Oud 30-01-2004, 14:29
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ketjing zegt: mooi idee
Maar opent verder niks


:
Motherwell leent shirts van eigen fans

Een club in financiële problemen wil nog wel eens beroep doen op de eigen aanhang voor geld. Motherwell richtte zich met een ander verzoek tot de eigen fans: laat ons niet in de kou staan, leen ons jullie shirts.
Motherwell probeert surseance van betaling te voorkomen. Waarschijnlijk is er bij de Schotse club iets te veel bezuinigd op de tenues. Want bij een blik in de kledingkast bleek de plank met shirts met lange mouwen leeg. En dus deed de clubleiding een beroep op de eigen aanhang: Leen ons jullie shirts!

'We zijn opgetogen over de respons op onze SOS van de fans', zei coach Terry Butcher. De recente aanwinst Phil O'Donnell was de eerste speler, die zich hulde in een geleend shirt. Met dank aan fan Craig Steele, die in ruil een shirt met korte mouwen kreeg en aan het einde van het seizoen zijn kleinood terugkrijgt.

________

Staat idd ook in dat andere topic.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Oud 30-01-2004, 16:28
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
haha
__________________
Guess who's back
Oud 30-01-2004, 16:44
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Dus een soort in-de-kantlijn-topic. goed idee! zal binnekort ff wat posten.
Oud 30-01-2004, 16:48
Co
Avatar van Co
Co is offline
Leuk

nou is het alleen niet te hopen dat het blijft bij alleen berichtjes van VI
Oud 30-01-2004, 17:25
Verwijderd
Leuk topic, kom vaak berichten tegen die het niet waard zijn om een nieuw topic te openen, maar toch erg grappig zijn

Lekker voor die fan trouwens, staat hij in de kou, die andere gozer een lekker lange mouwen shirt
Oud 30-01-2004, 17:31
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Co schreef op 30-01-2004 @ 16:48:
Leuk

nou is het alleen niet te hopen dat het blijft bij alleen berichtjes van VI
Ik haal berichten vanaf een forum van FC Groningen, vaak wordt er geen bron bij vermeld dus geen idee waar ze vandaan komen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 02-02-2004, 22:14
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Reserve Materazzi slaat er op los

2/2/2004 21:18

Marco Materazzi speelde niet mee met zijn Internazionale tegen Siena, maar de verdediger is wel hét onderwerp van gesprek in Italië. De spijkerharde mandekker blijkt een tegenstander een flinke vuistslag te hebben verkocht.
Het incident vond plaats na afloop van de simpele 4-0 zege van Inter in het Giuseppe Meazza. Materazzi was een van de bankzitters en tijdens het duel kreeg hij het verbaal aan de stok met Bruno Cirillo, de rechtsback van Siena met een verleden als nerazzurro. Cirillo speelde de tweede helft voor de bank van Internazionale, vanwaar Materazzi hem van alles verwenste.

Cirillo verscheen plotsklaps in beeld terwijl de Italiaanse tv nog bezig was met het herhalen van de hoogtepunten van het rechtstreeks uitgezonden duel. Met bebloede en gezwollen mond deed Cirillo zijn relaas. 'Ik wil U laten zien wie Marco Materazzi is. Tijdens het duel riep hij al naar Kily Gonzales dat hij me zou slaan en riep hij ook allerlei obscene dingen naar me.'

'Toen ik net de spelerstunnel inliep, stond hij me op te wachten. Ik wilde hem om uitleg vragen voor wat hij had gezegd, en opeens verraste hij mij met een vuistslag. Hij heeft mijn lip kapotgeslagen. De grensrechter moet het hebben gezien.'

Materazzi bood even later publiekelijk zijn excuses aan. 'Ik ben erg ontdaan door hetgeen er gebeurd is, maar dit soort dingen gebeurt nu eenmaal in het voetbal', bazelde de dertigjarige verdediger.

Of hij zich hiermee redt, lijkt uitgesloten. Inters voorzitter Giacinto Facchetti verklaarde dat er geen excuses zijn voor het gedrag van Materazzi en dat hem een 'zware straf' te wachten staat. De Italiaanse bond wacht nog op het scheidsrechtersrapport van het duel.

Slachtoffer Cirillo is circa tien dagen uitgeschakeld met een lichte hersenschudding, beweert de medische staf van Siena.




