Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2005, 20:45
KinkieBinkie
KinkieBinkie is offline
ik heb nu bijna half jaar een vriendin, zagen elkaar bijna elke dag, ging heel goed. Nu is er het een en ander gebeurd, ruzie ed en nu zegt ze dat ze het zelfs niet trekt om elkaar ongeveer om de dag te zien

Ik heb gewoon veel behoefte om mijn vriendin regelmatig te zien, liefst dagelijks ff, desnoods een dagje niet maar dan wil ik haar echt wel weer zien. Het is trouwens niet zo dat ik haar per se hele dag wil zien, een uurtje vind ik ook al leuk...

Hoe gaan jullie met je relatie om, hoe vaak zien jullie elkaar enz...

Ik ben vrij jaloers aangelegd, mede daardoor vind ik het moeilijk om haar lange tijd niet te zien...

Laatst gewijzigd op 02-05-2005 om 21:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2005, 20:54
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
*offtopic: er is serieus iets mis met je spelling*


ontoppic: Wat zij je duidelijk wil maken is dat ze een beetje ruimte voor zichzelf wil zodat zij met haar vriendinnen ook nog de tijd heeft om iets leuks te gaan doen.
Er zijn veel mensen die een relatie op afstand hebben (like me) die hun vriend(in) alleen maar in het weekend moeten zien.

Het is niet altijd even goed om iedere dag op elkaars lip te gaan zitten.
Ze wil alleen maar wat tijd voor zichzelf. Er is niets waar je je druk om hoeft te maken.
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 20:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Het is begrijpelijk dat je in een relatie lekker tijd voor jezelf wil en de een heeft dat veel sterker dan een ander. Ik zag en zie mijn vriend heel vaak, helemaal omdat hij nu bij mij in woont zien we elkaar dagelijks. Maar we laten elkaar genoeg vrij zodat het niet vervelend wordt.
Je zult toch ook rekening moeten houden met haar, dat ze je niet iedere dag wil zien betekent niet dat ze je niet meer leuk vindt (hoeft niet iig) Ze wil gewoon graag tijd voor zichzelf.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 21:03
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Ben het met Darkpsycho_666 en Qimm eens wat betreft de ruimte.. En voor de rest.. Ik zie mijn vriendje eigenlijk alleen maar in het weekend.. We wonen wel in dezelfde stad, alleen hij moet doordeweeks vaak tot half vijf naar school Maar als hij z`n scooter weer terug heeft, komtie 's avonds ook vaker langs

Met mijn ex was het idd anders.. Die zag ik ook vrijwel iedere dag.. Van mij hoeft het eigenlijk niet zo, maar op zich vink het ook niet erg.. Soms is het wel fijn om elkaar een tijdje niet te zien en te realiseren dat je m toch wel mist Dan weet je waar je aan toe bent toch..?
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..

Laatst gewijzigd op 02-05-2005 om 21:16.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 21:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
*zucht diep*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 21:22
KinkieBinkie
KinkieBinkie is offline
maar het is toch raar dat het een half jaar goed gaat, en er niks aan de hand is. En dat het nu ineens een probleem is...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 21:25
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
dat is niet raar.. iedereen heeft op een gegeven moment de ruimte voor zichzelf komen.

Het is eerder logisch dan raar. In het begin van je relatie ben je helemaal hoteldebotel van elkaar en na een paar maanden word gaat de liefde al meer neigen naar houden van. Dus is het logisch dat ze wat ruimte wil

Je hoeft je er echt geen zorgen om te maken.
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 21:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
In het begin ben je superverliefd (meestal iig) en dan wil je meestal niks anders dan bij die ander zijn, maar op een gegeven moment is het hele verliefde eraf en dan besef je dat er meer dingen in de wereld zijn dan je vriendje. En wil je graag ook je vriendinnen zien en even lekker tijd voor jezelf om je eigen dingen te doen.

