Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2008, 21:32
Verwijderd
ik w8....
Advertentie
Oud 12-02-2008, 21:33
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
ik w8....
Doe eens lief & geduldig, alleen ik mag klagen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-02-2008, 21:35
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
‘OMG, nee!’ Martino gilde het uit. Zijn geliefde TopDrop lag onbeweeglijk op de keukentafel, met z’n skinny jeans op de knieën. Martino haalde snel de strijkijzers uit de bijkeuken en probeerde hem nog tot leven te wekken. ‘Clear!’ riep hij, gevolgd door een korte maar hevige aanraking met de gloeiend hete strijkijzers. Een stel enorme brandblaren op TopDrops borst waren het gevolg, maar hij was nog even dood als daarvoor. Bovendien was hij nu niet alleen zijn sikken kwijt, ook zijn borsthaar was zo goed als verdwenen. Martino besloot het er maar bij te laten en hem dood te verklaren, zoals ze dat ook altijd in ziekenhuizen deden. Snikkend dekte hij TopDrop toe met een laken en hij belde zijn goede vriend Dabo, die, naast agent, ook een carrière als theatergrimeur had gehad. Hij zou TopDrop waardig kunnen laten begraven, door hem twee mooie sikken aan te meten.

Daboman was maar wat blij met de opdracht. Hij had altijd erg opgekeken tegen TopDrop, om zijn goedgevulde seksagenda. Het was voor hem dan ook een eer om deze FapDrap als laatste te mogen verzorgen, voor hij zijn graf in zou gaan. Probleem was alleen dat het nú moest. De Blokker was dicht en zijn grimegerei van vroeger was ook op, hij had dus feitelijk geen sikken tot zijn beschikking. Dabo besloot de straat op te gaan om naar sikken te zoeken. Hij liep naar het park en begreep meteen dat hij geluk had vandaag: een grote bloeddorstige langharige hond zat met zijn riem vast aan een bankje. Dabo haalde zijn supersonische zakmes tevoorschijn en besprong de hond. Die begon hard te blaffen en wild in het rond te springen.
Katje, Flowtje en zoemzoem kwamen net voorbij lopen en zagen het tafereel. Ze snelden naar het bankje en probeerde de man te stoppen. ‘Blijf van die hond af, vuile dierenbeul!’ riep zoemzoem en de andere twee zetten een lied in, op de melodie van ‘My bonnie is over the ocean’:

Je mag onze dieren geen pijn doen.
De dieren doen jou toch geen kwaad.
Je mag onze dieren geen pijn doen.
Pas op, want straks is het te laat, te laat.
Laat los, oh, laat los.
Want anders is het straks te laat.
Te laat!


‘Juist’, benadrukte zoemzoem. ‘Als je zo doorgaat eindig je straks net als Stefenootje. En IK MEEN WAT IK ZEG!’ Zoemzoem keek Dabo met angstaanjagende ogen aan op het moment dat de hond even had besloten een pauze te nemen. Toen zag ze pas wie de man was, die daar zo verschrikkelijk een dier zat lag te mishandelen. ‘Veldwachter Dabo!’ riep ze verschrikt uit. Ook Flowtje en Katje stonden verbouwereerd toe te kijken. Dit kon toch niet waar zijn, het enige puntje van vertrouwen, de Martin Gaus van het dorp, mishandelde een hond! Daboman besefte wat hij aan het doen was en wist ook dat hij nu niet bepaald het goede voorbeeld gaf. Hij voelde zicht intens schuldig en liet de hond even los. Dat had hij nou niet moeten doen. De hond zag zijn kans schoon en zette zijn hongerige en wraaklustige tanden in Dabo’s nek. Het bloed stroomde eruit. ‘Dat is je verdiende loon!’ gilde Katje, en de drie moedigden hun viervoetige vriend enthousiast aan. Na ongeveer tien minuten was het gedaan met agent Dabo. Nog net voor hij stierf bedacht hij zich hoe hij gisteren die dampartij tóch had kunnen winnen. En gefrustreerd blies hij hard toen zijn laatste adem uit. Hij blies Flowtje ermee omver.
TopDrop werd vervolgens begraven zonder sikken. ‘Ach,’ dacht Martino, ‘hij is gestorven bij zijn grote liefde en ík werd verliefd op hem toen hij géén sikken had, dus misschien is het ook maar beter zo.’ En hij pinkte een traantje weg.