Bron: VI.nl

Erg opmerkelijk is het niet: Matterazi is gewoon een eikel.
Maar toch zet ik het hier maar neer, puur om het topic te uppen.
Oud 02-02-2004, 23:30
Verwijderd
agressieve kerel, maar ik vond hem sowieso al een matennaaier...
Oud 03-02-2004, 00:25
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hier kunnen dus ook "minderbelangrijke" berichten worden geplaats die niet belangrijk genoeg zijn voor een eigentopic

Gewoon een soort van Sportnieuwstopic dus zeg maar..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-02-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-02-2004 @ 00:25:
Hier kunnen dus ook "minderbelangrijke" berichten worden geplaats die niet belangrijk genoeg zijn voor een eigentopic

Gewoon een soort van Sportnieuwstopic dus zeg maar..
weet je, ik ben voor NAC
Oud 03-02-2004, 12:06
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 03-02-2004 @ 12:05:
weet je, ik ben voor NAC

SUKKEL!!!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-02-2004, 12:08
Verwijderd
Brabanttoernooi in de maak!!!

Er zit een nieuw toernooi aan te komen. Het Brabanttoernooi. Dit toernooi moet de Zuid Nederlandse tegenhanger worden van het Amsterdamtoernooi.
Uniek aan dit evenement is de samenwerking tussen 4 Brabanste topclubs, te weten RKC, Willem ie ie, RBC en uiteraard NAC.

Het toernooi zou in augustus in ons eigen Rat Verlegh Stadion afgewerkt moeten worden. De wedstrijden worden gespeeld op vrijdagavond en de finales op zondag.

Of het evenement al dan niet doorgaat hangt nog op de veiligheidsaspecten. Voor komende donderdag zou daar al duidelijkheid over zijn. Komen we dus op terug deze week...


Bron: B-side Rats
Oud 03-02-2004, 12:09
Verwijderd
Studio Ajax? Echt wel!


Welja. Een nieuwe manager publiekszaken en nog wel in vorm van zeer gewaardeerde concullega Hans Poppelaars ook. Sjonge. Da's pas stof om te schrijven. Over dat ie waarschijnlijk is aangenomen om te bewijzen dat het wel kan zoals ie altijd beweert heeft. Of over dat ie de goedkoopste oplossing is van de vele aangeboden oplossingen. Of misschien wel om één van de grootste criticasters (op ons na uiteraard, hehehehe) de mond te snoeren. Maar ja... da's allemaal een beetje een schot voor open doel. We wachten liever af waar Hans mee gaat komen en wensen hem liever enorm veel succes. Want dat ie het vreselijk zwaar gaat krijgen staat vast. Hoewel velen anders denken is Hans niet te beneiden. De vraag is of ie dat zelf wel weet. Maar daar willen we deze column maar niet aan wijden. Hans zal nog meer dan zat ter sprake komen en yours thrully zal zeker proberen zijn steentje bij te dragen om dat vooral allemaal positief te laten zijn.
Nee, een minder spannend onderwerp liever. Namelijk: Studio Sport is Studio Ajax. Pfffffff, ouwe koek zou je zeggen. En inderdaad... ware het niet dat Harry van Raaij, da's die aap-look-alike van PSV die daar voorzitter mag spelen, de handschoen weer geworpen had en even bij Studio Sport was gaan melden dat ze meer studio Ajax zijn. En dat het niet lang meer zou duren voor iemand in Ajax-shirt het programma zou presenteren. En verdomd... hij heeft gelijk. Supporters roepen het al jaren. En nu er eindelijk een voorzittter van een grote club zijn bakkes open trekt ontstaat er een relletje over. Dat wordt uiteraard rap gesust. Mart Smeets zegt dat het niet waar is en Van Raaij zegt dat dat okee is dan. Want anders kost het inkomsten en dat moet je niet hebben uiteraard.

