Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2006, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Il organista schreef op 11-08-2006 @ 21:29 :
Ikzelf zit bijvoorbeeld bij NSL (een christelijke vereniging)
Who would have thought
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2006, 22:16
Il organista
Avatar van Il organista
Il organista is offline
Citaat:
Snees schreef op 11-08-2006 @ 22:15 :
Who would have thought
Ja, ach....
__________________
Wat is bescheidenheid anders dan gehuichelde nederigheid waarmee men excuus vraagt voor kwaliteiten en verdiensten bij lieden die deze missen?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 03:30
juno
Avatar van juno
juno is offline
Bij SSR doen ze niet aan ontgroening, wel aan ontmaagding .

Ik heb mij laten vertellen dat Catena tegenwoordig vergelijkbaar is met SSR toen ik aankwam.

(Vooral veel drank en drugs en sex dus, en gezelligheid en een vrijheid blijheid sfeertje en hier en daar een paar vage types waarvan je ouders absoluut onrustig zouden slapen als ze wisten dat je daar mee zat te blowen).

Ach, ach, wat roept de El Cid toch altijd weer herinneringen op....

Laatst gewijzigd op 12-08-2006 om 03:37.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 11:27
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Vice schreef op 11-08-2006 @ 20:10 :
Blijkbaar niet, he.
Als je eens ziet wat voor domme mensen er hier rondlopen

En SSR is op zich wel ok. Toen ik el cid deed was joost zwagerman er, wat best cool was.

@juno; wat je nu zegt kan eigenlijk voor elke vereniging zijn? Alsof Minerva leden meer conservatief in hun 'vrijheid blijheid' alleen om dat het corps is. Dat zal volgens mij wel wel meevallen.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 12:50
el commandante
el commandante is offline
Citaat:
pyres schreef op 11-08-2006 @ 18:52 :
ik ben in elcid vorig jaar op ssr geweest
tijdens mn studie zijn er ook al mensen lid geworden van ssr en die gaven dit zelfs toe


tuurlijk zijn niet ALLE leden er elke week maar wel een groter aandeel dan de leute die bij ssr zitten
Ik ontken ook niet dat het zo is dat er een aantal leden zijn die je niet of nauwelijks ziet op de sociëteit, maar ik vroeg me alleen af waarmee je die opmerking wilde onderbouwen

@ L_angel: Ik vond de lezing van Joost Zwagerman nou niet echt geslaagd. Desondanks toch lid geworden . Die van Ronald Giphart afgelopen jaar was een stuk beter. Ik ben ook erg nieuwsgierig naar Bas Haring, die aankomende week komt op SSR!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 17:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
pyres schreef op 11-08-2006 @ 18:51 :
juist

enige leuke aan ssr vond ik dat racoon er was

ik hoorde dat jullie yes-r hebben
wij hebben mental theo maandag
Nu is de vraag: wat is er fouter?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 22:08
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
L_angel schreef op 12-08-2006 @ 12:27 :
Alsof Minerva leden meer conservatief in hun 'vrijheid blijheid' alleen om dat het corps is. Dat zal volgens mij wel wel meevallen.
Ik denk dat Minerva leden niet onderdoen in bier drinken en evenveel seksen als Catena/SSR. Maar vrijheid blijheid spacen is toch wel anders daar. Ben zelf natuurlijk geen corps lid, maar ken wel corpsleden en hun verhalen. Het zijn aardig wat strakke regels en tradities. Want uiteindelijk zit er toch wel verschil tussen het corps en andere verenigingen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 19:22
Fleuril
Fleuril is offline
Nog even terug naar de post waar er iets gezegd werd over een ontmaagding: dat geldt slechts voor één dispuut en is niet zo erg als dat het klinkt. SSR zelf heeft geen ontgroening of iets dat er überhaupt op lijkt. De disputen verwelkomen nieuwe leden op een leuke manier.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 20:45
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
el commandante schreef op 12-08-2006 @ 13:50 :
@ L_angel: Ik vond de lezing van Joost Zwagerman nou niet echt geslaagd. Desondanks toch lid geworden . Die van Ronald Giphart afgelopen jaar was een stuk beter. Ik ben ook erg nieuwsgierig naar Bas Haring, die aankomende week komt op SSR!
Ja hij deed een beetje vreemd over dat ene boek wat dan speciaal was en dat we het nu niet meer konden laten tekenen oid? Ach, ik vond het wel ok verder.
Heb vorig jaar geen El Cid gedaan, ga dat dit jaar ook niet doen, want Lowlands duh. Misschien dat ik volgend jaar begeleider word, maar waarschijnlijk ga ik liever naar een festival dan door Leiden lopen en alle verenigingen afgaan.

