Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Wie gaat de Tour winnen?
Jan Ullrich 14 17.72%
Ivan Basso 21 26.58%
Alexandre Vinokourov 5 6.33%
Alejandro Valverde 2 2.53%
Floyd Landis 2 2.53%
Denis Menchov 18 22.78%
George Hincapie 2 2.53%
Yaroslav Popovych 2 2.53%
iemand anders, namelijk: 13 16.46%
Aantal stemmers: 79. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2006, 22:39
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik ga naar valkenburg!!
vandaag besloten met m'n vader

nou, laat de grote namen dan maar aan de start verschijnen anders is r ook geen fuck aan
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Advertentie
Oud 29-06-2006, 23:08
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
jah ik ga ook , maar het wordt wel een zooitje daar
Oud 30-06-2006, 08:58
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
jan ullrich zul je niet zien, check teletekst
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 30-06-2006, 09:16
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
T-MOBILE SCHORST ULLRICH EN SEVILLA

De Duitser Jan Ullrich is de eerste grote naam die valt in de dopingzaak rond Fuentes. Ullrich is samen met ploegmakker Oscar Sevilla door zijn ploeg T-Mobile geschorst en zal dus morgen niet starten in de Tour de France. Ook Rudy Pevenage, de persoonlijke verzorger van Ullrich werd op non-actief gezet. Voorlopig heeft T-Mobile dus slechts 7 renners meer in de tour, mogelijk worden nog twee vervangers aangeduid.


Waar ik al bang voor was
Kut-Tour. Ze hebben nog niet eens iets bewezen. Ik vind het echt heel erg kut voor Ullrich, en de Tour wordt er echt niet beter op zo
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 30-06-2006, 09:33
Verwijderd
Je vindt het echt heel erg voor Ullrich?
Dat ze dat nest epo-verslaafden maar is goed uitkuisen .
Ik ben het kotsbeu om naar neprenners te moeten kijken.
Oud 30-06-2006, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Spare schreef op 30-06-2006 @ 10:33 :
Je vindt het echt heel erg voor Ullrich?
Dat ze dat nest epo-verslaafden maar is goed uitkuisen .
Ik ben het kotsbeu om naar neprenners te moeten kijken.
Helemaal mee eens. Al die gasten gewoon voor het leven schorsen. Leren ze er misschien nog wat van.
Oud 30-06-2006, 10:40
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
nu ook oprotten met basso
Oud 30-06-2006, 11:04
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 30-06-2006 @ 11:40 :
nu ook oprotten met basso
juist
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 30-06-2006, 11:31
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
nouja, officieel is er nog niks bewezen natuurlijk. ik vind dat toch wel raar dat ze pas weer bij de ploeg mogen komen als hun onschuld bewezen is. beetje omgekeerde wereld.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 30-06-2006, 11:37
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Pfff, de wielerwereld veranderd ook nooit
Klotedoping

Ik denk dat basso ook weg moet, dan heb ik echt geen idee meer wie er dan gaat winnen.
Oud 30-06-2006, 11:39
Verwijderd
Hoera, weer een saaie Tour, gelukkig waren maar 5 van de vorige 7 ook zo saai.
Oud 30-06-2006, 11:43
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik vond de afgelopen paar keer niet saai. ik hoor iedereen altijd zeggen van 'ja armstrong dit armstrong dat = saai' maar ik vind het juist gaaf om te zien hoe hij alles onder controle had.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 30-06-2006, 11:55
Verwijderd
Ik heb een aantal zeer mooie tours gezien mét Armstrong. Onder meer omwille van zijn eigen fantastische kwaliteiten, maar de laatste tour vond ik eerlijk gezegd toch niet bepaald opwindend. Veel te proper en strak gehouden.
Dit jaar ligt het alleszins volledig open, veel zal afhangen van hoeveel schorsingen er uitgeschreven worden.
Oud 30-06-2006, 11:58
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Hier een lijst met renners die hoogstwaarschijnlijk niet meedoen:
  • Astana-Würth
    Michele Scarponi (ITA)
    Marcos Antonio Serrano (SP)
    David Etxebarria (SP)
    Joseba Beloki (SP)
    Angel Vicioso (SP)
    Isidro Nozal (SP)
    Unai Osa (SP)
    Jaksche Joorg (DUI)
    Giampaolo Caruso (ITA)


    CSC:
    Ivan Basso (ITA)


    Caisse D'Espagne Illes Balears:
    Constantino Zaballa (SP)
    Saunier Duval:
    Carlos Zarate (SP)

    AG2R:
    Francisco Mancebo (SP)