Maar het is helemaal niet okee. Want op vrijdag melden de kranten dat alles weer koek en ei is tussen Van Raaij en Smeets. En op zaterdag, als PSV 2 punten laat liggen bij Vitesse, is de ALLEREERSTE vraag die Studio Sport aan Ronald Waterreus stelt: 'Sja, nu hebben jullie verloren, en Ajax loopt morgen uit.... wat nu?' Okee... wij zijn geen PSV'ers. Verre van zelfs. Maar even recapituleren. Ajax loopt morgen op jullie uit???? HALLOOOOOOOOO!!! Je staat daar met een PSV'er te praten die net punten laat liggen! Ajax moest bovendien godver nog tegen Twente spelen de volgende dag. En verloren god-zij-dank met 2-0. Altijd al een beetje een zwak voor Twente gehad, maar nu gunde ik het ze helemaal. Ajax loopt godverdomme niks uit. Ajax VLIEGT overal uit. Uit de championsleague, uit de Amstelcup, uit de UEFA-cup en binnenkort ook nog uit de strijd om het Nationaal Kampioenschap. Die wordt gewonnen door PSV met als goede tweede AZ. Ik gun het ze allebei niet, maar ik gun het ze allebei wel 666% meer dan Ajax.

Ligt dat aan Ajax? NEEHEEE... dat ligt aan Studio Sport. Ondanks het feit dat Smeets beweert dat er van alles wat rond loopt achter de schermen is Studio Sport natuurlijk wel Studio Ajax. Al jaren irriteren de meeste clubsupporters (bvehalve die van Ajax) zich aan de uizendingen van Studio Sport. Maar hee, er is niks anders, tenzij je een decoder aanschaft. En dat is dan ook wel weer tegen de principes. Bovendien: Als je geen ajacied, PSV-er of Feyenoorder bent levert dat ook niks op.
Dus dan maar Studio Ajax. Het programma waar ze zelfs nog een strak plassertje krijgen van Ajax als Ajax in de eerste divisie staat. Sterker, de programma-makers zouden waarschijnlijk alle mogelijke moeite gaan doen om de uitzendrechten van de eerste divisie te pakken te krijgen. Onder het mom van 'da's een veel spannendere competitie dan de eredivisie' kunnen ze dan alsnog Ajax uitzenden. Vreselijk. Maar ja... Smeets zei dat het niet zo was en Van Raaij ging akkoord... de zwakkeling! En hij begon nog wel zo goed.

We mogen hopen dat Hans Poppelaars een man blijft die zijn principes blijft nastreven, net zoals ie dat tot nu toe heeft gedaan. Dus niet iemand die met de wind van de grootste bekken en de meeste arrogantie mee waait, omdat dat beter lijkt. Maar een man die zich werkelijk aan de juiste kanten kan opstellen en zich daar ook hard voor blijft maken. Ook als het even tegen lijkt te zitten. Kortom: geen Harry van Raaij type, die wel een grote smoel heeft maar bij de eerste vorm van aarslikkerij of tegenwind weer terug in zijn schulp kruipt. Nee, Poppelaars moet iemand zijn die blijft gaan voor waar hij in gelooft. En die Mart Smeets en Jack van Gelder een schop onder de kloten geeft als die nog een keer durven te beweren dat Studio Sport niet Pro Ajax is. Dan schoppen we graag met um mee.


IEDEREEN DE GEKSTE
STUDIO SPORT DE AMSTERDAMSTE


Oud 03-02-2004, 12:27
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
vijf schreef op 03-02-2004 @ 12:09:
*Lang verhaal*
is dit niet een verhaal voor dat topic van Bazzz?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 03-02-2004, 12:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
AZ winkelt er op los bij Willem II:

Ook Willem II'er Tarik Sektioui (26) zal volgend seizoen voor AZ spelen. De spits, wiens contract af zou lopen deze zomer, tekende voor vier seizoenen.

Maandag kwamen de Alkmaarders al rond met Joris Mathijsen en Kew Jaliens van Willem II, ook voor vier seizoenen. In de winterstop nam AZ Denny Landzaat reeds over van de Tilburgers. Ook de huidige technische staf van AZ (Co Adriaanse en Martin v. Geel) werkte ooit in Tilburg. AZ zegt de selectie voor komend seizoen nu rond te hebben.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-02-2004, 12:36
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Goed stukje dat wel alleen die spelfouten
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-02-2004, 13:17
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fan niet wakker te krijgen door saai Boro

Lag het aan de bier of was het spel van Middlesbrough zo vervelend dat Adrian Carr daardoor in een diepe slaap verzonk? Tot grote opluchting van Boro geeft de rechter de alcohol de schuld.
Adrian Carr is een trouwe fan van Middlesbrough. De seizoenkaarthouder had het dan ook zwaar toen Arsenal op 24 augustus 2003 Boro zoekspeelde in het Riverside Stadium: 0-4. Carr viel tijdens de tweede helft in slaap en moest na het duel door drie stewards uit zijn stoel worden weggedragen, omdat hij niet wakker te krijgen was.

