Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2018, 09:12
ikwilanoniemzij
ikwilanoniemzij is offline
Ik vind een meisje leuk maar praat niet echt veel met haar buiten school, dat zou ik wel willen. Hoe kan ik een gesprek beginnen zonder het ongemakkelijk te maken door alleen ''Hai'' te zeggen? Zou ik dit beter kunnen doen op Snap of What'sApp?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2018, 21:50
Reinoud_
Reinoud_ is offline
Heb je haar wel eens gesproken tijdens school en hoe beviel dat dan?
Het kan zijn dat ze je 'nog niet ziet staan'. Maar door gewoon een gesprek te beginnen kom je al heel ver.

Bij Snapchat kan je bijvoorbeeld op haar verhaal reageren, dat helpt echt . Ga vanaf dat punt veder met een gesprek en begin haar leren te kennen. Misschien heeft ze de zelfde vrienden als jij of zit ze bij je in de klas. Begin gewoon het gesprek want anders ziet ze jou misschien ook nooit staan.

Veder, het ligt zelf ook heel erg aan hoe het meisje zich zelf opstelt.
Als het meisje juist heel verlegen is, kan je nogal gesloten reageren. Maar maak je geen zorgen. Dit komt eigenlijk in de meeste gevallen voor. Wordt vrienden en bouw het daar weer veder op.

Als ze juist een zelfverzekerd iemand is, met veel vriend(inn)en om haar heen. Dan is ze meestal heel spontaan en heeft ze vast wel een gevoel voor humor. Dit zijn meestal de makkelijkste mensen om het eigenlijk niet akward mee te beginnen en een leuk gesprek mee te kunnen voeren.

Dan heb je ook nog meisjes die zich zelf eigenlijk te goed vinden. Deze meisjes zijn het moeilijkst te bereiken. Ik raad het af om dit niet via een 'Snap' of een 'Whatsappje' te doen. Eigenlijk is real-life gesprekken altijd het beste. Maar dat zelfvertrouwen moet je maar hebben dan hè?

Hopelijk dat ik je hier genoeg mee heb geïnformeerd.
En ik hoor graag hoe het veder nog is gegaan.

(Opmerkingen mogen, graag zelfs)
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 20:42
ikwilanoniemzij
ikwilanoniemzij is offline
Thanks mate! Ja ik heb al vaak met haar gepraat, alleen nog niet echt op snap ofzo. Thanks voor je hulp!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.