Oud 30-08-2005, 22:00
meisje833
meisje833 is offline
Ik heb een half jaar een vriend.
Mijn vriend heeft een beetje machogedrag, en praat graag over vrouwen. ( vooral met vrienden ) waar ik dan weer bij zit
Ik kan me daar verschrikkelijkaan ergeren, terwijl ik weet hij bedoelt het niet zo. het is maar mannenpraat.
Toch wordt ik steeds jaloers, ik ben altijd bang dat hij iemand anders tegenkomt, of dat een bloedmooi meisje hem gaat verleiden..
Ook als we op straat lopen en er komt een mooie meid voorbij en hij kijkt om, voel ik gelijk die steken in me maag van waarom kijk je nou.. oke Ik kijk soms ook wel naar andere jongens en ik praat er ook over maar niet bij hem en zeg zeker niet tegen hem van goh lekker ding!, wat hij dus wel doet als hij een leuke meid ziet. Hij is ook totaal niet jaloers en ik dus wel, hij is erg open en eerlijk dus zegt water in hem opkomt, maar omdat ik zo jaloers ben komt dat soms kwetsend over...
Ik vindt het al vreselijk als hij met een meid praat of aandacht krijgt van een meisje, en dat doodleuk verteld aan mij, van kijk eens ik heb sjans...

Heb ik nou zo'n laag zelfbeeld , ik ben altijd zo jaloers, hoe kom ik daar nou voorgoed van af.
Het is zo'n rotgevoel...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2005, 22:09
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Werk aan je zelfvertrouwen.
Zeg een maand lang, elke dag de hele dag, tegen jezelf wat een lekker ding je bent, hoe slim je bent en wat een geluk je vriend heeft dat ie het met jou heeft.

Na een maand kijk je in de spiegel en vind je jezelf nog lekker ook.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 22:24
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Ik vrees dat je zijn karakter niet kan veranderen dus zal je er óf mee moeten leren leven, óf iemand vinden die hier net zo mee omgaat als jij.

Aangezien de tweede optie je vast niet bevalt zul je je moeten realiseren dat die jongen jóuw vriend is, hij kiest ervoor om met jou samen te zijn en hij deelt 't liefst z'n leven met jou.
Vraag 'm maar es van wie hij 't meeste houdt
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 22:28
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 09-08-2005 @ 13:32 :
heb een half jaar een vriend, onze relatie is min of meer een beetje ingedut, ik hou nog van hem, maar hij is de laatste tijd erg saai.
Nu heb ik op vakantie een hele leuke jongen leren kennen, hij woont wel een paar uurtjes bij me vandaan, ( mijn vriendje
woon t op me eigen dorp) maar het is echt mijn type, ik ben min of meer verliefd op hem geworden

Nu zit ik een beetje tussen wal en schip, ik hou nog wel van m'n vriendje maar met die jongen klikt het gewoon heel goed, beter eigelijk nog dan met m'm eigen vriendje..
Ik weet wel dat mensen op vakantie anders zijn, maar nou vraag ik me af stel dat ik met hem afspreek, gewoon om te zien of hij nog zo is als op vakantie, en het klikt goed.
Is het dan verstandig een relatie van een half jaar opzij te zetten
of is het gewoon beter die verliefdheid over te laten waaien

heeft iemand ervaring hier mee?
Jij moet eens heel goed gaan nadenken wat je eigenlijk wil
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 22:44
Dato_16
Dato_16 is offline
IK denk dat je met je vriendje moet gaan praten.
Zeg wat je dwars zit, probeer er aan te werken.
Ik zou een half jaar niet zomaar opgeven voor een vakantie vriendje die een paar uur bij je vandaan woont.
Ik spreek overigens niet uit eigen ervaring.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 22:51
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
wees blij dat ie zo eerlijk is, dan kan je m tenminste vertrouwen

elke jongen kijkt naar andere meisjes, alleen die van jou zegt het toevallig
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 22:52
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 30-08-2005 @ 23:09 :
Werk aan je zelfvertrouwen.
Zeg een maand lang, elke dag de hele dag, tegen jezelf wat een lekker ding je bent, hoe slim je bent en wat een geluk je vriend heeft dat ie het met jou heeft.

Na een maand kijk je in de spiegel en vind je jezelf nog lekker ook.
joa, maar ik denk niet dat dat het probleem is hier.
als de TS niet overdrijft lijkt het gedrag van die jongen me soms net iets té. het is niet verkeerd dat hij naar andere meisjes kijkt of over ze praat maar hij hoeft zijn vriendin daar natuurlijk niet overmatig mee te confronteren.

