Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2011, 12:24
youraan
youraan is offline
ik

Laatst gewijzigd op 13-08-2011 om 20:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2011, 12:29
LW
Avatar van LW
LW is offline
Je staat met heel veel mensen onder de douches en dat is heel normaal, ze zullen dan echt niet uitgerekend naar jouw gaan kijken.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 12:32
Verwijderd
Wat vind je dan vervelend aan naakt douchen, dat je andere kerels naakt ziet of dat andere kerels jou naakt zien? Als het laatste het geval is kan je douchen met een boxer aan, of in een apart hokje (als ze die daar hebben). Jongens die op voetbal zitten zijn gewoon hetzelfde jongens uit je klas, je doucht na gym toch ook gewoon?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 12:32
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Laten we, om te beginnen, eens de druk van de ketel halen door te veronderstellen dat dit niet iets is voor 'seksualiteit' maar voor 'lifestyle'. Tenzij je van plan was harde seks onder de douches te hebben, dan moet ie wel hier, maar als het gewoon gaat om douchen/onzekerheid (en dat zal iedereen wel een beetje zijn) dan vind ik dat dit beter bij lifestyle past.

Dus: seksualiteit -> lifestyle

Het valt vast wel mee. (:
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 12:53
Verwijderd
Ik weet bijna zeker dat als je echt niet naakt wil douchen ze best wel een uitzondering kunnen maken. Denk je maar gewoon in dat je onder de douche staat in het zwembad.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 14:26
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Maak je geen zorgen. Dat douchen is echt niet eng. Alle anderen van het team gaan na het voetbal ook douchen en zullen je echt niet uitlachen ofzo. Niemand durft een opmerking te maken over een ander want dan krijgen ze vanzelf een rot opmerking terug van iemand anders.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 15:50
pimpen
pimpen is offline
Citaat:
Ik ben net 14 en ik wil heel graag op voetbal omdat veel vrienden zeggen dat het leuk is enzo en ze vinden me ook goed kunnen voetballen

het enige probleem waar ik tegenop zit is het douchen, ik hoorde dat ze na het voetballen altijd naakt douchen. dit durf ik echt niet!

ook omdat ik weleens verhalen hoor van allerlei gekke dingen die in de kleedkamer en onder de douche gebeuren

zijn er misschien mensen die zelf voetballen, op voetbal hebben gezeten, of die er veel vanaf weten die mij kunnen helpen ??

maar hoezo wil je dan niet douchen schaam je je ergens voor dan??
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 15:57
Verwijderd
Je hoeft je nergens voor te schamen. Elke jongen heeft wat jij ook hebt.
Teminste. Ik hoop dat je er ook een hebt. Zo ja, hij is vast niet anders dan bij anderen dus het is niet erg als je naakt douched!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 16:07
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Stel je niet aan, wil je nou gaan voetballen of niet? De eerste keer is het misschien een beetje onwennig voor je maar na en tijdje denk je er waarschijnelijk niet meer over na, net als die andere jongens in je team.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 16:25
Verwijderd
als je laat merken dat je het ongemakkelijk vind, dus snel doucht, handoek snel omslaat etc, zullen ze eerder naar je kijken, ander letten ze echt niet op je, geloof me, als je met n heel team doucht? waarom zouden ze dan naar jou moeten kijken en niet naar n ander?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 21:11
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Kwestie van je geval uit het zicht houden. Hiermee bedoel ik:

- douche snel.
- hou je hand er voor
- kies een juiste positie onder douche, uit het zicht van de gehele kleedkamer
- wees de eerste die doucht zodat er nog weinig onder staan
- als je onder douche wegkomt, pak je snel handdoek en dan ist kwestie van snel omwisselen met onderbroek

Overigens hadden wij de gewoonte om altijd in een boxer te douchen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 23:11
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Kwestie van je geval uit het zicht houden. Hiermee bedoel ik:

- douche snel.
- hou je hand er voor
- kies een juiste positie onder douche, uit het zicht van de gehele kleedkamer
- wees de eerste die doucht zodat er nog weinig onder staan
- als je onder douche wegkomt, pak je snel handdoek en dan ist kwestie van snel omwisselen met onderbroek

Overigens hadden wij de gewoonte om altijd in een boxer te douchen.
Als je dit werkelijk op gaat volgen gaat dat juist rare situaties veroorzaken. opzettelijk je hand ervoor houden enzo... Douch gewoon zoals normaal (als jouw normale manier van douchen tenminste een beetje normaal is) en ga niet extra ingewikkeld doen over je hand ervoor houden, een bepaalde positie onder de douche, etc. Als je niet als eerste onder de douch staat moet je gewoon zodra er een douche vrij komt die accepteren en niet gaan wachten tot je onder een douche kan die wel 'uit het zich van de gehele kleedkamer' is. Dat zou alleen maar rare situaties opleveren.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2011, 23:43
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
even daarbij: als iedereen hier op die manier denkt waarom zouden zij dat anders zien?

