Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2006, 13:51
koelieboelie
koelieboelie is offline
Ik ga weer lekker verder op het HBO. Maar nu moet ik nog wel wat spullen kopen! Dus de vraag is: Wat koop je allemaal?

Ik ben zelf nog niet verder gekomen dan:
- Agenda
- Collegeblokken


Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2006, 13:53
Verwijderd
Ik heb collegeblokken, twee multo's, twee van die mapdingen met zo'n elastiek, pennen en snelhechters gekocht. Agenda heb ik nog (heb een jaaragenda).
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 13:55
Verwijderd
Twee collegeblokken en een agenda, de rest heb ik allemaal nog.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 14:08
Verwijderd
Ik heb niets gekocht. Een agenda gebruik ik sowieso niet.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 14:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Agenda heb ik al gekocht en de rest van de spullen had ik nog van afgelopen jaren (dunne multomappen, collegeblokken en pennen). En mijn school begint ook pas over een paar maanden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 14:21
Verwijderd
Ik heb twee mappen (nog van vorig jaar; alles wat daarin zat heb ik in een grote ordner gedaan), daar doe ik handouts, dictaten en aantekeningen in.
Ik heb verder gekocht; twee A5-collegeblokken, een paar accentueerstiften (van die dunne stabilo, lekker fel, verschillende kleurtjes, heerlijk om in de trein mee in m'n boeken en aantekeningen te strepen ), etui (oud was kapot, toch wel handig om alles bij elkaar te hebben ipv los in 't voorvakje van m'n tas)... meer niet.

Ik begin de 4de weer. Heb de 31ste nog een hertentamen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 14:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-08-2006 @ 15:10 :
En mijn school begint ook pas over een paar maanden.
Even nieuwsgierig: over een paar maanden pas?

OT: ik heb een simpele Hema-agenda gekocht en die gekaft en geplastificeerd. Verder nog een paar nieuwe collegeblokken gekocht en de rest heb ik nog van voorgaande jaren.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 14:54
fractuur
fractuur is offline
Een HEMA-agenda en drie collegeblokken. Pennen duik ik in de loop van het jaar wel op, en misschien dat ik nog een map-met-elastiek koop voor losse blaadjes.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 15:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Offtopic:
Citaat:
HaWaHaai schreef op 22-08-2006 @ 15:50 :
Even nieuwsgierig: over een paar maanden pas?
Ja, in december pas. We krijgen nu een trimester vrij om zelf vakken naar keuze te gaan volgen, maar dat heb ik vorig jaar al gedaan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 15:18
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik moet nog een agenda hebben... maar het wordt gewoon iets simpels, niet teveel gedoe erin
Misschien zijn wat fatsoenlijke pennen ofzo ook wel handig
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 15:52
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-08-2006 @ 16:09 :
Offtopic:
Ja, in december pas. We krijgen nu een trimester vrij om zelf vakken naar keuze te gaan volgen, maar dat heb ik vorig jaar al gedaan.
Zoiets heb ik nog nooit gehoord... Maar goed, ik heb me ook niet zo erg in programma's van andere universiteiten verdiept. Dan kun je de komende periode eventueel nog opvullen met extra vakken, of juist extra te gaan werken of een soort orientatie-op-de-praktijk voor jezelf te regelen. Wel leuk!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 16:03
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Ik moet alleen nog wat schriften geloof ik!
En miss 1 kaftrol
Gelukkig gebruiken we bijna alle boeken van vorig jaar nog
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 16:21
Bohr. N
Avatar van Bohr. N
Bohr. N is offline
meer dan pen en papier heb ik niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 16:23
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
een agenda en een collegeblok
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 16:57
Verwijderd
Ik heb echt een heleboel gekocht voor komend schooljaar:

- A4 schrift met lijntjes voor Natuurkunde 1
- A4 schrift met lijntjes voor Natuurkunde 2
- A4 schrift met lijntjes voor Scheikunde 1
- A4 schrift met lijntjes voor Scheikunde 2
- A4 schrift met ruitjes voor wiskunde B1
- A4 schrift met ruitjes voor wiskunde B2
- Geodriehoek
- Passer
- Leitzmapjes
- Agenda

En nog zo'n pak met lijntjes en ruitjes blaadjes, ik moet ook nog een nieuw etui want mijn oude is écht kapot.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 16:58
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Tering daar valt me wat in ja..moet ook nog spullen kopen. Wat heb je op de uni allemaal nodig behalve pennen.

