Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2006, 09:46
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 09-04-2006 @ 21:10 :

Over het algemeen haten de fans die stuntcasting, aangezien het ook nogal weinig nieuwe kijkers oplevert. Maar ze vonden dat die laatste het goed deed.
Beetje dom vind ik om dat 'te haten', ik heb ze niet eens voorbij zien komen.
Mja in Amerika is t natuurlijk wel bekender en zal d'r wel giga veel promotie voor worden gemaakt.
Maar toch, ik vind t maar stom. Het gaat toch om de serie zelf?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Advertentie
Oud 10-04-2006, 15:35
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Blubje schreef op 10-04-2006 @ 10:46 :
Beetje dom vind ik om dat 'te haten', ik heb ze niet eens voorbij zien komen.
Mja in Amerika is t natuurlijk wel bekender en zal d'r wel giga veel promotie voor worden gemaakt.
Maar toch, ik vind t maar stom. Het gaat toch om de serie zelf?
Ja maar daarom vinden ze het juist dom. Omdat die ANTM meisjes meestal niet de beste actrices zijn.. maarja elke 2 nieuwe kijkers zijn meegenomen. Ik heb echt de zenuwen voor mei! Dan weten we of het wordt vernieuwd...
Oud 10-04-2006, 16:05
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 10-04-2006 @ 16:35 :
Ik heb echt de zenuwen voor mei! Dan weten we of het wordt vernieuwd...

Ik hoop van wel hoor, vind het echt een top serie!
Ik snap niet dat t niet zoveel kijkers trekt in Amerika. Mja komt vast door tijdstip van uitzenden en tegelijk met veel populairdere programma's ofzo...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 10-04-2006, 19:59
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Blubje schreef op 10-04-2006 @ 17:05 :

Ik hoop van wel hoor, vind het echt een top serie!
Ik snap niet dat t niet zoveel kijkers trekt in Amerika. Mja komt vast door tijdstip van uitzenden en tegelijk met veel populairdere programma's ofzo...
Which reminds me... vanaf morgen verhuist VM! Dus we kunnen woensdag al downloaden. Jahoooo.
Oud 11-04-2006, 09:26
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 10-04-2006 @ 20:59 :
Which reminds me... vanaf morgen verhuist VM! Dus we kunnen woensdag al downloaden. Jahoooo.
Oeh jippie!
Owja daar hoopten ze weer meer kijkers mee te trekken hè?
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 12-04-2006, 19:57
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Holy friggin' lord.

Dit was .... echt... halleluja.

Ik kom later terug met mijn theoriën. Die aflevering leek echt 3 uur te duren
Oud 12-04-2006, 21:43
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
Citaat:
Blubje schreef op 11-04-2006 @ 10:26 :
Oeh jippie!
Owja daar hoopten ze weer meer kijkers mee te trekken hè?

sja of dat gaat lukken....
__________________
Steady as the goes.....
Oud 12-04-2006, 22:01
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 12-04-2006 @ 20:57 :
Holy friggin' lord.

Dit was .... echt... halleluja.

Ik kom later terug met mijn theoriën. Die aflevering leek echt 3 uur te duren
wou ik gaan kijken, loopt het beeld en geluid niet goed.
dus even snel de repack downloaden of sychfix even zoeken.
Oud 12-04-2006, 22:02
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 12-04-2006 @ 22:43 :
sja of dat gaat lukken....
De ratings waren erg slecht van de aflevering van gisteren. Maar hij wordt vandaag weer herhaald, dus misschien dat het weer wat mensen oplevert. Anyway, ik denk dat als ze eenmaal gesettled zijn op de nieuwe tijd, dat de ratings vanzelf wel komen.
Oud 13-04-2006, 02:29
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Wow wat een aflevering blijft steeds beter en beter worden, hopelijk blijven ze zo doorgaan.