geen zorgen eerste keer wennen en dan is het allemaal wel oke
(zij hadden vast ook de eerste keer van: 'hmm... douchen met iedereen NAAKT?!'
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 07:46
Verwijderd
@Rysair, dan valt op dat je je ergens voor schaamt/iets te verbergen hebt, en wek je nieuwsgierigheid op....
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 09:32
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
@Rysair, dan valt op dat je je ergens voor schaamt/iets te verbergen hebt, en wek je nieuwsgierigheid op....
Hmm. Bij ons was het doodnormaal om òf gewoon je boxer aan te houden - wat de meesten deden - òf je hand er voor te houden. Zo te zien gaat het bij jullie dus iets anders.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 09:51
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Hmm. Bij ons was het doodnormaal om òf gewoon je boxer aan te houden - wat de meesten deden - òf je hand er voor te houden. Zo te zien gaat het bij jullie dus iets anders.
Ja aangezien je niks hebt om je voor te schamen hoef je het dus ook niet te gaan verbergen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 13:14
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Citaat:
Ja aangezien je niks hebt om je voor te schamen hoef je het dus ook niet te gaan verbergen
Nee inderdaad. Ik weet ook niet hoe onze gewoonte zo is gegroeid. Ik zit nu niet meer op voetbal, dus ik weet niet of ze het nog steeds doen. Maar niemand maakte zich er toen druk om.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2011, 21:58
Sv3nie
Sv3nie is offline
Eerlijk gezegd als je al bang bent om naakt te douchen, kun je beter maar niet gaan voetballen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-03-2011, 22:53
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Gewoon naar de muur voor je staren en niet schreiken
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 12:00
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Wat voor verhalen hoor je dan?

Er zijn vast mensen die je kent bij je toekomstige club, vraag gewoon aan hen doe het eraan toe gaat in de douche. Of vraag het aan de trainer, misschien mag je ook wel thuis douchen.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 14-03-2011, 19:11
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Wat voor verhalen hoor je dan?

Er zijn vast mensen die je kent bij je toekomstige club, vraag gewoon aan hen doe het eraan toe gaat in de douche. Of vraag het aan de trainer, misschien mag je ook wel thuis douchen.
Thuis douchen draagt niet echt mee aan de team spirit als de rest wel allemaal bij de voetbalclub zelf doucht en is natuurlijk ook niet echt een handige optie als je een uit wedstrijd speelt.

Het is de 1ste keer misschien een beetje eng omdat je niet weet hoe de rest reageert, maar het beste is om het gewoon te doen, dan zul je achteraf zien dat het helemaal niet zo eng is.

Ik heb zelf bijvoorbeeld bij heel wat verschillende teams gespeeld bij heel wat verschillende sporten (o.a. voetbal en (zoals aan mijn nick te zien) honkbal). Hier was douchen ook allemaal normaal. Natuurlijk vond ik het wel een beetje 'eng' de eerste keer met een nieuw team enzo omdat je de rest van je ploeggenoten op het begin nog niet goed kent, maar juist door wel met zn allen te gaan douchen verbeterd die band heel snel en zul je je ook goed op je gemak voelen bij je team met wedstrijden e.d. je bouwt er als het ware een beetje een band mee op d.m.v. gezamelijk douchen en daardoor krijg je ook meer vertrouwen in je teamgenoten en weet je dat ze altijd voor je klaar staan als je ergens hulp bij nodig hebt
Met citaat reageren
Oud 16-03-2011, 14:32
hugo94
hugo94 is offline
Ik zit nu ruim 10 jaar op voetbal en er is nou nog nooit iets geks gebeurt onder de douche, het is gewoon wel eens ouwehoeren, maar niks meer. Al helemaal als je nieuw bent, kan ik mij haast niet voorstellen dat ze opmerkingen ofzo zouden maken. Ik train nu 2 jaar een team en ook is nog nooit iets geks of wat gebeurt.

Maar, als je gaat voetballen youraan, ga je dan ook met bekende mensen (vrienden) of alleen met onbekende?

Wat altijd wel kan, is je onderbroek aanhouden onder het douchen. Dit zou ik alleen doen, als de meeste dat ook doen. Ik heb namelijk ook een jaar bij een andere club gespeeld en daar was het heel normaal om met je onderbroek en al te douchen.