In het dorpscafé zaten verschillende markante personages aan de bar. Allen voelden ze zich alleen danwel gefrustreerd. EoS trok zich stiekem af, hij was al een dag niet meer klaargekomen. Lucky Luciano was getraumatiseerd door het voorval met Aila, tijdens het geile kwartetje bij hem thuis. Bovendien stond zijn tong als gewoonlijk weer op knappen. AllureV was overwerkt en had geen promotie gekregen. Krynn had in drie dagen haar beide zusjes, haar moeder én haar gloedjenieuwe vader verloren. Martino had net TopDrop en Daboman begraven. Coolkast was diep teleurgesteld nu zíjn zaak al door iemand anders opgelost was en hij had zijn broer Kazet meegenomen, die vreselijk depressief was omdat hij vandaag door zijn moeder naar de kapper was gestuurd. In een hoekje van het café zat de dierenposse; Katje, Flowtje en zoemzoem. Zij waren verdrietiger dan ooit nu ze door begonnen te krijgen dat hun acties niet uithaalden in dit carnivorendorp. En helemaal achterin zat Sterrenmeisje aan een tafeltje, die altijd al liever dood dan levend wilde zijn, en vandaag was geen uitzondering. Kortom; een gezellige boel in het café!

Het leek haast voorbestemd dat al deze mensen samen diezelfde avond nog in één bed zouden belanden. Sterrenmeisje ging naar de bar om nog een Bailey’s te bestellen en kwam zo naast Lucky Luciano te staan. Die keek op, zag de tunnels in haar oren en als een elastiekje sprong zijn tong in hun richting. Sterrenmeisje schrok hier zo van, dat ze omviel en bij Kazet in zijn armen viel. Ze keken elkaar aan en wisten dat ze voor elkaar gemaakt waren. Maar zij was niet de enige die Kazet wel wilde doen. Krynn zou graag een nieuw gezinnetje stichten en ze zag in Kazet de juiste vader, omdat hij ergens wel leek op Terror Juice. AllureV daarentegen, had net besloten om haar leven eens op een heel andere manier te gaan inrichten en eens seks te hebben met een vrouw. Krynn zou haar slachtoffer zijn. EoS kreeg het zelf niet meer voor elkaar en hij gaf Krynn hiervan de schuld. Hij wilde hun voorspel van een paar dagen terug nu dus maar eens tot een goed einde brengen. Bovendien hoorde hij al verschillende keren het woordje ‘seks’ vallen, en daar was hij altijd wel voor te porren. Martino viel als een blok voor Lucky Luciano, die zijn tong juist terug probeerde te mikken in de tunnel van Sterrenmeisje. Hij bood hem snel zijn oor aan.
Toen de groep juist wilde vertrekken naar het huis van LL, hij had tenslotte het grootste bed, sprong Coolkast op van zijn barkruk en vroeg of hij asjeblieieieief mee mocht doen. Niet iedereen reageerde even enthousiast. ‘Je bent irritant!’ beet Kazet zijn broertje toe. EoS, goedzak als hij was, zei: ‘Kom op, dit is niet eerlijk! Natuurlijk mag hij meedoen! We gaan hem nu niet buiten sluiten, alleen maar omdat het zijn eerste keer is!’ Katje, Flowtje en zoemzoem zagen de schattige Coolkast achter de seksparade aanlopen. Ze vonden hem altijd al wat weg hebben van hun lieve keeshondje, en ze hoefden niet lang na te denken. Ook zij sloten zich aan.

In het bed was het, vanzelfsprekend, een drukte van belang. Er werd gepijpt, deemoediger dan iedere man ooit had durven dromen. Geneukt, harder dan men ooit voor mogelijk had gehouden. En er werd geoorbeft, en wel dodelijk goed. Letterlijk. Want helaas voor Lucky stikte hij in het oor van AllureV en stierf hij een ongemakkelijke dood. Pas toen iedereen minstens vijf keer was klaargekomen, werd het levenloze lichaam van Lucky opgemerkt. Katje en Martino wierpen hem met een sierlijke boog het bed uit, en wierpen zich vervolgens weer op elkaar…