Maar ik zou ook zeggen, praat er eens met haar over
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 22:00
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Ze wil meer tijd voor zichzelf en haar leven "zonder" jou. Heel begrijpelijk. Ik zou me pas zorgen gaan maken als ze je straks nooit meer wilt zien
( meer dan een week wordt gevaarlijk)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2005, 23:07
Verwijderd
Citaat:
KinkieBinkie schreef op 02-05-2005 @ 22:22 :
maar het is toch raar dat het een half jaar goed gaat, en er niks aan de hand is. En dat het nu ineens een probleem is...
Wat is er zo raar aan dat de verliefdheid over gaat? Dat gebeurt in iedere relatie, en bij sommige mensen eerder dan bij anderen.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 00:40
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
te vaak zien->sleurrrrrr
minder vaak zien->spanning

ofzo
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 00:50
Rieno
Rieno is offline
opt moment zie ik dr 1x per maand ... das wel heul weinig en dat gaan we ook zeker wel veranderen maar we zijn beide ook niet het type dat niet tegen de afstand en het lange wachten kan .. het houdt de spanning erin
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 06:35
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
ik zou willen dat er iemand was, die MIJ iedere dag zou willen zien

maargoed, tja, iedere dag is wel vaak. Ik zag mijn vriend ieder weekend, toen om de twee weken, toen weer een keer in de week, het wisselde enorm. Maar als je nog smoorverliefd op haar bent kan ik begrijpen dat je bij haar wil zijn. Je moet het echter NIET willen om haar te controleren. Dan verstik je iemand en raak je deze persoon alleen maar meer kwijt.

Mijn tip: doe een tijdje wat zij wil, en probeer dan langzaam aan te middelen tussen jouw en haar behoeftes.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 08:43
Verwijderd
Vanaf het begin af aan zijn mijn vriend en ik iedere dag bij elkaar geweest en die behoefte is na 16 maanden nog steeds hetzelfde. De verliefdheid blijft, ook al is er allang het houden van. Dat verschilt per relatie. Het ligt er ook maar net aan of je allebei die behoefte hebt om elkaar iedere dag te zien.

In jou geval is dat niet zo, en dat is rot, maar ik neem aan dat je ook niet wil dat je vriendin met tegenzin bij je is... Misschien werkt het voor jou om voor de dagen dat jullie elkaar zien iets leuks af te spreken zodat je iets hebt om naar uit te kijken? En de dagen dat je haar niet ziet kun je iets afspreken met vrienden van je. Misschien dat je zo merkt dat je ook zonder haar leuke dingen kan doen, er uit halen wat er in zit zeg maar.

En net als wat Optima zegt: samen kun je gaan zoeken naar een compromis tussen jullie behoeftes.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 08:48
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 03-05-2005 @ 01:40 :
te vaak zien->sleurrrrrr
minder vaak zien->spanning

ofzo
Neuh, valt wel mee.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 09:27
Verwijderd
Sommige mensen hebben nu eenmaal meer behoefte aan regelmatig contact dan anderen. Het is wel handig om relaties bij voorkeur aan te gaan met mensen die er redelijk hetzelfde over denken, anders zit de één continue in spanning of de ander nog wel contact wil en zit die ander continue met een ongewenste één op de lip.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 10:29
waves
Avatar van waves
waves is offline
ik zie mijn vriend ook t liefst iedere dag, en hij mij ook. Maar je moet wel dingen zonder elkaar doen. Hij is nu bijvoorbeeld tot en met woensdag op een lan party (ja, t is een nerd ) en ik ga echt niet langskomen ofzo.

je moet idd een compromis vinden tussen jullie behoeften. Als je haar voor haar gevoel te veel op haar lip zit, gaat het gegarandeerd fout.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 12:04
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik en me vriend zien elkaar elk weekend, en dat begint nu ook al "teveel" te worden, tenminste zo voelt het. Maar elkaar om het weekend zien lijkt ook niet goed te voelen.

Ik vind het in ieder geval niet vreemd dat ze na een half jaar ineens meer tijd voor zichzelf wel, is heel normaal, hoor je van zeer veel stellen, in het begin ben je gewoon superverlieft en hang je veel aan elkaar, dit wordt gewoon wat minder na verloop der maanden. Dit zegt helemaal niks over wat ze voor je voelt.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2005, 12:33
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik zou er ook niet aan moeten denken mijn vriend niet elke dag te zien, al is het idd maar even.
Nu wonen we ook al 3 jaar samen dus het zou voor mij (ons) heel vreemd zijn om hem ineens een dag niet te zien.