Maargoed succes, ik zou zeggen; laat je niet kennen door dat douchen en ga gewoon lekker voetballen!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 11:14
hugo94
hugo94 is offline
Citaat:
ja ik ga ook met vrienden voetballen (veranderd dit de situatie denk je)
maar die vertelde me dat ze allemaal naakt douchen op 2 na maar die mogen niet van hun geloof dus die houden wel hun onderbroek aan

en wat versta jij onder gewoon weleens ouwehoeren??
Naja, als je met mensen gaat voetballen die je al kent (en dus ook gaat douchen), lijkt het me toch een stuk minder eng toch? Onder ouwehoeren versta ik gewoon van die foute opmerkingen enzo die toch niet serieus zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2011, 12:14
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Be a man
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 06:41
sunny-boy
Avatar van sunny-boy
sunny-boy is offline
Gewoon doen en kijk maar hoe het loopt. Wat soort verhalen hoor je dan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2011, 14:40
On efil
Avatar van On efil
On efil is offline
Citaat:
ja verhalen zoals dat als je bijv. een rode kaart krijgt ofzo
dat ze dan iets bij je doen of jij iets moet doen
En dat hoor je van je gay vriendjes?

Wat een onzin.

en trouwens, lijkt meer op een fabeltje zodat je geen overtreding maakt, lol
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 15:34
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
haha geen zorgen er zal niets vies gebeuren als je een rode kaart krijgt...
en jij kan toch doen wat je wilt je hoeft niks te doen dat je niet wilt (behalve school dat moet dan weer wel -.-)
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 15:36
Verwijderd
Nou Youraan ik begrijp je helemaal. Als was ik een jongen of wat dan ook. Ik zou niet naakt bij andere mensen willen douchen of dat zij jou zien. Hebben ze dan geen aparte hokjes waar je kan douchen? Dat vind ik dan echt respectloos.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 22:36
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Citaat:
ja verhalen zoals dat als je bijv. een rode kaart krijgt ofzo
dat ze dan iets bij je doen of jij iets moet doen
Dingen in je poeperdje stoppen?
__________________
QQ
Met citaat reageren
Oud 21-03-2011, 23:11
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
Dingen in je poeperdje stoppen?
hahahahaha so dit heeft mijn slechte avond opgeknapt xD

OT: we moeten juist duidelijk maken dat er niks gebeurt niet dat er dingen in zijn 'poeperdje' worden gadouwd...
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 06:18
sunny-boy
Avatar van sunny-boy
sunny-boy is offline
Nee dat gebeurt echt niet hoor hahaha.. Youraan geen zorgen gewoon gaan, kijk maar hoe het loopt en als je toch iets moet doen: succes!


Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 14:55
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
dit gebeurt niet en als het wel gebeurt doe je toch gewoon niet mee
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 17:21
ChamsysMQ100
Avatar van ChamsysMQ100
ChamsysMQ100 is offline
__________________
" It’s better to fail in originality than succeed in imitation."
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 17:49
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
het gebeurt wel bij onze voetbalvereniging
en ze zeggen als je niet meedoet dat ze dan helemaal lullig tegen je doen
dus ik denk dat ik bijna geen keuze heb
dan ga ik maar zo spelen dat ik geen rode kaart of wat dan ook krijg
dan hoop ik dat ik nooit perongeluk iets fout doet waarbij ze alsnog van alles met me uithalen
nu praat je bijna alsof je het wilt!
en dus als ik nu zeg dat ik wil dat je met een cam gaat filmen terwijl je wat vies doet en ik anders gemene dingen ga schrijven of je opzoek. dan doe je het?

je moet nooit doen wat je niet wilt (ik bedreig je overigens niet in deze post ik zet een voorbeeld).
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 18:18
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
Citaat:
de verhalen vind ik wel grappig als ik het over anderen hoor
maar het is anders als ze zoiets bij mij zouden doen dat vind ik niet leuk
ze zeggen dat het bij iedereen gebeurt
en als je niet wil dat je dan maar moet zorgen dat je geen rode kaart ofzo krijgt
vertel eens een verhaal?

want jullie horen daar niet dingen te doen die je niet wilt doen. Wil je ze wel doen dan moet je niet zeuren...
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 19:36
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Man up! Je gaat toch niet echt geloven dat ze iets met je doen als je een rooie kaart krijgt.
__________________
QQ
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-03-2011, 19:58
olha1
Avatar van olha1
olha1 is offline
ach zo heel erg is dat niet...
maar heel even als je het niet doet dan zullen ze misschien kut tegen je doen maar echt niet doen als je niet wilt!
ik ben mezelf nu aan het herhalen maar dat doe ik omdat het echt heel belangrijk is anders wordt je onzeker en ga je aan jezelf dus twijfelen!
dat kan een hele leuke sport tijd verpesten
__________________
i'm going to be the pirate king
one piece - Luffy
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit naakt douchen bij voetbal
blackops2
38 24-12-2017 22:37
Vrije tijd Douchen na het sporten
scholier28817
28 27-04-2012 16:33
Seksualiteit Naakt douchen bij voetbal
youraan
1 13-08-2011 20:54
Seksualiteit Naakt douchen bij voetbal
DennisRobben
83 02-02-2011 21:32
Lifestyle Verplicht naakt douchen bij voetbal?
ManInTheMirror
1 30-03-2007 10:22
Seksualiteit Jongens: kijk je vaak onder de douche?
ManInTheMirror
66 10-07-2003 22:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:59.