1) sterrenmeisje
2) Martino87
3) Katje
4) ***ailá*** (dorpeling)
5) Fantôme
6) zoemzoem
7) Neko* (weerwolf)
8) Lisaaah (cupido)
9) AllureV
10) LL (verrader)
11) Flowtje
12) Eye of Sauron
13) x-spekkie-x (dorpeling/geliefde)
14) Topdrop (jager)
15) Uice (dorpeling)
16) Pippeloen (wolfsbane)
17) Kazet Nagorra
18) Stefenootje (dorpeling/geliefde)
19) Sherco (dorpeling)
20) Daboman (tovenaar)
21) Coolkast
22) Krynn

Blauw = opgehangen
Paars = gestorven door liefdesverdriet
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door de jager

Lieve mensen, excuses voor het lange wachten.
Jullie zijn zowel een tovenaar als een verrader kwijt. Een geluk bij een ongeluk dus!
Morgen is het weer aan de dorpelingen om de juiste speler eruit te werken. Jullie hebben tot 20.30 uur de tijd.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-02-2008, 21:36
Verwijderd
ik bedoel: ik zal geduldig wachten
Oud 12-02-2008, 21:37
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
bah. Ik vond het net leuk worden. Laat mijn dood niet voor niets zijn lieve dorpelingen
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 12-02-2008, 21:38
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
10) LL (verrader)

Groen = neergeschoten door de jager
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-02-2008, 21:39
Verwijderd
Yay TopDrop
Oud 12-02-2008, 21:39
Verwijderd
Poe poe.
En ik vond het wel 's tijd voor een orgie, dus vandaar.
Oud 12-02-2008, 21:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
En dat zegt ze iets over mijn verhalen

Go Minke, je schrijft gaaf
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-02-2008, 21:41
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Goed geschoten topdrop. Maarja ik ben toch zelf dood. Hopelijk was het niet voor niets. Geluk bij een ongeluk: de leerling word nu iig geen heks.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 12-02-2008, 21:42
Verwijderd
yes en kut!
Oud 12-02-2008, 21:42
Verwijderd
Dankje.

En ik wilde nog wel een kort en simpel verhaaltje schrijven, omdat ik dat zo ineens onverwachts moest doen en ook veel te laat begon.
Oud 12-02-2008, 21:43
Verwijderd
oja, we hebben een leerling
Oud 12-02-2008, 21:43
Verwijderd
Ah, goed dat de verrader eruit is, jammer van de tovenaar maar in elk geval staat de leerling nu aan de goede kant.
Oud 12-02-2008, 21:44
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Wat wordt de leerling nu eigenlijk? Tovenaar of verrader? Of bestaat er geen leerlingverrader?

Dit zou vast een verdachte opmerking zijn geweest als ik nog had geleefd
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-02-2008, 21:44
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Dus nog:
+ 3 weerwolven
+ 1 nieuwe tovenaar
+ heks
+ ziener
+ 5 gewone dorpelingen

Jammer dat LL niet zoveel heeft gezegd de laatste rondes, maar toch fijn dat ie eruit is!

edit: waarom kun je niet van iedereen de posts zien als je op het getal naast hun naam klikt? (bij beginpagina kantine)
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 12-02-2008, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Wat wordt de leerling nu eigenlijk? Tovenaar of verrader?
Tovenaar, de leerling kan alleen tovenaar, ziener of heks worden.
Oud 12-02-2008, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Wat wordt de leerling nu eigenlijk? Tovenaar of verrader? Of bestaat er geen leerlingverrader?

Dit zou vast een verdachte opmerking zijn geweest als ik nog had geleefd
Er bestaat geen leerlingverrader, grapjoker.
Oud 12-02-2008, 21:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Er bestaat geen leerlingverrader, grapjoker.
Ja hey! Die verrader heeft het ook ooit moeten leren
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-02-2008, 21:50
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Wat Kazet zei.

En goed gedaan Topdrop
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 12-02-2008, 21:52
Krynn
Krynn is offline
Niet Daboman...! ....pfff. Verrader er uit...weee!

*gaat verhaal lezen*

Edit: je zou er bijna preuts van worden
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren

Laatst gewijzigd op 12-02-2008 om 22:00.
Oud 12-02-2008, 21:54
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Jezus, wat een verhaal zeg.

