Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2006, 14:51
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Ik ga dit jaar vanaf April tot November 8 maanden stage lopen in Italië voor school, aan de ene kant een geweldig avontuur en allemaal leuk, maar natuurlijk zijn er ook mindere dingen. Zijn er mensen die ook voor hun opleiding stages in het buitenland hebben moeten doen en hier hun ervaringen kunnen posten. Tips verhalen en plus en minpunten zijn allemaal welkom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2006, 16:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik heb nog geen ervaring. Wel wil ik na m'n afstuderen voor 3 maanden naar Barcelona om daar Spaans te leren.
Ben dus ook benieuwd naar verhalen
(ik had mijn topic op reizen&vakantie geplaatst, maar hier past ie beter, denk ik )
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 03-08-2006, 22:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Ik heb 6 maanden in Wenen gewoon en gewerkt als stage. Super leuk gehad daar. Als je specifieke vragen hebt; shoot, verder kan ik je alleen maar aanraden het zeker te doen, en je verzekeren dat 't super leuk is.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2006, 12:35
Verwijderd
Ik ga over een klein maandje naar Barcelona om daar een half jaar te studeren. Ben dus ook wel benieuwd naar andere verhalen!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 13:01
nancia
nancia is offline
Ik heb in frankrijk gezeten, vijf maanden lang.
Ik heb gewerkt als een receptioniste op een camping.

Ik kan het je alleeeen maar aanraden. Het is echt leuk! je leert nieuwe mensen kennen, nieuwe culturen, nieuwe talen.
enige wat minder was is dat je soms last van heimwee hebt, maar als je zelf druk bezig bent met werken en leuke mensen om je heen hebt dan heb je hier niet zoveel last van.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2006, 19:05
Sandersss
Sandersss is offline