Oud 02-02-2017, 20:25
meneer uil
meneer uil is offline
Beste lezers,

Ik heb sinds 2 maanden leuk contact met een dame ikzelf ben 26 en zij is 24.
We hebben altijd wel leuke gesprekken en soms gaat het best wel diep in de zin van gevoelige onderwerpen. Dus altijd wel interessante/boeiende onderwerpen.

Het klikte gelijk al tussen ons en we spreken regelmatig af dan koken we samen of rijden we een rondje en praten veel.
Het grappige is dat we vaak bellen voor het slapen gaan en elkaar eigenlijk al Appen als we wakker zijn.

In het begin was ik haar type niet maar nu opeens zegt ze dat ik wel degelijk iemand ben waar ze op zou kunnen vallen.

Ik heb haar verteld dat ik best wel gevoelens begin te krijgen en ze zegt dat zij dat totaal niet heeft.
We hebben dan ook samen wel een rot relatie achter de rug en dat is ondertussen 7 maanden geleden.

Als ze bij me is dan geeft ze niet de indruk dat ze niets voor me voelt, we zoenen zelfs sinds een tijdje en ik weet dat de dame waar ik het over heb dat niet zomaar doet, Dus aan de ene kant weet ze dat ik gevoelens begin te krijgen en in plaats van het contact minder close te maken. Maakt ze het juist intiemer, ik weet ook dat ze onzeker is over haarzelf en het is geen player.

De ene keer is het ook ja ik wil me niet binden ik geniet van me leven zo! Maar dan zegt ze ook weer dat het wel fijn is om iets optebouwen met iemand. Ook zegt ze dat ze het leuk vind om uit te gaan maar dan zegt ze ook weer ja elke week stappen ik ben er ook wel beetje klaar mee. Dus mijn vraag is dan is dit een test? Wilt ze me misschien wel voelt ze iets voor me maar twijfelt ze of is ze onzeker weer gekwetst te worden? Zodra ik begin dat ik bijwijzen van spreken een afspraak heb is het wel dat ze echt wil weten met wie en waar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-02-2017, 09:48
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Weten wij niet. Toch een keer goed met haar praten. En duidelijkheid geven aan elkaar.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 09:29
Cupcake213
Avatar van Cupcake213
Cupcake213 is offline
Vrouwen zijn complexer dan ooit (al zeg ik het zelf) en wat mij opvalt is dat ze misschien wel gevoelens heeft maar die niet wilt laten zien. Je zei dat ze ook rot relatie achter de rug heeft hé? Geef haar wat tijd om haar wat te laten wennen aan een nieuwe jongen (jij dus). Ze wilt het waarschijnlijk rustig aan doen om niet zo snel gevoelens te krijgen omdat ze in het verleden die rot relatie had en dat haar misschien wel veel pijn heeft gedaan. Geduldig afwachten en niet pushen!
__________________
"Omg, they killed Kenny!"
Met citaat reageren
Oud 06-02-2017, 18:03
feniks
feniks is offline
Ze heeft wel je aandacht, en dat vindt ze leuk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Alg] Wat bedoelt Google AdSense hiermee?
halilo
14 24-03-2005 10:46
Verhalen & Gedichten Daar is ze weer ^_^
Shitonya
14 03-04-2004 18:21
Liefde & Relatie Een meisje zegt: 'ik heb wel zin in een massage hint hint' Wat bedoelt ze? ?
Winner
77 30-08-2003 14:40
Psychologie weg willen, maar niet dood willen :s.. wie kent dat?
Droomvlucht
50 23-01-2003 18:25
Liefde & Relatie Wat bedoelt een meisje als.....
Airtime2000
9 30-01-2002 12:48
Lichaam & Gezondheid Wat bedoelt een meisje als.....
Airtime2000
1 09-01-2002 11:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.