Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2006, 13:28
skuitje
skuitje is offline
Bij het omwisselen van je OV-studentenkaart moet je je oude kaart inleveren. Toen ik hem op het postkantoor kwam omwisselen hebben ze hier niet naar gevraagd (dus naar de oude kaart). Ik ben dus nu inbezit van zowel een week als weekendkaart. Weet iemand of IB-groep dit controleerd of iets dergelijks?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2006, 13:31
Estar
Estar is offline
tuurlijk controleren ze daarop, als het ze geld kan verdienen/besparen controleren ze extra.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 13:38
skuitje
skuitje is offline
toch maar even naar het postkantoor of aan IB-groep melden...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 13:38
Verwijderd
Dan geef je hem als gestolen op :')
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 13:41
skuitje
skuitje is offline
dus weekendkaart als gestolen opgeven?? Wel raar he om op de datum van je omwisselen je weekendkaart als gestolen op te geven
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 13:58
Verwijderd
Als gestolen opgeven heeft geen zin; dan zou je niet hebben mogen wisselen, en moet je je nieuw kaart inleveren en krijg je weer eentje van het oude type terug.

Ga gewoon naar het postkantoor, leg uit dat je die kaart nog hebt terwijl je hem in had moeten leveren toen je de nieuwe ontving. Klaar.

Je hebt de kans dat als de IBG ontdekt dat jij die kaart nooit in hebt geleverd, je er voor moet betalen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 13:59
Codaz
Codaz is offline
Haha lachen, kijken hoever je ermee kunt komen !
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 14:11
Anika
Als je je OV-kaart te laat inlevert als je geen recht meer hebt op stufi, is de boete 68 euro per halve kalendermaand of een deel daarvan.
Ik weet niet of je dat in jouw geval ook moet betalen als ze erachter komen, maar misschien kun je dat risico beter maar niet nemen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 15:27
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Anika schreef op 28-08-2006 @ 15:11 :
Als je je OV-kaart te laat inlevert als je geen recht meer hebt op stufi, is de boete 68 euro per halve kalendermaand of een deel daarvan.
Ik weet niet of je dat in jouw geval ook moet betalen als ze erachter komen, maar misschien kun je dat risico beter maar niet nemen.
Ik denk wel dat ie die 68 euro moet betalen, hij is immers onrechtmatig in het bezit van 1 van die kaarten.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 15:28
Canine 13
Canine 13 is offline
Citaat:
Anika schreef op 28-08-2006 @ 15:11 :
Als je je OV-kaart te laat inlevert als je geen recht meer hebt op stufi, is de boete 68 euro per halve kalendermaand of een deel daarvan.
Ik weet niet of je dat in jouw geval ook moet betalen als ze erachter komen, maar misschien kun je dat risico beter maar niet nemen.
Helemaal gelijk. Daar maken ze echt hele grote problemen over. En die boete is zeker niet mis als je hem eenmaal moet betalen.

(Off-topic: Wanneer komen die forums voor examenkandidaten weer terug, examenjaar is toch al weer begonnen)
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 15:45
skuitje
skuitje is offline
idd als je het rekensommetje maak kost het aardig wat!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2006, 15:54
Verwijderd
Citaat:
K9 schreef op 28-08-2006 @ 16:28 :

(Off-topic: Wanneer komen die forums voor examenkandidaten weer terug, examenjaar is toch al weer begonnen)
Dat forum komt rond de eindexamens, die zijn ergens in mei, dus ik gok dat er vanaf april weer zo'n topic is. Tot die tijd is er School & Studie voor al je problemen en vragen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken ov-kaart ophalen?!
Fantôme
98 06-01-2006 17:37
Algemene schoolzaken ov
schimmel
14 05-09-2004 23:35
Algemene schoolzaken OV-Kaartaanvraag nog niet binnen
The0
81 23-08-2004 16:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.