Sowieso een agenda maar wat nog meer
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 17:09
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
remy476 schreef op 22-08-2006 @ 17:58 :


Sowieso een agenda maar wat nog meer
Een laptop
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 17:22
Verwijderd
Dat is inderdaad wel een vreselijk sarcastische opmerking, die rolleyes zijn volledig op z'n plaats.

Laptop heb je niet nodig

Ik heb ook nog een geodriehoek gekocht, vooral omdat ik het leuk vind en omdat het handig is om netjes recht mee te strepen in een boek

Laatst gewijzigd op 22-08-2006 om 18:05.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-08-2006, 17:25
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Agenda, een collegeblok, twee wiskundeschriften, twee A4-schriften, paar balpennen, een A4-map met zo'n elastiek.

En voor tekenen: een portofoliomap, een rol afplaktape, syberische krijtjes, hb potloden, kleurpotloden, kneedgum, chinese kwasten + overige penselen en acrylverf.

De rest heb ik nog.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 17:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
remy476 schreef op 22-08-2006 @ 17:58 :
Tering daar valt me wat in ja..moet ook nog spullen kopen. Wat heb je op de uni allemaal nodig behalve pennen.

Sowieso een agenda maar wat nog meer
Ik gebruik alleen een collegeblok, pen/potlood en een agenda.
Eventueel zijn van die dunne multomappen wel handig als je veel aantekeningen of sheets hebt. Bij mij waren het er op een gegeven moment zoveel dat ik amper meer zag wat waarbij hoorde en dat ik dat ben gaan ordenen per vak.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 22-08-2006 @ 18:26 :
Ik gebruik alleen een collegeblok, pen/potlood en een agenda.
Eventueel zijn van die dunne multomappen wel handig als je veel aantekeningen of sheets hebt. Bij mij waren het er op een gegeven moment zoveel dat ik amper meer zag wat waarbij hoorde en dat ik dat ben gaan ordenen per vak.
Precies, mappen zijn erg handig om dingen per vak een beetje bij elkaar te houden. Ik krijg echt veel handouts en sheets, dan moet je echt wel een manier hebben om 't geordend te houden, anders raak je echt het overzicht kwijt.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 18:14
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
tot nu toe alleen een agenda..

denk dat ik nog wel een collegeblok moet kopen..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 18:17
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Eeh.. agenda? Die heb ik al een tijdje, m'n oude liep maar t/m juli nl. Enneh.. collegeblokken heb ik nog wel liggen denk..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 18:19
professor2
professor2 is offline
ik koop ieder jaar een pak met 50 ballpoints maar die zijn na een maand of twee allemaal weg
meer doe ik eigenlijk niet
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 18:51
Wintran
Avatar van Wintran
Wintran is offline
Eventueel een collegeblok.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2006, 19:04
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Agenda
Collegeblokken (Heb nu zo'n 4 in 1 blok, heb ik tenminste altijd het goede bij )
Pennen
Mapjes
3 ordners, 1 voor m'n portfolio, 1 archief voor m'n portfolio en 1 voor m'n uitwerkingen van de college's enzo.
Mapjes (snelhechters
Zo'n Map met een elastiek
Ow en een nieuwe geodriehoek
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 22:58
koelieboelie
koelieboelie is offline
heeft iemand nog tips mbt. de ordening? Want vorig jaar had ik in het 1e semester 2 collegeblokken voor alle vakken, maar dat kwam niet goed uit.. 1 vak nam te veel ruimte in enz enz.
2e semester had ik voor elk vak een collegeblok, maar dan zit ik op een dag met 4 of 5 collegeblokken

