Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-10-2004 @ 19:22 :
Dat klopt, maar dat geldt ook voor chips, hamburgers, tabak, koffie, alcohol, enzovoorts.

En hoe veel lol heb je in je leven zonder dat alles?

Juist.
ik kan daar allemaal makkelijk zonder leven
Advertentie
Oud 24-10-2004, 18:33
Verwijderd
wij ook allemaal makkelijk zonder drugs hoor, das het probleem niet. Wij hebben gewoon een hobby, die we zo nu en dan uitoefenen.
Oud 24-10-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 19:33 :
wij ook allemaal makkelijk zonder drugs hoor, das het probleem niet. Wij hebben gewoon een hobby, die we zo nu en dan uitoefenen.
maar drugs kun je niet vergelijken met een hamburger of chips..
Oud 24-10-2004, 18:37
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 19:36 :
maar drugs kun je niet vergelijken met een hamburger of chips..
waarom niet ?
Oud 24-10-2004, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Neti-Zen schreef op 24-10-2004 @ 19:37 :
waarom niet ?
jezus.. als je dat een goede vergelijking vind vind ik dat heel triest alleen een drugsgebruiker kan zoiets zeggen..

drugs kan gevaarlijk zijn en het is niet (meestal dan)toegestaan..
Oud 24-10-2004, 18:45
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 19:40 :
jezus.. als je dat een goede vergelijking vind vind ik dat heel triest alleen een drugsgebruiker kan zoiets zeggen..

drugs kan gevaarlijk zijn en het is niet (meestal dan)toegestaan..
drugs is een meervoud
drugs KUNNEN ipv KAN
Oud 24-10-2004, 18:47
onderkoffer
onderkoffer is offline
als het aan girlintina lag werd de opium lijst volgens mij uitgebreid met
-alochol
-thee
-koffie
-cola
-chocola

je kunt zo wel even blijven doorgaan
Oud 24-10-2004, 18:47
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 24-10-2004 @ 19:45 :
drugs is een meervoud
drugs KUNNEN ipv KAN
eh..?
Oud 24-10-2004, 18:48
Verwijderd
Citaat:
onderkoffer schreef op 24-10-2004 @ 19:47 :
als het aan girlintina lag werd de opium lijst volgens mij uitgebreid met
-alochol
-thee
-koffie
-cola
-chocola

je kunt zo wel even blijven doorgaan
ja right.. jullie zijn maf... drugs vergelijken met chocola, hamburgersen en chips en weet ik veel wat allemaal
Oud 24-10-2004, 18:48
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 19:47 :
eh..?
Hij wil dus zeggen dat niet elke drug hetzelfde is.
toch ?
Oud 24-10-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Neti-Zen schreef op 24-10-2004 @ 19:48 :
Hij wil dus zeggen dat niet elke drug hetzelfde is.
nee dat weet ik.. maar het is wel allemal slecht
Oud 24-10-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 19:40 :
jezus.. als je dat een goede vergelijking vind vind ik dat heel triest alleen een drugsgebruiker kan zoiets zeggen..

drugs kan gevaarlijk zijn en het is niet (meestal dan)toegestaan..
sorry maar hierin ga je te ver.
Oud 24-10-2004, 18:50
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 19:49 :
sorry maar hierin ga je te ver.
hoezo? het is wel zo ik weet zeker dat veel niet drugsgebruikers zoiets dus niet vergelijken.. jullie doen alsof drugs nix is..
Oud 24-10-2004, 18:52
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Hahah.. leuke discussie maar girlytina heeft nou nog steeds niet uitgelegd waarom alcohol volgens haar nou wel zou kunnen en drugs niet..

Dus voor de duidelijkheid van girlytina want ze schijnt het allemaal niet zo te snappen:

Leg nou eens in DUIDELIJK Nederlands en met GOEDE argumenten uit waarom jij vindt dat alcoholgebruik wel kan en drugsgebruik niet.

Zoals je ziet heb ik woorden in hoofdletters getikt en dat betekent dus dat je eerst heel goed de paar hersencellen die je hebt moet gaan gebruiken om een goed onderbouwde mening te vormen. Ik weet dat dit niet makkelijk is maar later zul je dit misschien vaker nodig hebben.


