58
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 08-01-2006 @ 15:15 :
Ik denk dat rbc wel boven ajax zal eindigen nu
Wie weet nu Maaskant terug is.
Haha, dadelijk gaat Maaskant met RBC veel punten pakken, dan kloot-ie zijn oud cluppie Willem II.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-01-2006, 16:35
Kansloze
Kansloze is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 08-01-2006 @ 15:15 :
Ik denk dat rbc wel boven ajax zal eindigen nu
zou mooi zijn
Oud 08-01-2006, 18:12
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
woyoo jij praat warthaal......
Oud 08-01-2006, 18:13
Christiana
Avatar van Christiana
Christiana is offline
Citaat:
mumumumumugen schreef op 08-01-2006 @ 19:12 :
woyoo jij praat warthaal......
please, ga een leven zoeken
__________________
Als iedereen iemand is, ben ik niemand
Oud 08-01-2006, 18:16
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
zwijg jij, wat heb jij in een voetbaltopic te zoeken koter?
Oud 08-01-2006, 18:20
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
mumumumumugen schreef op 08-01-2006 @ 19:16 :
zwijg jij, wat heb jij in een voetbaltopic te zoeken koter?
Jij wel? Met je geweldig positieve bijdrage?
__________________
Wauwel.
Oud 08-01-2006, 18:21
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
Maar even serieus...... *ahum*


Ik denk dat Huntelaar niet goed uit de verf komt bij Ajax omdat ze een gebrek hebben aan goede buitenspelers......

Ze hebben tot hun beschikking:
Boukhari, die gast haalt niet genoeg rendement uit zijn acties
Rosenberg, een ''spits'', buiten zal hij vast niet goed presteren
Charisteas, gaat weg heb ik gehoord, maar hij is ook meer een spits.
Babel, die kerel kan echt nog niet fatsoenlijk schieten, toen hij debuteerde was hij een kei van een speler. Maar zoals alle zwakken ze af na verloop van tijd.....


Daarbij komt ook dat er te veel druk op Huntelaar wordt gelegd denk ik, hij is ook nog maar een jonge jongen. Vlaar van AZ (toekomst Feyenoord) is ook matiger gaan spelen toen al die druk op hem kwam, kijk maar naar die wedstrijd NED-ITALIE.......
Oud 08-01-2006, 18:36
Christiana
Avatar van Christiana
Christiana is offline
Citaat:
mumumumumugen schreef op 08-01-2006 @ 19:16 :
zwijg jij, wat heb jij in een voetbaltopic te zoeken koter?
*Zucht*

Zoals jij je gedraagt hoor je beter thuis in een buggy.

Maar je hebt je waarschuwing op een 2de ban geloof ik
__________________
Als iedereen iemand is, ben ik niemand
Oud 08-01-2006, 18:39
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ik hoop dat er snel weer wedstrijden zijn en de oude voetbalmembers weer terug zijn
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 08-01-2006, 19:11
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
P3t3-R schreef op 08-01-2006 @ 01:57 :
whahaha Ajax is fucking slecht man, alleen Huntelaar kan wat.
AZ word kampioen je weet toch
of jij bent gewoon een kneus of je hebt totaal geen verstand van voetbal en bent een kneus.
__________________
ajacied 4-life
Oud 08-01-2006, 19:17
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
Ajax is opzich relatief slecht bezig, meestal stonden ze wel eerste of achter PSV tweede. Maar nu staan ze 4e en zijn ze koploper van de middenmood. Als ze nu één of twee keer achter elkaar verliezen komen ze weer op de 5e, 6e, 7e, 8e of zelfs 9e plek


P.S ik ben ook een Ajaxied, alleen ik beschouw alles vrij sceptisch
Oud 08-01-2006, 19:43
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Het niveau van dit topic is nu officieel gedaald tot 0...

Jammer.
__________________
Zuur...
Oud 08-01-2006, 20:22
Verwijderd
Ron Vlaar heeft vandaag voor het eerst getrained bij Feyenoord een dag later dan gepland. Nou dat word wat.
Oud 08-01-2006, 20:26
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 08-01-2006 @ 21:22 :
Ron Vlaar heeft vandaag voor het eerst getrained bij Feyenoord een dag later dan gepland. Nou dat word wat.
Naar mijn mening is die jongen wel de beste aankoop van Feyenoord sinds tijden... (Maar misschien is dat ook niet zo moeilijk)
Ik denk dat Feyenoord nog veel plezier aan Ron gaan beleven. En wij uiteindelijk ook als hij weer verkocht wordt voor een paar flinke centen...
__________________
Zuur...
Oud 08-01-2006, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-01-2006 @ 21:26 :
Naar mijn mening is die jongen wel de beste aankoop van Feyenoord sinds tijden... (Maar misschien is dat ook niet zo moeilijk)
Ik denk dat Feyenoord nog veel plezier aan Ron gaan beleven. En wij uiteindelijk ook als hij weer verkocht wordt voor een paar flinke centen...
Ik denk dat hij wel transfervrij gaat vertrekken, lekker is dat
Oud 08-01-2006, 21:02
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 08-01-2006 @ 21:48 :
Ik denk dat hij wel transfervrij gaat vertrekken, lekker is dat
Tja, dat spookte ook wel een beetje door mijn hoofd toen ik voor het eerst hoorde van die deal...
__________________
Zuur...
Oud 08-01-2006, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-01-2006 @ 22:02 :
Tja, dat spookte ook wel een beetje door mijn hoofd toen ik voor het eerst hoorde van die deal...
och ja maar tegenwoordig krijgt iedere club geld al is hij 30 en word hij nog verkocht
Oud 09-01-2006, 11:19
0182
0182 is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-01-2006 @ 22:02 :
Tja, dat spookte ook wel een beetje door mijn hoofd toen ik voor het eerst hoorde van die deal...
Zeker ook pas fanatiek AZ gaan volgen toen ze het goed deden?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie-topic 2005-2006 deel III
Mr.Oizo
141 03-05-2006 16:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.