Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2011, 14:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Spoiler? Ik heb vanmiddag nog kip gegeten. En ik vind het idee om organen te eten echt ontzettend smerig. /neprus
Want? Alles wat aan een lichaam zit is in principe een orgaan.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 09-11-2011, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Mwah, ik bepaal liever zelf welke informatie er richting ouders gaat. Daarnaast krijg ik regelmatig het verwijt "dat ik dat toch ook eerder had kunnen vertellen" als mijn ouders niet als eerste iets horen over wat er gebeurt in mijn leven.
Al is facebook daarvoor wel weer fijn, want dan weten ze het! Huhu.

Ik vind mijn ouders op facebook een beetje irritant omdat ik bang ben dat ze heel genante dingen in brak taalgebruik gaan posten. Ze typen allebei een beetje afgkrt. Maar verder, nouja, het is wel leuk om te zien waar ze mee bezig zijn en hun foto's en zo.
Oud 09-11-2011, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Want? Alles wat aan een lichaam zit is in principe een orgaan.
Ik had preciezer moeten zijn en zeggen 'om vlees te eten dat herkenbaar is als iets anders dan worst/filet/smac-achtig ding'. En ik weet ook wel dat het aanstellerij is en ik eet dan ook wel alles, maar iets in mij schreeuwt heel hard NEE NEE NEE DAT EET JIJ NIETTTTT als ik andere vleesdingen eet. Maar ja, ik vind het zelf ook onzin, dus ik eet het wel. Het komt er alleen ook bijna weer uit.
Oud 09-11-2011, 14:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik had preciezer moeten zijn en zeggen 'om vlees te eten dat herkenbaar is als iets anders dan worst/filet/smac-achtig ding'. En ik weet ook wel dat het aanstellerij is en ik eet dan ook wel alles, maar iets in mij schreeuwt heel hard NEE NEE NEE DAT EET JIJ NIETTTTT als ik andere dingen eet. Maar ja, ik vind het zelf ook onzin, dus ik eet het wel. Het komt er alleen ook bijna weer uit.
Dus je eet ook geen pootjes, vleugeltjes, ribbetjes? Dingen als ossenhaas etc, dat zijn gewoon stukken spier (en ook herkenbaar als zodanig). En aan speklappen zit weer huid, nou, als er één vies orgaan is, is het wel huid.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-11-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Dus je eet ook geen pootjes, vleugeltjes, ribbetjes? Dingen als ossenhaas etc, dat zijn gewoon stukken spier (en ook herkenbaar als zodanig). En aan speklappen zit weer huid, nou, als er één vies orgaan is, is het wel huid.
Huid gaat wel, en pootjes en vleugeltjes ook, want dat zijn gewoon botten waar normaal vlees om zit. Spareribs gaan daarom ook. Maar kipperibbetjes zijn inderdaad erg vervelend.
Oud 09-11-2011, 14:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Gewoon vegetariër worden joh
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-11-2011, 14:11
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, en hallo
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-11-2011, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Gewoon vegetariër worden joh
Je weet dat ik in Rusland woon he?
Oud 09-11-2011, 14:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben net bij de buluitreiking van een vriendin geweest en iedereen was heel lovend over haar enzo en dat was tof. En de begeleidende docent zei ook nog iets over haar overleden vader en dat hij vast heel erg trots op haar zou zijn geweest en toen moest ik bijna huilen en daarna ging ze ook nog een presentatie geven over haar afstudeeronderzoek en was ik nogal geïntimideerd
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-11-2011, 14:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Je weet dat ik in Rusland woon he?
Lijkt me wel een leuke uitdaging
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-11-2011, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Oh zhe horror. Dan moet ik gaan doen of ik het kind leuk vind enzo
Haha, in mijn omgeving gaat het eerste kind misschien ook binnen een aantal jaar geboren worden. En ik heb hetzelfde als jij. Niet omdat ik baby's stom vind, maar omdat ik dan zo jaloers ben dat ik niet blij kan zijn voor de ander /ontboezeming
Oud 09-11-2011, 14:17
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn neef en zijn vriendin hebben net een baby gekregen en nu ben ik heul jaloers maar eigenlijk wil ik helemaal geen kind. Mijn hormonen denken daar blijkbaar anders over.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-11-2011, 14:18
Verwijderd
Ik heb straks een klein kind, te weten, een pleegzusje. En ik houd wel van kinderen, maar ik weet niet hoe oud ze is of hoe ze heet of eruitziet. Dat is wel een beetje een eng idee.
Oud 09-11-2011, 14:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik wil zijn schapentrui <333

[afbeelding]
Jaaaa! En z'n 'geologist go deeper' shirt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-11-2011, 14:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Goeiemorgen trouwens. Ik ben een epische faalhaas. Had om 10 uur college, wekker gezet om half 8, nu pas wakker.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-11-2011, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen trouwens. Ik ben een epische faalhaas. Had om 10 uur college, wekker gezet om half 8, nu pas wakker.
Ahw. Maar wel een goedemorgen!