(het valt me regelmatig op dat dat soort 'open en eerlijke mensen' het helemaal niet zo kunnen waarderen als iemand 'open en eerlijk' tegen hen zelf doet, je zou zo kinderachtig kunnen zijn om eens uit te proberen of hij je beter snapt als je uitgebreid gaat vertellen over iemand die jou probeerde te versieren oid)
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 23:13
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
yapo schreef op 30-08-2005 @ 23:24 :
Ik vrees dat je zijn karakter niet kan veranderen dus zal je er óf mee moeten leren leven, óf iemand vinden die hier net zo mee omgaat als jij.
ONEENS

ik was toen ik jong was, ook erg onzeker, en het feit dat mijn vriendje al erg ervaren was op liefdesgebied maakte mij nog onzekerder, en in zekere zin ook jaloers op zijn verleden. Soms was ik ook bang dat hij nog veel sjans had omdat ik hem zoveel knapper vond dan ik.

Nu is dat anders. ik heb al veel ervaring, en ben me bewust van mijn kwaliteitenn. Wat ik me dus afvraag:

1) is dit je eerste vriendje?
2) hoe hebben jullie en relatie gekregen?

Een karakterverandering zit er van de een op de andere dag niet in. Maar hier een stappenplan
- besef dat JIJ zijn vriendin bent en dat hij voor JOU gekozen heeft, dus je moet wel speciaal zijn
- het feit dat hij naar andere meiden kijkt is natuurlijk niet leuk, maar het is wel typisch mannelijk. Zolang hij naar andere vrouwen kijkt als 'kunstobject' en niet als 'lustobject' hoef je niet te vrezen dat hij iets passiefs omzet in iets actiefs ( ze verleiden)
- als meisjes jouw man gaan verleiden, dan ligt dat aan HEM, want dan heeft hij kennelijk niet laten merken dat hij bezet is.
- pas op dat je niet te jaloers wordt, want mannen vinden niets zo erg al jaloerse vrouwen die zitten te kiffen op ze. Vertel het aan vriendinnen of gooi het er ff uit op een forum
- werk aan je zelfbeeld, schrijf op wat er zo leuk aan je is, wat je goede kanten zijn, of schrijf de lieve dingen op die je vriend tegen je zegt.
- en last but not least: heb ook de WIL om niet meer onzeker te zijn
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 09:51
meisje833
meisje833 is offline
1. hij is niet me eerste vriendje maar wel de eerste die zo macho doet, en best wel meidengek is.
2. heb hem leren kennen toen ik uit was met vrienden, hij is een vriend van een vriend van mij, en die stonden toen met elkaar te praten, en toen ging ik erbij staan...en zodoende
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 09:54
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
wat heb jij een stom vriendje zeg
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 10:12
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 31-08-2005 @ 10:54 :
wat heb jij een stom vriendje zeg
wat een onzin.. je mag toch wel kijken naar een leuke meid die voorbij loopt zonder er meteen wat raars van te denken
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Bruut schreef op 31-08-2005 @ 11:12 :
wat een onzin.. je mag toch wel kijken naar een leuke meid die voorbij loopt zonder er meteen wat raars van te denken
Dat is het probleem niet, het is gewoon kansloos dat hij macho meent te moeten doen. Blijkbaar moet-ie iets compenseren met die grootspraak.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 11:02
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
Optima schreef op 31-08-2005 @ 00:13 :
ONEENS

ik was toen ik jong was, ook erg onzeker, en het feit dat mijn vriendje al erg ervaren was op liefdesgebied maakte mij nog onzekerder, en in zekere zin ook jaloers op zijn verleden. Soms was ik ook bang dat hij nog veel sjans had omdat ik hem zoveel knapper vond dan ik.

Nu is dat anders. ik heb al veel ervaring, en ben me bewust van mijn kwaliteitenn. Wat ik me dus afvraag:

1) is dit je eerste vriendje?
2) hoe hebben jullie en relatie gekregen?

Een karakterverandering zit er van de een op de andere dag niet in. Maar hier een stappenplan
- besef dat JIJ zijn vriendin bent en dat hij voor JOU gekozen heeft, dus je moet wel speciaal zijn
- het feit dat hij naar andere meiden kijkt is natuurlijk niet leuk, maar het is wel typisch mannelijk. Zolang hij naar andere vrouwen kijkt als 'kunstobject' en niet als 'lustobject' hoef je niet te vrezen dat hij iets passiefs omzet in iets actiefs ( ze verleiden)
- als meisjes jouw man gaan verleiden, dan ligt dat aan HEM, want dan heeft hij kennelijk niet laten merken dat hij bezet is.
- pas op dat je niet te jaloers wordt, want mannen vinden niets zo erg al jaloerse vrouwen die zitten te kiffen op ze. Vertel het aan vriendinnen of gooi het er ff uit op een forum
- werk aan je zelfbeeld, schrijf op wat er zo leuk aan je is, wat je goede kanten zijn, of schrijf de lieve dingen op die je vriend tegen je zegt.
- en last but not least: heb ook de WIL om niet meer onzeker te zijn


Wiens karakter wordt mbv dit stappenplan nu veranderd dan?