@ Poepkind : Of je nu een baggy broek of een pak aanhebt, of je nu wel of niet naar de bar mag kijken, of dat allerhande beelden in het gebouw geblinddoekt moeten worden of niet, bier zuipen is bier zuipen.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 12:22
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Is dat El Cid al bezig nu? Ik zag allemaal van die figuren in blauwe truien door het centrum paraderen.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 14-08-2006 @ 13:22 :
Is dat El Cid al bezig nu? Ik zag allemaal van die figuren in blauwe truien door het centrum paraderen.
Jup, ze zullen ook erg blij zijn met het weer.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 15:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 14-08-2006 @ 13:31 :
Jup, ze zullen ook erg blij zijn met het weer.
Ik stond vanmorgen in de regen bij de bushalte in Leiden en zag al die arme mensjes naar de Beestenmarkt lopen. Maar ach, tijdens mij El Cid was het met het verzamelmoment net zulk weer. Toen kwam het ook met bakken uit de hemel. Het heeft het er echter niet minder leuk op gemaakt.

Ik vraag me wel af of ze nu geleerd hebben dat je de groepen beter niet met stoepkrijt aan kan geven als er een behoorlijke regenkans is
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 17:48
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Fleuril schreef op 13-08-2006 @ 20:22 :
Nog even terug naar de post waar er iets gezegd werd over een ontmaagding: dat geldt slechts voor één dispuut en is niet zo erg als dat het klinkt. SSR zelf heeft geen ontgroening of iets dat er überhaupt op lijkt. De disputen verwelkomen nieuwe leden op een leuke manier.
*kuch* ja, we ontmaagden ze .
Met citaat reageren
Oud 14-08-2006, 19:59
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Schattige groepjes eerstejaars door de stad <3

Ik heb na twee jaar studie toch maar besloten om bij een studentenvereniging te gaan. Catena ja want ik ben onwijs alto

Voor zover mijn enorm nuttige bijdrage.

Oh en Leiden heeft natuurlijk wel een 'slechte' buurt, de Merenwijk!
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 09:01
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
De wegbewijzering is daar inderdaad wel erg verwarrend
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 09:10
Verwijderd
El Cid is leuk
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 10:29
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Mwah. Dat hangt dus echt totaal van je groepje af.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 21:27
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
L_angel schreef op 15-08-2006 @ 11:29 :
Mwah. Dat hangt dus echt totaal van je groepje af.
Ja. Bij mij zaten er alleen maar mensen die over stomme dingen praatten en wilden feesten bij Minerva en Quintus
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 21:40
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 15-08-2006 @ 22:27 :
Ja. Bij mij zaten er alleen maar mensen die over stomme dingen praatten en wilden feesten bij Minerva en Quintus
Bij mij was een iemand die 1e dag bij Minerva lid werd, hebben we nooit meer iets van gehoord . Voor de rest was mijn groepje wel aardig, maar gewoon niet mijn type mensen. Heb meer met mijn mentor rondgehangen dan met de rest haha.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 21:52
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
L_angel schreef op 15-08-2006 @ 22:40 :
Bij mij was een iemand die 1e dag bij Minerva lid werd, hebben we nooit meer iets van gehoord . Voor de rest was mijn groepje wel aardig, maar gewoon niet mijn type mensen. Heb meer met mijn mentor rondgehangen dan met de rest haha.
Mijn mentor was een pabo doos die nog Heidi heette ook
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 15-08-2006, 22:00
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Broeder schreef op 15-08-2006 @ 10:01 :
De wegbewijzering is daar inderdaad wel erg verwarrend
En er wonen buitengewoon veel kinderen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 09:42
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
ben echt super aan t twijfelen nu over waar lid te worden!!!
Augustinus lijkt me erg leuk, en catena ook.
Ben wel een beetje bang dat het popi jopi gehalte in Augustinus ietsje te hoog is, en ik ben ook nog niet helemaal uit over de kmt.
Ook ga ik lid worden van roeivereniging, weet nog niet zeker welke, maar ik denk Njord!
Maby iemand van augustinus die wat meer duidelijkheid kan scheppen over de kmt?(daar draaien ze namelijk een beetje eromheen)
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 17-08-2006, 10:19
skip
skip is offline
poepkind, wat is je motivatie voor Njord als ik mag vragen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 10:23
Poesket
Poesket is offline
ik twijfel nog tussen asopos en njord. Njord is lekker dichtbij maar asopos hoort niet bij minerva...