Dankzij kortzichtige en "kleine" mensen zoals jij en Rob is zoiets vreselijks als rassenhaat mogelijke of haat naar anders denkenden/gelovigen. Dit is ook op basisloze argumenten gestoeld. Deze mensen hebben net als jullie totaal geen respect voor andere mensen en anders denkenden. Ik weet niet of termen als slavernij en Übermensch jullie iets zeggen? Maar deze hebben kunnen gebeuren omdat er mensen zoals jullie zijn die alleen maar respect voor zichzelf hebben en mensen die denken en zijn zoals zij.

Leer nou eens respect voor mensen hebben met andere denkbeelden, levenswijzen, huidskleur, geloof, enz. En als je ergens tegen bent onderbouw dit dan GOED en niet alleen met: “Drugs is slecht omdat het slecht is voor je” en “Alcohol vind ik niet erg omdat het in de winkel te koop is” Dat zijn GEEN argumenten.

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die mij nu gaan beschuldigen van hetzelfde; dat ik dus niet opensta voor andere denkbeelden. Dat is natuurlijk leuk geredeneerd maar dat zou betekenen dat er nooit iemand ergens wat van mag zeggen.
Normaal gesproken vind ik dat ieder zijn mening moet hebben en zal ik daar ook niet zo snel negatief op reageren maar wat Girly en Rob allemaal beweren...
De maatschappij gaat echt naar kl*te juist door dit soort "narrow-minded people"...

Sorry maar ik moest echt reageren.
Oud 24-10-2004, 18:52
Verwijderd
drugs is voor mij hetzelfde als voor jou alcohol is. Maar ja dan weet ik ook zeker dat ik verantwoordelijker drugs gebruik als jij alcohol.
Oud 24-10-2004, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Boris_Beer schreef op 24-10-2004 @ 19:52 :


verhaal
zo is dat
Oud 24-10-2004, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Boris_Beer schreef op 24-10-2004 @ 19:52 :
Hahah.. leuke discussie maar girlytina heeft nou nog steeds niet uitgelegd waarom alcohol volgens haar nou wel zou kunnen en drugs niet..

Dus voor de duidelijkheid van girlytina want ze schijnt het allemaal niet zo te snappen:

Leg nou eens in DUIDELIJK Nederlands en met GOEDE argumenten uit waarom jij vindt dat alcoholgebruik wel kan en drugsgebruik niet.

Zoals je ziet heb ik woorden in hoofdletters getikt en dat betekent dus dat je eerst heel goed de paar hersencellen die je hebt moet gaan gebruiken om een goed onderbouwde mening te vormen. Ik weet dat dit niet makkelijk is maar later zul je dit misschien vaker nodig hebben.


Dankzij kortzichtige en "kleine" mensen zoals jij en Rob is zoiets vreselijks als rassenhaat mogelijke of haat naar anders denkenden/gelovigen. Dit is ook op basisloze argumenten gestoeld. Deze mensen hebben net als jullie totaal geen respect voor andere mensen en anders denkenden. Ik weet niet of termen als slavernij en Übermensch jullie iets zeggen? Maar deze hebben kunnen gebeuren omdat er mensen zoals jullie zijn die alleen maar respect voor zichzelf hebben en mensen die denken en zijn zoals zij.

Leer nou eens respect voor mensen hebben met andere denkbeelden, levenswijzen, huidskleur, geloof, enz. En als je ergens tegen bent onderbouw dit dan GOED en niet alleen met: “Drugs is slecht omdat het slecht is voor je” en “Alcohol vind ik niet erg omdat het in de winkel te koop is” Dat zijn GEEN argumenten.

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die mij nu gaan beschuldigen van hetzelfde; dat ik dus niet opensta voor andere denkbeelden. Dat is natuurlijk leuk geredeneerd maar dat zou betekenen dat er nooit iemand ergens wat van mag zeggen.
Normaal gesproken vind ik dat ieder zijn mening moet hebben en zal ik daar ook niet zo snel negatief op reageren maar wat Girly en Rob allemaal beweren...
De maatschappij gaat echt naar kl*te juist door dit soort "narrow-minded people"...

