Oud 18-03-2011, 15:56
KillZeMall
KillZeMall is offline
Kunst is bij ons op school een ramp. De leraar leert ons niets, maar laat video's/foto's zien die niets met het handboek te maken hebben. Er is meer praktijk dan theorie en nog veel meer oorzaken maar het komt er op neer dat mijn klas het komende examen vreest. We hebben niet eens alle PTA-punten... Maarja, wat moet je nu precies kennen van kunst? We hebben een examenkatern (nooit wat uitgedaan), maar ik neem aan dat je die moet kennen + het handboek? Of wordt het weer zo'n examen waar je niets voor hoeft te leren, want het gaat totaal niet over de stop in het boek... Want, tot nu toe heb ik nog nooit een examen gehad van kunst wat echt over de stof die ik moest kennen ging.Het was meer een soort..tekstverklaring waarbij je, als je veel lult, punten krijgt...Anyone?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2011, 16:40
Caviamax
Caviamax is offline
Ik zou niet weten wat je moet kennen. Volgens mij kijken ze per jaar en kiezen ze één bepaald tijdvak... Heb je al met de klas geklaagd bij de directeur?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 23:26
KillZeMall
KillZeMall is offline
Ja meerdere malen en het eindigt steeds met hetzelfde verhaaltje ''ik zal er wat aan doen''..nou ik zie het.. Nog 3 weken les te gaan...ramp x.x Wij zijn dus maar van plan op eigen beentjes te gaan leren! En maar ja, dan moeten we wel weten wat we moeten kennen..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2011, 23:33
piraat013
piraat013 is offline
kijk is op www.examenblad.nl voor verdere tips pm maar
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 10:26
Caviamax
Caviamax is offline
Citaat:
Ja meerdere malen en het eindigt steeds met hetzelfde verhaaltje ''ik zal er wat aan doen''..nou ik zie het.. Nog 3 weken les te gaan...ramp x.x Wij zijn dus maar van plan op eigen beentjes te gaan leren! En maar ja, dan moeten we wel weten wat we moeten kennen..
Misschien kan iemand je bijles geven?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53.