Verder kan ik het in haar geval heel goed voorstellen, ze wil haar eigen dingetjes doen, met haar vriendinnen of desnoods haar moeder, gewoon zonder jou.
Dat wil niet zeggen dat ze niet meer van je houd..

En probeer in godsnaam iets aan die jaloezie te doen want dat wordt alleen maar erger en kan ziekelijk worden, ik kan je vertellen..dat wil je niet meemaken!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 12:57
pinkkashmir
Avatar van pinkkashmir
pinkkashmir is offline
Ik denk dat het per persoon verschilt, het kan best dat je vriendin inderdaad weer wat meer tijd voor zichzelf en haar vrienden enzo wil. In bijna elke relatie kom je wel op zo'n punt dan de eerste hevige verliefdheid over is, je volledig aan mekaar gewend bent, en dus ook wel weer eens wat anders wil doen.

Mijn vriendje en ik zien elkaar niet elke dag, hij woont doordeweeks in Groningen omdat ie daar studeert maar in het weekend is ie bijna altijd hier, dan gaan we samen uit of met vrienden iets doen, of allebei met vrienden uit, maar we slapen meestal wel samen en doen overdag samen dingen, we zijn nogal van de roadtrips enzo
Soms ga ik doordeweeks even een avondje naar Groningen, als ik de dag daarna vrij heb ofzo, en zo zien we mekaar wel genoeg.

Elke dag zou ik niet trekken denk ik, dan word je zo afhankelijk van elkaar.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 13:17
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ik zou gek worden als ik iemand in een relatie elke dag zou zien.
'Weekend-relaties' bevalt mij wel. Ik heb ook nog een eigen leven hoor, en ik hoop voor hem dat hij dat ook heeft.
En als het aan de jaloezie ligt, dan zou ik daar maar eens over na gaan denken als ik jou was. Als je zo jaloers bent dat je haar elke dag wil zien, dan zit er toch echt iets niet goed (imo).
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 14:32
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik snap die mensen eigenlijk niet die zeggen dat ze er niet aan moeten denken hun partner iedere dag te zien... Ooit komt er toch een dag dat je behoefte krijgt om samen te gaan wonen? Dan zie je hem of haar toch ook elke dag?
Ik vind het juist superfijn om mijn vriend iedere dag te zien, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik helemaal geen tijd meer voor mezelf en andere dingen heb. Je moet je tijd gewoon goed inplannen.
Maar ook als je je partner (bijna) iedere dag ziet, kan je relatie heel spannend zijn hoor!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 14:40
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 03-05-2005 @ 15:32 :
Ik snap die mensen eigenlijk niet die zeggen dat ze er niet aan moeten denken hun partner iedere dag te zien... Ooit komt er toch een dag dat je behoefte krijgt om samen te gaan wonen? Dan zie je hem of haar toch ook elke dag?
Ik vind het juist superfijn om mijn vriend iedere dag te zien, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik helemaal geen tijd meer voor mezelf en andere dingen heb. Je moet je tijd gewoon goed inplannen.
Maar ook als je je partner (bijna) iedere dag ziet, kan je relatie heel spannend zijn hoor!
helemaal mee eens.
Als je nu een relatie met iemand hebt, maar je hem/haar niet al te vaak wilt zien zal de relatie ook nooit meer worden. Als je daar sowieso geen behoefte aan hebt is het natuurlijk allemaal best, maar het lijkt me sterk dat iedereen het bij een 'weekend'-relatie wilt houden.
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 14:55
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 03-05-2005 @ 15:40 :
helemaal mee eens.
Als je nu een relatie met iemand hebt, maar je hem/haar niet al te vaak wilt zien zal de relatie ook nooit meer worden. Als je daar sowieso geen behoefte aan hebt is het natuurlijk allemaal best, maar het lijkt me sterk dat iedereen het bij een 'weekend'-relatie wilt houden.
Natuurlijk niet. Maar als je gaat samenwonen, doe je toch ook je eigen dingen? Ok, dan zie je elkaar wel elke dag, maar niet hele dagen lang. En dat is meer waar het om gaat, denk ik. Kan het ook niet goed uitleggen, maar moet er niet aan denken om bv zoals mijn broertje en zn vriendin, die nu 2,5 jaar wat hebben, elke avond, vrij uurtje en weekend met elkaar door te brengen.
Dat vind ik gewoon verstikkend, en het beeld van samenwonen geeft me dat niet, omdat dat imo een heel ander soort 'samenzijn' is. De dagen in een 'weekend-relatie' breng je alleen maar met elkaar door, daar ben je dan ook op gericht. En na zo'n weekend wil ik dan weer mn eigen dingen doen, mn vrienden zien etc. En als je samenwoont kan dat allebei..
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 14:58
Ivon*
Avatar van Ivon*
Ivon* is offline
Als je elkaar te vaak ziet is niet tof hoor...
had ik ook, ik zag mii boii bijna elke dag... 't ging niet lang daarna ook uit enzow....