En ik krijg ook veel papieren, die lagen vorig jaar verspreid door mn kamer.. Iemand een goed systeem?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 23:27
Verwijderd
Citaat:
koelieboelie schreef op 22-08-2006 @ 23:58 :
heeft iemand nog tips mbt. de ordening? Want vorig jaar had ik in het 1e semester 2 collegeblokken voor alle vakken, maar dat kwam niet goed uit.. 1 vak nam te veel ruimte in enz enz.
2e semester had ik voor elk vak een collegeblok, maar dan zit ik op een dag met 4 of 5 collegeblokken

En ik krijg ook veel papieren, die lagen vorig jaar verspreid door mn kamer.. Iemand een goed systeem?
Toen ik op de UvA college had was er iemand en die had alles in een grote gele envlop gedaan (we hadden geen boek alleen de sheets zeg maar dus je moest veel verzamelen), dát kan. Of je doet gewoon een map met tabbladen. Er zijn echt heel veel manieren om het te ordenen. Ik heb ook wel eens dat ik aan de ene kant van het collegeblok het ene vak deed en aan de andere kant het andere vak.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2006, 23:35
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 23-08-2006 @ 00:27 :
Toen ik op de UvA college had was er iemand en die had alles in een grote gele envlop gedaan (we hadden geen boek alleen de sheets zeg maar dus je moest veel verzamelen), dát kan. Of je doet gewoon een map met tabbladen. Er zijn echt heel veel manieren om het te ordenen. Ik heb ook wel eens dat ik aan de ene kant van het collegeblok het ene vak deed en aan de andere kant het andere vak.
ja maar dan loop ik en met een multomap elke dag en dan nog elke dag een aantal collegeblokken.. Naast al m,n boeken! Ik heb maar een eastpak
Vorig jaar had ik de papieren los in m,n collegeblokken, maar dat viel er steeds uit en raakte ik kwijt..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 08:08
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Mijn agenda gaat t/m december, dus tegen die tijd navulling kopen of verder gaan in de gratis agenda. Pennen en collegeblokken heb ik al. Ik heb alleen nog nieuwe (dure!) boeken nodig.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 08:37
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
koelieboelie schreef op 22-08-2006 @ 23:58 :
Iemand een goed systeem?
Ik nam altijd 1 collegeblok mee, waarin ik alle aantekeningen voor alle vakken schreef. Rechts boven in de hoek schreef ik dan op ieder blaadje van welk vak het was. Na een paar weken deed ik deze blaadjes dan per vak in een multomap met tabbladen bij elkaar, inclusief de stencils die we gekregen hadden.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 08:53
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Een agenda en drie collegeblokken.

Ik haat markers, ik gebruikt gewoon een pen om te strepen langs de kantlijn en te onderstrepen in de tekst zelf. Is even effectief.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 10:20
jet
Avatar van jet
jet is offline
ik hoop ergens een agenda te krijgen..
en nog even collegeblokken als ik niet mn laptop mee wil slepen
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 10:39
Verwijderd
Citaat:
koelieboelie schreef op 22-08-2006 @ 23:58 :
heeft iemand nog tips mbt. de ordening? Want vorig jaar had ik in het 1e semester 2 collegeblokken voor alle vakken, maar dat kwam niet goed uit.. 1 vak nam te veel ruimte in enz enz.
2e semester had ik voor elk vak een collegeblok, maar dan zit ik op een dag met 4 of 5 collegeblokken