Vooral de droomscenes waren erg goed.
En met keith toen die ze jas ging pakken echt super gewoon
Oud 16-04-2006, 20:59
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Ik hoop echt op een 3e seizoen: wat een super serie! Echt in no-time seizoen 1 en alles van seizoen 2 gekeken.. Kon gewoon niet stoppen!
Oud 19-04-2006, 08:52
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 16-04-2006 @ 21:59 :
Ik hoop echt op een 3e seizoen: wat een super serie! Echt in no-time seizoen 1 en alles van seizoen 2 gekeken.. Kon gewoon niet stoppen!
Jahoooo nog een fan. We moeten eens een VM meeting organiseren

Ik ben nu aflevering 19 aan het downloaden. Mijn VM downloads gaan helaas nogal langzaam altijd dus ik zit hier echt te nagelbijten tot ie klaar is
Oud 19-04-2006, 15:01
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Holy moly. Net de aflevering gezien. Ik kan mezelf er niet eens meer toe brengen om theoriën te bedenken, just go with the flow, want die makers zijn zo veel slimmer dan ik

Ik weet dat ze veel van de kijkers vragen en verwachten, maar dit gaat echt te ver: Aaron Echolls heeft een Oscar?????
Oud 19-04-2006, 15:39
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Was echt weer een superaflevering, blijft met de week beter worden.

Vooral de nieuw Kendall/Patrica verhaalijn, begrijp nu ook gelijk wat ze met haren van Logan moest
Oud 19-04-2006, 15:47
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 19-04-2006 @ 16:39 :
Was echt weer een superaflevering, blijft met de week beter worden.

Vooral de nieuw Kendall/Patrica verhaalijn, begrijp nu ook gelijk wat ze met haren van Logan moest
Errr... nee. Ze nam de haren van Duncan Maar ik neem aan dat je die bedoelde.
Oud 19-04-2006, 17:42
Maharani
Maharani is offline
Ow shit, ik was vergeten dat VM nu op dinsdag is.
Oud 19-04-2006, 18:07
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Huh, ze deed toch afluisteraparatuur in dat doucheputje? Of heb ik echt zo scheel gekeken?

Anyway, ik vind t er allemaalniet duidelijker op worden hoor. Ik ben de bus-explosie-verhaallijn wel beu eigenlijk. Mja de ontknoping komt natuurlijk in de season finale.

Verder wel leuke ep. Wallace was lief

En Eli rules
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 19-04-2006, 21:25
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 19-04-2006 @ 16:47 :
Errr... nee. Ze nam de haren van Duncan Maar ik neem aan dat je die bedoelde.
Jah die bedoelde ik ook, maar haal namen door mekaar.
Is ook gelijk duidelijk waarom Kendall naar de gevangenis ging

Laatst gewijzigd op 19-04-2006 om 22:17.
Oud 20-04-2006, 12:33
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Blubje schreef op 19-04-2006 @ 19:07 :
Huh, ze deed toch afluisteraparatuur in dat doucheputje? Of heb ik echt zo scheel gekeken?

Anyway, ik vind t er allemaalniet duidelijker op worden hoor. Ik ben de bus-explosie-verhaallijn wel beu eigenlijk. Mja de ontknoping komt natuurlijk in de season finale.

Verder wel leuke ep. Wallace was lief

En Eli rules
Ze nam een haar uit die douche van Duncan. Was niet heel erg duidelijk te zien.

Ik vind het juist heerlijk dat er steeds meer vragen bij komen, kan niet wachten tot de finale! Michael Muhney (Sherrif Lamb) heeft gezegd dat de laatste 30 min van dit seizoen de spannendste allertijden zijn

Ze zeiden dat Kendall 6 maanden voor een Fitzpatrick in de gevangenis heeft gezeten, omdat hij anders de '3 times is a hit'-regel zou overschrijden. Dan zou die dus voor heel lang weg gaan. Daarom staat Kendall nu bij de Fitz's in een goed daglicht. Ze zag er trouwens goed uit in deze aflevering
Oud 21-04-2006, 12:11
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Deze aflevering ging echt snel voorbij! Nu zit ik met nog meer vragen..

Als Kendall haar van Duncan op een oscar begraven heeft.. Hoe kwam ze dan aan bloed van Lilly?