Sorry maar ik moest echt reageren.
Waarom ik alcohol wel accepteer is erg moeilijk uit te leggen,
als ik tege mijn vader zou zeggen van ik heb vandaag alcohol gedronken denk ik niet dat hij het erg vind ..
maar als ik zeg: ik heb vandaag een pilletje geslikt dan flipt hij helemaal!
Ik accepteer alcohol gewoon omdat het dus geaccepteerd wordt.

Dit overtuigd mij in ieder geval dat drugs slecht is:
ConcordDawn 13-06-2004 :
de enige drugs die niet ongezond zijn, zijn de opiaten (opium, heroïne etc) die drugs hebben géén lichamelijke of geestelijke schade op je...
maar zijn wel duur en extreem verslavend, dus je kan ze enkel gebruiken als je heel rijk bent, anders word je alsnog een junk omdat je geen geld hebt maar toch moet gebruiken

ze hebben geen schade gewoon...
alcohol / xtc gaan je hersencellen van dood... en van alcohol nog meer trouwens...
paddo's / lsd kun je geestelijk gestoord van raken
cocaïne breekt na een tijdje je neusbotje af
wiet/hasj krijg je longkanker van
heroïne / opium klopt enkel je zakken leeg

overdosis, is met alle drugs gevaarlijk...
maar op lang termijn is het niet gevaarlijk, enkel als je in 1x héél veel neemt maar te is altijd slecht he



Ehm oke ik ben nu wel overtuigd dat alcohol net zo erg een harddrug is..
Maar mijn mening over drugs blijft hetzelfde. Het is rotzooi.

Laatst gewijzigd op 24-10-2004 om 19:17.
Oud 24-10-2004, 19:17
Verwijderd
ga je die dan lekker voor jezelf houden en dan nu weer verder tv kijken?
Oud 24-10-2004, 19:18
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 20:17 :
ga je die dan lekker voor jezelf houden en dan nu weer verder tv kijken?
Oud 24-10-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Boris_Beer schreef op 24-10-2004 @ 19:52 :

De maatschappij gaat echt naar kl*te juist door dit soort "narrow-minded people"...


juistem

offtopic; welk flesje hoestdrank moet ik kopen voor de dxm?
iets van dampo hoorde ik maar ik wil weten welke anders ga ik dood vanwege de andere stoffen die er dan inzitten
Oud 24-10-2004, 19:20
Verwijderd
ja je hebt niks aan een discussie als je toch niet open staat voor andermans mening
Oud 24-10-2004, 19:21
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 24-10-2004 @ 20:19 :
juistem

offtopic; welk flesje hoestdrank moet ik kopen voor de dxm?
iets van dampo hoorde ik maar ik wil weten welke anders ga ik dood vanwege de andere stoffen die er dan inzitten
dampo droge hoest capsules moeten werken
Oud 24-10-2004, 19:22
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 20:21 :
dampo droge hoest capsules moeten werken
hehe thx voor de tip, ik zal ff kijken wat de anderen zeggen voor de zekerheid
Oud 24-10-2004, 19:22
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 20:20 :
ja je hebt niks aan een discussie als je toch niet open staat voor andermans mening
niemand staat hier open voor mij mening
Oud 24-10-2004, 19:23
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 20:22 :
niemand staat hier open voor mij mening
luister ik wil best openstaan voor iemands mening, maar als die persoon blijft komen met holle frasen zonder argumenten valt er gewoon geen discussie te voeren
Oud 24-10-2004, 19:25
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 24-10-2004 @ 20:23 :
luister ik wil best openstaan voor iemands mening, maar als die persoon blijft komen met holle frasen zonder argumenten valt er gewoon geen discussie te voeren
\

ik vind het gewoon erg moeilijk.. om het uit te leggen. En eigelijk is het heel simpel hoe ik het dan uitleg..
Oud 24-10-2004, 19:26
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 24-10-2004 @ 20:23 :
luister ik wil best openstaan voor iemands mening, maar als die persoon blijft komen met holle frasen zonder argumenten valt er gewoon geen discussie te voeren
en daar komt bij dat je hier op een pro drugsforum zit. Dus dan kun je sowieso beter ergens anders je mening gaan verkondigen.
Oud 24-10-2004, 19:26
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 20:25 :
\