En ik krijg ook veel papieren, die lagen vorig jaar verspreid door mn kamer.. Iemand een goed systeem?
Kijk eens bij de Hema bij de mappen; je hebt vrij smalle multo-mappen (2-rings is het handigst, dan kan je zelf stencils enzo makkelijk perforeren). Ik heb altijd 1 collegeblok bij me en 1 map(je), ik stop vrijwel direct alle handouts en aantekeningen bij elkaar in die map. Ik schrijf op handouts en aantekeningen altijd voor de duidelijkheid de afkorting van het vak en van welk college ze zijn (dus college 1 week 1, bijvoorbeeld), zo hou je alles op chronologische volgorde.
Voor sommige vakken had ik nogal wat handouts; daarvoor had ik een hele map voor één vak, andere vakken konden makkelijk bij elkaar in. 't Is even puzzelen, maar dan heb je wel netjes alles bij elkaar.

Oh, en bij mij past het mákkelijk in een Eastpak, maar ik sleep nooit alle boeken mee, alleen boeken die ik nodig ga hebben tijdens colleges of in de trein, dat zijn er hooguit twee per dag. Dus dan heb ik; één map, één collegeblok en hooguit twee boeken. Past makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 11:32
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-08-2006 @ 15:08 :
Ik heb niets gekocht. Een agenda gebruik ik sowieso niet.
Ik hap:

heb je dat niet nodig omdat je je huiswerk onthoudt of omdat je geen huiswerk krijgt/maakt/hoeft te maken?
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 15:15
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
6vwo
agenda
wiskundeblokken
schrijfmapske
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-08-2006, 19:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Agenda, een nieuw etui, een zooi schriften en pennen die ik niet na twee dagen kwijtraak of dan al op zijn. En een multomap omdat m'n Bioleraar dat o zo nodig vindt.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2006, 21:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik heb nog helemaal niets gekocht. Maar dat komt omdat ik mijn opleiding bijna af heb. Maar ik heb iets vertraging opgelopen waardoor ik er iets langer over doe dan twee jaar. Misschien dat ik nog een agenda koop, want dat is altijd handig, maar misschien dat ik nu wel ga overstappen op "gewone jaaragenda's" (die gaan van januari t/m december) en dat ik de komende maanden dus ff zonder agenda doe. Zie het wel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 10:31
LB06
LB06 is offline
Ik heb ook niets gekocht. Een pen heb ik nog en iets om in te schrijven zal ook geen probleem vormen. Meer heb ik niet nodig. Moet nog wel boeken kopen, though.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 10:38
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 22-08-2006 @ 20:04 :
Collegeblokken (Heb nu zo'n 4 in 1 blok, heb ik tenminste altijd het goede bij )
Je kunt in zo'n andere toch ook alles schrijven...?

@koelieboelie: Waarom red je het niet gwoon met één collegeblok en één multo...? Je kunt al je aantekeningen toch prima in één collegeblok maken en dan vervolgens in een multo stoppen...? Ik zie het probleem niet. (Ik doe al jaren wat HaWaHaai doet, werkt prima.)

Tweerings multo's zijn juist vreselijk onhandig, dat hangt scheef, scheuren je blaadjes uit enz. Vierrings blijft het al veel beter in zitten en kun je ook zelf perforeren met een 2-rings perforator (en een 4-rings perforator is btw ook niet echt duur).
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 24-08-2006 @ 11:38 :