&over de bus: het zit me nog steeds niet lekker dat Logan voor ze weggingen tegen Veronica zei "I'll miss you". Het was toen toch al een tijdje uit?
En ook nog dat nieuwe meisje, het meisje dat door haar vader werd gebeld dat ze niet met de bus terug moest gaan. Die had ook die dvd die van zijn huis gemaakt werd waar hij heel raar over deed en voor het busongeluk had hij woorden met de vader van Jackie.
Oud 21-04-2006, 19:36
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
TV critic Kristin van E! houdt elk jaar een SOS (Save One Show) poll, waarin mensen moeten stemmen op de show die ze willen redden van cancellation. Vorig jaar heeft Veronica Mars gewonnen, en die winst heeft voor een groot deel bijgedragen aan de komst van een seizoen 2. Helaas zijn ze dit jaar weer in gevaar, dus het is weer tijd om te stemmen!

Stuur een mailtje naar tvdiva@eonline.com met als onderwerp 'Veronica Mars', het liefst van al je emailadressen, en laat je vrienden ook mailen! Wie weet hebben we weer succes...
Oud 21-04-2006, 19:47
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
om toch maar even een duidelijk beeld te vormen van de shows die echt DAADWERKELIJK in gevaar zijn:




Likely to Be Saved : George Lopez, Gilmore Girls, The New Adventures of Old Christine, The O.C., Reba, Scrubs, Smallville, Veronica Mars and The Unit.

On the Fence : According to Jim, Close to Home, Commander in Chief, Conviction, E-Ring, Everwood , The Evidence, Freddie, Girlfriends, Hope & Faith, In Justice, Invasion, Out of Practice, Sons & Daughters, Supernatural, Teachers, The War at Home and What About Brian.

Likely Doomed: All of Us, The Bedford Diaries, Courting Alex, Cuts, Eve, Free Ride, Half & Half, Joey, Less Than Perfect, Living with Fran, The Loop, Love, Inc., Modern Men, One on One, One Tree Hill, Pepper Dennis, Related, Rodney, Surface and Twins
__________________
Steady as the goes.....
Oud 21-04-2006, 20:46
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Sido, rot eens een eind op Je kijkt niet eens VM.

Die doos heeft VM op de lijst van 'dat zit wel goed' gezet, terwijl het eigelijk echt NIET goed zit. Geloof me mensen, de ratings voor de laatste paar afleveringen zijn zo ontzettend slecht (minder dan 2 miljoen kijkers), het zou me niet verbazen dat het gecancelled wordt als het zo door gaat. Het hele fandom doet nog steeds zijn best om het te redden, en kom op...wat is nou betere tv dan dit?? Mailen dus!
Oud 21-04-2006, 21:07
*** Sido ***
Avatar van *** Sido ***
*** Sido *** is offline
ahahaha maar wel ff vragen of ik wil mailen haha

( everwood got my vote !!! )
__________________
Steady as the goes.....
Oud 21-04-2006, 21:34
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Invasion, supernatural, surface, one tree hill.

moet ook blijven
Oud 21-04-2006, 22:00
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik ga denk ik maar voor One Tree Hill stemmen, aangezien die op de Likely Doomed-list staat.
__________________
Wark!
Oud 21-04-2006, 22:32
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
*** Sido *** schreef op 21-04-2006 @ 20:47 :
om toch maar even een duidelijk beeld te vormen van de shows die echt DAADWERKELIJK in gevaar zijn:

Likely Doomed: All of Us, The Bedford Diaries, Courting Alex, Cuts, Eve, Free Ride, Half & Half, Joey, Less Than Perfect, Living with Fran, The Loop, Love, Inc., Modern Men, One on One, One Tree Hill, Pepper Dennis, Related, Rodney, Surface and Twins