Hij is nu eenmaal een type die graag aandacht van meiden ontvangt en daar dus ook op in gaat. Hij vind dat leuk, het geeft hem een prettig gevoel. Hij kan dat niet zomaar veranderen en ik vraag me af of hij dat überhaupt wel wil....

Het enige wat je kan doen is hem geloven als ie zegt dat ie van jou houdt.
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 11:49
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Hmmja dat een jongen graag naar mooie meisjes kijkt, daar kan je waarschijnlijk niets aan doen. Maar je kan hem vragen of hij het minder confronterend maakt voor jou. Vraag hem of hij iets subtieler kan kijken, en of hij de opmerkingen zoals 'lekker ding' voor zich houdt als jij erbij bent... Ik snap het wel dat het voor jou niet leuk moet zijn als je regelmatig zo'n opmerkingen hoort.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 12:35
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Bruut schreef op 31-08-2005 @ 11:12 :
wat een onzin.. je mag toch wel kijken naar een leuke meid die voorbij loopt zonder er meteen wat raars van te denken
niet als je chick ernaast loopt, gast
en dan tegen haar zeggen dat je het een lekker ding vind
ik had m allang een fikse trap in zn ballen gegeven
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 13:03
Akilina
Avatar van Akilina
Akilina is offline
Bah, wat naar. Je zegt dat je vriendje zich heel macho gedraagt, waarschijnlijk heeft hij onder die laag juist een heel teer ego of zo (volgens mij kun je echt lachen als jij voor de grap eens zou doen zoals hij zich gedraagt, maar ja, dit zou wel een beetje onvolwassen zijn misschien). Kijk, ik ga niet meteen zeggen dat je vriendje een eikel is of zo, dat is onnodig, maar hetgeen jij beschrijft vind ik persoonlijk wel onacceptabel.
Het is normaal dat hij naar andere mensen kijkt en dergelijke, zoals je zegt doe je dat zelf ook, dat is menselijk. Het is alleen een beetje onrespectabel dat hij dit opzettelijk aan jou mededeelt en hier de aandacht op vestigt en jou als het ware hier steeds een klap mee in je gezicht geeft, want hij weet best wel dat jij hier onzeker van wordt. (Misschien doet hij het wel om deze reden.) Ik zou gewoon zeggen van bewonder wat je wilt, maar hou het lekker voor jezelf of zo.

En verder is het wel jouw eigen probleem als jij je heel onzeker voelt door dingen. Bijvoorbeeld als je ziet dat hij met een ander meisje praat of dat je hem niet vertrouwt en dergelijke. Maar het is ook wel een typisch vrouwelijke eigenschap, maar niet leuk voor jezelf en ook niet voor hem. Maar voornamelijk verpest je het voor jezelf, want vaak wordt de jaloezie ook steeds overheersender naarmate de relatie vordert. Gewoon proberen los te laten en in te perken en proberen zekerder van jezelf te worden. Je onderschikt jezelf eigenlijk aan hem door zo jaloers en onzeker te zijn. Je zegt eigenlijk tegen jezelf: ik ben niet goed genoeg voor hem. En dat is niet goed, dat is misselijkmakend, dat mag je jezelf niet aan doen. Je moet het omkeren en meer bij jezelf denken van goh, hij mag toch wel al het geluk van de wereld hebben met mij, zo'n fantastische, unieke en mooie vrouw.