Maar de hele tijd smsje krijgen waarin staat; Ik hou van je is ook niet tof! poeh
__________________
....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2005, 16:45
Susanne
Susanne is offline
Hij geeft les, soms is hij wat eerder klaar maar dan ben ik bijv. nog op school... meestal horen we elke dag wel wat van elkaar (heb ik ook nodig, en hij ook)
Ik vind het sowieso wel fijn om hem elke dag te zien, dat proberen we ook altijd wel, maar als dat niet lukt heb ik zoiets van pech, morgen is er wel weer een dag
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 17:24
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Konijn schreef op 03-05-2005 @ 15:55 :
Natuurlijk niet. Maar als je gaat samenwonen, doe je toch ook je eigen dingen? Ok, dan zie je elkaar wel elke dag, maar niet hele dagen lang. En dat is meer waar het om gaat, denk ik. Kan het ook niet goed uitleggen, maar moet er niet aan denken om bv zoals mijn broertje en zn vriendin, die nu 2,5 jaar wat hebben, elke avond, vrij uurtje en weekend met elkaar door te brengen.
Dat vind ik gewoon verstikkend, en het beeld van samenwonen geeft me dat niet, omdat dat imo een heel ander soort 'samenzijn' is. De dagen in een 'weekend-relatie' breng je alleen maar met elkaar door, daar ben je dan ook op gericht. En na zo'n weekend wil ik dan weer mn eigen dingen doen, mn vrienden zien etc. En als je samenwoont kan dat allebei..
Wat jij nu zegt, is precies wat mijn antwoord was. En daar reageerde Smobbo op...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 17:41
Li
Avatar van Li
Li is offline
We zagen elkaar altijd 2 keer per week en dat beviel prima. Niet teveel, je moet ook nog tijd overhouden voor je eigen leven, je eigen vrienden, enz. En als je elkaar een poosje niet ziet is het alleen maar weer leuker om elkaar wel te zien

Al vond ik het altijd wel moeilijk hoor, als het aan mij zou liggen was ik iedere dag bij hem Gelukkig hadden we allebei een druk leven, zodat het niet eens mogelijk was
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 22:54
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 03-05-2005 @ 15:32 :
Ik snap die mensen eigenlijk niet die zeggen dat ze er niet aan moeten denken hun partner iedere dag te zien... Ooit komt er toch een dag dat je behoefte krijgt om samen te gaan wonen? Dan zie je hem of haar toch ook elke dag?
Ik vind het juist superfijn om mijn vriend iedere dag te zien, maar dat hoeft niet te betekenen dat ik helemaal geen tijd meer voor mezelf en andere dingen heb. Je moet je tijd gewoon goed inplannen.
Maar ook als je je partner (bijna) iedere dag ziet, kan je relatie heel spannend zijn hoor!
het is niet zozeer dat ik iets heb tegen het 'elkaar iedere dag zien'
Het is meer dat ik iets heb tegen het continu verplicht samen dingen doen....
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 00:19
Verwijderd
Ik zag 'm elke dag, soms van sochtends vroeg tot savonds laat en het is meer dan 2 jaar goed gegaan. Er waren natuurlijk wel de bekende ruzies en de perioden dat we besloten elkaar maar eens wat minder te gaan zien, maar hoe dan ook kwam het er toch uiteindelijk op neer dat we keihard weer bij elkaar zaten. Kon eigenlijk niet meer zonder 'm na die tijd...

