Oud 29-05-2016, 16:38
Alex55
Alex55 is offline
Hey iedereen die dit leest, ik zag dat er mensen waren die op dit forum kwamen om advies te vragen van mensen over sommige dingen. En dat is wat ik nu wel nodig heb. Het wordt een heel verhaal dus maak je klaar .

Ik zit nu in de tweede en sinds het begin van dit schooljaar vind ik een meisje uit mijn klas leuk, ik noem haar R voor het gemak. Een paar weken geleden gingen wij met de hele tweede jaarlaag naar Londen toe. Op de heenreis zat ze telkens naast een vriend van haar (Die noem ik wel pietje voor nu) en ik zat naast een van mijn vrienden. Halverwege de week kregen ze een soort van ruzie door wat stomme dingen die hij deed, vervolgens ging hij telkens met een paar andere meisjes uit de klas praten. R kwam toen telkens naar mij toe en we waren de hele tijd samen, plus de rest van mijn vriendengroep (We zitten trouwens min of meer in de zelfde vriendengroep). 'S avonds toen we naar aparte gastgezinnen gingen hadden we gefacetimed en dat was ook heel gezellig. Een van de avonden vroeg ze aan mij: "Alex kan ik op de terugreis naast jou komen zitten? Ik heb geen zin meer om naast Pietje gaan zitten de hele dag na al dat gedoe." Ik zei meteen: "Natuurlijk, is geen probleem hoor." Op de terugweg zat ze dus naast mij en vroeg ze: "Mag ik op je schouder slapen?" Natuurlijk mocht dat en zo hebben we eigenlijk de hele tijd door de reis geslapen, zij op mijn schouder ik op haar hoofd.

Sinds die reis naar Londen appen we eigenlijk iedere dag best veel met elkaar, soms begint zij het gesprek en soms ik. Iedereen uit de klas zegt dat ze na die Londen reis ook heel veel met mij flirt, ik merk het niet echt maar dat zal waarschijnlijk wel aan mij liggen.

Vlak bij onze school is een klein winkelcentrum, waar kinderen uit onze klas vaak heen gaan in de grote pauze om eten te halen, Pietje vroeg aan mij en R: "He gaan jullie ook mee vandaag of niet?" Ik zag hier een kans in om te kijken of ze liever bij mij zou blijven, ik zei dat ik niet zo'n zin had en m'n eigen lunch al vanuit huis mee had genomen. R zei dat ze ook niet zo'n zin had terwijl ze normaal altijd meegaat als ik ook ga. Toen zijn we in de 'lounge' hoek van onze kantine gaan zitten op een bankje, best dicht tegen elkaar aan. Vrienden uit de klas zagen dat en plagen ons er nu een beetje mee omdat ze denken dat we verkering hebben. Ik vind het zelf wel grappig.

Vorige week was ik met haar aan het appen en ik zei uiteindelijk: "Oh ik moet morgen nog wat dingen halen uit het centrum, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan." En zij zei dat ze wel mee wilde gaan als ik dat gezellig vond, de dag erna zijn we dus samen naar het centrum gegaan. Dat was ook best gezellig.

Maar nu zit ik er dus mee, vindt ze mij leuk? Of ben ik gewoon haar beste vriend geworden uit het niets? Ik zit hier best wel mee, want ik vind haar zelf echt heel leuk en wil er best wel achter komen of het gevoel zeg maar wederzijds is. Aankomende week is het schoolfeest, misschien dat ik er daar op een of andere manier achter kan komen?

Bedankt voor het lezen van mijn veel te lange tekst en groetjes van mij!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2016, 17:06
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Stel eens voor om samen wat leuks te gaan doen, film kijken misschien, of een taart bakken. Het hoeft niet direct een echte date te zijn, maar dan kan je haar wel gezellig spreken en merk je waarschijnlijk vanzelf of ze interesse heeft.
(Heerlijk herkenbaar verhaal trouwens, ik heb precies zoiets meegemaakt met een reis van school naar Parijs, al had ik met die jongen voor de reis ook al wel enig contact. Na de reis zijn we steeds meer gaan praten en ook gaan daten!)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 20:06
Alex55
Alex55 is offline
Zal ik doen! We hebben vorige week al min of meer afgesproken om samen een harry potter film te kijken of een serie die we beiden erg leuk vinden, maar door het aantal proefwerken en projecten de laatste tijd is het er nog niet van gekomen.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2016, 21:43
Alex55
Alex55 is offline
Nou, het staat nu vast dat we binnenkort samen een middagje films gaan kijken na al het proefwerk gedoe. En zij kwam er nog mee om een keertje te gaan sporten. Dat was makkelijker om te regelen dan ik had gedacht
Met citaat reageren
Oud 30-05-2016, 00:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Fijn dat het zo spontaan gaat, veel plezier samen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-07-2016, 00:14
BaYa
BaYa is offline
Ik heb wel een groot vermoeden dat ze je leuk vind!! Ik zou er voor gaan nutuurlijk is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik had al een vermoeden toen zij zei van mag ik op jouw schouder slapen
Met citaat reageren
Oud 20-07-2016, 22:57
AtomBreaker
AtomBreaker is offline
Ik heb een keer gelezen dat als een meisje met haar hoofd op je schouder wil liggen, dat de kans groot is dat ze je heel leuk vindt.
Komt waarschijnlijk wel goed!! Succes😉
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vindt ze me leuk?
DiRobbert
6 13-12-2012 20:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?!
nullah
6 05-12-2011 18:07
Liefde & Relatie vindt ze me leuk??
barry422
2 16-11-2010 15:42
Liefde & Relatie Vindt ze me leuk ?
Giedje
36 23-01-2007 21:06
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
IRKill
58 14-05-2005 17:27
Liefde & Relatie wat moet ik doen?
BananaSplit
20 19-02-2005 21:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.