Volgens een van de stewards maakte Carr een verlamde indruk, was hij zelfs niet wakker te krijgen door luid in zijn oor te schreeuwen en hing er een walm van alcohol rond de supporter. Carr weerlegt dat. Hij had voor het duel slechts vijf pinten op en tijdens de rust had hij er nog eentje gepakt. Het ging immers zo slecht met Middlesbrough, dat hij nog wel een slok kon gebruiken.

Maar het bier is niet de reden van zijn diepe slaap, verdedigde Carr zichzelf. Hij zei dat hij nuchter was, en dat hij het spel van zijn ploeg beu was. 'I was bored.' En ook de warme augustuszon hielp mee om Carr in een diepe, diepe slaap te laten dommelen.

De rechter bleek niet overtuigd van Carrs verklaring en veroordeelde hem tot een boete van 150 pond (220 euro) en een voorwaardelijke stadionverbod voor twee jaar. Carr, die ook al zijn dure seizoenskaart moest inleveren (550 euro), gaat in beroep: 'Het is een grote schande'

Je krijgt echt om niks al een SV tegenwoordig en niet alleen in NL dus.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-02-2004, 14:34
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Papa Materazzi praat niet meer met zoonlief

3/2/2004 9 :32

Marco Materazzi heeft niet alleen de woede van de leiding van Internazionale en Siena op zijn hals gehaald. De verdediger van Inter heeft ook zijn vader nog heel wat uit te leggen, als hij de kans krijgt.
'Ik praat niet meer met mijn zoon', mopperde Beppe Materazzi op de website van La Gazzetta del Mezzogiorno. Papa Materazzi, die zelf coach was van onder meer Lazio Roma, Bari en Venezia, reageerde op het gedrag van zijn dertigjarige zoon, die na het duel tussen Inter en Siena tegenstander Bruno Cirillo vol in het gezicht sloeg.

'Ik ben boos. Hij is te ver gegaan', vervolgt Materazzi senior de verbale aanval op zijn zoon. 'Ik ben niet van plan om nog met hem te praten, omdat ik boos ben om wat hij heeft gedaan na Inter-Siena.'

Toch neemt de ex-trainer het ook op voor zoonlief, die ook als international voor de Squadra Azzurra uitkwam. 'Maar ik moet wel benadrukken, dat hij voor iets bang moet zijn geworden op weg naar de kleedkamers. Hij is een gouden jongen, met persoonlijkheid. Zeker, in zijn plaats zou ik hebben geprobeerd alles met Cirillo uit te praten. Maar hij is een ietwat spontaan type, alhoewel hij nu heeft overdreven.'

Bron: Vi.nl
Matterazzi's pappa is cool.
Ads door Google
Oud 03-02-2004, 16:38
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Het zijn niet echtr opmerkelijke sportberichten maar ik vind het wel grappig en dacht dat ik het toch het beste hier kon plaatsen:
-Bij Willem II halen, niks betalen
-AZ overweegt de naam te veranderen in Willem III

bron www.vi.nl er zijn er nog meer maar dit is de voorpret
Oud 03-02-2004, 20:21
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
ff een leuk weetje:

Bijna alle Nederlandse clubs waar Kezman tegen gespeeld heeft zijn slachtoffer geworden van zijn scoringsdrang op 1 ploeg na. Juist Vitesse
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 03-02-2004, 20:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 03-02-2004 @ 20:21:
ff een leuk weetje:

Bijna alle Nederlandse clubs waar Kezman tegen gespeeld heeft zijn slachtoffer geworden van zijn scoringsdrang op 1 ploeg na. Juist Vitesse
Hoorde ik laatst ook idd.
Best raar eigenlijk..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-02-2004, 20:26
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik vind Matterazzi stom:


Klap kost Materazzi twee maanden schorsing

3/2/2004 19:31

Marco Materazzi kan pas na 29 maart weer in actie komen voor Internazionale. De dertigjarige verdediger is tot die tijd door sportrechter Maurizio Laudi geschorst omdat hij na het duel met Siena tegenstander Bruno Cirillo in de spelerstunnel met een rake klap een bebloed gelaat bezorgde.
Laudi kwam tot de straf omdat hij van mening is dat Materazzi een 'zware overtreding heeft begaan en dat er een risico op herhaling is gezien de complete afwezigheid van enige zelfbeheersing. Het was een actie van zinloos geweld', aldus Laudi, die van provocatie van de kant van Cirillo niets wilde weten.

