Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2016, 16:42
Mwr
Mwr is offline
Hoi allemaal,

Ik zit niet persee met een groot probleem, maar ik wil wel even wat vertellen. En wil graag meningen horen wat jullie erover denken. Okeee.. Ik ben nu 17. En ik heb mijn laatste relatie gehad toen ik 12/13 was. In de eerste klas, deze duurde ongeveer 2 tot 3 maanden. Sinds deze leeftijd heb ik niet veel tot geen contact met meiden gehad. Nu zit ik toch op zoon leeftijd waar meisjes wel een rol spelen, 1 of andere manier voel ik me er een beetje kut over. Elke keer als ik een best aantrekkelijk meisje zie bijvoorbeeld buiten. Zit ik er de hele tijd over te denken. Ja ik weet het, beetje onduidelijk, maar hopelijk begrijpen jullie het een beetje haha. Zou leuk zijn als jullie wat kunnen reageren over dit best wel vage "verhaal"
Btw, het is niet dat ik persee opzoek ben naar een meid, maar ik zou het wel leuk vinden als ik echt een leuke tegen zou komen.

Bedankt alvast!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2016, 18:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je voelt je kut over dat je geen meisje hebt? Of dat er meisjes een rol in je leven "moeten" spelen ivm je leeftijd? Of dat je aantrekkelijke meisjes buiten ziet? Je verhaal is erg onduidelijk en ik kan er niet uithalen wat nou precies je probleem of vraag is.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2016, 20:17
Mwr
Mwr is offline
1 of andere manier stoor ik me eraan dat ik nog geen juiste gevonden heb. Ja sorry, moeilijker uit te leggen dan ik dacht. En dat ik haast geen contact heb met ze.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2016, 20:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
1 of andere manier stoor ik me eraan dat ik nog geen juiste gevonden heb. Ja sorry, moeilijker uit te leggen dan ik dacht. En dat ik haast geen contact heb met ze.
Dat je weinig contact hebt met meiden, daar is wat aan te doen. Probeer aan te haken bij een gemengde vriendengroep of maak gewoon eens een praatje met de meiden die je tegenkomt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-12-2016, 20:59
Mwr
Mwr is offline
Ga ook wel eens stappen. En ik ben al met best veel mensen bevriend, alleen ken ik deze mensen allemaal, heb ik in de klas mee gezeten. Ook de meisjes.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2016, 21:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Via die mensen kan je soms ook weer nieuwe mensen leren kennen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-12-2016, 09:30
Mwr
Mwr is offline
Ja, ik zie het wel dan haha, maar bedankt!!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2016, 22:49
WendyL
WendyL is offline
Zit je nog op school? Zoja lopen er vast wel wat leuke meiden rond!
Verzamel de moed en ga een praatje met ze aan meiden vinden het altijd romantischer om gevraagd te worden dan dat ze het zelf moeten vragen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2017, 13:40
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Zit je nog op school? Zoja lopen er vast wel wat leuke meiden rond!
Verzamel de moed en ga een praatje met ze aan meiden vinden het altijd romantischer om gevraagd te worden dan dat ze het zelf moeten vragen
Ik zit niet meer op de middelbare. Maar doe een opleiding en op mijn school zitten wss iets van 5 meiden 😆
Met citaat reageren
Oud 07-01-2017, 06:43
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Wat zijn je specifieke gevoelens erbij?

Als je moeite hebt met emoties beschrijven kun je ook vertellen hoe je je dan lichamelijk voelt. Bijvoorbeeld: zenuwachtig, zwaar gevoel in je onderbuik, zulke dingen. Gevoelens zijn vaak best fysiek.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 16:27
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
hoor dit wel vaker bij jongens, snap eigenlijk niet wrm er zoveel meisjes altijd zien als 'buitenaardse wezens' xD
spreek gwn een keer een meisje aan en kijk welke humor ze heeft. meisjes vinden het vaak juist leuk als een jongen met ze praat, want ik kan me ook nog wel herinneren dat ik een tijd heb gedacht waarom praat er nooit een jongen tegen me. gwn schijt hebben en normaal doen komt er vanzelf een keer een leuke meid
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 20:08
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
hoor dit wel vaker bij jongens, snap eigenlijk niet wrm er zoveel meisjes altijd zien als 'buitenaardse wezens' xD
spreek gwn een keer een meisje aan en kijk welke humor ze heeft. meisjes vinden het vaak juist leuk als een jongen met ze praat, want ik kan me ook nog wel herinneren dat ik een tijd heb gedacht waarom praat er nooit een jongen tegen me. gwn schijt hebben en normaal doen komt er vanzelf een keer een leuke meid
Goed advies
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 17:53
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
hoor dit wel vaker bij jongens, snap eigenlijk niet wrm er zoveel meisjes altijd zien als 'buitenaardse wezens' xD
spreek gwn een keer een meisje aan en kijk welke humor ze heeft. meisjes vinden het vaak juist leuk als een jongen met ze praat, want ik kan me ook nog wel herinneren dat ik een tijd heb gedacht waarom praat er nooit een jongen tegen me. gwn schijt hebben en normaal doen komt er vanzelf een keer een leuke meid
Ik zeg niet dat het "buitenaardse wezens" zijn. En twee zeg ik dat er zowat geen meid op men school rondloopt.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 20:38
vliegerschool
Avatar van vliegerschool
vliegerschool is offline
Citaat:
hoor dit wel vaker bij jongens, snap eigenlijk niet wrm er zoveel meisjes altijd zien als 'buitenaardse wezens' xD
Wel herkenbaar haha
__________________
Nou, dat was het wel zo'n beetje
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 21:47
jiujitsuman
jiujitsuman is offline
Citaat:
hoor dit wel vaker bij jongens, snap eigenlijk niet wrm er zoveel meisjes altijd zien als 'buitenaardse wezens' xD
spreek gwn een keer een meisje aan en kijk welke humor ze heeft. meisjes vinden het vaak juist leuk als een jongen met ze praat, want ik kan me ook nog wel herinneren dat ik een tijd heb gedacht waarom praat er nooit een jongen tegen me. gwn schijt hebben en normaal doen komt er vanzelf een keer een leuke meid
Het enige lastige, en er zijn vast andere jongens die het net zo ervaren, is waar je over moet praten met iemand die je wil leren kennen.
De "angst" zit hem voor mij dan niet zozeer in het op iemand afstappen, maar meer in het geen onderwerp hebben om iets over te zeggen.
Het kan natuurlijk best raar overkomen als iemand zomaar over een willekeurig onderwerp tegen je begint te praten 😅
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Het Meisje
Ieke
0 31-01-2004 14:51
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
De Kantine Misleidende nicknames...
Gothic
44 10-06-2002 13:05
Seksualiteit ooit een ongewenste erectie gehad?
indootje16
74 30-05-2002 09:29
De Kantine Het raadsel van Scholierië [2]
Talon
15 04-05-2002 11:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.