Maar goed van de verrader, jammer van de tovenaar.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-02-2008, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Onderbuikgevoel denk ik

Dat heb ik bij lucky luciano
Citaat:
Ik ga nu iig zoemzoem stemmen
Ik ga denk ik maar op zoemzoem stemmen, en hopen dat Daboman's onderbuikgevoel ook bij haar klopt. Tenzij iemand een betere theorie heeft, ik vind er niet echt iemand uitspringen op 't moment.
Oud 12-02-2008, 21:55
Verwijderd
Oh my :')
Oud 12-02-2008, 22:37
Lethe
Lethe is offline
Alweer een sexverhaal. Mijn oor is de verrader fataal geworden. Goed schot TopDrop!
Jammer van Daboman, maar wat jullie al zeiden, er is gelukkig nog een leerling. Kom op dorpelingen, we gaan een wolf pakken deze ronde!
__________________
Nice
Oud 13-02-2008, 08:49
Verwijderd
ah topdrop daar was echt geen enkele reden toe

Hoewel minke's fantasie alles goedmaakt
Oud 13-02-2008, 09:23
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Nog 7 tegen 4, hup dorpelingen
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 13-02-2008, 11:42
Verwijderd
Citaat:
ah topdrop daar was echt geen enkele reden toe

Hoewel minke's fantasie alles goedmaakt
Mijn fantasie? Mijn seksuele fantasie, of wat?
Ik heb mezelf niet eens in het verhaal geschreven, besef ik nu.
Oud 13-02-2008, 13:07
Verwijderd
het verhaal wordt steeds kwalijker

complimenten aan de jager, trouwens en stiekem ook aan de wolven, aangezien ze weer een functie te pakken hebben, maar ja, gelukkig betekent dat idd dat de leerling nu aan onze kant staat.

wel typisch dat veel van de mensen die ik verdenk/verdacht nog leven trouwens
Oud 13-02-2008, 14:24
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik kan nu pas bijlezen!
Beter dat de verrader er nu uit is, dat konden we wel gebruiken
jammer dat ook meteen een tovenaar eruit is, gelukkig wel de leerling aan de goede kant, en heeft die ook eíndelijk eens wat te doen he
Verder ga ik deze keer voor iemand die op TopDrop heeft gestemd.
Dat zijn; Kazet, Zoemzoem, coolkast, Eye of Sauron, Martino en Flowtje.

En het wordt voor mijn, denk ik coolkast. Ik heb nog anderhalf uur, dan moet ik naar mn werk, dus ik wacht nog heel even met écht stemmen.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-02-2008, 14:34
Verwijderd
nog levend:
sterrenmeisje, Martino87, Katje, Fantôme, zoemzoem, AllureV, Flowtje, Eye of Sauron, Kazet Nagorra, coolkast en Krynn

nog 11 spelers over, waarvan 3 wolven, 1 heks, 1 ziener, 1 leerling-tovenaar en 5 dorpelingen.

logischerwijs verdenk ik mezelf niet natuurlijk, maar verder vind ik het erg lastig, aangezien alle mensen die ik ooit verdacht vond nog leven: Krynn, Flowtje en Fantome dan met name... ik denk dat ik ook voor één van hen ga eigenlijk.

postlijstje:

sterrenmeisje 22
~~Fantôme~~ 20
coolkast 18
Kazet Nagorra 18
AllureV 14
zoemzoem 13
Katje 12
Martino87 12
Krynn 11
Eye of Sauron 8
Flowtje 7

*gaat nog even verder denken*

Laatst gewijzigd op 13-02-2008 om 15:10. Reden: allure V vergeten in postlijstje. sorry!!
Oud 13-02-2008, 15:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik ga voor Fantome. Ik weet niet zeker of er iets met haar is, maar (om maar bij daboman's bewoordingen te blijven) ik heb echt een onderbuikgevoel bij haar.
__________________
you're not my demographic
Oud 13-02-2008, 15:08
Verwijderd
zonde om zo'n actieve speler uit te schakelen, maar ik ben bang dat ik hetzelfde gevoel bij haar heb inderdaad...
Oud 13-02-2008, 15:09
Lethe
Lethe is offline
Ik twijfel tussen Kazet Nagorra, Fantome en Krynn.
__________________
Nice
Oud 13-02-2008, 15:21
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Goed. ik ga definitief voor Coolkast. Ik vertrouw hem helemaal niet en nu hij ook nog op onze jager heeft gestemd ben ik van plan hem op te hangen vanavond.