Naast Materazzi werd ook Inter bestraft. De club kreeg een boete van 5.000 euro omdat de geblesseerde Materazzi helemaal niet op de bank had mogen plaatsnemen tijdens de wedstrijd tegen Siena. En juist daar begon de ellende. Materazzi zou Cirillo voor meer dan rotte vis hebben uitgemaakt en had al hardop aan ploeggenoot Kily González laten weten dat hij Cirillo na afloop een klap zou gaan verkopen.

Door de schorsing mist Materazzi sowieso de acht komende Serie A-duels van Inter. Pas op 4 april tegen Juventus kan coach Alberto Zaccheroni weer over hem beschikken. Bovendien moet hij ook het oefenduel van de Italiaanse nationale ploeg op 18 februari tegen Tsjechië aan zich voorbij laten gaan. Materazzi is namelijk voor alle officiële duels geschorst.

Bronnetje: Vi.nl
Oud 03-02-2004, 20:29
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-02-2004 @ 20:23:
Hoorde ik laatst ook idd.
Best raar eigenlijk..
gewoon goede verdediging
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 03-02-2004, 20:31
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 03-02-2004 @ 20:29:
gewoon goede verdediging
Gheghe

Offtopic: het is volgens mij lang geleden dat er zoveel op een dag op sport werd gepost...
Oud 03-02-2004, 22:13
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-02-2004 @ 20:23:
Hoorde ik laatst ook idd.
Best raar eigenlijk..
dat 'laatst' was hier ook op sport volgens mij
Tis een van de weinige dingen waar hij als vitesse supporter nog trots op kan zijn en dat moet ie koesteren
Advertentie
Oud 03-02-2004, 22:15
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 03-02-2004 @ 22:13:
dat 'laatst' was hier ook op sport volgens mij
Tis een van de weinige dingen waar hij als vitesse supporter nog trots op kan zijn en dat moet ie koesteren
Nee ergens op tv.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-02-2004, 23:21
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Jullie zijn gewoon allemaal jalours
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 04-02-2004, 12:15
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 03-02-2004 @ 23:21:
Jullie zijn gewoon allemaal jalours
Eigenlijk wel ja.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 05-02-2004, 13:21
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
ut was geen opmerkelijk sportbericht, maar ik vond het wel een leuke kop in de VI van deze woensdag over Johan v/d Werf (fc zwolle)

' Ook op de PlayStation blundert hij continu'
Oud 05-02-2004, 14:05
Verwijderd
Manchester City heeft gisteravond op White Heart Lane voor een enorme verrassing gezorgd door te winnen van Tottenham Hotspur. Op zich is dit niet verrassend, maar wel de manier waarop: in de rust stond City met 3-0 achter en speelde het met een man minder nadat Barton van het veld was gestuurd. In de tweede helft zette ManCity echter alles op zijn kop en won de wedstrijd met 3-4.

In de rust leek Tottenham thuis op rozen te zitten. Via doelpunten van Ledley King, Robbie Keane en Christian Ziege leidden 'The Spurs' met rust met 3-0. In de extra tijd van de eerste helft werd City's Joey Barton nog met rood van het veld gestuurd, waarna de wedstrijd gespeeld leek.

Maar meteen na rust scoorde Sylvain Distin, waardoor Manchester City weer hoop kreeg. Twintig minuten voor tijd maakte Paul Bosvelt de aansluitingstreffer en toen Wright-Phillips ook nog tien minuten voor tijd de gelijkmaker scoorde, werd heel Manchester gek. Om het leed voor Tottenham nog groter te maken, kopte Macken in blessuretijd de winnende treffer binnen.
Oud 06-02-2004, 16:58
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Afab, nu nog hoofdsponsor van Fc Volendam word vanaf volgend seizoen hoofdsponsor van Vitesse. Leuk detail: Afab is een geldlening bedrijf
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 06-02-2004, 17:14
phmpruim
phmpruim is offline
hier nog een opmerkelijk bericht (het gaat om de bovenste)
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 08-02-2004, 17:50
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Foto op internet leidt tot aanhoudingen supporters

ARNHEM - De politie in Arnhem heeft zondagmorgen twee 20-jarige mannen uit die plaats aangehouden op verdenking van verboden wapenbezit en opruiing. De twee stonden temidden van een grote groep voetbalsupporters op een foto op internet met wapens in hun handen.
Volgens een woordvoerster van de politie ontdekten agenten de agressieve foto eind vorig jaar op een site van harde kernsupporters van de Arnhemse voetbalclub Vitesse. Op de foto staan tientallen Vitesse-supporters, duidelijk met de bedoeling te provoceren, zegt de politiewoordvoerster. Daarom verdenkt de politie de aangehouden mannen onder andere van opruiing. Op basis van de gevonden foto is de politie met een onderzoek begonnen.