Tweerings multo's zijn juist vreselijk onhandig, dat hangt scheef, scheuren je blaadjes uit enz. Vierrings blijft het al veel beter in zitten en kun je ook zelf perforeren met een 2-rings perforator (en een 4-rings perforator is btw ook niet echt duur).
Hmm, bij mij scheuren blaadjes niet in de tweerings, maar wel als ze erg vol zitten... Vierrings zijn ook handig, maar ik vond de tweerings mappen mooier, dus vandaar dat ik aan tweerings zit 23 rings vind ik onhandig, ik wil gaatjes kunnen maken met m'n eigen perforatortje, en ik ben niet van plan een 23-gaatjesding aan te schaffen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 10:50
Verwijderd
Als je toch werkt met een collegeblok is 23-rings niet echt een probleem, kopieën ed kun je in insteekhoesjes doen (tenzij dat er heel erg veel zijn - en dat was bij jou het geval, geloof ik).
Met citaat reageren
Oud 24-08-2006, 10:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-08-2006 @ 11:50 :
Als je toch werkt met een collegeblok is 23-rings niet echt een probleem, kopieën ed kun je in insteekhoesjes doen (tenzij dat er heel erg veel zijn - en dat was bij jou het geval, geloof ik).
Bij ons werken ze altijd met hand-outs. Die heb je dan dus geprint en daar zitten nog geen gaatjes in. Dan is 23-rings wel erg irritant. Ik doe het hetzelfde als Andijvie: van die dunne 2-rings. Ik heb eigenlijk nooit dat iets scheurt of dat ze scheef gaan hangen oid
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 12:35
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ik heb er al een week opzitten...
heb alleen een agenda, collegeblokken, snelhechters en van die doorzichtige insteekhoezen gekocht.
Boeken hoef ik niet aan te schaffen, volgens de lijst moest ik wel een koptelefoon van 200 euro (!) aanschaffen, maar dat blijkt nu toch niet nodig te zijn.
Verder ga ik wel nog een externe harde schijf aanschaffen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 12:57
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Schooltas (schoudertas), agenda, twee collegeblokken, vier potloden. Pennen hebben we hier toch zat (lang leve zakelijke inkopen), de rest komt nog wel.

boeken zijn wel al besteld, daar gaat weer 200 eurootjes. jee.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 13:49
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
vandaag agenda en collegeblokken gekocht
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 15:06
Mariekje*
Mariekje* is offline
Aankomend jaar: Havo 4 & 5 + vier vakken VWO

Ruim 1100 euro aan boeken
Nieuwe grafische rekenmachine
200 vel gelinieerd papier
200 vel geruit papier
2 collegeblokken
Nieuwe Geodriehoek
Nieuwe Passer
Balpennen duikel ik wel ergens op
Kleine handagenda
1 Ordner met mooie tabblaadjes
Paar snelhechters en dat was het wel.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 15:15
mar87
mar87 is offline
collegeblokken (zo'n ding die verdeelt is in 4 vakken...anders wordt het een zooi en dat haat ik)
map met elastiek eromheen
boeken voor het eerste half jaar (350 euro)

en ik moet eigenlijk nog een nieuwe tas hebben maar verder heb ik alles nog wel en anders koop ik het nog wel als het moet.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 15:38
Verwijderd
Boeken heb ik ook gekocht, alleen nog maar voor het eerste blok...moet ook nog readers ed kopen en dingen uitprinten enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2006, 15:41
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
koelieboelie schreef op 22-08-2006 @ 23:58 :
heeft iemand nog tips mbt. de ordening? Want vorig jaar had ik in het 1e semester 2 collegeblokken voor alle vakken, maar dat kwam niet goed uit.. 1 vak nam te veel ruimte in enz enz.
2e semester had ik voor elk vak een collegeblok, maar dan zit ik op een dag met 4 of 5 collegeblokken

En ik krijg ook veel papieren, die lagen vorig jaar verspreid door mn kamer.. Iemand een goed systeem?
Ik heb dus zo'n 4 in 1 collegeblok gekocht. Dan heb ik altijd alles bij de hand. Na elk blok haal ik alles eruit en stop het in een ordner

En joy, m'n boeken zijn binnen gekomen. Ook weer heel wat geldjes
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] Het Meisje en de Dood
flyaway
0 01-12-2011 21:16
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Algemene schoolzaken Thuisstudie
Lorelei
77 27-05-2004 22:21
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De Overhand
Ieke
0 07-12-2003 18:43
ARTistiek [verhaal] Spiegelbeeld Tegenbeeld.
Verwijderd
8 11-09-2002 19:19
ARTistiek Stukje verhaal Spiegelbeeld Tegenbeeld
Verwijderd
10 27-11-2001 17:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.