Owh hebben jullie nog tips?
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 10:33
Verwijderd
Kameraad skip zit bij Asopos, zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Eerised schreef op 18-08-2006 @ 11:23 :
ik twijfel nog tussen asopos en njord. Njord is lekker dichtbij maar asopos hoort niet bij minerva...

Owh hebben jullie nog tips?
Wat ik begrepen heb is het meerendeel van de leden van Njord niet eens lid bij Minerva. Maar ik neem aan dat je bij beide langs bent geweest, dus dan weet je ook wat voor mensen er lid zijn. Aan de hand daarvan kan je dan toch een keuze maken?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 10:51
skip
skip is offline
Idd, ik zit bij Asopos. Wat mij aanspreekt bij Asopos is dat de kloof tussen wedstrijdroeiers en competitieroeiers niet zo groot is en dat er bij Asopos genoeg ruimte is voor competitieroeien. Bij Njord tel je niet echt mee als competitieroeier heb ik begrepen.

Bovendien ben ik lid geworden bij Asopos omdat de sfeer mij ontzettend aansprak! Ik voelde me er vorig jaar tijdens de El Cid week ontzettend op m'n gemak en dat is nog steeds zo!

Er zijn veel gezellige activiteiten en soosavonden en heel veel mogelijkheden voor commisssies mocht je daar interesse in hebben.

Daarnaast is het ietwat vrijblijvender. Njord is idd een sub van Minerva, ondanks dat een groot deel van de leden daar geen lid is. Toch zijn er een flink aantal corporale regels bij Njord die wij bij Asopos niet hebben.

Vorig jaar werd mij gewoon het verschil heel duidelijk bij het watersportfestival (totally wet parade van dit jaar). Ik was bij he standje van Asopos geweest en daar werd alles heel leuk en enthousiast uitgelegd en bij Njord hing dat meisje er maar een beetje bij zo van "ik ga jou dit allemaal maar eens uitleggen". Bovendien zei een meisje uit mijn groepje nog een aantal dingen tegen mij, waardoor ik dus ff niet oplette en dat meisje van Njord was daardoor helemaal gepikeerd. Voor mij een minpunt.

De afstand is voor mij nooit een punt geweest. Eigenlijk ben je er binnen 15 minuutjes vanaf het station, als je flink doorfietst binnen 10 minuutjes. Je hoeft nooit echt bang te zijn om alleen terug te fietsen, want je kan altijd wel met één of meerdere mensen terug fietsen 's avonds/'s nachts...

Ben je nog naar het Watersportfeest geweest gister?