Ik denk eraan om zo maar weer naar bed te gaan!
Oud 09-11-2011, 14:29
Verwijderd
Weet iemand waar deze foto gemaakt is?
Oud 09-11-2011, 14:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
qabelie palauw (gele rijst) met een deken van wortel, rozijnen, pistache en amandel. Onder de rijst vindt u malse stukjes lamsvlees. Bij dit gerecht krijgt u ook sabzi (spinazie), qorme morg (gestoofde kippepootjes in tomatensaus), boranie bandejan (aubergine uit de oven met een topping van op smaak gebrachte kwark)


NICE.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-11-2011, 14:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Weet iemand waar deze foto gemaakt is?
Engeland, in ieder geval
__________________
you're not my demographic
Oud 09-11-2011, 14:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
qabelie palauw (gele rijst) met een deken van wortel, rozijnen, pistache en amandel. Onder de rijst vindt u malse stukjes lamsvlees. Bij dit gerecht krijgt u ook sabzi (spinazie), qorme morg (gestoofde kippepootjes in tomatensaus), boranie bandejan (aubergine uit de oven met een topping van op smaak gebrachte kwark)


NICE.
Gorme morg klinkt als iets dat een Klingon eet.
__________________
you're not my demographic
Oud 09-11-2011, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Engeland, in ieder geval
Hoe weet je dat?

Maar, aha. Het kwam me bekend voor, maar als het in Engeland was leek het vast gewoon op ergens anders.
Oud 09-11-2011, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Hoe weet je dat?
Het Marks & Spencer-tasje?
Oud 09-11-2011, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Het Marks & Spencer-tasje?
Ik weet toch niet wat Marks&Spencer is!
Oud 09-11-2011, 14:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoe weet je dat?

Maar, aha. Het kwam me bekend voor, maar als het in Engeland was leek het vast gewoon op ergens anders.
Marks & Spencer, O2 , en de stijl van de gebouwen

Oh, en het engels dat je overal ziet natuurlijk
__________________
you're not my demographic
Oud 09-11-2011, 14:37
Verwijderd
Heb weer een huisgenoten-gerelateerde vraag:

Iets van anderhalve week geleden heb ik spullen voor het huis gekocht, en op het bord geschreven hoeveel iedereen moest betalen. Doen we altijd zo.
Maar niemand heeft nog betaald. Kan ik het nog eens aan ze vragen? Of kom ik dan over als een zeur?
Oud 09-11-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Heb weer een huisgenoten-gerelateerde vraag:

Iets van anderhalve week geleden heb ik spullen voor het huis gekocht, en op het bord geschreven hoeveel iedereen moest betalen. Doen we altijd zo.
Maar niemand heeft nog betaald. Kan ik het nog eens aan ze vragen? Of kom ik dan over als een zeur?
Natuurlijk kan je dat vragen.
Oud 09-11-2011, 14:38
Rationeel
Rationeel is offline
tuurlijk kan dat.
Oud 09-11-2011, 14:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
en als ze verzaken gewoon even op hun kussens poepen .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-11-2011, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Zij jou blijkbaar ook hihihihi. Nee maar, wat is er dan gebeurd? Heb je letsel of schade? Moest hij niet lachen van je schrikreactie terwijl er weinig aan de hand was? ;x
Ik heb een bukt op mn hoofd en paar schrammen.
hij lachte smiechterig, en die kop als ik dat mens nog eens tegenkom

Citaat:
zat die gekke bus je uit te lachen ja?

pfff
Neeh de buschaufeur


ik ga echt een klacht bij veolia invoeren. ook al doen ze er niks mee.