ik vind het gewoon erg moeilijk.. om het uit te leggen. En eigelijk is het heel simpel hoe ik het dan uitleg..
komt omdat je simpel bent
Oud 24-10-2004, 19:27
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 20:10 :
Waarom ik alcohol wel accepteer is erg moeilijk uit te leggen,
als ik tege mijn vader zou zeggen van ik heb vandaag alcohol gedronken denk ik niet dat hij het erg vind ..
maar als ik zeg: ik heb vandaag een pilletje geslikt dan flipt hij helemaal!
Ik accepteer alcohol gewoon omdat het dus geaccepteerd wordt.

Dit overtuigd mij in ieder geval dat drugs slecht is:
ConcordDawn 13-06-2004 :
de enige drugs die niet ongezond zijn, zijn de opiaten (opium, heroïne etc) die drugs hebben géén lichamelijke of geestelijke schade op je...
maar zijn wel duur en extreem verslavend, dus je kan ze enkel gebruiken als je heel rijk bent, anders word je alsnog een junk omdat je geen geld hebt maar toch moet gebruiken

ze hebben geen schade gewoon...
alcohol / xtc gaan je hersencellen van dood... en van alcohol nog meer trouwens...
paddo's / lsd kun je geestelijk gestoord van raken
cocaïne breekt na een tijdje je neusbotje af
wiet/hasj krijg je longkanker van
heroïne / opium klopt enkel je zakken leeg

overdosis, is met alle drugs gevaarlijk...
maar op lang termijn is het niet gevaarlijk, enkel als je in 1x héél veel neemt maar te is altijd slecht he



Ehm oke ik ben nu wel overtuigd dat alcohol net zo erg een harddrug is..
Maar mijn mening over drugs blijft hetzelfde. Het is rotzooi.
Kijk nu zijn we al ergens. Dat je van Wiet en Hash kanker KAN krijgen wil nog niet meteen zeggen dat dat ook bij iedereen die een paar keer per week een dikke stick rookt ook echt gaat gebeuren. Ok ik rook zelf iets meer dikke sticks maar daar gaat het nu ff niet om. En dat het rotzooi is die slecht voor je gezondheid is en dat je er ernstitg ziek van kan worden dat is een risico dat je ZELF neemt door er aan te beginnen. Daar kan een ander het mee eens zijn of niet maar je doet het ZELF. Dat iemand zijn longen of neus wil verpesten door een stick te roken of een lijntje speed te nemen dat is dan ook zijn eigen keuze.

Kijk ik ben er echt niet op uit om jou ervan te overtuigen dat drugs goed zijn ofzo. Ook wil ik je er niet aan laten beginnen zodat je er over mee kan praten wat ik nog wel een van de ALLERSLECHTSTE redenen vind om eraan te gaan beginnen . Het enige wat ik probeer te bereiken is dat je van iemand anders accepteert dat diegene iets doet waar jij het niet mee eens bent maar wat zijn eigen keuze is. We leven in een vrij land waarin iedereen prima in staat is om zijn of haar eigen keuzes te maken en ik vind dat je de keuze om wel of niet aan drugs te beginnen van iedereen moet accepteren en respecteren.