Verder zijn de dingen die Optima zegt en zo wel goed om te doen.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 13:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind dat je dit niet hoeft te pikken. Dat ie naar andere vrouwen kijkt houdt ie maar lekker voor zich. Als ie nou nog zou zeggen: 'mooi meisje, vind je niet?'... Oke.
Maar om nou 'lekker ding' te gaan zeggen met je vriendin ernaast
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 15:12
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
snoopy schreef op 31-08-2005 @ 14:12 :
Ik vind dat je dit niet hoeft te pikken. Dat ie naar andere vrouwen kijkt houdt ie maar lekker voor zich. Als ie nou nog zou zeggen: 'mooi meisje, vind je niet?'... Oke.
Maar om nou 'lekker ding' te gaan zeggen met je vriendin ernaast
ja precies , hij mag best zeggen van , goh aardig meisje of dat meisje is best mooi.
maar niet lekker ding of lekkere tieten etc. al doet hij dit meer als er vrienden bij zijn, dan is het echt niet normaal wat voor taal ze onder elkaar uitslaan, heb dan net het idee ofdat ik bij een vleeskeuring zit
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-08-2005, 15:26
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 31-08-2005 @ 16:12 :
ja precies , hij mag best zeggen van , goh aardig meisje of dat meisje is best mooi.
maar niet lekker ding of lekkere tieten etc. al doet hij dit meer als er vrienden bij zijn, dan is het echt niet normaal wat voor taal ze onder elkaar uitslaan, heb dan net het idee ofdat ik bij een vleeskeuring zit
Heb je dat ook tegen hem gezegd?
Maw, weet hij wel eens dat jij je er zo aan stoort?
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 15:57
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
snoopy schreef op 31-08-2005 @ 14:12 :
Ik vind dat je dit niet hoeft te pikken. Dat ie naar andere vrouwen kijkt houdt ie maar lekker voor zich. Als ie nou nog zou zeggen: 'mooi meisje, vind je niet?'... Oke.
Maar om nou 'lekker ding' te gaan zeggen met je vriendin ernaast
Ben ik het helemaal mee eens!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 17:27
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
yapo schreef op 31-08-2005 @ 16:26 :
Heb je dat ook tegen hem gezegd?
Maw, weet hij wel eens dat jij je er zo aan stoort?
jawel, maar hij vindt dat ik me niet aan moet stellen, hij zit maar te dollen zegt ie..
ik moet het niet zo serieus opvatten..mja het wordt dr niet minder op ..
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 17:59
Verwijderd
zegt hij ook wel eens tegen je dat-ie jóu een lekker ding met lekkere tieten vindt, of op z'n minst dat hij je mooi vindt?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 18:06
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
BrunetJuh schreef op 31-08-2005 @ 16:57 :
Ben ik het helemaal mee eens!
Hij kijkt zo nou eenmaal (wie niet) en drukt zich zo uit.
Moet hij zich dan bij zijn vriendin oppeens anders gaan gedragen en zich in gaan houden? Wat een lol.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 18:33
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 31-08-2005 @ 19:06 :
Hij kijkt zo nou eenmaal (wie niet) en drukt zich zo uit.
Moet hij zich dan bij zijn vriendin oppeens anders gaan gedragen en zich in gaan houden? Wat een lol.
Als hij weet dat zijn vriendin dit niet fijn vind en het haar onzeker maakt, en hij haar echt liefleeft wel ja! Wat jou vriendje doet vind ik echt een beetje associaal, en verdre hou ik niet van dat machogedrag; maar dat is mijn mening natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 20:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 31-08-2005 @ 19:06 :
Hij kijkt zo nou eenmaal (wie niet) en drukt zich zo uit.
Moet hij zich dan bij zijn vriendin oppeens anders gaan gedragen en zich in gaan houden? Wat een lol.
JA! Je houdt nou eenmaal rekening met je vriendin. Als je daar geen zin in hebt moet je maar geen relatie beginnen hoor. Hij hoeft niet z'n ogen in z'n zak te steken, maar het is een kleine moeite om 'mooi meisje' te zeggen ipv "geil wijf"
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2005, 20:52
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 31-08-2005 @ 18:27 :
jawel, maar hij vindt dat ik me niet aan moet stellen, hij zit maar te dollen zegt ie..
ik moet het niet zo serieus opvatten..mja het wordt dr niet minder op ..
Maar als hij je hiermee al niet serieus neemt, weet je dan wel zeker dat hij de jongen is waarmee jij een relatie moet hebben?

Ik weet natuurlijk niet alles over jullie maar hij komt zo 'anders' over dan jij bent.

