Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2017, 20:41
fleur123
fleur123 is offline
Hoi allemaal!

In januari 2015 had ik met een jongen 5 dates gehad, we hadden echt een klik en appte elkaar 6 weken lang van morgens vroeg tot avonds laat. Ik kwam net uit een nare periode (2 jaar depressief en een eetstoornis) waarvan het nog steeds een beetje aanwezig is (het depressieve niet meer, eetstoornis wel waarvoor ik inmiddels in behandeling ben) je ziet het alleen niet aan de buitenkant, maar mijn zelfvertrouwen staat hierdoor op een laag pitje.
Omdat het toen meer richting lichamelijk contact kwam en ik met mijn eetstoornis heel onzeker ben over mijn lichaam had ik het afgepakt en gezegd dat ik hem niet leuk vond. hij gaf aan dit heel jammer te vinden, ik vroeg of hij me wel leuk vond en hij zij ik vind je heel leuk, lief en knap, en het zit goed, maar het kan nog beter daarvoor wil ik nog meer dates.
door mijn onzekerheid werd ik erg claimerig en jaloers wat hem ook afstoote denk ik. De volgende dag kreeg ik gelijk een appje dat hij zich echt rot voelde, ik hem hem toen verteld dat ik hem toch wel leuk vond en me ook rot voelde, dus we bleven door praten maar het afspreken hield op. in die 3 weken contact merkte ik dat hij minder interesse toonde, hij praat nog wel uitzichzelf tegen mij maar hij deed veel afstandelijker en sloot zich emotioneel af.
Na die 3 weken zag ik hem op een feest en was ik nog met zijn vriendengroep mee opstap geweest naar een ander cafeetje, ik zag hoe hij naar me keek ik zag gewoon dat hij me leuk vond aan zijn ogen en dromerige blik. Die avond ging hij eerder weg en gaf die me nog een kus en zij dat ik op moest letten (ik blijf namelijk nog in de kroeg) Uiteindelijk na 2 dagen begon ik weer aan te dringen hoe het nou zat etc etc. toen is het contact stuk gelopen.

Ik had 3 maanden lang niks meer op social media geplaatst omdat mijn depressie weer een beetje naar voren kwam. Ik begon na die 3 maanden weer aan mijn opleiding en dat was erg goed voor me, nieuwe omgeving, vrienden etc. ik plaatste dus weer wat fotos op social media. na 2 maanden (en dus in totaal 5 maanden geen contact) begon hij weer tegen me te praten en vroeg of ik er mee zat. We hadden weer 2 weken lopen appen maar dit keer was het nog dramatischer dan de vorige x, hij bootycalde me namelijk en ik werd boos en gaf gelijk aan daarvoor hoef je niet bij mij te zijn. Nadat ik dat zei bleef hij nog gewoon 1 week doorpraten; hij stuurde nog wil je niet een keer een wijntje drinken? ik schrok hiervan en wachten een halfuur met reageren (normaal reageren we echt na 1 min) waarop hij zei: sorry te veel gedronken. ik vroeg nog wat hij bedoelde maar kreeg geen concreet antwoord. Na 2 weken zij hij ja als het ergens op uit loopt zoek ik het om zoveel te appen met iemand maar ik denk dat we beter kunnen stoppen met apen want het loopt nergens op uit, ik natuurlijk weer verdriet.

Na 2 maanden voegde ik hem weer toe op instagram. Vervolgens begint hij me te snapchatten echt gericht naar mij en appte die me zelf een paar keer. We snapten echt heel veel met elkaar. hierna was ik er klaar mee en ik had ik alles opgebiecht over mijn ziekte en waardoor ik zo overkwam. Ik ging ook een beetje in op zijn sexting wat ik niet had moeten doen en ik legde daarna uit dat ik het niet zo bedoelde en vertelde dus ook gelijk over mijn ziekte. Hij reageerde erg begripvol en het bleef 5 dagen stil daarna. Vervolgens zoekt hij weer contact en bleven we weer veel snapchatten en zo gaat het op en af.

Mijn vraag is: ik kan hem maar niet los laten omdat ik gewoon aan hem zag dat hij me leuk vond (heb hem nu inmiddels al 8 maanden niet meer in het echt gezien) ik zou graag jullie mening willen horen, want hij zegt het een maar doet het ander. wat denken jullie?

Laatst gewijzigd op 19-01-2017 om 22:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2017, 21:08
Verwijderd
Ik heb een beetje hetzelfde, ik kan een meisje ook niet echt vergeten.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2017, 22:30
fleur123
fleur123 is offline
Ja heel erg irritant is dat... het speelt nu dus al ongeveer een jaar en ik kom er maar niet over heen omdat ik telkens weer hoop krijg en denk dat hij me wel leuk gaat vinden..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 00:14
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Praat er gewoon eens open en eerlijk over. In persoon. Zeg waar je mee zit en wees duidelijk en eerlijk. Dan snapt hij het waarschijnlijk beter.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie mijn vriendin houd me aan het lijntje
Verwijderd
18 20-10-2011 08:04
Liefde & Relatie houd hij mij aan het lijntje..??
meisJ20
5 07-09-2010 15:57
Liefde & Relatie kan dit? (of is het aan t lijntje houden)
gilmorefan
23 20-02-2005 11:03
Liefde & Relatie houdt hij me aan het lijntje?
b00h
8 04-12-2004 07:58
Liefde & Relatie Aan het lijntje houden
MikeyMo
8 16-08-2004 20:42
Liefde & Relatie Denk je dat ik hier goed aan heb gedaan?
Mupske
2 01-04-2002 11:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.