Laatst gewijzigd op 09-11-2011 om 15:06.
Oud 09-11-2011, 15:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Rationeel, je msn doet weer stom
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-11-2011, 15:08
Rationeel
Rationeel is offline
godverkut
Oud 09-11-2011, 15:40
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
En weer!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-11-2011, 15:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Achter het forse postuur van Little Phoebe Spectra ging Saints schuil, maar toen hij in het licht stapte keken alle vrouwen (en Thomas.) om naar de knappe Amerikaan met de kaarsrechte kaaklijn.
“Very nice to meet you… Furby... and Feeder. I hope… this is the beginning… of a very… fruitfull relationship… between our companies…” Hij keek diep in de ogen van Feeder, die moest blozen, maar het duurde niet lang voordat Little Phoebe Spectra weer de aandacht opeiste



Zeg Martin, je weet dat Rationeel de Feeder in onze naam is he? Saints and Rationeel sitting in a tree..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-11-2011, 16:05
Verwijderd
http://www.sterwit.nl/

... sterwit. STERWIT?!

:
Oud 09-11-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
http://www.sterwit.nl/

... sterwit. STERWIT?!

:
Oud 09-11-2011, 16:27
Verwijderd
Citaat:
http://www.sterwit.nl/

... sterwit. STERWIT?!

:


'Je hoeft je niet meer te schamen voor de donker gekleurde plekken op je lichaam'
Oud 09-11-2011, 16:28
Verwijderd
Hoe gaat het met jou en de ONGEBOREN VRUCHT, Gnork? En de al geboren vrucht natuurlijk.
Oud 09-11-2011, 16:30
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zeg Martin, je weet dat Rationeel de Feeder in onze naam is he? Saints and Rationeel sitting in a tree..
Ja pfff, ik hou het ook niet allemaal bij hoor Jullie maken het me al ingewikkeld genoeg
__________________
you're not my demographic
Oud 09-11-2011, 16:31
Thomas.
Avatar van Thomas.
Thomas. is offline
Eindelijk! IK HEB SPOTIFY PREMIUM!

en nog semi-gratis ook!
__________________
Zet je GPS eens op shuffle.
Oud 09-11-2011, 16:33
Verwijderd
Gefeliciteerd.
Oud 09-11-2011, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Wat is je point dan?
Citaat:
Dobermann schreef:
Die gast is vrij groot en gespierd hoor. Pheebs houdt van jochies zonder haar d'r op (Kommaarrrkommaarkommaarrr, Pheebs )
At your service hoor
Oud 09-11-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen trouwens. Ik ben een epische faalhaas. Had om 10 uur college, wekker gezet om half 8, nu pas wakker.
Dat is wel echt way beyond "een beetje verslapen"
Oud 09-11-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen trouwens. Ik ben een epische faalhaas. Had om 10 uur college, wekker gezet om half 8, nu pas wakker.
Oei
Oud 09-11-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Heb weer een huisgenoten-gerelateerde vraag:

Iets van anderhalve week geleden heb ik spullen voor het huis gekocht, en op het bord geschreven hoeveel iedereen moest betalen. Doen we altijd zo.
Maar niemand heeft nog betaald. Kan ik het nog eens aan ze vragen? Of kom ik dan over als een zeur?
Eh, nee. Gewoon met je vuist op tafel slaan: "DOKKEN MENSEN, EN RAPIDO!"
Oud 09-11-2011, 16:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Weet iemand waar deze foto gemaakt is?
Lijkt op Leeds, maar elke Britse stad ziet er een beetje zo uit.


Citaat:
Dat is wel echt way beyond "een beetje verslapen"
Ja, I know. Dat gebeurt zo'n beetje elke dag en dat al maanden lang. Hoerenzooi.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-11-2011, 16:53
Verwijderd
KPN maakt vaart met de uitrol van zijn glasvezeldiensten door de overname van diverse aanbieders van dergelijke diensten, waaronder Lijbrandt, XMS en Concepts ICT. In 2015 wil KPN uiteindelijk 45 procent van de breedbandmarkt bedienen.

Oh, dat scheelt me weer policies uitzoeken. KPN it is I suppose

Anyway, tijd om naar le winkel te gaan.
Oud 09-11-2011, 17:12
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Haha, ja, die kwam ik toevallig nog tegen van de week. De reacties onder het filmpje zijn ook altijd om te brullen, met allemaal variaties op het woord
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 09-11-2011, 17:15
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 09-11-2011, 17:17
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
whut?
Oud 09-11-2011, 17:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik lach me ook echt de tering om die dingen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:49.