    T-Mobile:
    Jan Ullrich (DUI)
    Oscar Sevilla (SP)

    Phonak:
    José Enrique Gutierrez (SP)
    José Ignacio Gutierrez (SP)

    Comunitat Valenciana:
    Vicente Ballester (SP)
    David Bernabeu (SP)
    David Rodriguez (SP)
    José Adrian Bonilla (SP)
    Juan Gomis Lopez (SP)
    Eladio Jimenez Sanchez (SP)
    David Latasa (SP)
    Ruben Plaza (SP)
    José Luis Martinez (SP)
    Manuel Llorent (SP)
    Antonio Olmo (SP)
    David Munoz (ESP)
    Javier Cherro (SP)
    Javier Pascual (SP) ex renner)

    Unibet.com
    Carlos Garcia Quesada (SP)

    Nu al teruggetrokken of geschorst voor doping
    Roberto Heras (SP)
    Angel Casero (SP)
    Santiago Perez (SP)
    Tyler Hamilton (USA)
    Igor Gonzalez Galdeano (SP)
Oud 30-06-2006, 12:03
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Die lijst met renners mag van mij ook wel wegblijven. Ik vind het niet zulke boeiende renners.
__________________
Verwarring is de eerste stap tot nieuw inzicht
Oud 30-06-2006, 12:27
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
mja, blijven weinig favorieten over, ik hoop op menchov
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 30-06-2006, 12:51
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik denk dat ze dit jaar een Fransman willen hebben die in het geel eindigd... Hoelang zou dat geleden zijn?!

Je kan dus niet meer voorspellen wie er wel of niet gaat winnen...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 30-06-2006, 12:54
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Kloden, Vinokoerov en Valverde zie ik nu als de nieuwe favorieten om te winnen.
Oud 30-06-2006, 13:04
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Gut gut, bijna net zo'n zooitje als in 1998. Aan de andere kant heeft Boogerd nu misschien weer een kans op een top tien klassering. :')

EDIT: Ahahaha, letour.fr is lekker up to date: "Ivan Basso est le grand favori de ce Tour de France."
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 30-06-2006, 13:34
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Wordt een superspannende tour

Geen gevecht tussen Basso & Ullrich, maar een gevecht tussen een hoop subtoppers. Het zal waarschijnlijk allemaal dicht bij elkaar zitten..

Al is het natuurlijk wel jammer dat de 'grote' namen niet mee doen. Maar als ze op die lijst staan, vind ik 't terecht dat ze niet mee mogen doen...
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Oud 30-06-2006, 14:17
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Pfff, ongelofelijk wat er nu allemaal gebeurt. Ben heel erg benieuwd hoe deze zaak gaat aflopen.

Ben zeer verrast dat niemand Floyd Landis nu als winnaar ziet, voor mij is hij nu zeker topfavoriet.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 30-06-2006, 14:17
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Citaat:
MavieŠ2004 schreef op 29-06-2006 @ 23:39 :
Ik ga naar valkenburg!!
vandaag besloten met m'n vader

nou, laat de grote namen dan maar aan de start verschijnen anders is r ook geen fuck aan
Ik zit daar ook hard aan te denken.
Heb jij enig iedee waar ze precies langskomen en hoe het schema in elkaar zit.
Of anders waar ik er wel acher kan komen?
Oud 30-06-2006, 14:56
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
mooi dat er geen rabo's op staan, niet dat er een de winnaar van de tour uit komt, maar het staat wel mooi
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 30-06-2006, 14:58
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 30-06-2006 @ 13:51 :
Ik denk dat ze dit jaar een Fransman willen hebben die in het geel eindigd... Hoelang zou dat geleden zijn?!

Je kan dus niet meer voorspellen wie er wel of niet gaat winnen...
de laatste franse winnaar was hinault, das echt al lang geleden

maar het zal nu wel spannend worden hoop ik. leipheimer, evans, valverde, vino, menchov, landis maken allen kans. ik ben benieuwd naar de verichtingen van de discovery ploeg (hincapie, azevedo, popovych?) en van rujano, cunego, di luca en mayo.
Oud 30-06-2006, 15:12
Lann
Avatar van Lann
Lann is offline
Valverde en Menchov stijgen met stip om de tour te winnen nu.

Maar men vergeet de #1 nieuwe kanshebber vreemd genoeg. Meneer Carlos Sastre, die nu vrijuit kan rijden. Die verwacht ik zeker op het podium nu. Spannende tour
Oud 30-06-2006, 15:13
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Lann schreef op 30-06-2006 @ 16:12 :
Valverde en Menchov stijgen met stip om de tour te winnen nu.

