Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2006, 14:51
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ik ga dit jaar vanaf April tot November 8 maanden stage lopen in Italië voor school, aan de ene kant een geweldig avontuur en allemaal leuk, maar natuurlijk zijn er ook mindere dingen. Zijn er mensen die ook voor hun opleiding stages in het buitenland hebben moeten doen en hier hun ervaringen kunnen posten. Tips verhalen en plus en minpunten zijn allemaal welkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2006, 16:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb nog geen ervaring. Wel wil ik na m'n afstuderen voor 3 maanden naar Barcelona om daar Spaans te leren.
Ben dus ook benieuwd naar verhalen
(ik had mijn topic op reizen&vakantie geplaatst, maar hier past ie beter, denk ik )
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 22:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ik heb 6 maanden in Wenen gewoon en gewerkt als stage. Super leuk gehad daar. Als je specifieke vragen hebt; shoot, verder kan ik je alleen maar aanraden het zeker te doen, en je verzekeren dat 't super leuk is.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 12:35
Verwijderd
Ik ga over een klein maandje naar Barcelona om daar een half jaar te studeren. Ben dus ook wel benieuwd naar andere verhalen!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 13:01
nancia
nancia is offline
Ik heb in frankrijk gezeten, vijf maanden lang.
Ik heb gewerkt als een receptioniste op een camping.

Ik kan het je alleeeen maar aanraden. Het is echt leuk! je leert nieuwe mensen kennen, nieuwe culturen, nieuwe talen.
enige wat minder was is dat je soms last van heimwee hebt, maar als je zelf druk bezig bent met werken en leuke mensen om je heen hebt dan heb je hier niet zoveel last van.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 19:05
Sandersss
Sandersss is offline
Over een maandje vertrek ik naar Ierland, voor 4½ maand, dus ben ook wel nieuwschierig naar verhalen!
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 20:22
nivava
Avatar van nivava
nivava is offline
Ik ben voor 3 maanden in Curacao geweest. Ik heb daar voor de klas gestaan.
Zelf kan ik niet op negatieve dingen komen. Mijn tijd daar was gewoon één en al geweldig...

Je leert in een korte tijd ontzettend veel nieuwe mensen kennen. Zelf heb ik in een studentenhuis gezeten en iedereen zit in t zelfde schuitje dan jij zit...iedereen is er vriendelijk. Ik heb er een aantal mensen aan over gehouden..waar ik nog steeds veel contact mee heb.

Deze stage is mij zo goed bevallen..dat ik zeker nog meer reizen voor lagere tijd wil gaan maken.
__________________
Thank you I'm a rockstar, Sinaasappel Queen 2001, ik was erelid
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 09:05
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Veel positieve dingen dus Ik vroeg me af of het verstandig is om een verblijfsvergunning aan te vragen in het land waar je gaat werken zodat je een uitwonende beurs kan aanvragen...?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 14:25
Verwijderd
Citaat:
AC Milan 7 schreef op 23-08-2006 @ 10:05 :
Veel positieve dingen dus Ik vroeg me af of het verstandig is om een verblijfsvergunning aan te vragen in het land waar je gaat werken zodat je een uitwonende beurs kan aanvragen...?
Voor een uitwonende beurs hoef je volgens mij alleen ergens anders te wonen dan je ouders, lijkt me niet nodig om een verblijfsvergunning aan te vragen. Wellicht een visum, maar verder niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd GRATIS info avond 7 juni DEN HAAG over vrijwilligerswerk & stages in het buitenland
Projects Abroad
0 31-05-2012 10:16
Studeren Stage in het buitenland
Daniells
5 07-08-2011 23:20
Studeren ervaring met stage in het buitenland?
Communicatie
6 07-09-2009 10:40
Studeren Stage in het buitenland: sept 2009 - feb 2010
¥iiitt!!
6 05-04-2009 22:05
Algemene schoolzaken [Centraal] Stage in het buitenland
levi's
10 25-07-2005 14:19
Werk, Geld & Recht Stage in het buitenland
Verwijderd
5 07-09-2003 12:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13.