Wat ik zou aanraden: Volg je gevoel en misschien tot ziens op Asopos de Vliet!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 13:00
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
skip schreef op 18-08-2006 @ 11:51 :
Idd, ik zit bij Asopos. Wat mij aanspreekt bij Asopos is dat de kloof tussen wedstrijdroeiers en competitieroeiers niet zo groot is en dat er bij Asopos genoeg ruimte is voor competitieroeien. Bij Njord tel je niet echt mee als competitieroeier heb ik begrepen.

Bovendien ben ik lid geworden bij Asopos omdat de sfeer mij ontzettend aansprak! Ik voelde me er vorig jaar tijdens de El Cid week ontzettend op m'n gemak en dat is nog steeds zo!

Er zijn veel gezellige activiteiten en soosavonden en heel veel mogelijkheden voor commisssies mocht je daar interesse in hebben.

Daarnaast is het ietwat vrijblijvender. Njord is idd een sub van Minerva, ondanks dat een groot deel van de leden daar geen lid is. Toch zijn er een flink aantal corporale regels bij Njord die wij bij Asopos niet hebben.

Vorig jaar werd mij gewoon het verschil heel duidelijk bij het watersportfestival (totally wet parade van dit jaar). Ik was bij he standje van Asopos geweest en daar werd alles heel leuk en enthousiast uitgelegd en bij Njord hing dat meisje er maar een beetje bij zo van "ik ga jou dit allemaal maar eens uitleggen". Bovendien zei een meisje uit mijn groepje nog een aantal dingen tegen mij, waardoor ik dus ff niet oplette en dat meisje van Njord was daardoor helemaal gepikeerd. Voor mij een minpunt.

De afstand is voor mij nooit een punt geweest. Eigenlijk ben je er binnen 15 minuutjes vanaf het station, als je flink doorfietst binnen 10 minuutjes. Je hoeft nooit echt bang te zijn om alleen terug te fietsen, want je kan altijd wel met één of meerdere mensen terug fietsen 's avonds/'s nachts...

Ben je nog naar het Watersportfeest geweest gister?

Wat ik zou aanraden: Volg je gevoel en misschien tot ziens op Asopos de Vliet!
Ja ik ben ij beide feesten geweest gisteren. Bij beide eigenlijk wel een oke gevoel. Mijn gevoel zegt asopos maar een vriendinnetje van mij waarmee ik samen ga die moet van verder komen en die wil dus liever naar njord
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 13:35
juno
Avatar van juno
juno is offline
Mijn eerste vriendje was een Asoposser...aaaw.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 14:30
skip
skip is offline
Citaat:
Eerised schreef op 18-08-2006 @ 14:00 :
Ja ik ben ij beide feesten geweest gisteren. Bij beide eigenlijk wel een oke gevoel. Mijn gevoel zegt asopos maar een vriendinnetje van mij waarmee ik samen ga die moet van verder komen en die wil dus liever naar njord
De afstand is best te doen hoor! Wij hebben mensen uit Voorschoten en Den Haag die ook lid zijn bij Asopos! Ik zou niet uit gemakzucht kiezen voor de vereniging die dichterbij is als je gevoel de andere vereniging zegt!

Ik hoor het wel!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2006, 15:37
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
skip schreef op 18-08-2006 @ 15:30 :
De afstand is best te doen hoor! Wij hebben mensen uit Voorschoten en Den Haag die ook lid zijn bij Asopos! Ik zou niet uit gemakzucht kiezen voor de vereniging die dichterbij is als je gevoel de andere vereniging zegt!

Ik hoor het wel!
is het dichtbij zwembad de zijl?
__________________
einde
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 13:26
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-08-2006 @ 18:42 :
Nu is de vraag: wat is er fouter?
maandag was het zo druk... ik werd er zelfs pissig om

ik begon (en ik ben mentor geweest) om 0.45 elcidkindjes al naar buiten te gooien irritante kindjes
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 13:27
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
juno schreef op 14-08-2006 @ 18:48 :
*kuch* ja, we ontmaagden ze .
ontmaagding vind ik erger klinken dan ontgroening
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 15:56
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
skip schreef op 18-08-2006 @ 11:51 :
Vorig jaar werd mij gewoon het verschil heel duidelijk bij het watersportfestival (totally wet parade van dit jaar). Ik was bij he standje van Asopos geweest en daar werd alles heel leuk en enthousiast uitgelegd en bij Njord hing dat meisje er maar een beetje bij zo van "ik ga jou dit allemaal maar eens uitleggen". Bovendien zei een meisje uit mijn groepje nog een aantal dingen tegen mij, waardoor ik dus ff niet oplette en dat meisje van Njord was daardoor helemaal gepikeerd. Voor mij een minpunt.