Maar ik begrijp dat de kans groot is dat ik eruitga vanavond.
Dat moeten jullie natuurlijk zelf weten, maar ik waarschuw maar even voor schapengedrag hier
Bovendien heb ik helemaal niet op TopDrop gestemd en hem geen moment verdacht gevonden, hetzelfde voor Aila, die ook gewoon dorpeling was.
Maar uiteraard moeten jullie het zelf weten. Je zult het wel merken

Coolkast
Fantome

Fantome
Martino
Sterrenmeisje (?)
AllureV (?)

Kazet Nagorra
AllureV (?)

Krynn
AllureV (?)
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 13-02-2008 om 15:32.
Oud 13-02-2008, 15:36
Lethe
Lethe is offline
@ Fantome: Als ik op jou stem heeft dat niks met schapengedrag te maken, ik verdacht jou al veel eerder in het spel.
Eigenlijk dacht ik dat je de verrader was, maar die is er nu uit, dus nu vermoed ik dat je de heks of een wolf bent.
__________________
Nice
Oud 13-02-2008, 15:42
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ allureV, ik dacht dat je zelf wel snapte dat schapengedrag geen verwijt naar jou was , want ik wist dat jij mij eerder verdacht.
Meer naar mensen met 'onderbuikgevoelens' die dan ook maar op mij gaan stemmen omdat 'toch al iedereen dat doet'. snap je?
want dat is al wel vaak gebeurd dit spel, vaak zonder goed resultaat
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-02-2008, 15:45
Lethe
Lethe is offline
Ik zag het ook niet als verwijt, ik wilde het gewoon even duidelijk stellen.
__________________
Nice
Oud 13-02-2008, 15:45
Verwijderd

op schuldgevoel inspelen. flauw hoor. zeg dan gewoon dat je de ziener ben en hoop op bescherming van de tovenaar. (wie deed dat nou een vorig spel eigenlijk?)

[edit] ow, t is wel kut als je dan niet de ziener, maar zelf de tovenaar bent, want dan is er geen hoop.

blaaaaaaaat.

[edit2] ik ben lekker de hele dag thuis, dus ik ga heel laat pas stemmen ivm schaapgedrag, gelijkspel, twijfels, onderbuikgevoelens, luiheid en verveling.

Allure V: wat zijn jouw redenen om kazet en krynn te verdenken?
Oud 13-02-2008, 15:57
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
*moet lachen*
nou goed, gelukkig zag je het niet als verwijt, allureV

en ik ben jammergenoeg niet de hele avond thuis anders had ik ook nog even gewacht.
en zeggen dat ik ziener ben is niet handig he, dan wordt ik alsnog opgevreten de volgende ronde.
tenzij de leerling al goed kan toveren natuurlijk
en dan hang ik liever aan een galg dan dat ik als wolvenhapje mag dienen
Nou goed, ik merk het morgenochtend wel weer...... prff. sjonge. dus. lacht. huilt. kijkt boos. is verward. laatmaarzittenikstemgewooncoolkastenalsikwordtopgehangenmoethetwelsnel ennietpijnlijkgebeuren.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-02-2008, 16:08
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Ik ga denk ik maar op zoemzoem stemmen, en hopen dat Daboman's onderbuikgevoel ook bij haar klopt. Tenzij iemand een betere theorie heeft, ik vind er niet echt iemand uitspringen op 't moment.
Ik ga denk ik Kazet Nagorra volgen en dus ook op Zoemzoem stemmen. Daboman had eerder ook al gelijk dus ik gok er maar op dat ie nu weer op het goeie spoor zat, ook al was ie geen ziener.
Ik weet het verder ook niet, alleen Fantome vind ik niet echt verdacht.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 13-02-2008, 16:22
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
nog één post in de hoop mij en daarmee jullie (alleen hebben julie dat niet door ) te redden. Ik verdacht regelmatig (op één keer na, pippeloen) de mensen écht niet, die nadat ze waren opgehangen en opgegeten ook gewoon dorpeling bleken te zijn. zo en nu ga ik werken (kan helaas niet internetten daar )
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 13-02-2008, 16:53
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Coolkast
Fantome

Fantome
Martino
Sterrenmeisje (?)
AllureV (?)

Kazet Nagorra
AllureV (?)

