Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2018, 13:55
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Hij ziek.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Oud 31-12-2018, 13:58
Verwijderd
Ziek dat je hem ook moet verzorgen enzo? Snap het wel hoor!
Oud 31-12-2018, 13:59
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Gewoon af en toe even alleen moeten zijn heeft echt niets te maken met moeilijk zijn volgens mij! Een groot deel van de mensen heeft dat toch gewoon af en toe nodig.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 31-12-2018, 14:05
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ziek dat je hem ook moet verzorgen enzo? Snap het wel hoor!
Ja, hij was er wel even beroerd aantoe. Dus geen leuke dingen ondernemen samen en ook niet het rijk alleen hebben.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 31-12-2018, 14:08
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Gewoon af en toe even alleen moeten zijn heeft echt niets te maken met moeilijk zijn volgens mij! Een groot deel van de mensen heeft dat toch gewoon af en toe nodig.
Ja true, maar ik baal dan zo van mezelf dat dat zich bij mij dan echt uit in afkerig gedrag naar mijn omgeving. En dat die paar uur die ik elke dag de deur uit ging blijkbaar niet genoeg was om weer even op te laden.

Maar vanavond weer samen op pad en leuke feestjes met leuke mensen. Dat helpt vast.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 31-12-2018, 14:11
Verwijderd
Dit is iets wat gevoelsmensen vaker hebben...

Fijn dat hij weer beter is iig!
Oud 31-12-2018, 14:13
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ja true, maar ik baal dan zo van mezelf dat dat zich bij mij dan echt uit in afkerig gedrag naar mijn omgeving. En dat die paar uur die ik elke dag de deur uit ging blijkbaar niet genoeg was om weer even op te laden.

Maar vanavond weer samen op pad en leuke feestjes met leuke mensen. Dat helpt vast.
Begrijpelijk, maar niet nodig om zo over jezelf te denken! Xx
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 31-12-2018, 14:15
Verwijderd
Ik date nu met iemand die in eerste instantie candy zou zijn, maar blijkt in veel dingen mijn spiegelbeeld te zijn. En we vinden elkaar wel echt heel leuk blijkbaar. En beiden vinden we het eng geloof ik.
Oud 01-01-2019, 21:31
Stofzuiger
Stofzuiger is offline
Citaat:
Ja true, maar ik baal dan zo van mezelf dat dat zich bij mij dan echt uit in afkerig gedrag naar mijn omgeving. En dat die paar uur die ik elke dag de deur uit ging blijkbaar niet genoeg was om weer even op te laden.

Maar vanavond weer samen op pad en leuke feestjes met leuke mensen. Dat helpt vast.
Next
Oud 01-01-2019, 22:06
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ja true, maar ik baal dan zo van mezelf dat dat zich bij mij dan echt uit in afkerig gedrag naar mijn omgeving. En dat die paar uur die ik elke dag de deur uit ging blijkbaar niet genoeg was om weer even op te laden.

Maar vanavond weer samen op pad en leuke feestjes met leuke mensen. Dat helpt vast.
Kan je een fijne plek in je huis creëren waar je je toch even kan terugtrekken? Bij mij hielp het dat ik een eigen werkkamer had waar ik even kon zitten (nog beter hielp het natuurlijk toen ik een kantoorplek huurde buitenshuis waar ik 24/7 in kon en waar ik soms gewoon even ‘s avonds een film ging kijken om lekker alleen te zijn).
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 01-01-2019, 22:07
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ik date nu met iemand die in eerste instantie candy zou zijn, maar blijkt in veel dingen mijn spiegelbeeld te zijn. En we vinden elkaar wel echt heel leuk blijkbaar. En beiden vinden we het eng geloof ik.
En denk je naast “eng” ook “ik zie dit wel zitten” of weet je dat nog niet?
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 03-01-2019, 00:10
Verwijderd
Ja dat wel.
Oud 06-01-2019, 13:40
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Hallo