Maar men vergeet de #1 nieuwe kanshebber vreemd genoeg. Meneer Carlos Sastre, die nu vrijuit kan rijden. Die verwacht ik zeker op het podium nu. Spannende tour
erg vreemd dat die niet op de lijst staat ja
maar sowieso is dat ook nu geen podiumkandidaat denk ik
Oud 30-06-2006, 15:34
baas
Avatar van baas
baas is offline
tsja de 2 topfavorieten uitgeschakeld nu. ik blijf bij mijn voorspelling Valverde. andere kanshebbers: Vinkourov, Menchov, Evans
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 30-06-2006, 16:31
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
nee, ik zie sastre ook niet winnen hoor. we zullen em ongetwijfeld veel gaan zien deze tour, maar meer voor dagzeges, gok ik dan.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 30-06-2006, 16:33
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
en vergeet Leipheimer niet... vage tour gaat het worden!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 30-06-2006, 17:36
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ik vind het raar dat er geen vervangers opgeroepen mogen worden. Zo krijg je toch een hele vage Tour in feite, T-Mobile met slechts zeven renners bijvoorbeeld.

Bevestigde namen tot nu toe:
Ivan Basso (CSC)
Jan Ullrich (T-Mobile)
Oscar Sevilla (T-Mobile)
Francisco Mancebo (AG2R)
Joseba Beloki (Astana-Würth)
Sergio Paulinho (Astana-Würth)
Allan Davis (Astana-Würth)
Isidro Nozal (Astana-Würth)
Alberto Contador (Astana-Würth)


- Francisco Mancebo, de Spanjaard van AG2R liet weten dat hij zijn carriere met onmiddelijke ingang beëindigt. De 30-jarige Mancebo viel vooral op door zijn gebrekkige stijl en onverwoestbaar doorzettingsvermogen. Indien het effectief tot een schorsing komt van 2 jaar betekent dit zo goed als zeker ook het eind van de carriere van Jan Ullrich.

- Tourdirecteur Jean-Marie Leblanc heeft verklaard blij te zijn met de uitsluiting van Jan Ullrich en de anderen.

- Ook Vinokourovs deelname is nu onzeker. Astana mag van het TAS wel starten, maar nu blijkt dat vijf van zijn ploegmaats niet mogen starten en er geen vervangers opgeroepen mogen worden. In het reglement staat tevens dat een ploeg met minstens vijf renners aan de start moet komen.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 30-06-2006, 18:37
SCS
Avatar van SCS
SCS is offline
Volgens de NRC next, zijn Flecha en Mentsjov ook uitgesloten. Best wel zonde voor de RABO.

Ik had me zo verheugd op de Tour . Krijg je deze klotenzooi.

Edit: Ik loop achter:

Citaat:
Geruchten rond de Rabobankrenners Juan Antonio Flecha en Denis Mentsjov bleken speculatie. De Tourdirectie bevestigde dat er geen Rabo's op de lijst staan.
Gelukkig maar.
__________________
"Throughout my life my imagination has been far more important than my knowledge" Albert Einstein

Laatst gewijzigd op 30-06-2006 om 18:40.
Oud 30-06-2006, 19:16
professor2
professor2 is offline
64% van de mensen die hebbeng estemd hebben het op voorhand al fout
Oud 30-06-2006, 19:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
T-Mobile schorst Jan Ullrich

PLOBSHEIM - De Duitse Wielerploeg T-Mobile heeft met onmiddellijke ingang zijn renners Jan Ullrich en Oscar Sevilla geschorst. Dat maakte het team vandaag bekend. Ook Ullrichs begeleider Rudy Pevenage is geschorst. De schorsingen zijn een gevolg van de onthullingen in het dopingschandaal rond de Spaanse dokter Fuentes.

,,Op grond van documenten die we kregen van de Tourdirectie, vinden we dat het onmogelijk is om met deze drie mensen te blijven samenwerken'', verklaarde de woordvoerder van T-Mobile, Christian Frommert, op een persconferentie.. "We hebben informatie gekregen die geen twijfel laat over hun betrokkenheid. De informatie was erg duidelijk."

Donderdag schreven verschillende Spaanse kranten dat het Spaanse gerecht een lijst had met daarop 58 renners die van dopinggebruik verdacht worden. Op die lijst zouden naast Ullrich ook tourfavoriet Ivan Basso, Mancebo, Menchov en Flecha staan.

