Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2017, 16:34
Mrlove076
Mrlove076 is offline
Hoi ik ben 15 jaar en van plan een meisje op valentiensdag verkering te vragen. Alleen vind ik "wil je (verkering) met me". Niet zo orgineel. Heeft iemand leuke ideeën om het anders te vragen? Of hoe zouden jullie meisjes het leuk vinden om gevraagd te worden? Één ding, ik wil er wel moeite voor doen maar niet overdrijven. Ik ben namelijk 15 en dan heb je het niet zo heel breed. Dus een beetje een realistisch idee als het kan!

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2017, 16:50
deissanne
deissanne is offline
een meisje vind het altijd leuk om te horen hoe speciaal ze is, zeker omdat heel veel meisjes op deze leeftijd onzeker over zichzelf zijn. ik kan geen kant en klaar antwoord geven omdat ik het meisje en jou natuurlijk niet ken. maar zelf vind ik compleet onverwachts leuk. dus bijvoorbeeld wanneer jullie aan het praten zijn, je stopt en vertelt haar hoe verliefd je op haar bent. iedereen is anders maar een meisje laten weten hoe bijzonder ze is werkt altijd haha!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2017, 17:42
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ga je haar zomaar vanuit het niets verkering vragen, of zijn jullie al een tijdje aan het daten?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-01-2017, 18:10
Mrlove076
Mrlove076 is offline
We hebben al wel wat samen gedaan en dat was allemaal wel positief alleen mij lijkt het leuker om het onverwachts te vragen en niet tijdens een date want dat kun je zien aankomen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2017, 18:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
We hebben al wel wat samen gedaan en dat was allemaal wel positief alleen mij lijkt het leuker om het onverwachts te vragen en niet tijdens een date want dat kun je zien aankomen.
Als ze al wel doorheeft dat je haar leuk vindt en nog steeds met jou op dates wil, kan je het denk ik gerust vragen. Maar doe het niet te onverwachts, want dan zegt ze misschien wel nee
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-01-2017, 20:12
Mrlove076
Mrlove076 is offline
Maar nou nog die ene zin... wat zal ik dan precies vragen? Hebben jullie wat inspiratiezinnen?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2017, 20:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het hoeft toch niet één zin te zijn. Je kunt ook een gesprek hebben, haar vertellen dat je het heel leuk vind om wat met haar te doen, dat je haar aantrekkelijk vindt... en afhankelijk van haar reactie kan je dan vragen of ze je vriendin wil zijn, of hoe ze tegenover een relatie staat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-01-2017, 21:05
Mrlove076
Mrlove076 is offline
Maar ik wil iets anders doen dan die standaard dingen dus ik vraag om nieuwe ideeën
Met citaat reageren
Oud 24-01-2017, 21:39
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Wat zijn nou standaard dingen? De manier zoals haar kutvriendinnen vertellen dat het hoort?

Maak het jezelf niet te moeilijk. Je hoeft het woord verkering niet eens te gebruiken.

"Zullen we elkaar vriend en vriendin gaan noemen?"

Bijvoorbeeld.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2017, 17:08
blaches
blaches is offline
Nog nooit verliefd geweest dus ook nog jammer genoeg nooit een vriendin gehad.

Maar deze vond ik altijd wel goed klinken; "Wil je m'n vriendin zijn?"
Die zin van Anonymous John vind ik ook erg goed klinken.
Woorden zoals verkering of relatie laat ik ook liever rechts liggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wie is de mol? #2.1
Biertank 52
4 19-04-2009 22:42
De Kantine Wie is de mol?
Verwijderd
500 22-02-2009 22:33
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gemaakte verslag over de multiculturele samenleving
smart_girl
1 21-05-2008 21:34
Huiswerkvragen: Exacte vakken [ANW] Twee vragen verzinnen bij artikel
wh00
1 13-04-2006 09:15
De Kantine Raadsel, voor de echte mannen
Verwijderd
26 03-10-2003 20:51
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 04:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.