normaal kom ik alleen maar in deze topic om te lurken maar nu effe niet.
TAAAAAA TADATAAADATAAAAAAA TAAAAA TADATADATAAAAAAAA (crazy in love tune)
Serieus ik ben er gewoon ziek van. Hele dag misselijk, kan niet eten, kan niet slapen, niet concentreren (alleen op HEM ) mijn buik staat continu onder hoogspannning.
Vannacht was onze eerste nacht samen en omg wij zijn echt zo verliefd op elkaaaaaaaar
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-01-2019, 13:41
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 06-01-2019, 13:41
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Leuk, gefeliciteerd!
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-01-2019, 13:52
Saiy
Saiy is offline
Ha wat leuk Fitamatrulle !!!!!!
Oud 06-01-2019, 15:40
Verwijderd
Omg fittie
Oud 06-01-2019, 16:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ahhwwwwww
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-01-2019, 19:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ahw
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-01-2019, 20:27
Verwijderd
Aahhhhhhh heerlijk
Oud 07-01-2019, 13:54
Verwijderd
Ik ging koffie drinken met een dude en hij zei: vertel eens iets over jezelf en dat deed ik en toen hij ook. Maar toen zag ik later dat zijn insta gelinkt was aan zijn profiel en dat daar allemaal kinderbgerelateerde foto’s op stonden. Dus vroeg ik op de app of hij kinderen had, ja twee van al een behoorlijke leeftijd. Like hoe is dat niet een van de dingen die je over jezelf vertelt als je je voorspelt op een date?
Oud 07-01-2019, 16:05
neardo
neardo is offline
Citaat:
Ik ging koffie drinken met een dude en hij zei: vertel eens iets over jezelf en dat deed ik en toen hij ook. Maar toen zag ik later dat zijn insta gelinkt was aan zijn profiel en dat daar allemaal kinderbgerelateerde foto’s op stonden. Dus vroeg ik op de app of hij kinderen had, ja twee van al een behoorlijke leeftijd. Like hoe is dat niet een van de dingen die je over jezelf vertelt als je je voorspelt op een date?
Misschien had hij de hoop dat als ie het later zou vertellen jij al zo hoteldebotel zou zijn dat het je niet meer zou uitmaken? Eigenlijk is het al gek dat je het niet gewoon in je profiel zet.
__________________
sensationeel kopje verse koffie

Laatst gewijzigd op 07-01-2019 om 17:40.
Oud 07-01-2019, 17:30
Verwijderd
Ik zou ook not amused zijn!
Oud 07-01-2019, 18:25
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik vind dat toch wel te essentieel om achter te houden
Oud 07-01-2019, 18:27
Verwijderd
Ik zou het denk ik niet zo belangrijk vinden om te weten op een eerste date heb ik vorige week besloten.
Oud 07-01-2019, 18:27
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik zou het denk ik niet zo belangrijk vinden om te weten op een eerste date heb ik vorige week besloten.
Ben je er eentje tegengekomen met kinderen?
Oud 07-01-2019, 18:29
Verwijderd
Citaat:
Ben je er eentje tegengekomen met kinderen?
Wel vaker. Ik vind het niet zo'n issue en ik kan me voorstellen dat je op je eerste date alleen met je date bezig wil zijn.

Sowieso vind ik eigenlijk niet dat je mensen moet gaan social media'en als je net date.
Oud 07-01-2019, 18:33
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ook wel weer een goed punt. Misschien idealistisch gedacht; maar ik neem toch aan dat als je een kind hebt, dat het voor jou dan hoge prioriteit heeft en belangrijk is. Is er niet over vertellen dan niet bewust achterhouden? Ik zou het zelf overigens denk ik geen big issue vinden als mijn date al kinderen zou hebben, maar zou het niet chill vinden om daar bij date 10 ofzo pas achter te komen. En ik kan me voorstellen dat het een dealbreaker zou kunnen zijn wanneer je zelf geen kinderwens hebt.
Oud 07-01-2019, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Misschien idealistisch gedacht; maar ik neem toch aan dat als je een kind hebt, dat het voor jou dan hoge prioriteit heeft en belangrijk is.
Ja maar je zit daar op dat moment voor de date. Laat dat nou eerst eens rustig voorbij gaan denk ik.
Oud 07-01-2019, 19:02
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
als ik zou daten voor een serieuze relatie en de dame in kwestie verzwijgt bewust dat ze al kinderen heeft, dan is het gauw afgelopen