De onderzoeksrechter die in Spanje met de zaak is belast, liet weten dat hij het geheim van het onderzoek vandaag opheft, in plaats van dat met een maand te verlengen.

Ullrich liet gisteren nog weten niets te maken te hebben met de zaak. Een DNA-test om zijn onschuld te bewijzen, wees de Duitser wel van de hand. ,,Ik ben nog niet aangeklaagd'', verdedigde hij zich.

De 32-jarige Jan Ullrich was een de topfavorieten voor de Tour 2006, die morgen start met een proloog in Straatsburg. In 1997 won hij de Tour. Hij werd ook vijf keer tweede. De Duitser Stephan Schreck en de Italiaan Lorenzo Bernucci worden waarschijnlijk aangeduid als vervangers van Ullrich en Sevilla in het team van T-Mobile.


Basso

De persconferentie van Ivan Basso gisteren ontaardde ook in een spervuur van vragen over de dopingaffaire. Basso weigerde te reageren. ,,Als het om een officiële beschuldiging zou gaan, zou ik reageren. Nu gaat het om een gerucht dat door één radiostation verspreid is.''

De ploegmanager van CSC, Bjarne Riis, reageerde aanvankelijk aangeslagen. ,,Maar ik heb Basso onder vier ogen gesproken en hij heeft me verzekerd dat hij niets met de zaak te maken heeft''.

De ProTourploegen wachten op de officiële lijst van de Spaanse onderzoeksrechter. ,,Eenmaal die is vrijgegeven, worden alle mensen die op de lijst staan onverbiddelijk ontslagen'', stelde Patrick Lefevere, voorzitter van de Internationale Vereniging van ProTourploegen.


Wat een gedoe allemaal. De hele Tour is met het wegvallen van die twee favorieten en al die andere renners nu al verneukt. Opvallend is dat heel veel Spanjaarden wegvallen. De nieuwe Tour du Dope is een feit.

Grootste kanshebber voor de overwinning nu lijkt mij Valverde.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 30-06-2006, 19:29
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Bram Tankink nu
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Oud 30-06-2006, 22:30
PV
PV is offline
Ik gok op Popovych, zomaar, zonder reden eigenlijk. Het is nu toch maar koffiedik kijken
Oud 01-07-2006, 02:34
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
Bob de Beer schreef op 30-06-2006 @ 20:29 :
Bram Tankink nu
rijdt van Huffel mee ?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 01-07-2006, 09:45
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Spare schreef op 30-06-2006 @ 10:33 :
Je vindt het echt heel erg voor Ullrich?
Dat ze dat nest epo-verslaafden maar is goed uitkuisen .
Ik ben het kotsbeu om naar neprenners te moeten kijken.
Het is niet een lijst dopinggebruikers, maar een lijst verdachten.

De kansen voor de Rabo zijn nu wel gestegen, met een volledige ploeg aan de start en met Menchov als kopman. Favorieten of niet, het gaat er gewoon om wie het eerst in Parijs is, dus het blijft een wedstrijd. Maar het is wel een beetje jammer.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 01-07-2006, 12:42
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
De Tour is officieel begonnen. De eerste renners hebben hun proloog inmiddels achter de rug.
Hincapie is de laatste die van start gaat straks, om 16.10.

Tja, we zullen wel zien hoe het allemaal gaat verder. Het is toch raar, T-Mobile nu met zeven renners aan de start (Andreas Klöden nu kopman) en CSC nu zonder Basso (Bobby Julich kopman).
Overigens heeft Jose Azevedo de eer om met rugnummer 1 rond te rijden deze Tour.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 01-07-2006, 13:50
Strever
Strever is offline
Vertel mij eens, wat vinden jullie leuk aan de tour? Ik kijk soms, maar dan een half uurtje. Het duurt me gewoon te lang. Zo lang voor de tv zitten vind ik echt niets. Vinden jullie dat serieus leuk, vooral met dit weer?
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 01-07-2006, 15:48
Lann
Avatar van Lann
Lann is offline
Citaat:
Escapism schreef op 30-06-2006 @ 17:31 :
nee, ik zie sastre ook niet winnen hoor. we zullen em ongetwijfeld veel gaan zien deze tour, maar meer voor dagzeges, gok ik dan.