Sorry, maar dan stem ik toch op OTH niet op VM

Hoewel ik me niet kan voorstellen dat OTH likely to be doomed is, want die ratings zijn vrij goed? En t is zo leuk!!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 21-04-2006, 23:30
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Ik ga ook voor one tree hill, dat moet gewoon nog 1 seizoen
Oud 26-04-2006, 19:00
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Heeft iemand al de complete episode 20 kunnen vinden??
Ik namelijk niet, kheb nu die ene die 3 minuten mist
En ik wil álles zien!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 26-04-2006, 20:13
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Blubje schreef op 26-04-2006 @ 20:00 :
Heeft iemand al de complete episode 20 kunnen vinden??
Ik namelijk niet, kheb nu die ene die 3 minuten mist
En ik wil álles zien!
Van het begin zeker? (Die versie heb ik ook gedownload)

Ik dacht eerst yes Mars en Logan (L). Maar daarna weer met Kendall.
Oud 26-04-2006, 20:17
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Blubje schreef op 26-04-2006 @ 20:00 :
Heeft iemand al de complete episode 20 kunnen vinden??
Ik namelijk niet, kheb nu die ene die 3 minuten mist
En ik wil álles zien!
Hoe begint de versie zonder die 3 minuten? Volgens mij heb ik die namelijk ook gedownload, ik vond de aflevering al zo plotseling beginnen + er was geen "previous in Veronica Mars" stukje.

Ik hoopte zo dat er weer Logan/Veronica zou komen, maar Kendall kwam er weer tussen.
__________________
Wark!
Oud 26-04-2006, 22:04
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Nu alleen nog ff de proper downloaden

Was weer leuke aflevering.
En dat Veronica een soa heeft
Alleen het einde was zo zielig, met veronica
Kendall de bitch

Laatst gewijzigd op 27-04-2006 om 01:47.
Oud 27-04-2006, 07:16
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Ben al bezig met de proper downloaden

@Flowtje: die begint inderdaad zomaar ineens. De versie mét die 3 minuten erbij zit nog "previously on Veronica Mars" en de eerste scene waasbij ze bij de dokter is/vandaan komt, dat weet ik dus nog niet, waardoor ze weet dat ze een soa heeft.

Ik snap niet helemaal hoe ze daaraan komt. Ja van Duncan ofzo, maar die is toch al veel te lang weg dat ze daar nu pas achter komt? Naja t zal wel. Het voegde niet echt iets toe aan de verhaallijn vond ik. Komt misschien nog wel. (Was t niet zo dat er tijdens die episodes toen werd geimpliceerd dat Duncan en Kendall seks hadden gehad??) Ik weet t allemaal niet meer

Ik vond het einde wel heel zielig trouwens. Ik vond het verder wel een hele leuke episode
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 27-04-2006, 11:16
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Janken joh, echt.
Oud 27-04-2006, 13:56
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Veronica moet niet met Logan, Duncan moet terug.

Leuke aflevering weer. Lucky zal ook wel met de bus crash te maken hebben op de een of andere manier..
Oud 27-04-2006, 17:07
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 27-04-2006 @ 14:56 :
Veronica moet niet met Logan, Duncan moet terug.
Ga je mond spoelen! Of je toetsenbord!
Oud 27-04-2006, 19:46
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 27-04-2006 @ 18:07 :
Ga je mond spoelen! Of je toetsenbord!


Ik ben btw ook helemaal omgeslagen! Ik ben nu zeker 100% PRO V/L
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 27-04-2006, 22:03
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Nee, nee, nee!!
Oud 27-04-2006, 23:12
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 27-04-2006 @ 18:07 :
Ga je mond spoelen! Of je toetsenbord!


Logan is zo lief samen met Veronica!
__________________
Wark!
Oud 28-04-2006, 08:42
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
It's epic LoVe baby


Goed nieuws voor Ilsch: Duncan komt misschien nog 1 aflevering terug dit seizoen. Teddy Dunn had een 12 afleveringen contract, maar hij heeft er maar 11 gespeeld tot nu toe. Dat wil opzich niet veel zeggen maar er zijn ook hints geweest van Rob Thomas (de maker) dat hij misschien nog één keer terugkomt.
Oud 28-04-2006, 09:22
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 28-04-2006 @ 09:42 :
It's epic LoVe baby