maar sowieso zou ik geen alleenstaande moeders overwegen dus het is ook niet eenvoudig
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 07-01-2019, 21:57
Verwijderd
Citaat:
maar sowieso zou ik geen alleenstaande moeders overwegen dus het is ook niet eenvoudig
En ik zou niet de mogelijke liefde van m'n leven willen verliezen omdat dat er als een zwarte wolk boven hangt. Dit is echt denk ik een heel persoonlijk iets en iedereen beleeft dit heel anders. Misschien is het ook wel omdat ik wel echt heel comfortabel ben rondom kinderen van alle leeftijden en ik goed met ze kan.
Oud 07-01-2019, 22:01
Saiy
Saiy is offline
Maar fita vertel ons even wat meer!! Waar ken je m van etc etc etc
Oud 08-01-2019, 07:57
Verwijderd
Citaat:
En ik zou niet de mogelijke liefde van m'n leven willen verliezen omdat dat er als een zwarte wolk boven hangt. Dit is echt denk ik een heel persoonlijk iets en iedereen beleeft dit heel anders. Misschien is het ook wel omdat ik wel echt heel comfortabel ben rondom kinderen van alle leeftijden en ik goed met ze kan.
Het hoeft helemaal geen zwarte wolk te zijn. Maar dat weet je niet als je het niet vertelt en kijkt hoe diegene daarop reageert. Ik vind het ook gewoon gek dat je bij 'vertel eens iets over jezelf' uitgebreid gaat vertellen hoe je van de ene naar de andere baan bent gegaan maar dit overslaat. Het is toch een belangrijk deel van je leven..
Oud 08-01-2019, 08:46
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Het hoeft helemaal geen zwarte wolk te zijn. Maar dat weet je niet als je het niet vertelt en kijkt hoe diegene daarop reageert. Ik vind het ook gewoon gek dat je bij 'vertel eens iets over jezelf' uitgebreid gaat vertellen hoe je van de ene naar de andere baan bent gegaan maar dit overslaat. Het is toch een belangrijk deel van je leven..
Precies dit. En ik neem aan dat als je zelf kinderen hebt, je graag wilt dat je eventuele toekomstige partner hier oké mee is. Dus beter kom je daar zo snel mogelijk achter toch
Oud 08-01-2019, 08:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou ook wel graag willen weten of een eventuele partner kinderen heeft.

Joh, ik vertel nieuwe mensen in de eerste vijf minuten al dat ik een kat heb.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 08-01-2019, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Het hoeft helemaal geen zwarte wolk te zijn. Maar dat weet je niet als je het niet vertelt en kijkt hoe diegene daarop reageert. Ik vind het ook gewoon gek dat je bij 'vertel eens iets over jezelf' uitgebreid gaat vertellen hoe je van de ene naar de andere baan bent gegaan maar dit overslaat. Het is toch een belangrijk deel van je leven..
Sommige dingen vind ik geen materiaal voor een eerste date. Zelf zou ik de aanwezigheid van kinderen wel op tafel leggen, maar ik zou de ander weinig verwijten wanneer dit bij de tweede of derde date pas ter sprake komt. En wel om de volgende reden; als mijn attitude naar kinderen echt negatief is, schrijf ik de kans op een relatie meteen af, en kijk je meteen anders naar de persoon, met een negatieve kleuring al dan niet uit zelfbescherming. "Ja, leuk, maar kinderen, dus nee." Als het gematigd negatief is, geldt eigenlijk hetzelfde. Je doet dan sec de persoon een beetje onrecht aan. Wanneer het later ter sprake komt en er is, bij de volgende dates, lijkt het mij dat je als mogelijke partner een betere beslissing kunt maken, of het 't waard is, of je écht deze persoon wil afschrijven omdat hij of zij met kinderen zit.