Het is jouw keuze om het niet te doen en om er tegen te zijn en die keuze accepteer en respecteer ik. Als jij dan ook van een ander kan accepteren en respecteren dat hij het wel doet dan is het hele probleem toch opgelost en is er in feite helemaal niets aan de hand. En dan mag je het van mij zooi vinden dat intereseert me echt geen flikker.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 24-10-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 20:26 :
komt omdat je simpel bent
soms wel vaak ook niet
Oud 24-10-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 20:26 :
komt omdat je simpel bent
ja die conclusie had ik ook allang getrokken
Oud 24-10-2004, 19:35
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 24-10-2004 @ 20:27 :
Kijk nu zijn we al ergens. Dat je van Wiet en Hash kanker KAN krijgen wil nog niet meteen zeggen dat dat ook bij iedereen die een paar keer per week een dikke stick rookt ook echt gaat gebeuren. Ok ik rook zelf iets meer dikke sticks maar daar gaat het nu ff niet om. En dat het rotzooi is die slecht voor je gezondheid is en dat je er ernstitg ziek van kan worden dat is een risico dat je ZELF neemt door er aan te beginnen. Daar kan een ander het mee eens zijn of niet maar je doet het ZELF. Dat iemand zijn longen of neus wil verpesten door een stick te roken of een lijntje speed te nemen dat is dan ook zijn eigen keuze.

Kijk ik ben er echt niet op uit om jou ervan te overtuigen dat drugs goed zijn ofzo. Ook wil ik je er niet aan laten beginnen zodat je er over mee kan praten wat ik nog wel een van de ALLERSLECHTSTE redenen vind om eraan te gaan beginnen . Het enige wat ik probeer te bereiken is dat je van iemand anders accepteert dat diegene iets doet waar jij het niet mee eens bent maar wat zijn eigen keuze is. We leven in een vrij land waarin iedereen prima in staat is om zijn of haar eigen keuzes te maken en ik vind dat je de keuze om wel of niet aan drugs te beginnen van iedereen moet accepteren en respecteren.

Het is jouw keuze om het niet te doen en om er tegen te zijn en die keuze accepteer en respecteer ik. Als jij dan ook van een ander kan accepteren en respecteren dat hij het wel doet dan is het hele probleem toch opgelost en is er in feite helemaal niets aan de hand. En dan mag je het van mij zooi vinden dat intereseert me echt geen flikker.
Ja dat is waar... als iemand zich kapot laat gaan fijn, als hij dat leuk vind.. doe maar...

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar drugs daarom wil ik het wel uitproberen.. dat betekent nog niet dat ik het ook echt ga gebruiken. En ik kan er dan over meepraten en dat vind ik ook wel belangrijk. Dus die reden vind ik helemaal niet zo slecht.
Oud 24-10-2004, 19:36
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 24-10-2004 @ 20:28 :
ja die conclusie had ik ook allang getrokken
zo simpel ben ik heus niet.. ik kan zeiken als ik weet niet wat
Oud 24-10-2004, 19:37
Verwijderd
wat doeje dan hier?
als ik schaken haat ga ik toch ook niet naar een schaakforum om al die mensen daar ervan te overtuigen dat schaken een trieste zaak is, ik laat die mensen gewoon schaken. en dan kanje wel gaan zeggen dat schakers geen autoradio's stelen, en dat junks dat wel doen. maar dan nog, denk je dat je door hier te komen preken, al die mensen kan ompraten ofzo?
Oud 24-10-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Fishy schreef op 24-10-2004 @ 20:37 :
wat doeje dan hier?
als ik schaken haat ga ik toch ook niet naar een schaakforum om al die mensen daar ervan te overtuigen dat schaken een trieste zaak is, ik laat die mensen gewoon schaken. en dan kanje wel gaan zeggen dat schakers geen autoradio's stelen, en dat junks dat wel doen. maar dan nog, denk je dat je door hier te komen preken, al die mensen kan ompraten ofzo?
nou ik laat hier de mensen toch ook rustig hun gang gaan.. mijn mening blijft hetzelfe.. en jouw mening over schaken blijft ook hetzelfde.
Oud 24-10-2004, 19:38
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 20:36 :
ik kan zeiken als ik weet niet wat
dat hebben we door
Oud 24-10-2004, 19:38
Verwijderd
ik maak mezelf kapot en dat vind ik fijn

maar ja uiteindelijk ga je dood en dan kan ik zeggen hey ik heb het toch op mijn eigen verantwoordelijke manier gedaan en dat deed met goed
Oud 24-10-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 24-10-2004 @ 20:38 :
dat hebben we door
ja daar moet je trots opzijn joh
Oud 24-10-2004, 19:40
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 24-10-2004 @ 20:38 :
dat hebben we door
dan ben je niet simpel
Oud 24-10-2004, 19:41
Verwijderd
woo 1 quote, 2 reacties

sjek heeft het voor elkaar
Oud 24-10-2004, 19:42
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 20:35 :
Ja dat is waar... als iemand zich kapot laat gaan fijn, als hij dat leuk vind.. doe maar...

