Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2012, 09:22
Jmo
Jmo is offline
Hallo gamers!

Lijkt het jou leuk om mee te helpen aan de ontwikkeling van een smartphone game?

Ik doe onderzoek hoe een smartphone bewegen en sporten leuker kan maken, bijvoorbeeld door er een spel van te maken: wekelijkse goals, scorelijst, vergelijken met vrienden en vriendinnen, rewards, badges, noem het maar op!

Om tot een dergelijke app te komen heb ik allereerst jullie mening en ideëen nodig.
Lijkt het je leuk om mee te helpen aan het maken van een nieuwe app voor een smartphone? Klik dan hieronder op mijn website om een paar korte meerkeuzevragen te beantwoorden. Het duurt niet lang!

http://www.jammo.nl/


Natuurlijk hoor ik hier ook graag jullie ideeën en meningen! Hoe denk jij over een dergelijke smartphone game?

Thanks!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2012, 10:30
DiederikV
DiederikV is offline
Mijn vraag aan jou is wat je rol zal zijn binnen dit project (script/art wise gezien) en waar je nou echt naar opzoek bent (script/art wise gezien).
__________________
GL HF
Met citaat reageren
Oud 20-04-2012, 11:47
Jmo
Jmo is offline
Mijn rol binnen het project is het opstellen van een functioneel ontwerp.
Het grootste vraagstuk wat ik wil beantwoorden met dit (eerste) onderzoek is: wat motiveert jongeren nou echt?
Ik verwacht dat game-elementen een belangrijke rol kunnen spelen bij de motivatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.