Nu gaat 't over kinderen, maar hetzelfde geldt voor nare ziektes etcetera, wat wél belangrijk is of een grote rol speelt, maar wat níet per se direct te maken heeft met jou als persoon, karakter, personality, drijfveren. Lijkt mij dat dit op een (eerste) date de core business is.
Oud 08-01-2019, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Sommige dingen vind ik geen materiaal voor een eerste date. Zelf zou ik de aanwezigheid van kinderen wel op tafel leggen, maar ik zou de ander weinig verwijten wanneer dit bij de tweede of derde date pas ter sprake komt. En wel om de volgende reden; als mijn attitude naar kinderen echt negatief is, schrijf ik de kans op een relatie meteen af, en kijk je meteen anders naar de persoon, met een negatieve kleuring al dan niet uit zelfbescherming. "Ja, leuk, maar kinderen, dus nee." Als het gematigd negatief is, geldt eigenlijk hetzelfde. Je doet dan sec de persoon een beetje onrecht aan. Wanneer het later ter sprake komt en er is, bij de volgende dates, lijkt het mij dat je als mogelijke partner een betere beslissing kunt maken, of het 't waard is, of je écht deze persoon wil afschrijven omdat hij of zij met kinderen zit.

Nu gaat 't over kinderen, maar hetzelfde geldt voor nare ziektes etcetera, wat wél belangrijk is of een grote rol speelt, maar wat níet per se direct te maken heeft met jou als persoon, karakter, personality, drijfveren. Lijkt mij dat dit op een (eerste) date de core business is.
Het is iets zo fundamenteels, hoe iemand daarin staat verandert niet als je eerst iemands mooie ogen of leuke grapjes hebt ervaren. Voor mij niet in ieder geval. Wat het misschien wel kan beïnvloeden is een goed gesprek over hoe die persoon het daten ziet en wat de kinderen zijn leven hebben gebracht. Maar wellicht ben ik nooit hoteldebotel genoeg geweest.
Oud 08-01-2019, 10:50
Verwijderd
Ik vind voor beiden wel iets te zeggen. Ik zou het storend vinden als iemand bij de eerste date erg veel over haar (of zijn, in jouw geval) kinderen zit te vertellen, ook al is het logisch dat die belangrijk zijn voor hem/haar. Ik zou het ook een beetje vreemd vinden als ze helemaal niet vermeld worden, zeker als je specifiek over jezelf verteld hebt.

Eigenlijk zou ik zelfs verwachten dat zoiets al voor een eerste date ter sprake kwam, maar ik heb natuurlijk geen idee hoeveel contact jullie hadden.

Het niet vertellen bij een eerste date zou niet meteen een dealbreker zijn, maar ik zou het wel eerlijk benoemen als het ter sprake komt (waarom heb je dit niet bij de eerste keer gezegd?).