Pfff, ik had hetzelfde bij Asopos. Ik ging er proefroeien op arsenaalplein, en die Asoposser jongen voelde zich vet wijs. Zonnebril op, uit de hoogte doen, ik kon niet goed roeien en vond het soms best eng en daar werd hij vet pissig en geirriteerd over. Geen enthousiasme of wat dan ook, en daarbij ging hij helemaal los toen ik wees op het Njord proeflidmaatschap.
Bij Njord had ik een hele leuke rondleiding van een stel hele aardige meisjes, ze waren lekker rustig(geen balletjes). Heel enthousiast en aardig, mn groepje bleef er ook lunchen en beetje chillen. Allemaal mensen naar ons toe om een praatje te maken en te vertellen pver de vereniging.
Bij Asopos niks van dit alles, ben ook op beide feesten geweest. Asopos feest was een stuk leuker, maar toch leek Njord me de juiste beslissing. Alhoewel de locatie van Asopos erg mooi is en groen, licht het een beetje ver weg.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 19-08-2006, 21:14
skip
skip is offline
Eerised, sorry dat ik wat laat reageer, was mijn broer wezen verhuizen, maar ja, Asopos ligt dicht bij zwembad de Zijl!
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 14:40
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Terug van de EL CID,
lid van Catena en Grotius,
gevraagd door zowel Njord als Apesop, maar geen lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 14:43
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Rooster schreef op 20-08-2006 @ 15:40 :
Terug van de EL CID,
lid van Catena en Grotius,
gevraagd door zowel Njord als Apesop, maar geen lid geworden.
omg catena ;(

why
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 14:54
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Rooster schreef op 20-08-2006 @ 15:40 :

gevraagd door zowel Njord als Apesop, maar geen lid geworden.
uhm iedereen wordt gevraagd lid te worden door iedereen! Voel je daar dus ajb niet te wijs bij

Wat heeft Pyres tegen Catena?

Ik heb btw geen slechte wijk gezien, en de Kooi valt ook errug mee.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 15:37
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 20-08-2006 @ 15:54 :


Wat heeft Pyres tegen Catena?

Ik heb btw geen slechte wijk gezien, en de Kooi valt ook errug mee.
ik heb niks tegen catena zelf hoor
meer tegen het meredeelse actieve gothicleden die me lastig vallen

en ik heb zelf in de kooi gewoond en ik had elke keer overlast van negers die om negen uur sochtends besloten aan hun scooter te knutselen.. vol onder mn raam... ruik de luchten

oh ja en ze hebben meerdere malen in de zomer vol voor mn raam lawine pijlen staan afsteken
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 20-08-2006, 16:53
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
De scootertjes die werden beknutseld ben ik idd tegengekomen!
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 08:17
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
pyres schreef op 20-08-2006 @ 15:43 :
omg catena ;(

why
Geen ontgroeningen, aardige lui, geen ballen, leuk gebouw, goede muziek, ontspannen instelling en natuurlijk glorieus het voorzittersdebat gewonnen.