Ik ben gewoon nieuwsgierig naar drugs daarom wil ik het wel uitproberen.. dat betekent nog niet dat ik het ook echt ga gebruiken. En ik kan er dan over meepraten en dat vind ik ook wel belangrijk. Dus die reden vind ik helemaal niet zo slecht.
Hoezo vind je het belangrijk om ergens over mee te kunnen praten waar je zo gigantisch tegen bent? Dat komt op mij een beetje over op meelopersgedrag maar goed...

Verder is nieuwschierigheid ernaar heel normaal en dat heeft volgens mij (bijna) iedereen wel.
De een wat sterker dan de ander maar je gaat mij niet vertellen dat je niet wil weten wat wij er dan zo leuk aan vinden en om echt te weten te komen wat er nou aan is is er toch echt maar een oplossing en die is zelf proberen.

Feit blijft nog steeds dat niet iedereen die drugs gebruikt er ook aan kapot gaat. Neem ons (de D&A community zegmaar) nou eens als voorbeeld. Het overgrote meerendeel aan mensen die hier posten zijn net zoals jij doodnormale mensen. Het enige verschil is dat wij af en toe (de een wat vaker dan de ander) drugs (in wat voor vorm dan ook) gebruiken, en daar over het algemeen heel erg tevreden mee zijn. Wil dat nu meteen zeggen dat wij allemaal als junks in een of ander achteraf steegje eindigen verslaafd aan de Heroïne en niet meer normaal verder kunnen leven? Dat lijkt me niet he .

Als wij er nou lol aan beleven om af en toe goed van de wereld te raken door drugs en er schijt aan hebben dat het slecht is voor onze gezondheid wie ben jij dan om er een probleem van te maken? Nogmaals het is toch onze keuze .
[Edit]Offtopic:
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 20:41 :
woo 1 quote, 2 reacties

sjek heeft het voor elkaar
En zij maar roepen dat ze hier niet spammt .
[/Edit]
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 24-10-2004, 19:43
Verwijderd
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 20:41 :
woo 1 quote, 2 reacties

sjek heeft het voor elkaar
mijn eerste reactie was voor iemand anders bedoeld
Oud 24-10-2004, 19:52
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 24-10-2004 @ 20:48 :
deze haal ik weg want die was echt onzinnig
Hehe verwijder m dan helemaal want dit gaat ook nergens over .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 24-10-2004, 19:52
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 24-10-2004 @ 20:42 :
Hoezo vind je het belangrijk om ergens over mee te kunnen praten waar je zo gigantisch tegen bent? Dat komt op mij een beetje over op meelopersgedrag maar goed...

Verder is nieuwschierigheid ernaar heel normaal en dat heeft volgens mij (bijna) iedereen wel.
De een wat sterker dan de ander maar je gaat mij niet vertellen dat je niet wil weten wat wij er dan zo leuk aan vinden en om echt te weten te komen wat er nou aan is is er toch echt maar een oplossing en die is zelf proberen.

Feit blijft nog steeds dat niet iedereen die drugs gebruikt er ook aan kapot gaat. Neem ons (de D&A community zegmaar) nou eens als voorbeeld. Het overgrote meerendeel aan mensen die hier posten zijn net zoals jij doodnormale mensen. Het enige verschil is dat wij af en toe (de een wat vaker dan de ander) drugs (in wat voor vorm dan ook) gebruiken, en daar over het algemeen heel erg tevreden mee zijn. Wil dat nu meteen zeggen dat wij allemaal als junks in een of ander achteraf steegje eindigen verslaafd aan de Heroïne en niet meer normaal verder kunnen leven? Dat lijkt me niet he .