Zie het positief, Krista. Als hij je niets vond had hij die kids heus wel genoemd, gemakkelijke manier om van je af te komen
Oud 08-01-2019, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Het is iets zo fundamenteels, hoe iemand daarin staat verandert niet als je eerst iemands mooie ogen of leuke grapjes hebt ervaren. Voor mij niet in ieder geval. Wat het misschien wel kan beïnvloeden is een goed gesprek over hoe die persoon het daten ziet en wat de kinderen zijn leven hebben gebracht. Maar wellicht ben ik nooit hoteldebotel genoeg geweest.
Het hoeft ook niet per definitie te veranderen hoor; alleen gaat het in een date om twee mensen die elkaar (beter) willen leren kennen met een romantische relatie als inzet. Daar komt eveneens meer bij kijken dan mooie ogen of leuke grapjes
Oud 08-01-2019, 15:01
Verwijderd
Behoort een eerste date niet gewoon luchtig te zijn? Lekker genieten en nog niet al te serieus om er achter te komen met wat voor type persoon je te maken hebt. Zelf zou ik het geen probleem vinden als de kids in de tweede of derde date pas genoemd worden. Ik denk dat het me dan ook minder snel zou afschrikken, omdat je dan naar je date als persoon kijkt en niet naar alle bijkomstigheden.
En verplaats je ook eens in je date. Hij loopt misschien al 24/7 met zijn kinderen en zal het ook wel eens fijn vinden om een uurtje of twee zijn gedachten egens anders te hebben. Je kinderen kunnen dan nog zo’n grote impact op je leven hebben en je kunt dan nog zoveel van ze houden, maar iedereen heeft wel eens een korte pauze nodig
Oud 08-01-2019, 15:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Behoort een eerste date niet gewoon luchtig te zijn? Lekker genieten en nog niet al te serieus om er achter te komen met wat voor type persoon je te maken hebt. Zelf zou ik het geen probleem vinden als de kids in de tweede of derde date pas genoemd worden. Ik denk dat het me dan ook minder snel zou afschrikken, omdat je dan naar je date als persoon kijkt en niet naar alle bijkomstigheden.
En verplaats je ook eens in je date. Hij loopt misschien al 24/7 met zijn kinderen en zal het ook wel eens fijn vinden om een uurtje of twee zijn gedachten egens anders te hebben. Je kinderen kunnen dan nog zo’n grote impact op je leven hebben en je kunt dan nog zoveel van ze houden, maar iedereen heeft wel eens een korte pauze nodig
Maar toch zou ik het willen weten. Kinderen zijn voor mij op dit moment echt een deal-breaker. Vertel je dat pas op date twee of drie, dan vind ik dat een best wel zonde van onze tijd, want een relatie gaat er dan simpelweg niet komen. Natuurlijk hoef je je kinderen niet mee te nemen op date, maar ik zou het wel fijn vinden als ik weet dat ze bestaan. Of ze bij jou wonen, of er nog een ex in beeld is.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-01-2019, 07:32
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik zou ook wel graag willen weten of een eventuele partner kinderen heeft.

Joh, ik vertel nieuwe mensen in de eerste vijf minuten al dat ik een kat heb.
Inderdaad ja..Vertellen dat ik een kind heb is net zoiets vanzelfsprekends als vertellen wat mijn woonplaats is, bijvoorbeeld.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 09-01-2019, 07:47
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Maar toch zou ik het willen weten. Kinderen zijn voor mij op dit moment echt een deal-breaker.
Begrijp ik hier nou uit dat je weer aan het daten bent? Jij had een relatie toch?
Oud 09-01-2019, 08:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Begrijp ik hier nou uit dat je weer aan het daten bent? Jij had een relatie toch?
Ik heb een relatie (met iemand die geen kinderen heeft ) en ben niet aan het daten. Maar als ik zou daten, zou ik het wel heel belangrijk vinden. Ik heb, voor ik een relatie met mijn vriend kreeg, ook heel bewust gekozen om niet weer te gaan daten met een jongen waarbij er wederzijds wel een sterke aantrekkingskracht was, omdat hij een kind heeft met zijn ex.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-01-2019, 09:43
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik zou dat ook wel willen weten op de eerste date ja. Is toch wel een factor die meeweegt in mijn besluit of er een tweede date komt.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 09-01-2019, 09:46
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Mijn lief had blijkbaar zijn relatiestatus aangepast op Facebook en vroeg gisteren enigszins beteuterd waarom ik dat nog niet gedaan had. Nu hebben we dus Facebook-verkering. OMG OMG. En de reacties zijn kostelijk. Inclusief een reactie van een two night stand die me appte dat hij dan nu maar niet meer op me zou wachten hahahaha.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 09-01-2019, 11:00
Verwijderd
Oud 09-01-2019, 11:10
neardo
neardo is offline
Wat is dit voor een horror?
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 09-01-2019, 15:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Miiiijjjnn God zeg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-01-2019, 09:52
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ik heb echt een superleuke gast ontmoet en we hebben vanavond een date. Het punt is dat ie behoorlijk succesvol (en internationaal) comedy doet en ik ben echt als de dood dat ik straks eindig in één van z'n shows als 'die verschrikkelijke date' of 'die verschrikkelijke ex', of, ik denk minstens zo erg: als z'n vriendin en dan ala Bert Visser ofzo. Aaaaah
__________________
#JeSuisAldi
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.