Krynn
AllureV (?)

zoemzoem
Kazet Nagorra
Eye of Sauron

Ik wil mezelf niet doodhebben (liever 4/10 kans op een slechte) en ga daarom stemmen op degene die naast mij ook veel stemmen heeft. Op dit moment dus Fantome.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 13-02-2008, 17:16
Verwijderd
Waarschijnlijk komt het verhaal vanavond weer iets later. Niet zo gruwelijk laat als gisteren, maar wel een beetje later.
En geduld is een schone zaak.

"Dus gaan jullie maar geduld oefenen! Dan ga ik op mijn trompet oefenen!"
Oud 13-02-2008, 17:19
Lethe
Lethe is offline
@sterrenmeisje: Het was toen gelijkspel tussen Pippeloen en TopDrop, maar ik heb het idee dat Fantome niet op Pippeloen gestemd heeft, door de opmerking die ze maakte nadat ik dit lijstje had gepost:

Pippeloen-stemmers
Fantome
Uice
TopDrop
AllureV

TopDrop-stemmers
Krynn
Eye of Sauron
Pippeloen
zoemzoem

Dat betekent dan logischerwijs dat één van de TopDrop-stemmers niet op TopDrop gestemd heeft en ik denk dat dat Krynn is, omdat ik bij zoemzoem en Eye of Sauron een goed gevoel heb en het van Krynn gewoon niet zo weet.

Verder verdenk ik Kazet vanwege de opmerking die hij maakte over dat opgegeten worden door de wolven (pagina 4).
__________________
Nice
Oud 13-02-2008, 17:55
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
@sterrenmeisje: Het was toen gelijkspel tussen Pippeloen en TopDrop, maar ik heb het idee dat Fantome niet op Pippeloen gestemd heeft, door de opmerking die ze maakte nadat ik dit lijstje had gepost:

Pippeloen-stemmers
Fantome
Uice
TopDrop
AllureV

TopDrop-stemmers
Krynn
Eye of Sauron
Pippeloen
zoemzoem

Dat betekent dan logischerwijs dat één van de TopDrop-stemmers niet op TopDrop gestemd heeft en ik denk dat dat Krynn is, omdat ik bij zoemzoem en Eye of Sauron een goed gevoel heb en het van Krynn gewoon niet zo weet.

Verder verdenk ik Kazet vanwege de opmerking die hij maakte over dat opgegeten worden door de wolven (pagina 4).
Welke opmerking heeft ze (Fantome) dan gemaakt? En maakt het haar niet juist verdachter?
__________________
Wark!
Oud 13-02-2008, 17:58
Verwijderd
Ik vind het wel gaaf dat het nog steeds over mijn dood gaat
*in grafje terugkruip*
Oud 13-02-2008, 18:00
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Welke opmerking heeft ze (Fantome) dan gemaakt? En maakt het haar niet juist verdachter?
Dat er misschien een heks of verrader tussen de TopDrop- en/of Pippeloen-stemmers zit. Ik denk dat Fantome dat zelf is (heks dus, want de verrader is er al uit) en daarom niet op Pippeloen gestemd heeft. En dat maakt haar juist verdachter ja.
__________________
Nice
Oud 13-02-2008, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik ga voor Fantome. Ik weet niet zeker of er iets met haar is, maar (om maar bij daboman's bewoordingen te blijven) ik heb echt een onderbuikgevoel bij haar.
Citaat:
zonde om zo'n actieve speler uit te schakelen, maar ik ben bang dat ik hetzelfde gevoel bij haar heb inderdaad...
En ik ook. Mijn stem is ook voor Fantome. Coolkast en zoemzoem verdenk ik ook nog, maar als ik nu naar het lijstje kijk is het handiger om voor Fantome te gaan.
Oud 13-02-2008, 18:47
Verwijderd
Coolkast
Fantome

Fantome
Martino
Katje
zoemzoem
Sterrenmeisje (?)
AllureV (?)

Kazet Nagorra
AllureV (?)

Krynn
AllureV (?)

zoemzoem
Kazet Nagorra
Eye of Sauron
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine weerwolfspel #46 the after party
Verwijderd
266 22-04-2008 23:32
De Kantine Het weerwolfspel #45 deel2
TopDrop
410 25-03-2008 20:20
De Kantine Het weerwolfspel #45
Lethe
500 14-03-2008 01:38
De Kantine weerwolfspel #46
Eye of Sauron
35 18-02-2008 17:46
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.