Maar je wordt het weleens gruwelijk zat ja, steeds bovenop elkaars lip zitten. En elk mens verschilt. We waren allebei vreselijk aanhankelijk, bij jou en je vriendin ligt het duidelijk anders. Ze wil meer ruimte en gezien het zo snel gebeurd heb je een grote kans dat je relatie aan het doodbloeden is. Bummer, maar dat gebeurt

Of drastisch je relatie opfrissen, of voortijdig afkappen voordat er bijlen uit de kast getrokken worden
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 07:13
Ingetjuhh
Avatar van Ingetjuhh
Ingetjuhh is offline
Ik zie mijn vriend 1 middag doordeweeks
en in het weekend (1 soms 2 dagen)..
Ik vind het prima zo, we hebben nou bijna 2 maanden iets, en het gaat prima zo.

Als je jaloers bent aangelegd, hoor ik vaker, wil je je vriend/vriendin vaker zien maar bedenk jezelf eens wat is de reden?
- Wil je haar zien omdat je graag bij haar wilt zijn?
- OF is het willen zien van,, WAT BEN JE AAN HET DOEN?

omdat je toch zei dat je jaloers was..
__________________
Maar verliefd zijn is veel leuker....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2005, 07:21
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 03-05-2005 @ 18:24 :
Wat jij nu zegt, is precies wat mijn antwoord was. En daar reageerde Smobbo op...
Volgens mij zijn we het wel ongv. met elkaar eens.
Al is konijn iemand die wat meer op haar vrijheid is gesteld dan ik, toch snap ik ook wel het verschil tussen elkaar elke dag zien als je samenwoont of als je echt elkaar opzoekt.
Het mooie van samenwonen lijkt me dat je elkaar als je wilt altijd ff kan knuffelen etc. Je hoeft daarvoor niet eerst naar de ander toe te gaan/af te spreken.
Al heb je ook als je samenwoont ook nog een eigen leven, iets wat zeker zo belangrijk is.
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 07-05-2005, 14:36
x* princess *x
Avatar van x* princess *x
x* princess *x is offline
Elke persoon is anders, dus elke relatie ook. Zij heeft gewoon even behoefte aan wat meer ruimte. Geef haar dat dan ook, is alleen maar beter voor je relatie anders word het zo benauwd voor haar.
Misschien kan je haar uitleggen dat je haar graag wil zien ook al is het maar voor een uurtje en kunnen jullie een oplossing vinden wat voor beide goed voelt.

Zelf wil ik dag en nacht bij mijn vriend zijn. Helaas is dat niet mogelijk maar we zien elkaar erg veel. Als ik hem even niet zie mis ik hem verschrikkelijk. Daarom ben k blij dat hij het zelfde over denkt als ik.
__________________
* x princess of love x *
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:04
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik was eerst ook zo van: je hoeft elkaar niet elke dag te zien en je kan best n week zonder elkaar, maar daar ben ik nu van teruggekomen. ik mis mn vriendje als ik m een dag of 2 niet zie. eigenlijk zouden we elkaar komende 8 dagen niet zien, maar ik ga vanavond toch langs anders duurt t zo lang
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 10:44
K-elli-e
Avatar van K-elli-e
K-elli-e is offline
Het gaat erom waar je je allebei bij prettig voelt. ALs je elkaar iedere dag ziet hoeft dat niet te betekenen dat dat fout gaat. Er komt inderdaad een tijd dat je elkaar iedere dag ziet omdat je gaat samenwonen ofsow

Ik vind het erg leuk en spannend om mij vriendje (bijna) iedere dag te zien. Na 16 maanden is dat gewoon gebleven. Ik zie hem nu vaker als in het begin.
__________________
Bouwen begint aan de top!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie uitmaken of niet, zware beslissing
Anoniem1988
25 11-07-2010 12:26
De Kantine hoe te herkennen: de breezer-slet
Martin II
38 22-06-2006 20:51
Verhalen & Gedichten [vervolgverhaal] Ik durf geen ik te zijn
Tovenaar
3 04-01-2006 14:22
Films, TV & Radio Vanavond op TV
Type
4 24-03-2004 19:54
Liefde & Relatie hoe vaak zie jij je vriend(in)?
probeer
81 02-02-2004 16:52
Liefde & Relatie Heb net te horen gekregen, dat hij geen gevoelens meer voor me heeft...
serone
14 05-06-2003 17:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:17.