Die woorden zul je terug nemen over 3 weken. Sastre word de man deze tour
Oud 01-07-2006, 15:52
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Strever schreef op 01-07-2006 @ 14:50 :
Vertel mij eens, wat vinden jullie leuk aan de tour? Ik kijk soms, maar dan een half uurtje. Het duurt me gewoon te lang. Zo lang voor de tv zitten vind ik echt niets. Vinden jullie dat serieus leuk, vooral met dit weer?
ik hou van wielrennen, ik kijk alles wat er maar wordt uitgezonden. ik kan me voorstellen dat als je er niet bekend mee bent dat het erg saai kan zijn omdat het zo lang duurt ook. maar ik vind het mooi, soms ook wel saai (de aankomende vlakke etappes zullen allemaal op elkaar lijken) maar blijf het toch volgen
Oud 01-07-2006, 16:49
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
leuke uitslag vandaag

Die Hushovd is echt een sterke renner en hij is goed in vorm. Als zijn ploeg goed voor hem werkt kan hij het geel wel een tijdje houden....
__________________
ofzoiets
Oud 01-07-2006, 16:51
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Strever schreef op 01-07-2006 @ 14:50 :
Vertel mij eens, wat vinden jullie leuk aan de tour? Ik kijk soms, maar dan een half uurtje. Het duurt me gewoon te lang. Zo lang voor de tv zitten vind ik echt niets. Vinden jullie dat serieus leuk, vooral met dit weer?

Het is gewoon spannend in interessant als je veel renners en ploegen kent en weet welke belangen er spelen.
En we hebben buiten een tv-aansluiting
__________________
ofzoiets
Oud 01-07-2006, 17:19
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
Strever schreef op 01-07-2006 @ 14:50 :
Vertel mij eens, wat vinden jullie leuk aan de tour? Ik kijk soms, maar dan een half uurtje. Het duurt me gewoon te lang. Zo lang voor de tv zitten vind ik echt niets. Vinden jullie dat serieus leuk, vooral met dit weer?
Waarom ik het zo mooi vind kan ik niet echt onder woorden brengen, maar als je een half uurtje van een wedstrijd kijkt zie je de essentie van de wedstrijd niet echt.

Trouwens, Posthuma in de witte trui morgen!
Oud 01-07-2006, 18:12
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ja, leuk voor Posthuma. Mag ie toch een witte trui uit de Tour meenemen

Hushovd had ik echt niet verwacht. Staat bij mij ook niet bekend als tijdritspecialist, maar hij verslaat hier wel mannen als Zabriskie, Rogers, Landis, Honchar. Verrassend.
Julich en ook Millar vielen me wat tegen vandaag. Vooral Millar, die door Saunier Duval eigenlijk speciaal voor de Tour is aangetrokken.. ben er wel van overtuigd dat we Millar nog zien in de tijdritten


Citaat:
Strever schreef op 01-07-2006 @ 14:50 :
Vertel mij eens, wat vinden jullie leuk aan de tour? Ik kijk soms, maar dan een half uurtje. Het duurt me gewoon te lang. Zo lang voor de tv zitten vind ik echt niets. Vinden jullie dat serieus leuk, vooral met dit weer?
Ik kan me voorstellen dat wielrennen voor mensen die er niet echt van houden vaak saai overkomt. Soms gebeurt er verdomd weinig. Maar je bent wielerfreak of je bent het niet. Ook met prachtig weer volg ik alles, ook de vlakke etappes, ik wil nou eenmaal niets missen. Genieten van het weer doe ik voor of na de etappe, ga dan zelf vaak nog even fietsen.
Ik kan me dan weer moeilijk inleven in bijvoorbeeld de gekte rondom voetbal en dat WK, zo heeft ieder zijn ding wel toch?
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 01-07-2006, 19:50
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hushovd (het blijft een heerlijke naam om uit te spreken ) heeft gewonnen. Dat hij kan tijdrijden weten we, maar dat hij zou winnen had ik echt niet gedacht. Hincapie kwam net 7 tienden te kort.

Posthuma in het wit!

Kan de poll in dit topic niet worden aangepast?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 01-07-2006, 22:21
PV
PV is offline
Ik heb er nu wel weer echt zin in Tijd voor een verrassende Tour, na het Armstrong-tijdperk.
Oud 01-07-2006, 22:46
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
ik had sowieso niet echt gerekend op rogers of landis, zijn toch meer mannen voor lange tijdritten en dit parcours was heel technisch en bochtig. en millar... tsja.
Oud 01-07-2006, 22:48
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
morgen echt genieten trouwens als we een nederlander in 't wit mogen aanschouwen
Oud 01-07-2006, 23:37
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Jaaa Posthuma wit!
1e trui voor rabo, en hopelijk niet de laatste!
Freire morgen mark my wordsss
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Wielerseizoen 2006
geen punt :|
360 30-06-2006 10:40
Vrije tijd rondemaster
zztfg
485 29-06-2006 16:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12.