Wat adviseren je vriendinnen hier eigenlijk over?
(die hebben er doorgaans een betere kijk op dan forummers )
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 20:55
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 31-08-2005 @ 13:35 :
niet als je chick ernaast loopt, gast
en dan tegen haar zeggen dat je het een lekker ding vind
ik had m allang een fikse trap in zn ballen gegeven
Ik heb liever dat hij dat doet als ik ernaast loop, dan wanneer hij alleen met zn vrienden is.
Ik kijk ook wel naar andere jongens, dat is toch logisch. Ik snap niet waar mensen zich zo druk om kunnen maken. Heerlijk, zo'n eerlijke jongen. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 21:37
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Multilot schreef op 31-08-2005 @ 21:55 :
Ik heb liever dat hij dat doet als ik ernaast loop, dan wanneer hij alleen met zn vrienden is.
Ik kijk ook wel naar andere jongens, dat is toch logisch. Ik snap niet waar mensen zich zo druk om kunnen maken. Heerlijk, zo'n eerlijke jongen. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent
precies, beter dan een jongen die constant zegt 'jij bent de állerleukste en mooiste en blabla', om vervolgens tegen andere mensen iets totaal anders te zeggen
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 22:07
iLaySha_007
iLaySha_007 is offline
Haha tja, ik heb er ook last van het is meer onzekerheid.
En als hij omkijkt dan is er toch echt wat mis in jullie relatie, een gebrek aan respect mischien want als mijn vent zn hoofd omdraait dan krijgt hij de volle laag
__________________
life is what u make of it
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 22:26
Estar
Estar is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 31-08-2005 @ 13:35 :
niet als je chick ernaast loopt, gast
en dan tegen haar zeggen dat je het een lekker ding vind
ik had m allang een fikse trap in zn ballen gegeven
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 22:30
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Citaat:
meisje833 schreef op 31-08-2005 @ 18:27 :
jawel, maar hij vindt dat ik me niet aan moet stellen, hij zit maar te dollen zegt ie..
ik moet het niet zo serieus opvatten..mja het wordt dr niet minder op ..
Doe eens hetzelfde van de leuke jongens die je ziet passeren... Eens zien hoe hij zich 'aanstelt'.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 23:21
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Lijkt me wel het type man voor "vreemdganger" als ik dit zo lees. Kijkt ie altijd naar andere dames om? Die gaat je vroeg of laat flink belazeren
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 00:00
Verwijderd
Nouja, hij een hersenloze testosteronrijke macho, zij een analfabeet die ik vindt met dt schrijft. A match made in heaven
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 12:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Sarah schreef op 31-08-2005 @ 18:59 :
zegt hij ook wel eens tegen je dat-ie jóu een lekker ding met lekkere tieten vindt?
dat hoeft mijn vriend echt niet tegen mij te zeggen, hoor... *trekt vies gezicht*
Dat bewaart ie maar voor de wijven op straat
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 16:00
mara18
mara18 is offline
Citaat:
iLaySha_007 schreef op 31-08-2005 @ 23:07 :
Haha tja, ik heb er ook last van het is meer onzekerheid.
En als hij omkijkt dan is er toch echt wat mis in jullie relatie, een gebrek aan respect mischien want als mijn vent zn hoofd omdraait dan krijgt hij de volle laag
als ik dit zo lees , vraag ik me echt af welke jongens zo dwaas zijn om niet te wachten tot hun dertigste om een relatie te beginnen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 17:12
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-09-2005 @ 01:00 :
Nouja, hij een hersenloze testosteronrijke macho, zij een analfabeet die ik vindt met dt schrijft. A match made in heaven
pff dit is toch geen nederlands spellingsforum
sorry hoor dat ik een spelfoutje maak..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-09-2005, 18:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-09-2005 @ 01:00 :
Nouja, hij een hersenloze testosteronrijke macho, zij een analfabeet die ik vindt met dt schrijft. A match made in heaven
praat jij met vrienden niet over 'lekkere wijven' of doe je dat niet als je vriendin erbij zit? (als je een vriendin hebt, dus)
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 19:33
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
he ja, laten we met zijn allen heel diep en serieus ingaan op de opmerking van nare man!!
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 19:49
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
snoopy schreef op 01-09-2005 @ 19:05 :
praat jij met vrienden niet over 'lekkere wijven' of doe je dat niet als je vriendin erbij zit? (als je een vriendin hebt, dus)
nou, als je dat normaal vindt.. of je vriendin erbij is of niet, het blijft respectloos. leuke meisjes, als al weer een ander verhaal.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 20:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 01-09-2005 @ 20:49 :
nou, als je dat normaal vindt.. of je vriendin erbij is of niet, het blijft respectloos. leuke meisjes, als al weer een ander verhaal.
mja... dat meisjes dat vinden weet ik ook wel. Ik vraag me nou af wat jongens daarvan vinden. Want het schijnt dus dat zelfs de jongens van wie ik het niet verwacht zo over meisjes praten
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 20:48
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 01-09-2005 @ 20:33 :
he ja, laten we met zijn allen heel diep en serieus ingaan op de opmerking van nare man!!
ik meen mijn vraag serieus
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Onnodig jaloers zijn...denk ik
sammyboy
16 27-04-2007 09:59
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Liefde & Relatie verkering met broer van vriendin
little_sunshine
22 11-05-2003 13:17
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21.