Als wij er nou lol aan beleven om af en toe goed van de wereld te raken door drugs en er schijt aan hebben dat het slecht is voor onze gezondheid wie ben jij dan om er een probleem van te maken? Nogmaals het is toch onze keuze .
[Edit]Offtopic:


En zij maar roepen dat ze hier niet spammt .
[/Edit]
ik wil het eerder zelf proberen omdat ik erg gewoon nieuwsgierig naar ben.

en pff jij blijft maar hetzelfde zeggen en ik blijf er maar hetzelfde over denken..
Oud 24-10-2004, 19:52
Verwijderd
speed vind ik niet. Ik beperk mezelf tot het gebruik van de "smartproducten" zoals kolanoot, guarana en vroeger ook ephedra voordat het verboden werd.
en supercaps van de smart (zit groene thee in)
Oud 24-10-2004, 19:53
Verwijderd
dit is al de tweede keer... zal ik we gaan uit dit forum? want met jullie valt niet te praten..
Oud 24-10-2004, 19:54
Verwijderd
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 20:53 :
dit is al de tweede keer... zal ik we gaan uit dit forum? want met jullie valt niet te praten..
nee blijf
Oud 24-10-2004, 19:55
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 20:52 :
ik wil het eerder zelf proberen omdat ik erg gewoon nieuwsgierig naar ben.

en pff jij blijft maar hetzelfde zeggen en ik blijf er maar hetzelfde over denken..
Ja het schiet niet echt op zo. En ik denk ook niet dat ik je ervan ga overtuigen dat drugs gebruiken goed is (niet dat dat mijn bedoeling is maar goed...). Het enige waar het mij om gaat is dat ik gewoon niet kan begrijpen dat mensen zoals jij zo gigantisch hard tegen drugs zijn . Maja daar zal je wel je redenen voor hebben ondanks dat ik die nog een beetje wazig en slecht onderbouwd vind maar goed...

Citaat:
girlytina schreef op 24-10-2004 @ 20:53 :
dit is al de tweede keer... zal ik we gaan uit dit forum? want met jullie valt niet te praten..
Er valt met ons best wel te praten maar dan zal jij wel met een goed argument moeten komen waarom je "drugs"wel slecht vind en alcohol niet.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?

Laatst gewijzigd op 24-10-2004 om 19:57.
Oud 24-10-2004, 20:00
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 24-10-2004 @ 20:55 :
Ja het schiet niet echt op zo. En ik denk ook niet dat ik je ervan ga overtuigen dat drugs gebruiken goed is (niet dat dat mijn bedoeling is maar goed...). Het enige waar het mij om gaat is dat ik gewoon niet kan begrijpen dat mensen zoals jij zo gigantisch hard tegen drugs zijn . Maja daar zal je wel je redenen voor hebben ondanks dat ik die nog een beetje wazig en slecht onderbouwd vind maar goed...



Er valt met ons best wel te praten maar dan zal jij wel met een goed argument moeten komen waarom je "drugs"wel slecht vind en alcohol niet.
het valt mij ook op iedereen doet alsof drugs gewoon gewoon is.. en nix ergs aan is.. dat snap ik niet.
Ik vind het gewoon moeilijk om uit te leggen waarom daarom ben ik nogal wazig bezig.

heb je mijn verhaal al gezien? ik poste dat ik er nu wel van overtuigd ben dat alcohol net zo goed drugs is...
alleen mijn mening over de andere drugs is nogsteeds hetzelfde
Oud 24-10-2004, 20:00
Verwijderd
Citaat:
sjek schreef op 24-10-2004 @ 20:54 :
nee blijf
waarom.. leedvermaak?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten de weg; of waarom gaat de zon niet onder...
sjoeltie
10 11-09-2004 17:06
Verhalen & Gedichten Waarom nou jij...
Rossantha
6 03-06-2004 21:01
De Kantine Waarom heeft Machiavelli een ban?!
Mea Culpa
6 05-04-2004 12:54
De Kantine Waarom heeft hasseltboy een ban?!
Mea Culpa
6 05-04-2004 12:49
ARTistiek De weg; of waarom gaat de zon niet onder?
Prada
21 15-04-2002 14:23
Verhalen & Gedichten waarom?
misspretty
0 06-11-2001 16:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.