Goed nieuws voor Ilsch: Duncan komt misschien nog 1 aflevering terug dit seizoen. Teddy Dunn had een 12 afleveringen contract, maar hij heeft er maar 11 gespeeld tot nu toe. Dat wil opzich niet veel zeggen maar er zijn ook hints geweest van Rob Thomas (de maker) dat hij misschien nog één keer terugkomt.
Nou, hopelijk zodat Veronica hem dan heeeel hard kan asskicken! Haar zomaar chlamydia geven
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 28-04-2006, 11:57
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Hij komt vast terug als ze eindelijk weer gelukkig is met iemand anders..
Oud 03-05-2006, 11:26
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Iemand de nieuwe ep al gevonden??
Ik niet namelijk
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Oud 03-05-2006, 12:14
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
nee ook nog niet gvd
Oud 03-05-2006, 12:15
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Staat nog niet online.

Maar de aflevering was in NY geschrapt voor basketball, dus het kan zijn dat die torrentdude hem nog niet heeft kunnen uploaden. Ik verwacht wel dat ie tegen het eind van de middag online staat.
Oud 03-05-2006, 13:12
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 03-05-2006 @ 13:15 :
Staat nog niet online.

Maar de aflevering was in NY geschrapt voor basketball, dus het kan zijn dat die torrentdude hem nog niet heeft kunnen uploaden. Ik verwacht wel dat ie tegen het eind van de middag online staat.
Maar 1 week geleden was die ook al verplaatst voor basketball heeft er niks mee te maken, want Ny is east en ze uploaden hem altijd van de westcoast. Vanwege tijdverschillen en dat soort dingen.
Oud 03-05-2006, 14:12
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 03-05-2006 @ 14:12 :
Maar 1 week geleden was die ook al verplaatst voor basketball heeft er niks mee te maken, want Ny is east en ze uploaden hem altijd van de westcoast. Vanwege tijdverschillen en dat soort dingen.
Ja inderdaad, vorige week was ie er wel gewoon. Van VTV volgens mij. Maar waar de hell is ie nu dan???

ETA: Blijkt dat ie in North California ook preempted is. Bla.

Laatst gewijzigd op 03-05-2006 om 14:20.
Oud 03-05-2006, 15:52
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Veronica Mars - Go Back To Mars This Summer With The 2nd Season Set!

News GraphicIn the wealthy seaside community of Neptune, California, the rich and powerful make the rules. Unfortunately for them, there's Veronica Mars, a smart, fearless 17-year-old apprentice private investigator. In season two, the Mars family finds themselves embroiled in another season-long mystery hitting closer to home, following a new local tragedy. Meanwhile, after a summer of surprises and sordid murder trials, Logan and best friend Duncan Kane find themselves at odds, while Veronica must deal with her increasingly complicated romantic life and a whole new school year with familiar and surprising fresh faces.

Warner Home Video is preparing to announce Veronica Mars - The Complete 2nd Season! The release date is August 15th, as a 22-episode set that goes for $59.98 SRP. Also look for amazing extras that include a behind-the-scenes featurette, a gag reel and deleted scenes. Stay tuned for additional details and full-sized cover art!
Oud 03-05-2006, 17:40
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Had het ook al gezien. Ik heb seizoen 1 nog niet op dvd, maar ben zeker van plan om ze allebei te kopen. Zo'n box is toch leuker dan die files op je pc
Oud 03-05-2006, 17:43
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
ga hem zeker kopen heb seizoen 1 ook al.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Rather have a piece of toast and watch the morning news. Saai, oh saai, oh saai #1796
Turk February
500 16-03-2013 13:32
Films, TV & Radio One Tree Hill #2
ook hallo
219 24-05-2009 22:45
Films, TV & Radio Veronica Mars #2
Carn
435 07-12-2008 10:06
Films, TV & Radio Exclusief stel jou vraag aan Michael Muhney (Sheriff Don Lamb in Veronica-Mars
veronica-mars.n
3 28-06-2007 08:54
Films, TV & Radio Jonge acteurs
Kikkertje :D
90 13-01-2006 12:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.