Citaat:
Poepkind schreef op 20-08-2006 @ 15:54 :
uhm iedereen wordt gevraagd lid te worden door iedereen! Voel je daar dus ajb niet te wijs bij
Heb jij een pr. op 250 meter?
ik (een onervaren roeier) pas sinds van de week en toen ze me de pr's van hun wedstrijd roeiers lieten zien zat ik daar gemiddeld ongeveer 2 seconden boven.
De enige reden dat ik bij de één niet de fiets heb gewonnen en bij de ander niet het lidmaatschap, is een Groninger met ervaring (die werd daarna dus ook echt gevraagd)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 09:35
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Rooster schreef op 21-08-2006 @ 09:17 :

Heb jij een pr. op 250 meter?
Ik werd ook zonder pr gevraagd om lid te worden (was da eigenlijk)

Catena is cool, 2 vrienden van me zijn daar lid geworden. Ik twijfel nogal, miss toch niks voor mij.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 11:09
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Rooster schreef op 21-08-2006 @ 09:17 :
Geen ontgroeningen, aardige lui, geen ballen, leuk gebouw, goede muziek, ontspannen instelling en natuurlijk glorieus het voorzittersdebat gewonnen.


jij hebt je keuze laten beinvloeden door het debat

fakking hell elcidkindje die je bent
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 13:40
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Zijn er hier misschien nuldejaars literatuurwetenschap of Engels?
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 13:41
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Lilium schreef op 21-08-2006 @ 14:40 :
Zijn er hier misschien nuldejaars literatuurwetenschap of Engels?
daarvoor moet je bij contact gezocht zijn
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 15:20
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 21-08-2006 @ 10:35 :
Ik werd ook zonder pr gevraagd om lid te worden (was da eigenlijk)
>_<
Persoonlijk Record?
Citaat:
pyres schreef op 21-08-2006 @ 12:09 :
jij hebt je keuze laten beinvloeden door het debat

fakking hell elcidkindje die je bent
Voor het debat was het al zeker dat het Catena werd
Het was alleen maar bijzonder leuk om te zien hoe Minerva werd afgedroogd
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 16:07
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Rooster schreef op 21-08-2006 @ 16:20 :


Voor het debat was het al zeker dat het Catena werd
Het was alleen maar bijzonder leuk om te zien hoe Minerva werd afgedroogd
tuurlijk en het erge is nog
dat dat elk jaar gebeurd maar dat er nog genoeg kansloze mensen kiezen om lid te worden bij een vereniging waarvan de voorzitter niet eens normaal een debat kan voeren ;x
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 16:12
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
pyres schreef op 21-08-2006 @ 17:07 :
tuurlijk en het erge is nog
dat dat elk jaar gebeurd maar dat er nog genoeg kansloze mensen kiezen om lid te worden bij een vereniging waarvan de voorzitter niet eens normaal een debat kan voeren ;x
En daar stond de voorzitters van de jasje-dasje-ballenvereniging in zijn spijkerbroek en witte t-shirt met I <3 Minerva
Hij kreeg ook de vraag waarom hij niet op de vragen antwoordde
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 17:00
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Rooster schreef op 21-08-2006 @ 17:12 :
En daar stond de voorzitters van de jasje-dasje-ballenvereniging in zijn spijkerbroek en witte t-shirt met I <3 Minerva
Hij kreeg ook de vraag waarom hij niet op de vragen antwoordde
ja terecht

en jammer dat anne dan " geprogrammeerd" klonk, maar ze deed het wel goed
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 21-08-2006, 17:18
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Hmmz Roostertje jij bent Catena lidje, kan jij miss voor mij de I love brallen poster in digi formaat regelen? Ze hadden hem namelijk alleen in zwart wit en dies minder cool, volgens die Cateners stond ie op hun forum maar niet gezien. Ik wil die zoooo ontzettend graag
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Geld om te studeren
sierrapaniagua
2 16-05-2015 16:57
Studeren Rechten in Leiden
Grapig
18 05-01-2010 20:01
Studeren Geneeskunde in Leiden?
MW
1 26-01-2008 19:54
Algemene schoolzaken Rechten in Utrecht of in Leiden?
misser
36 09-07-2004 11:49
Algemene schoolzaken Wat willen jullie gaan studeren?
marlies
148 22-08-2003 21:47
Algemene schoolzaken wie gaan er in Leiden studeren in 2002?
Meisjemetdezon
8 03-01-2002 21:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.