In de woning van een van de mannen heeft de politie zondag een vuurwapen en een katapult aangetroffen. Op de foto staan meer hooligans met wapens in de handen. De politie verwacht meer mensen aan te houden.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 08-02-2004, 18:09
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
Nixje schreef op 05-02-2004 @ 14:05:
Manchester City heeft gisteravond op White Heart Lane voor een enorme verrassing gezorgd door te winnen van Tottenham Hotspur. Op zich is dit niet verrassend, maar wel de manier waarop: in de rust stond City met 3-0 achter en speelde het met een man minder nadat Barton van het veld was gestuurd. In de tweede helft zette ManCity echter alles op zijn kop en won de wedstrijd met 3-4.

In de rust leek Tottenham thuis op rozen te zitten. Via doelpunten van Ledley King, Robbie Keane en Christian Ziege leidden 'The Spurs' met rust met 3-0. In de extra tijd van de eerste helft werd City's Joey Barton nog met rood van het veld gestuurd, waarna de wedstrijd gespeeld leek.

Maar meteen na rust scoorde Sylvain Distin, waardoor Manchester City weer hoop kreeg. Twintig minuten voor tijd maakte Paul Bosvelt de aansluitingstreffer en toen Wright-Phillips ook nog tien minuten voor tijd de gelijkmaker scoorde, werd heel Manchester gek. Om het leed voor Tottenham nog groter te maken, kopte Macken in blessuretijd de winnende treffer binnen.
als ze dat voor de competitie nou ook es deden, winnen dan. Ze speelden vanmiddag weer 0-0, volgens mij ook al voor de 8e keer dit seizoen. Ik denk dat de dagen van Keegan getelt zijn
__________________
No intensity, no victory
Oud 08-02-2004, 19:02
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-02-2004 @ 17:50:
ik was het niet
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 08-02-2004, 22:04
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 08-02-2004 @ 19:02:
ik was het niet
Hahahah, maar sowieso niet echt slim, vandaar de balkjes
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Ads door Google
Oud 08-02-2004, 22:11
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-02-2004 @ 22:04:
Hahahah, maar sowieso niet echt slim, vandaar de balkjes
schijnen onherkenbaar en vaag te zijn geweest, maar idd slim is anders
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 11-02-2004, 17:31
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Nixje schreef op 05-02-2004 @ 14:05:
Manchester City heeft gisteravond op White Heart Lane voor een enorme verrassing gezorgd door te winnen van Tottenham Hotspur. Op zich is dit niet verrassend, maar wel de manier waarop: in de rust stond City met 3-0 achter en speelde het met een man minder nadat Barton van het veld was gestuurd. In de tweede helft zette ManCity echter alles op zijn kop en won de wedstrijd met 3-4.
leuk detail over deze wedstrijd. In de rust (!!!) zette een Manchester-fan 100 pond op een overwinning van zijn club. Hij won 250.000 pond! Dat is nog eens vertrouwens in je club hebben!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 16-02-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 11-02-2004 @ 17:31:
leuk detail over deze wedstrijd. In de rust (!!!) zette een Manchester-fan 100 pond op een overwinning van zijn club. Hij won 250.000 pond! Dat is nog eens vertrouwens in je club hebben!
wowwww! haha wat een lef om dan nog geld op je club te zetten maar je wordt er wel rijk mee
Oud 18-02-2004, 20:25
Verwijderd
hahaha deze is echt schitterend.....

(www.vi.nl)

Vier clubs uit de Indiase provincie Goa zijn voor een jaar geschorst. De clubs liepen tegen de lamp in de beslissende fase om promotie naar de regionale hoogste klasse.
Met nog één duel te gaan gingen Curtorim Gym en Wilfred Leisure na het onderlinge gelijkspel samen aan kop. In de laatste wedstrijd moesten de clubs met grote cijfers winnen om elkaar voor te blijven.

Op de slotdag kwamen er inderdaad monsterscores. Curtorim won met 61-1 van het opeens verrassend zwakke Sangolda Lightning. Wilfred Leisure kwam niet verder dan 55-1 tegen het evenmin in vorm verkerende Dona Paula Sports.

De voetbalbond oordeelde dat er aan de twee duels een luchtje van omkoping zat en schorstte allevier de ploegen. Bovendien raadde de bond de clubs en hun besturen voor eeuwig te royeren.
Oud 18-02-2004, 22:23
L1
Avatar van L1
L1 is offline
Citaat:
STUFF schreef op 18-02-2004 @ 20:25:
hahaha deze is echt schitterend.....

(www.vi.nl)

Vier clubs uit de Indiase provincie Goa zijn voor een jaar geschorst. De clubs liepen tegen de lamp in de beslissende fase om promotie naar de regionale hoogste klasse.
Met nog één duel te gaan gingen Curtorim Gym en Wilfred Leisure na het onderlinge gelijkspel samen aan kop. In de laatste wedstrijd moesten de clubs met grote cijfers winnen om elkaar voor te blijven.

Op de slotdag kwamen er inderdaad monsterscores. Curtorim won met 61-1 van het opeens verrassend zwakke Sangolda Lightning. Wilfred Leisure kwam niet verder dan 55-1 tegen het evenmin in vorm verkerende Dona Paula Sports.

De voetbalbond oordeelde dat er aan de twee duels een luchtje van omkoping zat en schorstte allevier de ploegen. Bovendien raadde de bond de clubs en hun besturen voor eeuwig te royeren.
toevallig dat ze allebei uit vorm waren
__________________
No intensity, no victory
Oud 26-02-2004, 22:42
phmpruim
phmpruim is offline
GENIAAL BERICHT vanuit het wielrennen:

*klik hier*
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 27-02-2004, 13:53
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 26-02-2004 @ 22:42:
GENIAAL BERICHT vanuit het wielrennen:

*klik hier*
komisch
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 29-02-2004, 14:25
Verwijderd


en nou fucking spierpijn!! maar het was een toppertje, alleen maar positieve reacties, ook vanuit roosendaal
Oud 29-02-2004, 19:25
phmpruim
phmpruim is offline
hehe, goeie actie!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Oud 29-02-2004, 19:57
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Jaja ze KREGEN een blikje fris

Geweldige actie, alleen op derat.nl staat dat zoiets alleen zou kunnen bij NAC en dat is bullshit natuurlijk.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 01-03-2004, 17:25
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Weah jr (16) in selectie USA onder twintig

1/3/2004 16:43

George Weah junior is hard op weg in de voetsporen van zijn vader te treden. De zestienjarige staat onder contract bij AC Milan en staat aan de vooravond van een veelbelovende carrière als international. Maar waar Weah senior tot held uitgroeide van Liberia, moet junior zich bewijzen bij de Verenigde Staten.
De jonge aanvaller is door bondscoach Thomas Rongen toegevoegd aan de selectie van de nationale ploeg voor speler tot twintig jaar. Supertalent Freddy Adu (16) is er eveneens bij. De ploeg van de Nederlandse coach bereidt zich voor op het WK voor spelers onder 20 volgend jaar in Nederland.

In een oefenduel tegen MLS-club Columbus Crew liet Weah zich al van zijn beste kant zien. Hij maakte de gelijkmaker en gaf een assist in het duel dat in 2-2 eindigde.


Bron: Vi.nl

Amerika kan wel eens een heel goed team hebben op het WK van (wat zullen we zeggen) 2010.
Oud 03-03-2004, 00:41
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
De vader Weah was toch geen Amerikaan?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-03-2004, 09:41
Verwijderd
misschien de moeder wel
Oud 03-03-2004, 11:01
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Kampioensschaal opgedoken
De kampioensschaal van VVV Venlo van seizoen 1992 -1993 is vandaag na 11 jaar anoniem per post terug bezorgd.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 12:58
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel III
Gimme more beer
500 29-09-2006 15:00
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 21:37
Vrije tijd Opmerkelijke sportberichten
USPalermo
500 02-01-2005 00:01
Vrije tijd 'Zidane stopt als Frans international'
MissCzechMeOut
14 17-08-2004 22:04
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45.